tietääkö kukaan ainuttakaan blondeille suunnattua (violetti/purple/hopea mitä niitä nyt onkaan) shampoota jossa ei olisi kemikaaleja kuten sulfaatteja ja parabeeneja jne.... ei haittaa vaikka joutuisi tilata toiselta puolelta maapalloa kuhan löytyisi semmoinen :/ olen yrittänyt laittaa meikit ja hiusten ja ihon hoito tuotteet kemikaalittomaksi kun olen huomannut että se on auttanut pään kutiamiseen ja ihon kuivumiseen huomattavasti. Olisin superkiitollinen kun joku tietäisi semmoisen :)))))))))
luonnonmukanen blondi/hopea shampooo ??
1
101
Vastaukset
- luontaistajoitoa
Osta nokkostablettia tai tuoretta nokkosta. Tee nokkosvesi, hakkaa nokkoset hienoksi ja kaada päälle vettä. Huuhtele hiuksia pari kolme minuuttia. On hoitoaineen hyvä ja huuhtelu.
Pesuaine: ota vettä vadin pohjaan. Laita sekaan ruisjauhoja, ja tee löysä puuro. Hiero puuro märkiin hiuksiin ja hiero hiuspohjaa pari kolme minuuttia.
Pesun jälkeen käy nokkosvesi hoitoaineet silpuksi. Tuoreet nokkoset voi hieroa hiuspohjaa. Huuhtele nokkosvesi ja puuro kunnolla pois. Tulee puhtaat hiukset ja on aina kotona hiusten pesuaineet.
on kokemusta. Olen itse juuri tänään pessyt hiukset ruisjauhopuurolla ja käyttänyt hoitona nokkoset Tämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996