Auttakaa! Miten eksästä yli/se takaisin

16vee

Tapasin tossa netin kautta ihanan jätkän viime syksynä. Juteltii alkuu vaa niitä näitä kunnes aleettii pikkuhiljaa puhuu syvällisemmin. Säädettiin 3kk ja nähtii sinä aikana monta kertaa ja oltii tosi läheisii ihan ku pariskunta.

Sitte tossa lokakuussa aloin polttamaan (joo vitun idiootti minä) ja tää jätkä ei siedä tupakkaa ollenkaa.. Käski sitte valitsemaa sen tai tupakan väliltä.

Sillon en vastanu siihe viestii ku aattelin et mietin asiaa, mut enpähä koskaa saanu aikaseks vastata eikä olla sitte sen jälkee puhuttu mitää (pia tulee puol vuot). Ei oo yhtää kiinnostanu toi jätkä sen jälkee.

Mutta nyt kun on kesä tulos ja ihanat ilmat (ihmiset piristyy, kevättä rinnas yms.) ni oon alkanu miettii tätä jätkää ja sitä mitä kaikkee ihanaa meil oli sillo.. Miksi helvetis päästin siit irti. Itkin eilen kokopäivän tän takii ku aattelin et kui kiva ois nähä sitä jne.

Haluisin ottaa tähä jätkää yhteyt ja kertoo et mul on ikävä sitä, mut pelkään että kun näen se etten tunnekaan sit sellai ja sit ''jätän'' sen taas.. ja en uskalla ottaa yhteyttä ku aattelen et se vaa aattelee ''et mitä hittoo toi puhuu mulle, ei kiinnosta'' ja tylyttää kunnol takas..

Nyt varsinki jätkät ja muutkin et onko maailmanloppu mun laittaa tolle viestii ja kertoo.. tai mitä te reagoisitte/ajattelisitte jos teil tulis yhtäkkii tommone viesti! Haluisin kovasti mut pelkään sen reagointii :(

Vaan asiallisii kommenttei! Haukkumiset voi jättää suosiolla pois! Kiitti kaikil jotka auttais :')

toivottavasti saitte jotai selvää!
Vastaa
Ilmianna
Jaa
5 Vastausta

avuton16v

10.3.2015 18:12
Uusi

niin ja selvennykseks en polta siis enää! ja tiiän ettei tää jätkä oo yhes kenenkää kans
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uusi

avulias17v

10.3.2015 19:10

Oletko varma ettet enää polta. Kannattaa miettiä asiat varmoiksi ennen kun pilaa toisen elämän.
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa
Uusi

avuton16v

10.3.2015 19:18

En polta! Kyllä sen itekki tiiän.. Täytyy sit varmaa harkita 3 kertaa
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa
Uusi

avulias17v

10.3.2015 19:58

Ei kannata leikkiä tulella eikä savustaa kultaisia ihmisiä pois luotaan. Ole vuosi polttamatta ja ota vasta sitten jätkään uudestaan yhteyttä niin et haise tupakalle tai vaihda jätkää heti kohta taas tupakkaan.
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa

avuton16v

10.3.2015 20:42
Uusi

mutt eikö se jätkä sit aattele myöhemmi et mitä hittoo toi otti yhteyttä nyt vasta..? ja oon ollu polttamatta jo sen verran kauan etten kyllä haise enää :)
Ilmianna
Jaa
Vastaa alkuperäiseen viestiin

Auttakaa! Järjetön ikävä entistä

Tapasin tossa netin kautta ihanan jätkän viime syksynä. Juteltii alkuu vaa niitä näitä kunnes aleettii pikkuhiljaa puhuu syvällisemmin. Säädettiin 3kk ja nähtii sinä aikana monta kertaa ja oltii tosi läheisii ihan ku pariskunta.

Sitte tossa lokakuussa aloin polttamaan (joo vitun idiootti minä) ja tää jätkä ei siedä tupakkaa ollenkaa.. Käski sitte valitsemaa sen tai tupakan väliltä.

Sillon en vastanu siihe viestii ku aattelin et mietin asiaa, mut enpähä koskaa saanu aikaseks vastata eikä olla sitte sen jälkee puhuttu mitää (pia tulee puol vuot). Ei oo yhtää kiinnostanu toi jätkä sen jälkee.

Mutta nyt kun on kesä tulos ja ihanat ilmat (ihmiset piristyy, kevättä rinnas yms.) ni oon alkanu miettii tätä jätkää ja sitä mitä kaikkee ihanaa meil oli sillo.. Miksi helvetis päästin siit irti. Itkin eilen kokopäivän tän takii ku aattelin et kui kiva ois nähä sitä jne.

Haluisin ottaa tähä jätkää yhteyt ja kertoo et mul on ikävä sitä, mut pelkään että kun näen se etten tunnekaan sit sellai ja sit ''jätän'' sen taas.. ja en uskalla ottaa yhteyttä ku aattelen et se vaa aattelee ''et mitä hittoo toi puhuu mulle, ei kiinnosta'' ja tylyttää kunnol takas..

Nyt varsinki jätkät ja muutkin et onko maailmanloppu mun laittaa tolle viestii ja kertoo.. tai mitä te reagoisitte/ajattelisitte jos teil tulis yhtäkkii tommone viesti! Haluisin kovasti mut pelkään sen reagointii :(

Vaan asiallisii kommenttei! Haukkumiset voi jättää suosiolla pois! Kiitti kaikil jotka auttais :')

toivottavasti saitte jotai selvää!

Ps. en polta enää ja tiiän ettei tää poika seurustele

1

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16vee

oho tulipas pitkä! mutta lukekaa vain tohon ''toivottavasti saitte jotai selvää'' asti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 312
      4359
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      15
      2193
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      187
      2004
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1423
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      70
      1291
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      952
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      869
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      804
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      726
    Aihe