stringit nuorilla

stringilapsi

minkä ikäisenä olisi sopivaa alkaa käyttää stringejä? täytin vuoden alussa 13 eikä kukaan luokallani käytä stringejä. olen kyllästynyt pikkari rajan näkymiseen ja siihen kun pikkarit menee koko ajan ruttuun ja joudut suoristamaan niitä varovasti ettei kukaan luule että kaivaisit persettä. siis aivan perseestä käyttää pikkareita mutta en uskalla kysyä äidiltäni sillä pelkään hänen sanovan ei stringeille koska ikäni.. tai koska hän ei muutenkaan tykkää lävistyksistä tämän ikäisillä tai hiusten värjäilystä tai muustakaan koska ei ole kuulemma lasten juttu. niin mitä luulette mitä hän sanoisi stringeille? olisiko hyvä aika kysyä jos voisin ostaa stringejä perusteluin epä mukavuus ja pikkari rajat? vai onko se vähän vanhempien juttu kun oon kuitenkin vasta 13.. pitäisikö kysyä? oonko liian nuori? vai pitäiskö oottaa kun oon 14 jos kestäisin pikkareita vielä siihen asti? en olisi silloin enää niin nuori. NEUVOJA

10

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catya

      Ihan oikeasti?!! Kuka uskoo sinun olevan 13-vuotias?

      • stringilapsi

        mä oon kolmetoista:DDDD ei oo mun ongelma uskotko mut salee olen ja ois kiva jos antaisi joku neuvoja :/


      • Väärä_tavoite
        stringilapsi kirjoitti:

        mä oon kolmetoista:DDDD ei oo mun ongelma uskotko mut salee olen ja ois kiva jos antaisi joku neuvoja :/

        Stringit on kaikkein surkeimmat käyttää. Hiertää ja painaa. Pikkarien rajojen näkyminen ei ole mikään ongelma, se on aivan luonnollista. Jos pikkarit menee ryppuun, ne on väärää materiaalia (ei ole riittävän joustavaa) ja liian suuret.
        Haluatko tosiaan näyttää siltä ettei sinulla ole lainkaan pikkareita?


    • Skäbä

      Täytin juuri 49 ja totesin tässä viidenkympin villityksessä että stringit on mun juttu. Ihme kyllä vaimokin tykkää!

    • eymmärrä

      Kokeile hipstereitä. Niiden rajat jää farkkujen taskujen alle piiloon, ovat mukavat jalassa ja näyttävät paremmilta kuin stringit. Stringithän ne vasta persvaossa ovat!

    • wowww

      Minun mielestä 13-vuotias voi käyttää niitä.Aluksi saattaa hiertää(etenkin jos on huonolaatuiset)mutta ajan kanssa tottuu.Kannattaa ostaa semmoset mitkä on laadukkaat.Jos monta päivää putkeen käyttää niin voi alkaa tulla hiertymiä eli välillä kannattaa käyttää muunlaisia alkkareita.No jos et uskalla äidiltäs kysyä niin voit varmaan itsekin mennä ostamaan.Tai sit voit sanoa että haluaisit edes kokeilla millaset ne on.

    • tyttönee

      Mä olen 14v ja kohta vuoden,käyttäny stringei, must ne o mukavat. Ja oon siis seiskal, ja taidan olla ainut meijä luokan joka käyttää Niit.mut jonkuha o oltava eka

      • taattane

        Hyvä että olet ainut luokallasi.


    • BLOODisLIFE

      Hiusvärien ikäraja on 16 ja se on turvallisuussyistä. Jos et haluu että alushousut näkyy vaatteiden läpi niin osta saumattomat alushousut. Hipsterit tai bokserimallit vois olla sulle hyvät. Stringit käy mun mielestä jos on yli 16, itse aloin käyttää stringejä kun olin jotain 17 ja nykyään mulla on yleensä stringit mutta ei mitkään nirunarut vaan sellaset jotka on puuvillaa ja jotka ei o yhtä kapeet kun hammaslanka ja joissa on pitsihelma ja kun ne on sopivaa kokoo niin ne on tosi mukavat päällä

    • Juuuuuuuu123456

      Stringit ovat normaalis alushousut siinä missä muutkin ne ovat vain eri malliset, en ymmärtä miksi joku ne haluaisi kieltää. Olin 12 kun ostin ensimmäiset ja voin sanoa, että jännää oli ne ostaa. Aikaisemmin olin äitille sanonut alkkareiden rajoista niin äiti vähän niinkuin ehdotti stringejä. Tuota kannattaa kokeilla jos haluaa äidin mielipiteen kuulla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe