THOMANN tilauksen kesto?

hehe21

Onko muilla täällä tietoa, kauan thomannin tilaus kestää/on kestänyt nyt lähiaikoina? Tilasin kosketinsoittimet jotka tarvitsee ensi viikoksi jo keikkaa varten, tilaus tehty viime torstaina ja viimeisin tieto oli thomannin sivuilta maanantai-tiistai välisenä yönä klo 3, että oli hampurista lähtenyt jonnekin päin ja että siirtyy sitten suomen postin kuljetettavaksi.

Olisikohan tänään/huomenna perillä? Kokemuksia?

43

8922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • THOMANN

Yleensä menee n. viikko tilauksesta, kun tavarat tulee Suomeen. Suomessa 1 - 2 päivää ovelle tuontiin, riippuen sataman sijainnista.

• Pakettia

Perjantaina viimestään on käsissäsi soitin melko varmasti, kannattaa olla päivystämässä ovella nimittäin paketin kantajat pimpottaa nopeasti ja odottaa n. 3 sekunttia ja juoksevat pois / vievät paketin postiin.
      En tiedä miksi läheteillä on tuollainen hoppu.

• AsusDeluxe

Toi on tosiaan ongelma. Thomannilta sentään menee paketti postiin, mutta joillakin firmoilla lykätään DHL:n kautta, jolloin huonossa lykyssä saa hakea paketin sadan kilsan päästä, jollei satu olemaan himassa kun kello soi. Tai vaikka just vessassa jolloin ei ehdi avaamaan.
        Lisäksi postin autojen aikataulut on sentään yleensä joka päivä samat, DHL saattaa toimittaa melkeen mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, jolloin pitäis pahimmillaan päivystää monta päivää ulko-oven edessä käymättä edes vessassa.

• Anonyymi
        AsusDeluxe kirjoitti:

Toi on tosiaan ongelma. Thomannilta sentään menee paketti postiin, mutta joillakin firmoilla lykätään DHL:n kautta, jolloin huonossa lykyssä saa hakea paketin sadan kilsan päästä, jollei satu olemaan himassa kun kello soi. Tai vaikka just vessassa jolloin ei ehdi avaamaan.
        Lisäksi postin autojen aikataulut on sentään yleensä joka päivä samat, DHL saattaa toimittaa melkeen mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, jolloin pitäis pahimmillaan päivystää monta päivää ulko-oven edessä käymättä edes vessassa.

Ensimmäinen DHL paketti meni postiin, olihan se vittumaista kantaa, mutta saman tuotteen takuu paketti heiltä tuli pariin otteeseen tyylikkäästi kotiovelle. Matkahuollosta soittivat mikä päviä olisi sopiva tuoda paketti ja muutaman tunnin odottelulla selvisin.
        Jos kuljettajat ovat noin kusipäitä, että lähtee ennen kuin ehtii edes pieraista, on se jo kumma.

• Anonyymi

Thomann kokemuksia - http://tonzes.com/thomanfi.htm On tämä niin helppoa ja kaikkea tarvitsemaansa löytää suuresta valikoimasta hyvin toimivien hakujen ansiosta. Aika randomisti tarvitsin moltonin teatteriin ja sekin löytyi Thomannilta! :)

• Thomann2

Olen tilannut Thomannilta useita kertoja tavaraa ja yleensä kiitolinjan kuskit ovat soittaneet hyvissä ajoin ja tiedustelleet sopivaa toimitusajankohtaa. Ei ne tule ihan tietämättä.

• Pakettia

Se on matkahuolto, lähetti on eri asia.

• Thomann2
        Pakettia kirjoitti:

Se on matkahuolto, lähetti on eri asia.

Älä jaksa, kun et näytä tietävän mistään mitään!

• Pakettia
        Thomann2 kirjoitti:

Älä jaksa, kun et näytä tietävän mistään mitään!

Useasti tilanneena voin sanoa tietäväni asiasta, matkahuolto tulee ilmoittamatta ja juoksee alle 5 sekunnin ajalla pois,mnimenomaan juoksee.

• Pakettia
        Pakettia kirjoitti:

Useasti tilanneena voin sanoa tietäväni asiasta, matkahuolto tulee ilmoittamatta ja juoksee alle 5 sekunnin ajalla pois,mnimenomaan juoksee.

Korjaan: siis lähetti tulee, ei matkahuolto.
        Sekoitat asioita.

• Thomann2
        Pakettia kirjoitti:

Sekoitat asioita.

Korjaa yksinteen sitten koko viestis. Ei yhtään totta ole sun kirjoituksissa.

• Pellehermannus
        Thomann2 kirjoitti:

Korjaa yksinteen sitten koko viestis. Ei yhtään totta ole sun kirjoituksissa.

Jaa niin mikä kohta ei ole totta?
        Kokeileppa tilata niin saattaa tulla klups klups,moho te olikin oikeatta,mnii....

• Thomann2
        Pellehermannus kirjoitti:

Jaa niin mikä kohta ei ole totta?
        Kokeileppa tilata niin saattaa tulla klups klups,moho te olikin oikeatta,mnii....

Vieläkö sä siellä mussutat? Ota asioista selvää ennenku kirjoittelet viestejä. Et ilmeisesti ole tilannu koko paikasta mitään.

• Rouva-mussuttaja
        Thomann2 kirjoitti:

Vieläkö sä siellä mussutat? Ota asioista selvää ennenku kirjoittelet viestejä. Et ilmeisesti ole tilannu koko paikasta mitään.

Taatusti olen enemmän tilannut ja harrastanut musiikkia kuin sinä, mutta se ei liity aiheeseen.
        Mikä väittämässäni muka menee rouvalla yli ymmärryksen?

• Thomann
        Rouva-mussuttaja kirjoitti:

Taatusti olen enemmän tilannut ja harrastanut musiikkia kuin sinä, mutta se ei liity aiheeseen.
        Mikä väittämässäni muka menee rouvalla yli ymmärryksen?

No, aloitetaampa vaikka siitä, että kirjoittelet yhtä ja tarkoitat toista. Herranen aika, täällä voi kukatahansa väittää tehneensä ihan mitä lystää mutta sun kohdalla on vähän liian läpinäkyvää, että kirjoittelet sylki suuhun tuo.
        Jaa-a, on niin vaikeeta sano kaikkea kun niin sekavaa tekstiä kirjoitat mutta erottele ensin tarkoitatko matkahuoltoa tai lähettipalvelua. Esimerkiks tuo 5sek juttu on ihan täyttä paskaa.

• Rouva-mussuttaja
        Thomann kirjoitti:

No, aloitetaampa vaikka siitä, että kirjoittelet yhtä ja tarkoitat toista. Herranen aika, täällä voi kukatahansa väittää tehneensä ihan mitä lystää mutta sun kohdalla on vähän liian läpinäkyvää, että kirjoittelet sylki suuhun tuo.
        Jaa-a, on niin vaikeeta sano kaikkea kun niin sekavaa tekstiä kirjoitat mutta erottele ensin tarkoitatko matkahuoltoa tai lähettipalvelua. Esimerkiks tuo 5sek juttu on ihan täyttä paskaa.

Johan minä sen korjasin ja normaali lukutaitoiset sen ymmärsi.
        Lähettijuttu on täyttä faktaa, kokeile tilata joskus.
        Huomaa että et ole tilannut lähettipalvelulka tavaraa.

• Thomann2

Johan minä sen korjasin ja normaali lukutaitoiset sen ymmärsi.
        Lähettijuttu on täyttä faktaa, kokeile tilata joskus.
        Huomaa että et ole tilannut lähettipalvelulka tavaraa.

Entäs, jos menet vaikka pois täältä??

• Rouva-mussuttaja
        Thomann2 kirjoitti:

Entäs, jos menet vaikka pois täältä??

Mene sinä pois täältä jos tuottaa vaikeuksia keskustelu.

• Thomann2

Mene sinä pois täältä jos tuottaa vaikeuksia keskustelu.

Eikun sinä!Et näemmä tiedä hyvän päälle mitään ja jankutat yhtä ja samaa.

• Hei-Rouva
        Thomann2 kirjoitti:

Eikun sinä!Et näemmä tiedä hyvän päälle mitään ja jankutat yhtä ja samaa.

Minkä hyvän päälle?
        Onko hyvä että lähetti tuo paketin ja vie sen postiin josta joudut itse sen hakemaan?
        Ni jokainen tyylillään, turhaan edes pimpottelevat ja rahtaavat minun maksamia tuotteita jos ei niitä halua antaa asiakkaalle.

• Thomann2
        Hei-Rouva kirjoitti:

Minkä hyvän päälle?
        Onko hyvä että lähetti tuo paketin ja vie sen postiin josta joudut itse sen hakemaan?
        Ni jokainen tyylillään, turhaan edes pimpottelevat ja rahtaavat minun maksamia tuotteita jos ei niitä halua antaa asiakkaalle.

Ai jaha, että nyt se sitten kääntyi näin päin. Pyörittelet asiaa puolelta toiselle mieles mukaan. Eksä voi olla ihan oikeesti jo hiljaa?

• thomann
        Thomann2 kirjoitti:

Ai jaha, että nyt se sitten kääntyi näin päin. Pyörittelet asiaa puolelta toiselle mieles mukaan. Eksä voi olla ihan oikeesti jo hiljaa?

Mikä kääntyi mihin?
        Koko ajan olen sanonut samaa eli lähetistä on kyse.

• Rouva-mussuttaja
        thomann kirjoitti:

Mikä kääntyi mihin?
        Koko ajan olen sanonut samaa eli lähetistä on kyse.

Nyt on tainnu mennä sulla puurot ja vellit pahemman kerran sekasin. Kokoajan on ollu aivan muut asiat aiheena, sitten ne on vaihtunu toiseen.

• Rouva-mussuttajalle

Nyt on tainnu mennä sulla puurot ja vellit pahemman kerran sekasin. Kokoajan on ollu aivan muut asiat aiheena, sitten ne on vaihtunu toiseen.

Olen koko ajan puhunut samasta asiasta,mkorjasin jo alussa virheen kun sanoin vahingossa matkahuolto kun tarkoitin lähettiä.

• Anonyymi

Nyt nyt lapsonen, hän pysyi kokoajan aiheessa ja kannassaan. Aivan jäätävän lapsellista keskustelua

-sinä
        -eiku sinä
        -sinäpä!

c'moon...

• Anonyymi
        Pakettia kirjoitti:

Sekoitat asioita.

Sivust: Vaikka sieltä tulisi Valion jäätelömyyjä niin mitä helvetin väliä sillä on, kunhan joku sen laitteen tuo?

• eivätsaaodottaa

Pakettien tuojat eivät voi odottaa kauan, koska palkka putoaa jakelukierroksella hidastelusta. Jos hidastelu jatkuu, paketin tuoja itse putoaa työttömyysturvalle. Näin toimitaan ainakin Itella/Postissa.

• Työnvaihto-joseiosaa

Mitäpä ne sitten edes yrittää tuoda jos ei haluta niitä antaa asiakkaille?
        Voisivat vaikka soittaa ennen tuomista niin voisi ovi auki odotella.
        pimpom ovikelloa ja 5 sekunttia ei monelle riitä edes kävelyyn ovelle, kun aukaiset oven kävelemällä ovelle onkin rapussa jo kop kop kop kop äänet kun lähetti ravaa ulos paletti kourassa.

• AsusDeluxe
        Työnvaihto-joseiosaa kirjoitti:

Mitäpä ne sitten edes yrittää tuoda jos ei haluta niitä antaa asiakkaille?
        Voisivat vaikka soittaa ennen tuomista niin voisi ovi auki odotella.
        pimpom ovikelloa ja 5 sekunttia ei monelle riitä edes kävelyyn ovelle, kun aukaiset oven kävelemällä ovelle onkin rapussa jo kop kop kop kop äänet kun lähetti ravaa ulos paletti kourassa.

Tuo on totta. Asialliselta firmalta tulisi aina vaikka automaattinen tekstiviesti kun auto lähtee kierrokselle. Silloin jo tietäisi istuskella oven edessä odottamatta.

Oikeasti asiallisia firmoja suomessa ei taida ollakaan. Joskus on asiallisia jakelijoita, joilla on hyvä palvelu vaikka se tuottaakin heille hieman enemmän töitä.

• mylsä-anjis

anjalan alueella asuu kusipää-"muusikkoja", joille on parempi olla toimittamatta yhtään mitään. myyvät komojaan netissä vaikkei ole mitä myydä.

toimittajat ovat tottuneet siihen että myllykoskelainen "asiakas" makaa kannabiksesta lamaantuneena kerrostalon rapun edessä selällään. ihan turha mennä pimpottelemaan ovikelloa, jos hamppu-tukkaa ei näy pihalla. nopee turha käynti ovella pimpottelemassa on jo niin itsestäänselvyys, ettei pidä rahtaria tuomita jos siitä ei poikkea.

• Anonyymi

Entäs jos siellä asuisikin joku vastuullinen muusikko odottelemassa innokkaasti kamojaan ja joutuu pettymään saamaansa palveluun, koska "ne muut"?

• olen-saanut

viikossa (6-8pv) thomannilta paketit...

• ihansamaaa

Ostelin vuosia Saksata koska hinnat olivat edullisemmat. Nyt hinnat samaa tasoa kuin Suomesta ostettuna.

• Vidyttää

Itse ostin jo 8 päivää sitten bassosetin eikä ole vieläkään näkynyt ihme mussuttajat kun eivät jaksa odottaa paskaakaan jos sitä paskaa tulis!

• J.Petke

Joko paketti tuli?

• SiiliMcSiilinen

Joko paketti tuli?

• ViiliMcViilinen

Tuliko se paketti jo?

• Anonyymi

haha, pitkät toimitusajat xDDDDD

• vm41

Olen lopettanut Thomannilta ostelut mikäli muualta ei vastaavaa löydy, nimenomaan pitkän toimitusajan vuoksi 7- 10 vrk.
      Nykyisin olen Gear 4 Music nimisen nettikaupan asiakkaana.
      Toimitukset ovat nopeita ja rahti myös edullinen, samoin tuotteetkin ovat tasokkaita sekä edullisia.

• Anonyymi

Olin kovasti yllättynyt Gear4musicin nopeaan toimintaan. (keväällä) Perjantaina tilasin, ensiviikon alussa postissa. Monitorit vain olivat valitettavasti heti epäkuntoiset jotka lähetin takuuseen, tulivat takaisin saman vian kanssa, lähetin takaisin ja sain rahan palautuksen. Tällä viikolla Thomannilta monitorit tulloo!

Silti Gear4musicin asiakaspalvelu on erinomaista!

• Anonyymi

Tilasin Thomannilta 1,3kg painavan paketin 7vrk sitten, eikä se ole saapunut vielä edes Suomeen. Viimeinen statuspäivitys on "Skannaus ulkomailla IPS, Hampuri". Postin kaksiviikkoinen lakko alkaa maanantaina (nyt perjantai), joten vitutus kasvoi eksponentiaalisesti. Olettaen kuitenkin että Posti ei menisi lakkoon, olisi paketin toimitus kestänyt arviolta 10vrk? Ei siis todellakaan jatkoon.

• Anonyymi

Onpa täällä hätäpöksyjä. Oliko Thomannin sivulla tuotteen sivussa teksti tuotteen saapumisesta vasta myöhemmin varastoon? Näin minullakin oli, silti hyvä hyvää odottaa!

• Anonyymi

Mulla on ollu nyt jo kolme päivää hampurissa ja iha pikkutilaus tilattu 5 päivää sitten

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      315
      7329
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1347
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1221
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe