Punkkarit, menitte lankaan

Pjunk

Hesari kirjoitti 35 vuotta sitten kieli poskessa hauskan jutun sittä, kuinka Sex Pistolsin tulo Suomeen on estettävä ja kuinka punk on niin kauheaa maallemme.
Suurin osa vanhoista punkkareista on vieläkin nyrkki pystyssä tuolle nasevalle ajankuvalle, huumorikirjoitelmalle, Hesarille ja toimittajalle.
Oiskohan aika jo lyödä oma pää seinään ja todeta ääneen: "Olen ollut tosikko-ääliö jo kymmeniä vuosia"?

12

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäpäSeMulleKuuluu

Tarkoittanet Raija Forströmiä.

Ei se nyt niin hauska juttu olllut. Joka tapauksessa Pistols ei ois tullut suomeen vaikkei sen tuloa oliskaan kielletty, sillä bändi hajos jo ennen sovittua Suomenkeikkaa.
      Itse olin silloin snadisti päälle 10v, joten mun elämäänihän tuo ei tietenkään vaikuttanut mitenkään.

https://www.youtube.com/watch?v=wyQtCN2V4lg

80-luvulla sentään PIL kävi Ruisrockissa, ja settiin kuului pari pistolsbiisiäkin.

Oli miten oli, Pistols ei ollut mitenkään tärkeimmästä päästä oleva punkbändi ikinä. Hyvä perusrockbändi kuitenkin.

• Pjunk

Asiallisen tosikkomainen ja hapuileva analyysikommentti. Sinne vaan jonon jatkoksi takomaan seinää.

• Tentausendolas

Olihan se hauska juttu, kun vieläkin jotkut amatöörit ottavat tosissaan. Suorastaan täydellinen juttu siis.

• Paras-kuitenkin

"Oli miten oli, Pistols ei ollut mitenkään tärkeimmästä päästä oleva punkbändi ikinä."
        Ehkä ei tärkein, mutta ehdottomasti yksi epämusikaalisimmista!

• hienoouskovaiset

Uskovaiset esti heitä tulemasta tänne.

• heppuermona

Itseasiassa hienointa tossa oli setakapihojen rockaajattelu. Eli sä oot niinku rocktähtimutta et ikinä anna haastatteluja etkä tee ittestäs tähteä.

• pistolsestettiin

Se estettiin ja tedit kävi viävarmuudeksvakuudeks heittämässä munia niittte tedein päälle Särkässä jossa tuli sitte kahinaa..

• kaisanyttajuut

Kyseessä oliulkopoliittinen syy eli YYA-sopimus Neuvostoliiton kera. Noi uskovaiset piirit oli vain pelinappuloita tässäpelissä.

• olisevaan-outoo

Neuvostoliitossa -nimittäin ei punkkareista tykätty. Jamuakin epäiltiin siäpunkkariksi- koska olin osallistunut silloiseenidols- tai ei se mikään idolsollut vaan samankaltainen kilpailu. Ja niitä agentteja oli jokapuolella-ja tämä on tosi vaikkei nykyajan nuoret sellasta voi uskoa.

• outoamuttatotta

Leningradissa oli "valepunkkareita" syöttinä mutta enhän mäkään mikään niinku oikea punkkari ollut vaan osallistuin erääseen punk-kilpailuun vähän kuin vitsinä.

• nykynuoreteiusko

Joku oli vuotanut punkit sinne mut mä sain selvitettyä kun konflikti tuli eli nujakka puna-armeijan kanssa et mä en olekaan aito punkkari vaan itseasiassa Teddy. Heti muuttu kohtelu.

• miliisituli

Jotkut käviuhoon niille puna-armeijan sotilaille ja kauhee tappelu ikinä . Mäsanoin olevani Teddy ja pääsinpälkähästäsilläkertaa. Kun miliisi tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4437
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe