Punkkarit, menitte lankaan

Pjunk

Hesari kirjoitti 35 vuotta sitten kieli poskessa hauskan jutun sittä, kuinka Sex Pistolsin tulo Suomeen on estettävä ja kuinka punk on niin kauheaa maallemme.
Suurin osa vanhoista punkkareista on vieläkin nyrkki pystyssä tuolle nasevalle ajankuvalle, huumorikirjoitelmalle, Hesarille ja toimittajalle.
Oiskohan aika jo lyödä oma pää seinään ja todeta ääneen: "Olen ollut tosikko-ääliö jo kymmeniä vuosia"?

12

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitäpäSeMulleKuuluu

Tarkoittanet Raija Forströmiä.

Ei se nyt niin hauska juttu olllut. Joka tapauksessa Pistols ei ois tullut suomeen vaikkei sen tuloa oliskaan kielletty, sillä bändi hajos jo ennen sovittua Suomenkeikkaa.
      Itse olin silloin snadisti päälle 10v, joten mun elämäänihän tuo ei tietenkään vaikuttanut mitenkään.

https://www.youtube.com/watch?v=wyQtCN2V4lg

80-luvulla sentään PIL kävi Ruisrockissa, ja settiin kuului pari pistolsbiisiäkin.

Oli miten oli, Pistols ei ollut mitenkään tärkeimmästä päästä oleva punkbändi ikinä. Hyvä perusrockbändi kuitenkin.

• Pjunk

Asiallisen tosikkomainen ja hapuileva analyysikommentti. Sinne vaan jonon jatkoksi takomaan seinää.

• Tentausendolas

Olihan se hauska juttu, kun vieläkin jotkut amatöörit ottavat tosissaan. Suorastaan täydellinen juttu siis.

• Paras-kuitenkin

"Oli miten oli, Pistols ei ollut mitenkään tärkeimmästä päästä oleva punkbändi ikinä."
        Ehkä ei tärkein, mutta ehdottomasti yksi epämusikaalisimmista!

• hienoouskovaiset

Uskovaiset esti heitä tulemasta tänne.

• heppuermona

Itseasiassa hienointa tossa oli setakapihojen rockaajattelu. Eli sä oot niinku rocktähtimutta et ikinä anna haastatteluja etkä tee ittestäs tähteä.

• pistolsestettiin

Se estettiin ja tedit kävi viävarmuudeksvakuudeks heittämässä munia niittte tedein päälle Särkässä jossa tuli sitte kahinaa..

• kaisanyttajuut

Kyseessä oliulkopoliittinen syy eli YYA-sopimus Neuvostoliiton kera. Noi uskovaiset piirit oli vain pelinappuloita tässäpelissä.

• olisevaan-outoo

Neuvostoliitossa -nimittäin ei punkkareista tykätty. Jamuakin epäiltiin siäpunkkariksi- koska olin osallistunut silloiseenidols- tai ei se mikään idolsollut vaan samankaltainen kilpailu. Ja niitä agentteja oli jokapuolella-ja tämä on tosi vaikkei nykyajan nuoret sellasta voi uskoa.

• outoamuttatotta

Leningradissa oli "valepunkkareita" syöttinä mutta enhän mäkään mikään niinku oikea punkkari ollut vaan osallistuin erääseen punk-kilpailuun vähän kuin vitsinä.

• nykynuoreteiusko

Joku oli vuotanut punkit sinne mut mä sain selvitettyä kun konflikti tuli eli nujakka puna-armeijan kanssa et mä en olekaan aito punkkari vaan itseasiassa Teddy. Heti muuttu kohtelu.

• miliisituli

Jotkut käviuhoon niille puna-armeijan sotilaille ja kauhee tappelu ikinä . Mäsanoin olevani Teddy ja pääsinpälkähästäsilläkertaa. Kun miliisi tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      231
      3011
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      197
      2646
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      112
      1253
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      141
      1208
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      1119
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1108
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      372
      1091
    8. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1065
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      1005
    10. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      8
      833
    Aihe