Hesari kirjoitti 35 vuotta sitten kieli poskessa hauskan jutun sittä, kuinka Sex Pistolsin tulo Suomeen on estettävä ja kuinka punk on niin kauheaa maallemme.
Suurin osa vanhoista punkkareista on vieläkin nyrkki pystyssä tuolle nasevalle ajankuvalle, huumorikirjoitelmalle, Hesarille ja toimittajalle.
Oiskohan aika jo lyödä oma pää seinään ja todeta ääneen: "Olen ollut tosikko-ääliö jo kymmeniä vuosia"?
Punkkarit, menitte lankaan
12
135
Vastaukset
- MitäpäSeMulleKuuluu
Tarkoittanet Raija Forströmiä.
Ei se nyt niin hauska juttu olllut. Joka tapauksessa Pistols ei ois tullut suomeen vaikkei sen tuloa oliskaan kielletty, sillä bändi hajos jo ennen sovittua Suomenkeikkaa.
Itse olin silloin snadisti päälle 10v, joten mun elämäänihän tuo ei tietenkään vaikuttanut mitenkään.
https://www.youtube.com/watch?v=wyQtCN2V4lg
80-luvulla sentään PIL kävi Ruisrockissa, ja settiin kuului pari pistolsbiisiäkin.
Oli miten oli, Pistols ei ollut mitenkään tärkeimmästä päästä oleva punkbändi ikinä. Hyvä perusrockbändi kuitenkin.- Pjunk
Asiallisen tosikkomainen ja hapuileva analyysikommentti. Sinne vaan jonon jatkoksi takomaan seinää.
- Tentausendolas
Olihan se hauska juttu, kun vieläkin jotkut amatöörit ottavat tosissaan. Suorastaan täydellinen juttu siis.
- Paras-kuitenkin
"Oli miten oli, Pistols ei ollut mitenkään tärkeimmästä päästä oleva punkbändi ikinä."
Ehkä ei tärkein, mutta ehdottomasti yksi epämusikaalisimmista!
- hienoouskovaiset
Uskovaiset esti heitä tulemasta tänne.
- heppuermona
Itseasiassa hienointa tossa oli setakapihojen rockaajattelu. Eli sä oot niinku rocktähtimutta et ikinä anna haastatteluja etkä tee ittestäs tähteä.
- pistolsestettiin
Se estettiin ja tedit kävi viävarmuudeksvakuudeks heittämässä munia niittte tedein päälle Särkässä jossa tuli sitte kahinaa..
- kaisanyttajuut
Kyseessä oliulkopoliittinen syy eli YYA-sopimus Neuvostoliiton kera. Noi uskovaiset piirit oli vain pelinappuloita tässäpelissä.
- olisevaan-outoo
Neuvostoliitossa -nimittäin ei punkkareista tykätty. Jamuakin epäiltiin siäpunkkariksi- koska olin osallistunut silloiseenidols- tai ei se mikään idolsollut vaan samankaltainen kilpailu. Ja niitä agentteja oli jokapuolella-ja tämä on tosi vaikkei nykyajan nuoret sellasta voi uskoa.
- outoamuttatotta
Leningradissa oli "valepunkkareita" syöttinä mutta enhän mäkään mikään niinku oikea punkkari ollut vaan osallistuin erääseen punk-kilpailuun vähän kuin vitsinä.
- nykynuoreteiusko
Joku oli vuotanut punkit sinne mut mä sain selvitettyä kun konflikti tuli eli nujakka puna-armeijan kanssa et mä en olekaan aito punkkari vaan itseasiassa Teddy. Heti muuttu kohtelu.
- miliisituli
Jotkut käviuhoon niille puna-armeijan sotilaille ja kauhee tappelu ikinä . Mäsanoin olevani Teddy ja pääsinpälkähästäsilläkertaa. Kun miliisi tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816