Itse ruskettava voide...?

tyttönainen

Niin et osaisko kukaan nyt auttaa sen suhteen..?
Ootkos kokeillut?
Ruskettaako hyvin..toimiiko? Hintaluokka...n.?
Kuin äkkiä vaikuttaa?
Mistä niitä saa? Oisin iloinen jos joku vähän avittais.
Kiitosta vaan sille joka tietää ja jaksaa nyt auttaa...!!

6

822

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle...

      niin... jätä väliin... :)
      Mene... ennemmin solariumiin... saat tasaisemman värin, pintaasi... ;-)

    • ananna

      Kas vain! Olin juuri ajatellut kysyä tästä aiheesta. :)

      No niin, eli paras merkki hyvin vaalealle iholle, mistä saa, hinnat yms. Kaikki perustiedot, kiitoos.

      Mielenkiintoista olisi tietää, miten sinä , vastannut nimimerkki, perustelet tuon pelleyden. Onko jostain merkistä huonoja kokemuksia? Mihin tämä itseruskettavuus muuten perustuu? Onko haitallista jotenkin?

      No, aion tehdä tämän joka tapauksessa, olinpa sitten pelle tai en. Solariumiin en mene.

      • katri

        olen käyttänyt itseruskettavia ja kyllä ne toimii. En ole mitään haittavaikutuksia ainakaan vielä huomannut, vaikka herkkäihoinen olenkin. Itse olen huomannut, että on parempi käyttää itseruskettavia, kuin paahtaa ihoansa auringossa... ainakin omalla kohdallani. Itseruskettavia saa joka paikasta. Itse käytän Loréalin sublime bronzea. Sitä saa siis melkein joka paikasta. Mutta ei kai kuitenkaan itseruskettaviakaan kannata jatkuvasti käyttää. Kohtuus kaikessa. Kerran kuukaudessa korkeintaan.


      • Mirella
        katri kirjoitti:

        olen käyttänyt itseruskettavia ja kyllä ne toimii. En ole mitään haittavaikutuksia ainakaan vielä huomannut, vaikka herkkäihoinen olenkin. Itse olen huomannut, että on parempi käyttää itseruskettavia, kuin paahtaa ihoansa auringossa... ainakin omalla kohdallani. Itseruskettavia saa joka paikasta. Itse käytän Loréalin sublime bronzea. Sitä saa siis melkein joka paikasta. Mutta ei kai kuitenkaan itseruskettaviakaan kannata jatkuvasti käyttää. Kohtuus kaikessa. Kerran kuukaudessa korkeintaan.

        Itse olen käyttänyt itseruskettavaa, ja on todella tärkeää kuoria ensin iho ja levittää sitten kosteusvoidetta. Itseruskettavaa kannattaa myös laimentaa puolet normaalilla kosteusvoiteella. Näin saat luonnollisen lopputuloksen ja mokat ei näy niin pahasti. Itselläni oli hieno tulos, käytin Garnieren voidetta, se suihke on kuulemma huonoa...Tsemiä kokeiluihin! Ja muistakaa, että aina saa seuraavana päivänä laitettua lisää jos tulos on liian laimea!


    • CoverGirl

      Jaa, että ruskettumaan...

      Elikkä tärkeetä on tietty, et on hyvä pohja, jolle itseruskettava levitetään. Siksi kannattaa käydä suihkussa, pestä, kuoria ja kuivata iho huolellisesti. Kosteusvoidetta kannattaa sit käyttää ihon kuiville alueille. Kropassa normaalisti siis kyynärpäät, polvet ja kantapäät. Muuten kuivat kohdat imasee enempi sävyä ja tulee epätasaisen värisiksi ja tummemmiksi.

      Sit jos oma iho on todella vaalea, voi itseruskettavaan voiteeseen lisätä jotain suht kevyttä kosteusvoidetta -mihinkään itseruskettaviin suihkeisiin ei siis kannata soveltaa- silloin sävyn muutos on pehmeempi. Joillain valmistajilla on myös useampaa värisävyä, näin esim. Piz Buinilla, eli tummempaa vähän tummemmalle iholle ja vaalealle iholle kevyemmin sävyttävää.

      Paljainkäsin voi ihan huoletta levittää, kunhan muistaa pestä kädet ja sormien välit hyvin, sit vaikka hieroa vielä normaalia kosteusvoidetta ja blandata sitä käsivarsilla olevaan jo levitettyyn itseruskettavaan.

      Huolellisen ja kauniin rusketuksen saadakseen kantsii olla huolellinen erityisesti hiusrajan, kulmakarvojen, korvantausten ja kainaloiden kanssa. esim. kainaloiden alueelle voi lisätä vähän normaalia kosteusvoidetta blandaamaan, sillä normaalissakin rusketuksessa kyljet ja kainalot on hieman vaaleemmat. Valmiiksi värillistä voidetta kantsii käyttää sillä silloin välttää useimmin mokat...

      Normaali vaikutusaika on 30min-2h, kun sävyn näkee.

      Hintahaarukka on 10-50 e, sävyt vaihtelee paljon. On siis keltapohjaisia ja pronssipohjaisia. Sit löytyy suihkeena, vaahtona ja voiteena.

      Henkilökunnalta kannattaa aina kysyä, jos tarttee apua.

    • Mielumminruskeakuoisin

      Mytan pillerit.. milloin nuo alkaa vaikuttaan.Näin kysyy vaalee blondi,kesällä vähän ruskettuu jos lainkaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe