Niin et osaisko kukaan nyt auttaa sen suhteen..?
Ootkos kokeillut?
Ruskettaako hyvin..toimiiko? Hintaluokka...n.?
Kuin äkkiä vaikuttaa?
Mistä niitä saa? Oisin iloinen jos joku vähän avittais.
Kiitosta vaan sille joka tietää ja jaksaa nyt auttaa...!!
Itse ruskettava voide...?
6
853
Vastaukset
- pelle...
niin... jätä väliin... :)
Mene... ennemmin solariumiin... saat tasaisemman värin, pintaasi... ;-) - ananna
Kas vain! Olin juuri ajatellut kysyä tästä aiheesta. :)
No niin, eli paras merkki hyvin vaalealle iholle, mistä saa, hinnat yms. Kaikki perustiedot, kiitoos.
Mielenkiintoista olisi tietää, miten sinä , vastannut nimimerkki, perustelet tuon pelleyden. Onko jostain merkistä huonoja kokemuksia? Mihin tämä itseruskettavuus muuten perustuu? Onko haitallista jotenkin?
No, aion tehdä tämän joka tapauksessa, olinpa sitten pelle tai en. Solariumiin en mene.- katri
olen käyttänyt itseruskettavia ja kyllä ne toimii. En ole mitään haittavaikutuksia ainakaan vielä huomannut, vaikka herkkäihoinen olenkin. Itse olen huomannut, että on parempi käyttää itseruskettavia, kuin paahtaa ihoansa auringossa... ainakin omalla kohdallani. Itseruskettavia saa joka paikasta. Itse käytän Loréalin sublime bronzea. Sitä saa siis melkein joka paikasta. Mutta ei kai kuitenkaan itseruskettaviakaan kannata jatkuvasti käyttää. Kohtuus kaikessa. Kerran kuukaudessa korkeintaan.
- Mirella
katri kirjoitti:
olen käyttänyt itseruskettavia ja kyllä ne toimii. En ole mitään haittavaikutuksia ainakaan vielä huomannut, vaikka herkkäihoinen olenkin. Itse olen huomannut, että on parempi käyttää itseruskettavia, kuin paahtaa ihoansa auringossa... ainakin omalla kohdallani. Itseruskettavia saa joka paikasta. Itse käytän Loréalin sublime bronzea. Sitä saa siis melkein joka paikasta. Mutta ei kai kuitenkaan itseruskettaviakaan kannata jatkuvasti käyttää. Kohtuus kaikessa. Kerran kuukaudessa korkeintaan.
Itse olen käyttänyt itseruskettavaa, ja on todella tärkeää kuoria ensin iho ja levittää sitten kosteusvoidetta. Itseruskettavaa kannattaa myös laimentaa puolet normaalilla kosteusvoiteella. Näin saat luonnollisen lopputuloksen ja mokat ei näy niin pahasti. Itselläni oli hieno tulos, käytin Garnieren voidetta, se suihke on kuulemma huonoa...Tsemiä kokeiluihin! Ja muistakaa, että aina saa seuraavana päivänä laitettua lisää jos tulos on liian laimea!
- CoverGirl
Jaa, että ruskettumaan...
Elikkä tärkeetä on tietty, et on hyvä pohja, jolle itseruskettava levitetään. Siksi kannattaa käydä suihkussa, pestä, kuoria ja kuivata iho huolellisesti. Kosteusvoidetta kannattaa sit käyttää ihon kuiville alueille. Kropassa normaalisti siis kyynärpäät, polvet ja kantapäät. Muuten kuivat kohdat imasee enempi sävyä ja tulee epätasaisen värisiksi ja tummemmiksi.
Sit jos oma iho on todella vaalea, voi itseruskettavaan voiteeseen lisätä jotain suht kevyttä kosteusvoidetta -mihinkään itseruskettaviin suihkeisiin ei siis kannata soveltaa- silloin sävyn muutos on pehmeempi. Joillain valmistajilla on myös useampaa värisävyä, näin esim. Piz Buinilla, eli tummempaa vähän tummemmalle iholle ja vaalealle iholle kevyemmin sävyttävää.
Paljainkäsin voi ihan huoletta levittää, kunhan muistaa pestä kädet ja sormien välit hyvin, sit vaikka hieroa vielä normaalia kosteusvoidetta ja blandata sitä käsivarsilla olevaan jo levitettyyn itseruskettavaan.
Huolellisen ja kauniin rusketuksen saadakseen kantsii olla huolellinen erityisesti hiusrajan, kulmakarvojen, korvantausten ja kainaloiden kanssa. esim. kainaloiden alueelle voi lisätä vähän normaalia kosteusvoidetta blandaamaan, sillä normaalissakin rusketuksessa kyljet ja kainalot on hieman vaaleemmat. Valmiiksi värillistä voidetta kantsii käyttää sillä silloin välttää useimmin mokat...
Normaali vaikutusaika on 30min-2h, kun sävyn näkee.
Hintahaarukka on 10-50 e, sävyt vaihtelee paljon. On siis keltapohjaisia ja pronssipohjaisia. Sit löytyy suihkeena, vaahtona ja voiteena.
Henkilökunnalta kannattaa aina kysyä, jos tarttee apua. - Mielumminruskeakuoisin
Mytan pillerit.. milloin nuo alkaa vaikuttaan.Näin kysyy vaalee blondi,kesällä vähän ruskettuu jos lainkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä892888Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845