Miten pääsee kotikonstein suusammaksesta eroon? Kieli on kokonaan sammaksen peitossa ja hengityskin haisee pahalle. Hammasharjalla olen pessyt hammaspesun yhteydessä mutta siitä ei ole apua.
Sammasta suussa
11
3540
Vastaukset
- ihantavallinen
osta apteekista diflucan kapseli, sitä määrää myös hammaslääkäri suun sammakseen, toki reseptillä olisi edukkaampi. Itsellä hammasläkörin annostus oli Diflucan 100 mg 2 kapselia kerran päivässä, 14 vrk. Viikossa sammas parani. Huuhtele suuta petadinella tai jollain muulla bakteereja ja hiivaa tappavalla suuvedellä ( apteekista)
- syytselville
Mikä sitä hiivaa pitää yllä suussa? Huono suuhygienia? Proteesi? Kuiva suu?
- kjherofjkdnakj
Kuiva suu, antibioottilääkitys. Huono suuhygienia ei altista hiivalle, tarvitaan jokin suun bakteeritasapainoa heilauttava asia. kerran hiiva, se aktivoituu todella herkästi uudelleen. Hiivaa on vauvasta vaariin
- hygieniakuntoon
Päin vastoin. Huono suuhygienia on yksi sienten kasvua suosiva tekijä. Varsinkin henkilöillä, joilla ei ole muita riskitekijöitä kuten irrotettavia proteeseja.
- ihmetelijä123
Sokeri/hiivatuotteet ruokkii suun hiivaa. Mikäli huuhtelee vahvoilla alkoholipitoisilla suuvesillä suuta, tappaa se hyvät bakteerit ja hiiva saa vallan. Eli hiivan saa enemmin ylihygienisesta kuin hygienian puutteesta. Hiiva pääsee valoilleen kun elimistön hiivatasapaino järkkyy. Huono suuhygienia ei yksin riitä laukaisemaan hiivareaktiota.
- Hiivaton
Kannattaa kokeilla suuhun tarkoitettuja maitohappobakteereita , Toothguide on uusi tuote , joka estää hiivan kasvua ja sisältää terveen suun tyypillisiä bakteereita. Kuulin, että toimii astmaatikolla , jolle tulee helposti hiivaa suuhun lääkityksestä. Voi toimia sinullakin
- Syytsyvemmällä
Onkohan syyt syvemmällä?
http://www.marjakeskinen.fi/vastaanotolla/ - Geisha1
Pese hampaat ja harjaa kieli pesun yhteydessä. Minä söin puolukoita niin että suoraan pakkasesta kielelle ja murskasin kielenpäälle. Pahaa mutta minulla auttoi. Sitten sokerin ja hiivatuottdien syönti vähemmälle!
- puolukkaaaaa
puolukalla
- lölknjbhvg
Suihinotolla mieheltäsi.
- njbvuvuy
Ota suihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee723142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."342002Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2871650Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1151632Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2671240Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki281153Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911130Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711050- 981033