Pleikka ja viinaa.
Viikonloppu
25
<50
Vastaukset
- kuntoilijapro
Naisen kanssa ja kuntoilua!
- Ätmi-
Antakaa pillua naiset
Viihteelle seurustelemaan. =D
Kumma, että tuollainen kunnollinen mies (aloittaja siis) ei löydä itselleen naista.
Not.- unohtui
ja runkku
- Kotonavaan
Ämmät antaa vain jännämiehille
- kilttiatm
Huomenna on naiset imee jännämiehen munaa päivä.
- nytpommitesille
Sulla se päivä taitaa olla joka päivä. Kun niin niitä jännämiehiä täällä ihailet.
- munahaukkeli
Tarttee varmaan lähteä yöelämään katsomaan, että kuka on se KTM jolle voisi antaa Steak-päivän kunniaksi
- mies-31-hki
Miten nainen haluat tulla isketyksi, mikä tekee sinuun vaikutuksen?
Mahdollisesti toiset treffit.
- ätmi-sinkku
Juopotellaan. juon koska olen yksinäinen ja naiset vihaa minua. Masentaa joten juon kossua ja kaljaa.
- toinen.ätmi
Mä oon mökillä, käyn pilkillä, saunon ja juon viinaa sekä katson ampumahiihtoo ja kannustan kaisaa. Muuten kans sama kun sulla.
- angry_bird_
Jäätelöö, telkkarii ja tietsikkaa, nukkumista ym.
- HC-ATM
Itse vedän viinaa koska olen alle 180cm pitkä.
Annan mustan perseen nousta ja laskea päälläni.
- kilttiatm
Juon vettä tänään.
- kuinvettä
Niinjuu:) Mäkin kaverin luona viimeks sanoin et teidän hanavedes on jotain vikaa kun aamulla särki päätä niin helevetisti:)
- Ihananainen30
Annan tänään jollekkin onnekkaalle ätmille pusun baarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661