Mulla on 214 tkm ajettu 2,5 diesel -Transu. Lopetteli lataamisen ensin tyhjäkäynnillä kun kone lämpesi, sitten suunnilleen kokonaan. Jotain kitinää oli pitänyt jo vähän aikaa. Hain Motonetistä saman näköisen, alkuperäinen on Mitsubishin tekemä, Motonetin joku tarvike tms. Siinä on vakuumipumppukin päässä valmiina. Nyt olen pähkäillyt, että mitä kaikkea pitää ottaa tämän laturin vaihdossa huomioon? Olen bensakoneen latureita vaihtanut, mutta en koskaan pumpullisen diesel-vehkeen. Pumpusta lähtee kolme putkea. Ensimmäisen tehtävän ymmärrän, eli sen ohuen putken, joka menee jarrupolkimen lähelle tehostajan "padan" kylkeen. Siitä tehostaja saa vakuumin, samalla tavalla kuin bensakoneen kaasarin kurkusta imetty vakuumi. Mutta ne kaksi paksumpaa putkea, jotka menevät koneen kylkeen eri puolille? Kait jommasta kummasta pumppu puhaltaa sen ilman pois, minkä on imenyt jarrutehostajasta? Ovatko nämä kaksi ihan ilmaletkuja vai saako sieltä öljyt silmille, kun avaa liitoksen? Liittyvätkö jotenkin pumpun mahdolliseen voiteluun tms? Onko niissä koneen käydessä kova paine vai riittääkö, että tungen ne paikalleen vain "käsitiukkuuteen?
Transit on ollut mulla runsaan vuoden enkä tiedä siitä paljoakaan...
Auto on tuossa katuvarressa ja ajamaan pitäisi päästä. Olisi vähän kiirekin. Olen erittäin kiitollinen hyvistä vastauksista.
yst terv. Pentti
Transit -98 laturin vaihto, ja vakuumipumppu...?
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754367
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺714201Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433609Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163193Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102394IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm301566Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli811125