Mahdollista jumalaa minua vastaan ei ole mitään.
Uskovaiset taas ovat tällä palstalla minulle niin pirullisia ettei niitä taas voi arvostaa.
Lihghtning star ja jaripekka on poikkeukset.
Jumalalle plussa ja uskiksille miinus.
Jumala ja uskovaiset
17
<50
Vastaukset
Katsoisin, että me kaikki ihmiset uskomuksistamme riippumatta olemme "Jumalan edessä" agnostikkoja, koska emme tiedä. Me voimme uskoa tai olla uskomatta, mutta me olemme epistemologisesti agnostikkoja. Tämän takia on älytöntä, että ihmiset vouhottavat toisiaan vastaan kuka minkäkin aatteen tai sen puutteen aiheuttaman paremmuudentunteen hurmiossa.
Toisaalta tässä kiistassa kallistun ateistina ateistien puolelle siinä mielessä, että he eivät ainakaan ole tekopyhiä, vaikka hekin voivat olla kusipäitä. Raivostuttavinta on kuitenkin ylimielinen hihhuli, joka ei edes elä kuten opettaa. Näkisin, että useimmat ateistit ja monet uskiksetkin vastustavat juuri heitä.auroraboreallis kirjoitti:
Ahaa, anteeksi kun käsitin sut väärin tuossa toisessa ketjussa.
No problem.
- Pääkonttori
Palstan ns. uskovat on huono otos, ei tuollaiseen onneksi usein törmää normaalissa seurakunnassa.
- ihanamittari
MInullakin on sellainen mittari joka näyttää aina plussaa itselle ja miinusta melkein kaikile muille.
se on aika kätevä arviointiväline. ihanamittari kirjoitti:
MInullakin on sellainen mittari joka näyttää aina plussaa itselle ja miinusta melkein kaikile muille.
se on aika kätevä arviointiväline.En pidä itseäni jumalana. Annoin plussan mahdolliselle jumalalle en itselleni.
- ihmetapausonon
Millainen ihminen sinä auroora oikein mahdat olla, kun tulet sisään pokat kaulassa haukkuen kaikki etedtä ja takaa, sitten alat suoltaa noita satujasi kuinka ilkeitä kaikki uskovat ovat !
mitä normaalijärki mahtaa kertoa tälalisesta elämäntavasta, kuka tietää.Saattaapa hyvin olla että olet oikeassa. Minulla kun kertakaikkiaan on aika vähän mitään hyvää sanottavaa uskiksista.
Jokaisella on kuitenkin vastuu omasta ilkeydestään, se ei ole minun vikani.
On muutama jotka jaksavat silti vastata mulle kivasti ja ystävällisesti koska he ovat kivoja ja ystävällisiä ihmisiä. Esm.lighning star, sepereaude, jaripekka.
Ne ilkeät ovat taas aika ilkeitä ihmisiä ja siitä ei voi yksin minua syyttää.- syväkyntöä
MIksi et itse ole sellainen joka aina kivasti tulisi foorumille ja tekisi kivan aloituksen?
oletko ilkeä ihminen, siksikö et tee niin vai mikä on selitys? - hiukankontrastia
Kokeileppas mennä vaikkapa lähikauppaan ja ovelta alat haukkua kassoja ja asiakkaita nimitellen heitä miten mieleen tulee, siellä ei sitten olisi ainuttakaan uskovaa ihmistä, eli varmaan saisit sitä harrastaa ja kaikin vaan hymyilisi ystävällisesti ja antaisi alennustakin ostoksista, kokeile joskus.
syväkyntöä kirjoitti:
MIksi et itse ole sellainen joka aina kivasti tulisi foorumille ja tekisi kivan aloituksen?
oletko ilkeä ihminen, siksikö et tee niin vai mikä on selitys?Kauneus on katsojan silmissä. Juuri äsken sain palautetta että kirjoitukseni on hyödyllisiä ja ytimekkäitä.
Yritin olla kiva ja tehdä kivan aloituksen kun kirjoitin raamatullisesta paastosta USKOVAN NÄKÖKULMASTA, en itseni.
Siihen tuli tosin kivoja vastauksia melkein kaikki. Haukkuja tuli minun haukkujalleni.
En ole vahingoniloinen. Mietin vain kuinka joku(se minun haukkuja)voi olla niin ahdasmielinen.
Hän loukkaantui kun kirjoitin"oletettu jumala", ja "mahdollinen jumala".hiukankontrastia kirjoitti:
Kokeileppas mennä vaikkapa lähikauppaan ja ovelta alat haukkua kassoja ja asiakkaita nimitellen heitä miten mieleen tulee, siellä ei sitten olisi ainuttakaan uskovaa ihmistä, eli varmaan saisit sitä harrastaa ja kaikin vaan hymyilisi ystävällisesti ja antaisi alennustakin ostoksista, kokeile joskus.
Myönsin virheeni tässä asiassa, ajattelen asiaa.
- Kari_Aaltonen
Metsä tuppaa vastaamaan niinkuin sinne kirkuu. Etköhän sinäkin auroraborrelioosi ole ihan tarpeeksi kirkunut saadaksesi samansävyistä vastausta välillä takaisinkin päin. Mitä siellä peilissä muuten näkyy - onko se hyvä ja kaunis ihminen, joka on kaikilla mielipiteillään ja kommenteillaan ansainnut pelkästään ystävällisiä vastauksia? Katso tarkkaan, ja tarkista, ettei se peili vahingossa sijaitse Linnanmäellä.
Tämä on jo 3.kommentti samasta asiasta.
Myönsin virheeni.
Kannan vastuuni omista ilkeistä vastauksistani.
Soisin niidenkin kantavan jotka mulle ilkeästi vastailevat. En minä voi ottaa kontolloni toisten ns syntejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860