Vietättekö tämän viikonlopun neljän seinän sisällä?
palstan naiset
12
73
Vastaukset
- jmggjh
Kyllä vietän.
- vieläkiltimpi
Harmi kun voisit viettää sen kanssani mökkeillen mutta olen ruma ja se estää suhteemme. Hyvää perjantain kolmattatoista kuitenkin!
- angry_bird_
En. Tämä huone on pehmustettu ja pyöreä....
- ätmel
Se on varmaan sitten joku panohuone, jossa jännämies voi jörniä mukavasti vaikka seinää vasten.
Osaksi. En kyllä oman kotini neljän seinän sisällä.
- matami_mimmi
kyllä, kotona vietän.
- Numeroakka
Jep. Viiniä ja pleikka.
- ätmel
Mikä sun PSN ID on?
- viikonlopun-perus
Jännä-ähkijän m**a viettää viikonlopun neljän naisen sisällä. Ätmi jää taas yksin.
Roskat ajattelin viedä.
- MOT
Nainen kyllä löytää itselleen jännä-ähkijän vaikka roskalaatikolta. Niin helppoa se on naiselle.
MOT kirjoitti:
Nainen kyllä löytää itselleen jännä-ähkijän vaikka roskalaatikolta. Niin helppoa se on naiselle.
Lupaan sitten kertoa miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86733
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36536
- 25515
- 43492