Vietättekö tämän viikonlopun neljän seinän sisällä?
palstan naiset
12
73
Vastaukset
- jmggjh
Kyllä vietän.
- vieläkiltimpi
Harmi kun voisit viettää sen kanssani mökkeillen mutta olen ruma ja se estää suhteemme. Hyvää perjantain kolmattatoista kuitenkin!
- angry_bird_
En. Tämä huone on pehmustettu ja pyöreä....
- ätmel
Se on varmaan sitten joku panohuone, jossa jännämies voi jörniä mukavasti vaikka seinää vasten.
Osaksi. En kyllä oman kotini neljän seinän sisällä.
- matami_mimmi
kyllä, kotona vietän.
- Numeroakka
Jep. Viiniä ja pleikka.
- ätmel
Mikä sun PSN ID on?
- viikonlopun-perus
Jännä-ähkijän m**a viettää viikonlopun neljän naisen sisällä. Ätmi jää taas yksin.
Roskat ajattelin viedä.
- MOT
Nainen kyllä löytää itselleen jännä-ähkijän vaikka roskalaatikolta. Niin helppoa se on naiselle.
MOT kirjoitti:
Nainen kyllä löytää itselleen jännä-ähkijän vaikka roskalaatikolta. Niin helppoa se on naiselle.
Lupaan sitten kertoa miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 108797
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224634- 40569
- 49559
- 25525