Miten avioerosta selviää ilman ulkopuolista tukiverkostoa? En pysty kertomaan kaikista ongelmistamme avioliitossa, koska niitä oli. Minä myönnän ensimmäisenä omat virheeni, kumpa toisetkin osaisivat tehdä samoin. Monen vuoden liitto kaatui, meillä on kaksi pientä alaikäistä lasta. Lapset jäivät äidilleen asumaan. Ikävöin lapsiani ja tuntuu siltä että elämältä meni pohja.Olen aina tehnyt kaikkien mieliksi ja ottanut muut asioissa ennen kuin itseni. Minua on "potkittu päähän" henkisesti todella rajusti.Olen ottanut joistakin asioista selvää, mutta muutama asia on jäänyt epäselväksi. Näihin tarvitsen tiedän apuanne. Ensinnäkin miten, jos toinen osapuoli/suku mustamaalaa minua lapsilleni, mitä teen?,
Miten masennus,jos tulee vaikuttaa asioihin/ päättäjiin?, Olen muuttanut aikoinaan vaimon perässä itseni ja kirjani tänne paikkakunnalle, voiko toinen osapuoli/suku muuttaa minut takaisin omalle kotiseudulleni, ilman lupaa; kuinka helppoa on nykyään äidin saada ykin huoltajuus?, Jos riita-asiat menevät käräjille asti, vaikuttaako ne isän oikeuksiin mitenkään?
Kiitos teille kaikille vastauksista. Olen hyvä isä lapsilleni ja haluan pysyä heidän elämässään. Heillä ei ole kun yksi oikea isä, sitä minulta ei kukaan ikinä ota pois.
avioero/miten selviän
isänikävä
1
164
Vastaukset
- avoeronnut
Kai sä laitoit tän kysymyksen myös tonne avioero-aiheisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504