"Puoliksi" vapaa suhde?

Ihmettelen_vaan

Olemme mieheni kanssa seurustelleet vuoden verran. Seksikin luistaa oikein kivasti, mutta olen huomannut, että mieheni kaipaa seksiä huomattavasti useammin kuin minä. Kerroin siis miehelleni, että hän on minun puolestani vapaa harrastamaan seksiä myös muiden naisten kanssa. Tämä olisi siis minulle täysin ok. Tiedän että mieheni rakastaa minua, enkä pelkästä seksistä osaa olla mustasukkainen.

Ajattelin, että mieheni ilahtuisi, kun saisi tarpeeksi seksiä, mutta vastaus yllättäen olikin, että ei tule kuuloonkaan. Sen enempää hän ei halunnut selittää tai asiasta keskustella. Kertokaas nyt joku vähän miesnäkökulmaa tähän asiaan, että mistä kiikastaa. Luulisi tuon olevan ihanteellinen tilanne miehelle, että on se oma tyttöystävä, mutta on vapaa käymään myös vieraissa, mutta ei kelpaa?

98

4969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kazmir

      Ehkä miehesi vaatii kypsyttelyä ajatukseen. Todennäköisesti hänelle tulee mieleen, että myös sinä haluaisit vapaudet seksin harrastamisen suhteen. Varmaankin ehdotus on jotain sellaista, mitä ei kovin moni mies eikä nainen kuule kumppanin suusta.

      • Mies30v

        Joopati-jooo... taitaa AP olla hieman keskenkasvuinen ajatus maailmaltaan.
        Kaikki miehet kun eivät juokse pelkästään p*llun perässä vaan ajatttelevat seksin kuuluvan parisuhteeseen tai jopa että siihen kuuluu toisesta välittäminen/rakastaminen.

        Tämä aloituksesi kertoo juuri yhteiskunnan vääristymästä ja seksi keskeisyydestä. Osa - ikävä kyllä iso osa - ajattelee että paneminen ja irtoseksi on hienoa.Elämästä nauttimista.Näin ei kuitenkaan kaikki ajattele.

        Itselläni jos olisi kaltaisesi tyttöystävä niin lemppaisin ison riidan kera pihalle. Ajatus maailmasi kun olisi ensinnäkin keskenkasvuinen näkemykseeni ja toisaalta olisit kenties jossain vaiheessa valmis pettämään.Ajatusmaailmasi kun on " seksi on vain seksiä " ja " uskollisuus - mitä se on? "


      • lorttomiehet

        Miksi et elä sinkkuna? Miksi pitää olla vaimo? Pelkäätkö yksinelämistä? Miksi käytät vaimoa hyväksi?


      • Jesse44

        Jos on keski-ikäinen mies ja nuori kaunis vaimo, en ihmettele naisen "juoksuaikoja". Jos mies on varakas, niin pitäköön huolen siitä, että avosiippa ei peri centtiäkään. Siinä suhteessa avioliitto on tyhmin ratkaisu. Olen kuullut, että eron sattuessa avopuolisoille molemmat säilyttävät varallisuutensa mutta kirjallinen sopimus on syytä tehdä, vaikka olisi miten rakas puoliso JA PISTE. Ei rakkaus saa kuihtua ihan normaaliin sopimukseen ?


      • misu48

        minusta on hienoa.mutta saan itsekkin käydä miesten luona ja kun mies ei ole kotona saan vapaasti käydä missä haluan miesystävien luona kahi ym seuraa.nautin kovasti käynneistä


      • kiihkeämammaa47

        mikä mukavempaa kun saada vieras mies reisien väliin.jalat selän ympäri ettei pääse karkuun kun hooo hetkii koittaaa.ja antaa kaikkensa minullllee.saan mahtavat kiiiksitset että silimis sumennee.minä ainaaaakin annan ja saan kaikkeeen


      • Raisulitoveri

        Taitaa todellakin olla niin, että sekä miehet että naiset ovat yksilöitä, eikä seksin tarve aina osu parisuhteessa yksiin. Puutteessa voi elää yhtä hyvin mies kuin nainen. Eräs merkittävä miettimisen aihe tuli vastaani omassa suhteessani: jos antamani seksi ei olekaan niin huippua, voi kumppanini halut vähetä. Sinä vieraissa käyvä, mieti mitä itse annat. Rahalla saa naida, mutta oikeassa ihmissuhteessa voi vika olla myös sinussa, jos toinen ei innostu.


      • P.A.T

        Tällasta. Ystävättäreni miehellä on diabetes ja erektio on kadonnut. Olemme sopineet miehen (ja naisen) kanssa että nainen voi käydä "kylässä" luonani jos siltä tuntuu.
        Hieno ele mieheltä.


      • Pikemminkinlööperisti

        Luulenpa, että kommentoija kirjoittelee unelmistaan.
        Saattaisin kuvitella, että jos itse olisin kuvatun kaltaisessa tilanteessa, niin en kyllä ryhtyisi sitä keskustelupalstoilla mainostamaan, vaan pitäisin vähän matalampaa profiilia.
        Miksikö en? Koska se olisi vaimon mollaamista ja hänen ihmisarvonsa loukkaamista (vaikka hän ei tietäisikään asiasta, niin itse asia ei siitä muuttuisi, julkistaminen olisi loukkaus) ja muutenkin täysin kypsymättömän ihmisen touhua.


      • Mies30v

        Kyllä kun miettii ( ja lukee näitä juttuja ) miten ihmiset asennoituu parisuhteeseen niin herää kysymys, miksi puhumme parisuhteesta tai avioliitosta kun suurimmalla osalla tuntuu olevan motiivit ihan jossain muualla kuin rakkaudessa ja välitttämisessä.
        Suurimalla osalla kun tuntuu tärkeintä olevan raha,yhteinen omaisuus ja omien tarpeiden tyydytys (läheisyys, seksi, ei tarvitse elää yksin).
        Miksi ei voitaisi oikeasti alkaa puhumaan vain kämppäkavereista tai yhteisasumisesta. Tuossa vain sovittaisiin mitä halutaan toiselta.
        Olisipa toiminta ainakin rehellistä ja todenmukaista molempiin suuntiin eikä ihmisten tarvitsisi elää valheellista elämää missään mielessä.


      • flexxx

        Joo eiköhän tuollainen ehdotus aika puskista tule miehelle. Varmasti vaatii vähän aikaa miettiä, mistä oikein on kyse. Mielessä saattaa käydä, että nainen haluaa käydä vieraissa myös tai että on jopa jo käynyt ja omatunto kolkuttelee.

        Avoimet suhteet ovat kuitenkin nykyään tosi yleisiä. Välillä tuntuu että vähän joka toisella on jokin järjestely seksin suhteen. Toisilla se toimii toisilla ei. Voi olla että aloittajan mies ei ole minkäänlaisista järjestelyistä kiinnostunut. Mutta sen näkee sitten ajan kanssa kun asiaa on hauduteltu ja siitä on puhuttu.

        http://www.seksiseuraa.eu/
        Tuossa on yksi sivusto, jota voi suositella, jos on avoimet suhteet mielessä. Netissä on nykyään helppo tavata samanhenkistä seuraa. Ja kun hankkii seuransa netistä eikä baarista, niin kummallekin on alusta asti selvää, minkälaisesta suhteesta on kyse.


    • avoin_poly

      Ehkä miehesi ei halua irtoseksiä? Jospa hänelle seksissä on tärkeää tunneside. Tämä ominaisuus liitetään usein naisiin, mutta on se joillain miehilläkin. Toinen vaihtoehto on, ettei avoin suhde mahdu miehesi arvomaailmaan. Ehkä hän pitää seksuaalista uskollisuutta tärkeänä arvona itselleen.

      Täällä netin palstoilla tuntemattomat eivät pysty kertomaan sinulle miehesi sisäisestä maailmasta. Suosittelen, että otat aiheen uudelleen puheeksi, kun se kerran jäi sinua vaivaamaan. Pyydä häntä kertomaan, miksi hän on ehdottamaasi järjestelyä vastaan. Voi olla, että hänellä kestää oma aikansa saada puettua vastauksensa sanoiksi - mutta se saattaisi hyvinkin olla kannattavaa. Tästä keskustelusta voisitte nimittäin päästä tärkeisiin, syvällisiin keskusteluihin kummankin arvomaailman perustasta. Riippumatta siitä, haluatteko jatkossa suhteestanne avoimen vai ei, on hyvä tietää, millaisia asioita kumppani arvostaa ja pitää tärkeinä.

    • Ihmettelen_vaan

      Tein kyllä miehelle selväksi, että tämä järjestely koskisi vain häntä. Minä en ole vieraisiin lähdössä. Jotenkin se vain tuntuu niin hassulta, että hän mieluummin harrastaa seksiä minun kanssani tietäen etten siitä nauti (tämä ei tietenkään voi olla vaikuttamatta seksin laatuun) kuin jonkun touhuihin halukkaan naisen kanssa. Pitänee ottaa asia uudelleen puheeksi

      • yperäätyperäät

        Sinä tarjoat huonoa seksiä, niin luuletko lapsiparka, että kun miehesi saa hyvää seksiä, niin onko hän valmis jatkamaan suhdetta kanssasi. Ehkä on valmis jatkamaan suhdetta, jos sinä kustannat hänen elämisensä.
        En usko, että suhteellanne on yhteistä tulevaisuutta.


    • Herra55tre

      Uskon kyllä että miehellä kuitenkin se pelko persuksissa että jossain vaiheessa tahdot itsekkin vierasta eikä siksi halua "pilata" suhdetta...

      • Puolisokärsii

        Mielestäni on täysin selvää, että jos yksi käy vieraissa, niin toinenkin alkaa jossakin vaiheessa käydä. Ei terveeseen suhteeseen voi kuulua seksuaalinen vapaus, koska se on joka tapauksessa toista osapuolta loukkaavaa, sanoipa hän sen sitten ääneen tahi ei.
        Jos jompi kumpi puolisoista väittää, ettei välitä toisen vieraissa käymisistä, niin se tarkoittaa, että hän ei välitä siitä toisesta ihmisestäkään. Näin se vaan on ja tämä on yksi syy siihen, miksi avioliittoja solmitaan. Avioliitto on lupaus ja vala. Sen rikkoja on moraaliton hyväksikäyttäjä. Jos on pakko harrastaa seksuaalista vapautta, silloin ei pidä olla naimisissa, koska aviopuoliso kärsii.


    • detwwo

      Naisen sanomana tämä tulkitaan miesten aivoissa lähes automaattisesti ansaksi johon on osattava reagoida oikealla tavalla. Tämän vapauden myös vaimoni antoi minulle, mutta vakuutin että vain hän on oikea sopivaksi seksikumppaniksi.. silti höylään harva se viikonloppu yh-äitejä. Ei voi tietää.

      • yh-äiti

        Hyi hel..vetti millainen ihminen olet! Toivottavasti ei kaltaistasi tule koskaan eteen!!!


      • Kysynmys
        yh-äiti kirjoitti:

        Hyi hel..vetti millainen ihminen olet! Toivottavasti ei kaltaistasi tule koskaan eteen!!!

        Mihinkähän tämäkin yh-äiti tavaraansa säästää...hautaan vie sen kuitenkin mukanaan.Ihmisellä on vain yksi elämä,miksi siitä ei nauttisi niin kauan kun voi...


      • Roisto_
        yh-äiti kirjoitti:

        Hyi hel..vetti millainen ihminen olet! Toivottavasti ei kaltaistasi tule koskaan eteen!!!

        Joo, roisto on.


      • Ajattelevamies
        Kysynmys kirjoitti:

        Mihinkähän tämäkin yh-äiti tavaraansa säästää...hautaan vie sen kuitenkin mukanaan.Ihmisellä on vain yksi elämä,miksi siitä ei nauttisi niin kauan kun voi...

        Hetkinen, nyt ei taida asiat oikein avautua kaikille. Ei kysymys ole tavaran säästämisestä, vaan toisen ihmisen kunnioittamisesta. Yh-äiti luultavasti kunnioittaa kirjoittajan aviopuolisoa sen verran, ettei halua loukata tätä (siis toista ihmistä) huoraamalla hänen puolisonsa kanssa. Kokonaan riippumatta siitä, mitä joku keskenkasvuinen moraaliton vieraissa juoksija väittää sovitun.
        Elämässä on tosiaan muutakin kuin mekaaninen pussien tyhjentäminen toiseen ihmiseen. Se, joka sitä ei tajua, on tosiaan kehityksessään keskeneräinen.
        Jos ihmisellä on vain yksi elämä, niin sitä suuremmalla syyllä sitä ei pidä tuhlata toisten ihmisten loukkaamiseen jonkun hetken hurman takia.
        Miehellä pitää olla selkärankaa, muuten se ei voi kutsua itseään mieheksi.


      • Yh-äiskä

        Detvo? Olet täysin munaton mies (pienellä ämmällä). Oikeat Miehet jotka käy yksinhuoltajien luona eivät täällä kehu käyvänsä paneskelemassa heitä. Vain pienimunaiset impotentit kehuskelee ja toivovat että joku uskoo heitä. Mene lääkärille, jotain on pahasti vialla, päässäsi.


    • eipäoleuskottavaa

      Aloittaja ei näköjään ole miehestään mustasukkainen, eikä käyttääkseni sanaa rakasta...näin sen tulkitsen. Ei ihme, että miehesi on hämmästynyt..Ei sitä halua kenenkään puolison käyvän vieraissa, jos hänestä välittää..

      • Saamallaterveeksi

        Ettei vain tarkoitus olisi sysätä seksuaalista vastuutaan aviopuolisosta muiden hoidettavaksi? Onhan se helpompaa ja mieskin sen jäljiltä on varmaan suhteellisen terveen näköinen :) Pitäisikö ehdottaa peräti kansanterveyspalveluksi kaikille?


    • Kokemusta_on

      Se, että käy vain "p....ssa" jotain muuta ei johda muuta kuin mustasukkaisuuteen ja pahaan mieleen puolin ja toisin. Jos haluaa olla jonkun kanssa terveessä suhteessa, kannattaa unohtaa moiset. Vapaasta suhteesta ei seuraa muuta, kuin pahaa mieltä, ennemmin tai myöhemmin.

    • LÄHETÄ

      PItäisikö yrittää tehdä jotain tuolle "kun minä en nauti seksistä". Voisitko nauttia? Suurin osa ihmisistä nauttii.

      • Jöösses

        Jos suhteessa ei halut kohtaa, ei vieraissa käyminen ole ratkaisu. Se on vähän kun janoa sammuttaisi merivedellä. Jano tulee koko ajan kovemmaksi vaikka juo.
        Ongelma pariskunnalla on olemassa, ja sen ratkaseminen voi tapahtua van kasvun tiellä yhdessä. Kumpikin voi hiukan antaa periksi siten, että yhdessä oleminen on mahdollista. Jos mies painostaa seksiin , saattaa nainen vetäytyä täysin kuoreensa. Koko hommasta tulee vastenmielistä puuhaa. Jos toinen pihtaa, niin sekään ei tietysti ole hyvä asia.
        Yleensä tuollaset ristiriidat johtuvat muista syista kuin seksistä. Ehkä kemiat vaan ei osu kohdilleen.


    • luistoa

      Tuo kotiin näytille miehellesi sopiva nainen. Kokeilkaa aluksi ”kolmen kimppaa” niin eiköhän mies uskalla, usko ja ymmärrä mistä on kysymys.
      Mies saattaa pelätä, että et anna enää koskaan jos hän käy kerranki vieraissa.

    • Suorittaja

      Jos rakastaa naistaan, ei halua muita. Muiden naisten ehdottaminenkin olisi henkilökohtaisesti loukkaavaa ja omia tunteitani halveksivaa. Samalla nainen ilmaisisi alitajuisesti pitävänsä seksiä miehensä kanssa niin vähän epämiellyttävänä, että haluaa miehen menevän muualle.

    • Meillä mies käy salaa vieraissa. Noh, ei siin mitää, mut se on pannu sen panonsa raskaaks, et vähä pistää kyrpiin.

    • nähty

      kannattaako parisuhdetta jatkaa jos hallut eivät kohtaa. pitkissä suhteissa tähän päädytään vasta kun suhde on seksitön.

    • minäme

      Ymmärrän enemmän kuin hyvin, miksi olet tarjouksen tehnyt. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa, aviomieheni on seksiaddikti ja seksiä piti yhteen aikaan harrastaa joka päivä useaan kertaan. Itse en sillä tahdilla jaksanut ja olen tehnyt saman ehdotuksen. Hänellekään ei tarjous kelvannut, mutta jälkeeenpäin kuintenkin selvisi että maksullisissa on käynyt. Kyllähän se luottamuksen suhteesta vei ja en voi väittää että en olisi vieraissa käynnistä kärsinyt. Nykyään mieheni käy terapiassa ja hoidattaa addiktiotansa, mennään päivä kerrallaan eteenpäin.
      Opetus minulle kuitenkin oli se, että minusta ei ole miestäni jakamaan, vaikka silloin väsymyksen keskellä se tuntui hyvältä vaihtoehdolta. Maksan siitä nyt kovaa hintaa. En kuitenkaan mene sanomaan etteikö tuollainen järjestely joissakin suhteissa toimisi.

    • boothill

      Ovatko vieraat tyytyväisiä?

    • tyhmäääää

      Korviini särähtää pahasti tuo, että olette seurustelleet vasta VUODEN verran ja tuollaisessa tilanteessa. Mielestäni tuossa pitäisi jo ymmärtää ettei suhde voi toimia mitenkään, jos itse olet antanut mahdollisuuden miehellesi pettää sinua (vaikka olet antanut siihen luvan, on se silti pettämistä). Vaikka suhde olisi kestänyt kuinka kauan ei siltikään ole normaalia sallia puolisonsa käydä vieraissa. Tämä on jo sairasta eikä voi mitenkään johtaa mihinkään hyvään. Ja tietenkin normaali täysjärkinen ihminen kieltäytyy moisesta tyhmästä "tarjouksesta", jos rakastaa toista. Ja tässä kohtaa tulee mieleeni, että mahdatko itse ollenkaan rakastaa miestäsi, kun kerran tuollaisen ehdotuksen edes teet???? Sen verran tyhmää, että kirjoittajan on pakko vain keksiä tarina päästään, mutta jos on tosi, niin ei hyvää päivää vaan sullekki....

    • Hetikö

      Vaihdetaanko ukkoo; saat minun mielestä pettävän, mutta sinun mielestä luvalla tolskaavan rutaleen nurkkiisi lojumaan ja käyttämään sinua hyväksi?

    • Pohjoisenmimmi

      kokeilkaa kimppa-kivaa

    • TurhaRoikkua

      Laittakaa kantapäät vastakkain suosista siihen se johtaa ennenpitkää kuitenkin.

      On varmaan paras kun elätte vielä sinkkuina tahoillanne ja mietitte mitä elämältä haluatte samalla kasvatte aikuiseksi.

      On turhaa roikkua jossain vakipanosuhteessa..

    • w6jw

      Tosiasiassa miehesi käy vieraissa mutta ei halua sinun sitä tietävän.. eihän se ole hauskaa jos siihen on lupa.

    • Öyestä

      Jotain outoa, siis sulla.

      No ihan normisettiä kait tuo on nykysuominaisilta...

    • 42424

      Olen itse nainen, mutta päinvastaisessa tilanteessa eli haluaisin seksiä enemmän ja useammin kuin mieheni. Jos hän ehdottaisi jotain tuollaista, loukkaantuisin ihan varmasti. Minulle ei ole tärkeää seksi vaan seksi hänen kanssaan. Minusta tuntuisi, että hän kokee seksuaalisuuteni taakkana ja harmittaisi mustasukkaisuuden puuttuminen.

      Vaikka haluan seksiä useammin kuin mieheni, olen tyytyväinen meidän väliseen suhteeseen ja seksielämään. Se ei ole ongelma, koska olemme keskustelleet asiasta. Teidän kannattaa puhua miltä teistä tuntuu. Se osapuoli, joka haluaa enemmän seksiä voi tuntea olonsa torjutuksi (epävarmuus), ja se joka haluaa vähemmän voi tuntea olevansa painostettu tai huolestua siitä, tyydyttääkö kumppaniaan tarpeeksi (epävarmuus), jne. Eli tämä naisnäkökulma neuvoo, että puhukaa tunteista.

      • 1205

        Puit hyvin sanoiksi sen, miksi minäkin loukkaantuisin asiasta. Ja enemmän kuin loukkaantuisin, minä kokisin ettei tuolla tavalla ajatteleva ihminen jaa arvomaailmaani eikä ole minulle sopiva kumppani. Minunkin mieheni haluaa harvemmin kuin minä, mutta yksiavioisuus on minulle tarkoituksella valittu elämäntapa ja tärkeä arvo josta en luovu, ennemmin vaihtaisin miestä kuin lähtisin vieraisiin. Seksuaalisuus on minulle elintärkeä osa suhdetta, ja jos se ns. kusisi niin pahasti että vierasta pitäisi saada, niin suhde kokonaisuutena kusisi tärkeällä alueella niin paljon etten näkisi koko suhteen jatkamisessa mitään järkeä.


    • Sunjuttus

      Fiksu mies ap:llä. Jospa pidät sen miehen ihan itse ja hoidat kaikin puolin tyytyväiseksi tai sitten päästät kokonaan menemään. Vapaan naisen näkökulmasta on liian paljon varattuja miehiä vonkaamasssa ja keräämässä rusinat pullasta. Hyväntekeväisyyttä sun eduksi tuskin kukaan (muu kuin itsekin varattu) jaksaa harrastaa.

    • Stefan59

      Minulla on 30 v liitto takanapäin ja sama ongelma on ollut koko ajan. Ei se vaan ole seksi yhtä hyvää kenenkään muun kanssa kuin sen kuka tuntee toisen läpikotaisin. Vaikka voisi luula että kyllästyttää mutta ei. Aina vaan tekee oikeastaan vahvemmin mieli vaan sitä omaa. Sen verran olen minäkin kokeillut että ei tule kuin paha mieli ja se hyvä olo mitä lähti hakemaan jäi kokonaan puuttumaan ja joka on takuu varmaa oman kanssa.

    • ;);) Sinulle " Ihmettelen_vaan" Sanon rehellisesti : EN MINÄKÄÄN HYVÄKSYISI SINUN ANTAMAASI "EHDOTUSTA" KÄYDÄ VIERAISSA PELKÄN SEKSIN TAKIA ;);)
      Hän tykkää Sinusta niin paljon että ei halua mennä vieraan naisen luo seksiä harrastamaan milloinkaan ! !

      • hjugjsbd

        Nimeni on Teresa fidalgo. Olen haamu. kyllä, luit oikein. Kuolin vuonna 1983. En ole murhannut ketään, älä pelkää. Mutta tulen murhaamaan juuri SINUT, jos et lähetä tätä yli 10:lle! Eli jos et lähetä tämän viikon sisällä minä ilmestyn yöllä huoneeseesi, ja herätän sinut. Heräät, ja annan sanoa viimeiset sanasi ja sitten sivallan miekalla kaulasi poikki.

        Ai et usko? No googletappa nimeni.


      • gfghus
        hjugjsbd kirjoitti:

        Nimeni on Teresa fidalgo. Olen haamu. kyllä, luit oikein. Kuolin vuonna 1983. En ole murhannut ketään, älä pelkää. Mutta tulen murhaamaan juuri SINUT, jos et lähetä tätä yli 10:lle! Eli jos et lähetä tämän viikon sisällä minä ilmestyn yöllä huoneeseesi, ja herätän sinut. Heräät, ja annan sanoa viimeiset sanasi ja sitten sivallan miekalla kaulasi poikki.

        Ai et usko? No googletappa nimeni.

        minun nimeni on Carlos Giljotiini, on haamu pahimmasta päästä, googlaa vaikka. Jos vielä pelottelet täällä niin kusen miekkaasi rikkohappokusta niin että et saa sillä edes silakan päätä poikki. Tulen myös huoneeseesi ja hengitän sua naamaan etkä pysty sitä viimeistä sanaa sanomaan.


    • Walk-on-fire

      No ajatuksena tai fantasiana varmasti joka miehen unelma, mutta ei fiksua ihmiselle jolla on kokemusta syvällisemmistä suhteista, jossa käytännössä sitoudutaan syvällisesti seksissä tunnetasolla. Mistä muuten tiedät, että se on "vain" seksiä muiden kanssa? Mielestäni joka tapauksessa ei toimi. Jos on kyse pelkästä seksistä tulee tyhjä tai hylätty olo, koska ei ole syvällisempää tunneyhteyttä. Tai jos on, se rikkoo nykyisen suhteen, mielestäni varmasti joka tapauksessa rikkoo jollain tasolla nykyistä sitoutumista.

    • aloittaja on provo tai tyhmä blondi)sairasta

    • Quumaako

      Tää on provo tai oot vain tosi tyhmä akka.

    • Eivapaasuhde

      Kaikkea ihmiset tekeekin...

    • Kepa_Korsosta

      Meidän vuoden kestäneessä suhteessa mulle on annettu sama oikeus. Lisäksi meillä on yhteinen leikkikaveri, ollaan välillä kolmisin. Mulla on jotain pikku säätöä jonkun kanssa ollut, mutta jotenkin vaan en osaa mennä sänkyyn sellaisen ihmisen kanssa, jota en tunne yhtään. Jos olisi joku sopiva kumppani, saattaisin kyllä silloin tällöin käydäkin...

    • Saankoluvan

      Annoit luvan? Onko miehesi tossun alla?

    • Vain_omaa_kultaa

      Miehelläsi on moraalia toisin kuin sinulla.

    • jöpöjäykkänä

      No sinun mies on käynyt jo selättämässä useamman Martan sinun tietämättään teidän suhteen aikana. Tuo hänen kommentti ja asenne on vain asiaan kuuluvaa hurskastelua.

    • Ketuttaa

      Minä tapasin kivan miehen. Sanoi olevansa täysin vapaa. Seksi oli mahtavaa ja muukin meni täydellisesti nappiin. Liiankin täydellisesti. Suunniteltiin yhteistä kesää. Kesän alussa sainkin tietää, että hänellä on jo nainen ja tältä lupa käydä vieraissa. En ymmärrä miten tämä nainen antoi miehen naida itseään suoraan minun jäljiltäni. Soitin naiselle ja hän myönsi kaiken ja sanoi, ettei tule jättämään miestä. Jätin miehen. nyt on kesäni mennyt parannellessani itseäni. Mies lähti heti etsimään uutta uhria piristämään itsensä ja naisensa seksiä.

    • synti

      Tuohan on sairasta käsket miestäsi pettämään.Mieti naista jonka kanssa hän olisi nainen haluaisi miehen TOSITARKOITUKSELLA niin olisi kauhea loukkaus kuulla et mies ei olekkaan vapaa vaan toisen naisen jämä joka saanut luvan pettää. Jos et halua seksiä ja tyydyttää miestä etsi toinen jolla ei ole haluja.

    • ed44

      Sinulla on siis ongelmamies. Laita miehesi hoitoon esim. seksuaaliterapeutille tai psykiatrille. Kyllä se sitten menee vieraisiin ja ongelmasi poistuu.

    • MattiPaa

      "seksikin luistaa hyvin"; olipa hyvä ilmaisu!

    • SuomalainenmiesnrUNO

      No justiinsa x)Tosin näin terv.huollon ammatilaisena,tuli mieleen,että toiv.mukaan sukupuolitaudit huomioon ottaen ,voisi KELA yms.Tarkistaa minkälaisesta suhteesta ne taudit on hankittu?Tosin se on valitettavasti mahdotonta,huoks =(.Mikäli jtn jäi epäselväksi niin KVG =/

      • SuomalainenmiesnrUNO

        Jooooo ja mitä helvettiä tässä maailmassa ja jopa Suomessa on tapahtunut rakkaudelle ja romantiikalle??????????Huono pörssikurssi,vai?????


    • aikuinenmies5

      Mistä näitä ongelmia aina löytyy ???Maailman kirjat on sekaisin.
      Jos halutaan seurustella ja asua yhdessä niin silloin harrastetaan myöskin seksiä yhdessä, ei se sen kummempaa pitäisi olla. Yhteiselämä ei toimi muilla järjestelyillä.
      Jos seurustellaan yhtäaikaa useamman kanssa niin silloin ollaan n.s. sinkkuja.
      Jos asutaan yhdessä ja toinen käy vieraissa niin se on aina pettämistä, vaikka miten sen yrittää selittää. Älkää hyväksykö puolivapaita suhteita, ei ne tule toimimaan.

    • aikuinenmies5

      Jos asutaan yhdessä, niin siloin ei käydä enää vieraissa. Ei se suhde muuten toimi, tai ei ole kenelläkään ennen toiminut. Jos sekstailet useamman kanssa niin olet silloin n.s. sinkkulainen. Normaali snkku seurustelee kerrallaan vain yhden kanssa.
      Näistä keskusteluista saa sen kuvan etta asustellaan yhdessä vain seksisuhteessa. Ennen mentiin avioliittoon rakkauden takia. Ensin ihastuttiin, mentiin kihloihin ja sen jälkeen rakastuttiin ja vietettiin häitä.
      En jaksa uskoa että nämä seksisuhteet kantaa kovinkaan pitkälle.

    • tyytyväinenkyllä

      Seksi seksi aina vain puhutaan siitä. Missä rakkaus? Minun tarinani:Olemme olleet naimisissa 27v. Jossain vaiheessa kehotin miestäni etsimään seksikumpanin. Meillä ei ole tarvinut sen jälkeen riidellä eikä mököttää onko saanut vai ei. Korostan viellä että kyse on vain seksistä. Liittomme on vai vahvistunut ja rakkautemme syventynyt. Jokainen järjestäköön elämänsä miten haluaa pääasi että ollaan onnellisia. Me ainakin olemme. Paljon on muitakin ilon aiheita!!!

    • juhatulivuori

      On se vaan erikoista, ellei eriskummallista. Siinä se pyörii levottomana, kun haluttaa, ja saa ilmapiirinkin hieman piloille. Jos tuollaisen luvan on saanut, olisi kaikkien kannalta parempi hänen mennä jonkun tulimummon luokse, vahvojen tuoksujen ja innoittavan seksin pariin hetkiseksi. Wauuu...

    • kakskaksi

      Tyytyväinenkyllä puhui asiaa.Muut kommentit täällä on tekopyhää hurskastelua.

    • juhatulivuori

      Minäkin(59) sain tuollaisen luvan, ja käytin sitä. Ja yllätys, yllätys! Minut iski kuin iskikin oman ikäiseni tummaverikkö. Ei häntä tarvinnut mukaan pyytää, hän tuli oma-aloitteisesti. Ja kyllä teki hyvää, kun se osasi niin hyvin sytyttää. Eivätkä haitanneet ne runsaat suonikohjutkaan mitään. Tyydytys oli hyvä ja syvä.

    • yksnainen9

      Vuosi yhdessä ja lupa käydä vieraissa?? Haloo! Kannattaisko itse katsoa peiliin? Ja jutella sen miehen kans, mitä sinä ukko haluat ja mitä oot itse naisena vailla? Aika moni ukko kuolis onnesta jos sen nainen edes vähän hiiskuis mitä se haluaa. Ei siihen kertomiseen kuole, se saattaa muuten piristää jalkoväliä. Huono ja kommunikoimaton seksisuhde= kuoleva suhde ilman intohimon liekkiä. Mun vanhemmat on olleet 45v naimissa ja vieläkin lääppivät toisiaan perseestä ja suukottelevat (muka) salaa ennenku häipyvät "saunan lämmitykseen2 . Siinä se liekin juju on

    • se-koomustaas

      Ahaa."Tästä kohistaan nyt". Kylläpäs on melkosta kohinaa. Ja telkussa on joka kanavalla piilo-/pehmopornoa. Samoin kuin tämän palstan ylläpito, ilmeisesti YLE:n propaganda, sekä mielipidemuokkaus ovat saman tahon johtamaa systemaattista, tarkoin harkittua toimintaa. Ihmiset on aina paneskelleet ja pettäneet , joten miten siitä nyt "kohistaan", ikäänkuin olisi uusi ihmeellinen keksintö tehty. Ehkä tiettyjen tahojen toive on, että kansa "kohisee", kun palstalla niin väitetään, eivätkä huomaa seurata Suomen talouden ja yhteiskunnan kiihtyvää alasajoa , sekä kurjistamista.
      Sumpin pihinää, pillistä kuumaa, on siinä kohisemista. Voi perse.

    • Joopajooooo

      Ihmettelen ihmisten tyhmyyttä seksiasioissa. Irtosuhteissa ottaa ison riskin, jos harrastaa suuseksiä. Jopa kondomin kanssa saa helposti papilomaviruksia peniksen tyveen normaalissa yhdynnässä. Hienoa kusettaa omaa vaimoa ja tartuttaa häneen mahdollisesti tauteja. Enkä myöskään ymmärrä ihmisiä, jotka vielä antaa toiselle mahdollisuuden tehdä näin ja ottaa turhia riskejä. Itse loukkaantuisin, jos minulle rakas nainen ehdottaisi, että voin käydä vieraissa. Voisin sitten samalla erota, jos hän ei riitä ja täytyy käydä vieraissa.

    • karmeetaonjoson

      jos antaa luvan, niin pitää saada tarkistaa, onko rakkuloita nivusissa.....

    • ähkijä

      Pääsispä ähkimään tuon kuvan naisen päälle, tai alle

    • tätälisää

      Kauhun ja jännityksen tasapaino alkaa olla pian kunnossa, ja se on hyvä. Hollywood-legenda ottaa kantaa Cecil-leijonakohuun. Bangladeshin poliisi ampui kuusi oletettua tiikerin salametsästäjää.

    • todellatyperää

      Itse en ymmärrä sitä miksi pitää olla suhteessa toisen ihmisen kanssa, jos hän ei pysty antamaan sinulle tarpeeksi (enkä tarkoita seksiä vaan ihan yleisesti). Polyamorikot ovat asia erikseen, mutta muiden keskuudessa en tätä ymmärrä. Jos kumppanisi ei ole sinulle tarpeeksi ja esimerkiksi kaipaat seksiä enemmän ja olet valmis panemaan muita, vaikka salaa niin eikö kannattaisi mieluummin etsiä se itselle sopiva eikä vain olla jonkun kanssa, joka tekee jollain tapaa elämästäsi "laiskempaa". Eli esim pesee pyykkisi tai laittaa ruoan ja sinun ei tarvitse moisiin vaivautua.

      Mutta jokaisella tarpeensa ja jos joku tuollaista suhdetta haluaa niin se on jokaisen oma asia. Itse ainakin haluan yhden naisen kanssa kunnon suhteen. Jos jotain todella oleellista puuttuu niin silloin on jatkettava etsimistä, jotta löytää sen itselle sopivan.

    • En yhtään ihmettele jos miehesi ei pidä ajatuksesta, en minäkään pitäisi. Kyllä muut seksisuhteet aina vaikuttaa siihen.

      • Ohimenevä

        Joko miehesi rakastaa sinua muutenkin kuin vain sanoilla tai seksileluna. Tai sitten hän lähtee muiden luo, tottuu heihin ja sanoo sinulle: löysin paremman. Näkemiin. Kiitos.


    • mies27v

      Sanon näin miehenä nyt erittäin suoraan (koska tämä koko jutun aihe saa lähinnä selkäkarvani nousemaan..) En voi ymmärtää yhtäkään avointa suhdetta! Oma kantani on se, että seksi/rakastelu rakkaus/välittäminen kulkevat täysin käsi kädessä. Mitä ihmeen pointtia on edes olla toisen kanssa yhdessä, jos antaisi kumppanille luvan harrastaa jonkun toisen kanssa seksiä? Kysympä vain... Enkä ihmettele yhtään - hyvä jutun kirjoittaja - miehesi suhtautumista ehdotukseesi, vaan ihmettelen, kuinka SINÄ itse edes ehdotit tuollaista miehellesi?!

      • Rakkaudestakiimaan

        Tule sinäkin jo 2000-luvulle. Toiselle annetaan vapaus naida muita rakkaudesta. Etkö halua, että rakkaasi nauttisi vieraan kanssa? Taidat olla niitä mustasukkaisia miehiä, joiden mielestä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Häpeäisit! Sika!


    • EläväArki

      Nojoo nää on niitä Peräsuoli@trollaajien pakollisia aivopieruja että saadaan @pöhinää sivustolle..

      Ei elävästä arkielämastä..

    • hbggubg
    • ihmeetteleenvaan
    • lk.lk.lk..klklklk

      joku ei ole saanut tarpeeksi selkäänsä lapsena...

    • Graalinmalja

      Voi voi... mihin tämä maailma menee? Kahden ihmisen välinen intiimi suhde, on mielestäni se rakkauden syvin olemus. Yksi rakkauden suurin osoitus. Ei sitä saa, eikä pidä halventaa. Voi voi !

    • Suurinniistäonrakkaus

      Kannattaa ottaa myös selvää, millaisia asioita vapaasuhde tuo tullessaan. Seksi kuuluu avioliittoon eli liittoon jossa ihmiset on luvanneet tahtoa rakastaa tosiaan koko loppuelämänsä. Se on Jumalan lahja kahden ihmisen välille. Järkyttää kuulla, millaisia vapaamielisiä täysin saastaisia mielipiteitä ihmisillä on seksistä. seksillä ylläpidetään suhteita, sillä leikitään, on kolmen kimppuja ja ties mitä järjestelyjä kaukana luonnollisesta seksistä.

      Seksi on aina ihmisen sisintä ja minuutta koskeva asia, ja jokainen uusi kumppani ja irtosuhde tuo ihmiselle myös haavoja tullessaan. Nuorten keskuudessa tehdyn tutkimuksen mukaan tytöt, joilla on ollu enemmän seksikumppaneita altistuvat masennukselle 2 krt suuremmalla todennäköisyydellä ja vastaavasti pojat 3 krt suuremmalla todennäköisyydellä. Vaikka kyse on nuorista ihmisistä, uskon, että sillä on vaikutusta myös aikuisten keskuudessa. Luulen, että seksin ja masennuksen välinen yhteys on oman arvon tuntemiseen ja itsensä rakastamiseen sekä toisen rakastamiseen ja rakkauden kokemiseen yhteydessä. Jos ihmiset edelleen jaksaisivat säästää seksin yhtä ihmistä varten, sillä on takuulla siunaus tulevaisuudessa.

      Tässä teidän tilanteessa on hyvä ottaa vaikka takapakkia ja miettiä mille pohjalle olette rakentamassa parisuhdettanne. Myös seksiä ja sen arvostamista kannattaa pohtia ja sitä millaiselle arvopohjalle oma elämä rakentuu.

    • eelämässäpitääollarunk

      Rakastele nai ja nauti elämästä, äläkä valita. Tai lopeta suhde

    • ei_unelmaelämää

      Naisen todellista viisautta. Altistat itsesi ja miehesi uusien lasten elatusriidoille. Altistat itsesi mahdolliselle sukupuolitaudille. (vapaushan lisää holtittomuuden riskiä) Altistat itsesi avio- tai parisuhteen eroriidoille. (nämä todellisessa elämässä voivat päättyä jopa toisen raakaan pahoinpitelyyn tai jopa tappoon).

      Olet todella älykäs nainen? Et tunnista lainkaan tosielämän riskejä. Vapaus (holtittomuus) ei todellakaan vähennä seikkailutyylisen elämän riskejä.
      Toivottavasti saat kokea todellisen elämän eri puolet.

    • nainenquussa

      Ilmiselvästi jos mies sanoisi minulle että voi käydä vieraissa, se tarkoittaisi ilman muuta että "minä haluan käydä vieraissa joten on ok antaa sinulle lupa siihen." Eli mies voi nyt pitää sinua "huonona naisena"

    • AnnikaWittunen

      Tollot ...

    • mennööö

      Siis, eihän se Tahdon sana ole mikään vankila.
      Ketään ei voi kahlita, vaikka kuinka on sormukset ostettu ja sormeen laitettu.
      Eräs sairaalan ylilääkäri tuumas tervetulias puheessaan näin: Jos pitää näyttää, että on naimisissa, voi laittaa sen sormuksen otsaansa teipillä kiinni.

      Mutta, koto-oloissa voisi asian ilmaista näin: Mennä saa ja tulla saa, mutta mennä ja tulla ei saa.

    • KiinnostavaMainos

      Tää nyt on yksi Allerin Trollitehtaan tuotos (aivoKurapieru)

      Tarkoituksena on keksiä "seksikkäitä" aiheita joilla saadaan "klikkauksia" todistuksena mainostajille sivuston kiinostavuudesta=mainosmyynnistä.

    • Meillä sama juttu sillälailla että minä haluaisin enemmän ja vaimo antanut luvan käydä vieraissa. Minusta se ei silti ole oikein rakastaan kohtaan joten en ole lupaa käyttänyt!

    • PaneeVaikka

      Pellet taitaa olla eunukki-tuhkamuna.. Kyllä terve mies ottaa jos sille tyrkytetään.
      Panee vaikka polokupyörän satulaa jossa on "haju" DD

    • Panevamies

      Miehesi on nössö ja/tai tossu.

    • mieluumminyksin

      Vapaata suhdetta kokeilleena muutam vuosi niin ei toiminut. Oltiin miehen kanssa vain ystäviä ja molemmilla oli muita mutta kiintymys kasvoi yli tuon vaiheen ja en enää kokeile samaa. Kyllä olen tullut siihen tulokseen että yksi kerrallaan ja muut saavat odottaa. Kyllä siinä piilee omat riskinsä.

    • Sekunttikello

      Siis jos on samaa mieltä, sopii kokea sama tunnekokemus tois- tai molemminpuoleisena versiona. Jos on eri mieltä, sopii kokea tunnekokemus eri mielellä. Siis millä mielellä? Fyysinen hyvä oheiset. Suhteet ja eheä mieli.
      Huomaat varmaan, että sanotulla saa kokea, tehdyllä saa kokea, ilmeillä saa kokea, tuoksuilla saa kokea. Olet se, jonka kanssa saa kokea uskollisuutta. Ja toisen kanssa toteuttaa itseään. Ja kolmannen kanssa ihana vapaus. Ja neljännen kanssa uusi monikansallinen kokemus. Ja viidennen kanssa ammatillinen pätevyys vaikka toimistoseksin kera. Kuudennen kanssa ihanat laitteet. Seitsemännen kanssa ei pääse pakoon. Kahdeksannen kanssa ...

      Nämä niin kuin seuraavat versiot samojen kanssa. Ok?

      40 vuotta ihanaa muutosta...

    • Liitossakenenkanssa

      Tuossa tilanteessa olisi parasta mennä heti alkajaisiksi "kimppahaaremiliittoon", jossa on avioliiton edut koko joukon kanssa. Ei jäisi sitten mitään epäselvää. Ellei halua voi vaihtaa toiseen haaremiin. Helppo juttu. Easy business.

      Sopimuksista kannattaa kertoa myös viruksille yms pöpöille niille sopivalla tavalla aina etukäteen. Jotta tietävät varautua asiaan.

      Yhteisvastuullinen kimppaseksuaaliterveys.

      Puoliksi vapaa suhde? Entä niiden muiden näkökulmasta? Onko myös puoliksi vapaa suhde? Ei taida aina olla :)

      Avioliiton seksuaalisuudessa olisi tarkoitus kokea seksuaalinen vapaus avioliiton sisällä. Seksivaatteet? Seksilelut? Seksituoksut? Seksiäänet? Seksitunteet? Seksiliikkeet? Seksieleet? ...
      Vai muiden seksivaatteet, seksilelut, seksituoksut, seksiäänet, seksitunteet, seksiliikkeet, seksieleet?...

    • Anonyymi

      Elän nyt avoliitossa eikä ole avopuoliso kiinnostunut seksistä kysyn mitä minun pitäisi tehdä

      • Anonyymi

        Kannattaisi miettiä mitä asioita arvottaa. Jos seksi nousee korkealle, niin kannattaa joko erota tai sitten jos ei halua erota, niin miettiä miten muuten seksiä voisi harrastaa loukkaamatta toisia henkilöitä. Aina ei tietenkään kaikkea tarvi kertoa.


    • Anonyymi

      Tässäpäs se miehen ja naisen ero. Nainen on enempi tunnemustasukkainen kun taas mies vaimostaan jos se pettäisi vaikka ilman tunnetta. Omistan kuljetusliikkeen ja käytännössä kotona 45 tuntia viikonloppuna. Vaimolle riittää kun saa kotona ollessani. Minun taas piisi saada ainakin kerran päivässä. Vaimo on ehdottanut, että hanki tinder, ei se häntä haittaa. No ei tuota työviikkoa voi suunnitella deittailun mukaan vaan mennään kokoajan täysien ajo-aikojeb mukaan. Mutta se, että hän edes ehdottaa tuota saa tunteman, että välittääkö hän edes minusta?
      Olemme muutaman kerran puhuneet suhteen avaamisesta, mutta uskallus puuttuu, siis lähinnä siksi, että tämän askeleen jälkeen tekoa ei saa tekemättömäksi jos katumus iskee. Tottakai olisi kiihottava naida vierasta ja varmaan vaimokin haluaisi kokeilla sen jälkeen naida vieraan kanssa.
      En tiedä mikä olisi parasta mutta nyt mennään puutteessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe