tuunaajat idiootteja!

kysyn_vaan

Tiedä sitten miksi, mutta jenkkiautoharrastelijat vaikuttaisi kaikki vähän jälkeenjääneiltä. yleistietoa ei löydy, olutta lipitetään, suihkussa ei käydä jne. Miksi te olette sivistymättömiä imbesillejä?

23

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunaaja12

      Taidat itse olla.........miten edes yhdistät tuunaajat ja jenkkiharrastuksen?
      Ei taida oluen myynti olla ainoastaan autoharrastajien suosiossa joten en näe siinäkään mitään yhdistävää tekijää.Mikä on sinun näkemyksesi asiaan?
      Mihin perustat suihkussa käymättömyyden,haisteletko heidän vakoaan?(harrastus sekin).
      Juha Sipiläkin on jenkkiharrastaja(tämä vain yksi esimerkki) eli hänkin on sivistymätön imbesilli?
      Sinulla jotakin näyttöä siitä että olet fiksumpi ja viisaampi?
      Kyseiset autot maksavat kymmeniä tuhansia,jopa yli satatuhatta.Selitä mistä sivistymättömät imbesillit niihin on rahansa saanut kun ei ole edes yleistietoa,tuskin kela ja sossu on maksanut.

      Vastauksia,kiitos jo etukäteen.

      • kysyn_vaan

        Vastineesi kertoo karua kieltään ja tukee näkemystäni. Saanko kysyä: koska
        viimeksi kävit suihkussa? Ja uskoisin että koulutukseltasi olet amiksen käynyt (rimaa hipoen) ja korkeintaan kahta kieltä osaava (niitäkin kork.tyydyttävästi) hikinen juntti. Viikonloppuisin olet kavereittesi kanssa ja "tuunailet": juot kaljaa ja puhut paskaa, väsäilet typerää jenkkiäsi, haiset paskalta ja kätesi ovat öljyssä.


      • otahan.asioista.selvää
        kysyn_vaan kirjoitti:

        Vastineesi kertoo karua kieltään ja tukee näkemystäni. Saanko kysyä: koska
        viimeksi kävit suihkussa? Ja uskoisin että koulutukseltasi olet amiksen käynyt (rimaa hipoen) ja korkeintaan kahta kieltä osaava (niitäkin kork.tyydyttävästi) hikinen juntti. Viikonloppuisin olet kavereittesi kanssa ja "tuunailet": juot kaljaa ja puhut paskaa, väsäilet typerää jenkkiäsi, haiset paskalta ja kätesi ovat öljyssä.

        Mistä juontaa tuon sairautesi juuret, oletko kenties koulukiusattu vaiko jo syntymästäsi lähtien jälkeenjäänyt äpärä.
        Varmaan löytyy kärsimyksiisi hoitomuoto.


      • tunaaja12
        kysyn_vaan kirjoitti:

        Vastineesi kertoo karua kieltään ja tukee näkemystäni. Saanko kysyä: koska
        viimeksi kävit suihkussa? Ja uskoisin että koulutukseltasi olet amiksen käynyt (rimaa hipoen) ja korkeintaan kahta kieltä osaava (niitäkin kork.tyydyttävästi) hikinen juntti. Viikonloppuisin olet kavereittesi kanssa ja "tuunailet": juot kaljaa ja puhut paskaa, väsäilet typerää jenkkiäsi, haiset paskalta ja kätesi ovat öljyssä.

        Väärin meni. Mulla on kädet paskassa ja haisen öljyltä.
        Ja nimimerkki kertoo osaamiseni ja älykkyyteni.


    • eituuning

      Jenkkiautoja laitetaan, japseja ja sakemanniautoja tuunataan

    • tunaaja12

      Saanko kysyä mitä vaikuttaa minun suihkussa käynti sinun elämääsi?
      Entä koulutukseni,kuka tekisi ne paskaduunit jos kaikki olisi yhtä sivistyneitä ja korkeasti koulutettuja kuin sinä?
      Jos jenkki on sinun mielestä typerä auto niin miten se vaikuttaa elämääsi?
      Ärsyttääkö niin kovasti että ne pitää naarmuttaa ja verhoilut viillellä,sinäkö se olit viime vuonna purkamassa pahaa oloasi Hämeenlinnassa?
      En osaa kuin suomenkieltä.....hyvin olen silläkin pärjännyt.
      Juntiksi itseni tunnustan ja olen ylpeä siitä,hikikin jos tulee kun kovasti punnertaa,ei sekään kuulemma ole terveydelle vaarallista niin kuin tuo sinun asenteesi toisinajatteleviin saattaa olla.Trollia ei saisi ruokkia.

    • lkaöfgkj

      Itse "tuunailen" jenkkejä ja tottakai välillä unohtuu suihkut ja muut. Myöskin olutta menee välillä ihan saatanasti. Mitäs sitte? Mitä vittuu se on sulta pois?

    • pröpööts

      Sama homma. Olutta imetään ja vee8 hörpöttää.
      Kerran unohdin vee kasin tulille kokoyöksi naapureiden iloksi. Onneksi oli 100L tankki niin pääsi aamulla lämpimällä autolla duuniin.

    • DIvonSörsselströmberger

      Tunnistin itseni.

    • Siinähänkuolaat

      Aloittajan imbesilli-isi on tuhma kun ei ostanut hänelle edes mopoautoa. Noh, tuskin aloittajan kyvyt olisi siihenkään riittäneet.

    • Forssestrem

      "Tiedä sitten miksi, mutta jenkkiautoharrastelijat vaikuttaisi kaikki vähän jälkeenjääneiltä..."
      Et tiedäkään, mutta emme ole sinulle siitä vihaisia. Älä enää itke itseäsi uneen. Voit myös ottaa sen peukun pois suusta ja tulla pois nurkasta itseäsi nunnuttamasta.

    • Jotainhyvääkin

      Pitää olla vähän jälkeenjäänyt! Ajassa nimittäin! Näin ollen voi ostella halpoja ja mukavia jenkkejä, eikä tarvitse ostella isolla vekselillä mitään korean ihmeitä. Näin on mukavempi. Adiöööö....

    • laiuyu

      TUUNAAJAT:) :) Kusin housuun ja paskoin myös naurukohtauksen vuoksi, mutta suihkuun en mene, vaan talliin tuunaamaan Corvettea ja impalaa.

      • oppia_on_elämä

        Niin, ethän sinä itsellesi mitään voi. Ehkä joskus voisit lukaista jonku kirjan ja yleissivistävää itseäsi. Noin niinku neuvona vaan.


    • Lysmyinen

      Lasikuituliiman imppaaja, lause aloitetaan isolla kirjaimella.

      • käyrä_nousuun

        Liikaa olet bensaa haistellut?


    • Koska

      Sivistys on pers**stä. Epäsivistyneemmin on paljon mukavampaa elää.

      • josYmmärsitKysymyksen

        Mistä sinä sen tiedät?


    • rebel_for_ever

      Te nykyajan kermaperseet voitte suksia sudaniin.... Ja kun sinne pääsette niin tunkekaa peukalo perseeseen niin tiedätte mistä se paska tulee.... Jos jotkut tykkäävät jenkeistä niin onko siinä jotain ihmeellistä? Vai erotellaanko ihmisiä eri kasteihin sen perusteella millä ajelee? ai niin mut kaikkihan haluavat olla vain korkeasti koulutettuja idiootteja ja ajaa jollain vitun rahoitusyhtiön omistamalla massatuonta vinguttimella..... Okei mulla on jenkki ja oon sivistymätön juntti ja jos se jotakin haittaa niin ei ole mun ongelma

      • tääOnneaOn

        Älä ole katkera, sinun on ollut valitasi. Samat mahdollisuudet no on sullakin ollut ja tuolle tasolle jäi, miksi?


      • jenkkimies_
        tääOnneaOn kirjoitti:

        Älä ole katkera, sinun on ollut valitasi. Samat mahdollisuudet no on sullakin ollut ja tuolle tasolle jäi, miksi?

        Jenkkilöitä väsäilen ja haisen paskalle. Sivistyksestä ei tietoakaan, yleistieto nolla. Saunon poikien kanssa ja tiirailen salaa heidän miehisyyden kokoa...tää on mun elämää.


    • tyypillistähän

      NO, ei saa loukkaantua nyt, mutta onhan se sellainen alemman kansanosan harraste. Amis-ihmiset joilla on hirveä hinku tuntea itsensä herroiksi, harrastaa joko jenkkiautoja (emmä haluaiskaan Audia) tai sitten tuo mannelavetti-mersuja Saksasta ja uskottelee itselleen että niiden kilometrit pitävät paikkansa. Identiteetti on aika paljon kiinni autosta, ihan sama vaikka osoite olis Jakomäen vuokrakasarmeissa mutta iso telkkari, iso auto ja myöhemmin myös iso vaimo on näille tyypeille yhteistä.

    • tuulipukutakki

      Mikä vika Jakomäessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe