cityklinikka

triup

Varokaa paikkaa!!!!!!!!!!!!!

217

17172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hensui

      Varoitus täältä myös.. Turhaa eivät ihmiset varoittele

      • Seuraan

        Ei kai siellä suukirurgi tee mitään pastiikkakkirurgiaa. Plastiikkakirurgi on erikseen. Ja hän on hyvä ja tunnettu Weltheim. Ongelmana siellä taitaa olla joku muu asia. Kun kirjoitatte tuohon hakukenttäön klinikan nimen, löydätte ne asiat jotka on ongelmia. Ja on ongelma esitelty tässäkin ke6jussa alempana.


      • eihelvetti

        Tai kun yleislääkäri tekee kirurgiaa. Lopputulos on tyytymätön asiakas.
        Kirurgisen toimenpiteen tekijäksi valitkaa esteettinen plastiikkakirurgi. Jos pitää säästää niin säästäkää lisää ja menkää ammattilaiselle.
        Yleislääkärillä ei pitäisi olla mitää asiaa leikkaussaliin. Suukirurgin voi leikkaussaliin päästää tekemään oman alansa töitä.

        Jos yleislääkäristä tai erikoislääkäristä on tehty lukematon määrä kanteluita niin silloin pitää typerimmänkin potilaan ymmärtää missä mennään.


      • köyhälleeihalpaa

        aina meitä hölmöjä riittää. Itse menetin vastikään kolme tuhatta euroa humpuukikirurgiaan.

        Jos vielä erehdyn menemään leikattavaksi niin minua ei tk-lääkäri leikkele. Se on täysin varmaa.

        Muita neuvoisin säästämään rahaa ja hakeutumaan ammatti-ihmisen luo.


      • Mötikks

        Varokaa tuota puhuttu a suukirurgia!


      • Hmmhm

        Joo tosi surullista luettavaa..


    • hensui

      Kerran olen käynyt konsultaatiossa paikassa. En mene enää koskaan. Epäammatillinen paikka ja huono henkilökunta. Respassa huono palvelu ja mies lääkäri leikkasi kaverini huonosti.

      • Joooooo

        Jopas on paikka.


      • PSLeikkaa

        Suurin osa siellä tekee työtään ammattitaidolla ja suurella sydämellä. Mutta heidän maineensa menee tietysti tässä samalla.


      • Someboooodyyoncetoooold

        Joku täällä sanoi, että työntekijätkin syyllistyneet rikokseen, kun eivät ole ilmiantaneet. Osaako joku sanoa pitääkö tämä paikkansa?


      • EpäselvääOn

        SAK:n lakimies Jari Hellsten muistuttaa, että toisten hengen ja terveyden suojelu on kaiken elämän perusta. Jos sitä loukataan, työntekijän velvollisuus on puuttua asiaan. Mitä vakavammasta epäkohdasta on kyse, sitä matalampi ilmoituskynnyksen pitäisi hänestä olla.


      • KäynAhonlaitaa

        On puututtu.
        Tänään tulikin sitten potkut. Ja ihan WhatsApin kautta, koska eletään hektistä internetaikaa. :D

        Ehkä hyvä näin. Terkkuja tutuille! Ja menestystä yritykselle.


      • Eihätteä

        Oho. No paikkaha on menossa ilmeisesti kiinni pian?


      • Pitkäikäinenclinic

        Tuskinpa. Olis mennyt jo jos ois mennäkseen.


      • tietäjättietää

        Sain korvanappiini tiedon, että homma on jonkinlaisessa paketissa ennen kesälomakauden alkamista.


      • siivooja_
        tietäjättietää kirjoitti:

        Sain korvanappiini tiedon, että homma on jonkinlaisessa paketissa ennen kesälomakauden alkamista.

        Kuinkahan suhtaudutaan siihen että hoitohenkilöstö on salannut viranomaisilta asioita jotka on vaarantaneet potilaita. Siinä ei salailevien hoitajien asema ole hääppöinen kun asiat tutkitaan. Herää kysymys miksi kukaan ei puuttunut vaikka näki mitä tapahtuu.


      • siivooja_

        ”toisten hengen ja terveyden suojelu on kaiken elämän perusta. Jos sitä loukataan, työntekijän velvollisuus on puuttua asiaan”


      • keikkalainenmuualta

        Sairaanhoitajien kuuluisi suojelevan potilaita enemmän kuin johtajiaan. Mutta vakkarin saa selvitellä sitten omaa osuuttaan asioiden peittelemisessä oikeudessa jos oikeusjuttu tulee . Kaikki keikkalaiset ja paikan ex hoitajat tietää että paikat ja välineet ei ole steriilejä. Ja kaikille keikkalaisille tullut selväksi että leikkauksiin osallistuu ihmisiä joilla ei ollenkaan pätevyyttä olla leikkaus toiminnassa. Kun ei tarvii maksaa palkkaa hoitajille jää enemmän rahaa johtajille.

        Olen omin silmin nähnyt miten raha on ohittanut kaiken potilaan turvallisuuden.. Itse olen harkinnut ilmoitusta valviralle vaikka keikkailun lopetin jo aikaa sitten. Jutut liikkuu ja olen täys varma siitä että osa hurjista jutuista on totta.

        Potilaita kuitenkin riittää koska mainoksissa valehdellaan härskisti.


      • eisääliä

        Jos sairaanhoitaja näkee jotain tuollaista hänen on pakko ottaa asia esille. Jos puhe ei auta viedään asia eteenpäin. Tuollaiseen osallistuminen on häpeällistä. Luvat pois kaikilta terveydenhuollon ihmisiltä jotka on saaneet rahaa toiminnasta. En tunne sääliä jos raha on tärkeämpi kuin potilaan henki. Toivottavasti viranomaiset tutkii asian ja kaikki osallistujat vastuuseen. Törkeää.


    • Vakuuttunut

      Olisko mahdollista aloittaa vielä muutama ketju tästä asiasta

    • JaanUuu

      Mulla on lahjakortti paikkaan, uskaltaako sinne mennä?

      • paraspaikka2

        Paras klinikka Helsingissä, suosittelen!!


      • pulska

        Ootteko käyneet läskin opistossa siellä, kokemuksia kiitos?


      • hiihaa12345

        ei mene kauaa kun cityklinikka poistaa keskustelut. cityklinikalla ei ole edes kirurgia eikä kukaan itseään arvostava sinne varmasti hakeudu. epätotuudenmukaisella markkinoinnilla hankkii etua. kannattaa tutkia tarkkaan ennenkuin sinne hakeutuu. eivät tosin ota hoidettavaksi liian tarkkaan kyselijöitä. paikka on tyhmiä varten


      • onkohänhyvä
        hiihaa12345 kirjoitti:

        ei mene kauaa kun cityklinikka poistaa keskustelut. cityklinikalla ei ole edes kirurgia eikä kukaan itseään arvostava sinne varmasti hakeudu. epätotuudenmukaisella markkinoinnilla hankkii etua. kannattaa tutkia tarkkaan ennenkuin sinne hakeutuu. eivät tosin ota hoidettavaksi liian tarkkaan kyselijöitä. paikka on tyhmiä varten

        Eikö siellä käy plastiikkakirurgi Riikka Veltheim Ruotsista.


      • hoitaja

        Käy silloin tällöin heittämässä keikkaa.


      • Anonyymi

        Pysy kaukana


    • Harkitse

      Kannattaa googlaa paikasta ja harkita tarkkaan.

    • paljonjuttuja

      Paljon näyttää olevan paikasta mielipiteitä.En menisi mistään syystä.

    • Olkaaviisaampia

      Ottakaa selvää kuka teitä hoitaa ja minä neuvon menemään mihin tahansa muualle kuin cityklinikalle. Oma leikkaus epäonnistui paikassa vuosia sitten ja edelleenkin harmittaa että menin paikkaan.

      • kukatietää

        Onko ok leikata ilman päänsuojusta? Olen luullut että hiuksia ei saa olla esillä kun leikataan.


      • Botoxtarjous

        Paikan sairaanhoitajat on valinneet puolensa.
        En usko, että valinta kannattaa.


      • hoitaja
        kukatietää kirjoitti:

        Onko ok leikata ilman päänsuojusta? Olen luullut että hiuksia ei saa olla esillä kun leikataan.

        Ei ole ok. Joku Instassa kyseleekin tästä venäjäksi. Hiukset ja hilsepartikkelit leikkaushaavassa voivat pahimmassa tapauksessa tappaa potilaan.

        Kaikissa leikkauskuvissa paikan omistaja touhuaa ilman mitään käsitystä steriliteetistä.


    • hyi1

      Cityklinikkaa ei suosittele!

      • cyti

      • justeer

        Ou shit...noi lääkärin omat läpät tossa keskustelussa...


      • tukkapystyssä

        VOIKO tämä olla totta? Kalastajalankaa ihon alle?

        ”Assymetria oli tullut Silhouette-lift operation jälkeen. se oli tehty kesäkuussä. Ja nyt kerron jotain tosi mielinkintoista! Lähdin korjausleikkaus,kun haluisin poista ne lankat silhouette-lift kasvoista,kun oli assymetria ja muutenkin sellainen epämielyttävä tunne..liisäksi korvan yläpuolella ne isot "muhkurat". Nyt selvisi. mista se epämielyttävä tunne kotoisin.,Kasvokohotus oli tehtänyt 3 3 silhouette-lift lankalla.MUTTA,1 lanka oli ihan jotain muuta kun kuulu olla,leikava kirurgi ilmoitti asiasta kun heräsin nukutuksestä js kysyin heti,onko ne kaikki langat poistettu..niin silloin sain tietä. että minulle oli laitettu jotain kalastajan tyypinen lanka.Lanka on lähetettu tutkimuksin. ja munulla on tietusti kysyttäva city-klinikkalta,mitä ihme lanka ja miten lääkäri kehtä edes tehda sellaista, Liisäksi selvisi. että Silhouette-lift City-klinikklla tehty täysin väärin. Muistan itse .kun silloin kesäkussä oli tehty se silhouette-lift paikallis pudutuksessa.lääkärillä ole mennyt lanka rikki ja hän pyysi hoittaja hakemaan nopeasti uusi.Taida olla että klinikalla ei ollut enää tarpelisia lankoja.. sen takia oli laitettu toinen ihme ,,lanka,mitä nyt tutkitaan.Selainen yllätys:( ”


      • järkyttynyt_asiakas

        Mitä helvettiä?


      • Jepjepjepjep

        ”City-klinikka on paras!

        Voi näitä epärehellisiä kilpalijoita! Ettekö voi vielä enemmän herjauksia keksiä.....???!!!!
        City-klinikalla on vastuulinen henkilökunta ja tämä yllä oleva kirjoitus on täysin keksitty!!!!!”

        :D


      • valehtelija2

        Tuskin maltan odottaa mitä kyseinen vastuullinen lääkäri mun potilasvahinkoilmoituksen vastineeseen runoilee. Varmaan on mun henk.koht. Mielenterveysongelmani kun leikkaus tehtiin ilman Avin leikkauslupaa ja toinen poski on ollut pitkään on-off tulehdustilassa.


      • MissäOliValvovaKirurgi
        tukkapystyssä kirjoitti:

        VOIKO tämä olla totta? Kalastajalankaa ihon alle?

        ”Assymetria oli tullut Silhouette-lift operation jälkeen. se oli tehty kesäkuussä. Ja nyt kerron jotain tosi mielinkintoista! Lähdin korjausleikkaus,kun haluisin poista ne lankat silhouette-lift kasvoista,kun oli assymetria ja muutenkin sellainen epämielyttävä tunne..liisäksi korvan yläpuolella ne isot "muhkurat". Nyt selvisi. mista se epämielyttävä tunne kotoisin.,Kasvokohotus oli tehtänyt 3 3 silhouette-lift lankalla.MUTTA,1 lanka oli ihan jotain muuta kun kuulu olla,leikava kirurgi ilmoitti asiasta kun heräsin nukutuksestä js kysyin heti,onko ne kaikki langat poistettu..niin silloin sain tietä. että minulle oli laitettu jotain kalastajan tyypinen lanka.Lanka on lähetettu tutkimuksin. ja munulla on tietusti kysyttäva city-klinikkalta,mitä ihme lanka ja miten lääkäri kehtä edes tehda sellaista, Liisäksi selvisi. että Silhouette-lift City-klinikklla tehty täysin väärin. Muistan itse .kun silloin kesäkussä oli tehty se silhouette-lift paikallis pudutuksessa.lääkärillä ole mennyt lanka rikki ja hän pyysi hoittaja hakemaan nopeasti uusi.Taida olla että klinikalla ei ollut enää tarpelisia lankoja.. sen takia oli laitettu toinen ihme ,,lanka,mitä nyt tutkitaan.Selainen yllätys:( ”

        Järkyttävää!! :(

        Kiinnostaisi tietää, että oliko tuolloin edes kuka valvovaa plastiikkakirurgi valvomassa kun tk-lääkäri teki tämän toimeenpiteen?
        Muista ilmoittaa viranomaisille että ketkä oli tuolloin paikalla toimeenpite salissa. Epäilen vahvasti ettei siellä ollut ketään valvovaa kirurgi!!!


    • Onko.oikea.lääkäri

      LL Kukka Hartwig on nettitietojen mukaan yleislääkäri siellä ja muutamassa muussakin lääkäriasemilla H:gissä.
      Nyt ollaan 2018 vuodessa ja Helsingin uusi Terveys-ja hyvinvointikeskus avautuu helmikuun alussa.

      Millainen on osaaja kysymyksessä? Olen saanut ajan tälle henkilölle ko. tk-ssa?

      Miten ihminen voi olla samaan aikaan kuten nyt näkyy ainakin 3.lla terveys-tai lääkäriasemalla töissä?

      • ugyfvijhil

        Eihän yhdessä paikassa tarvitse olla täyspäiväisesti tai täysviikkoisesti työssä. Helpointa on olla vaikkapa vuoropäivinä eri paikoissa. Muu henkilökunta hoitaa välipäivinä muut tehtävät.

        Onhan tunnettua jo hyvinkin vanha sanonta: Kello on yks - hyvästi HYKS!


      • Kaisamarjakirsikka

        On oikea lääkäri ja erittäin miellyttävä ja luotettava. Olen käynyt hänen vastaanotollaan Kalasatamassa. Kyllä todella monet lääkärit tekevät töitä terveysasemalla ja lääkärikeskuksikssa. Ei mitenkään erikoista tai kummallista.


      • TuttavaKJ

        Kukka on ihana lääkäri. Älkää sotkeko hänen nimeään tähän. Olen aivan varma, ettei hän ole tiennyt millaista yhteistyötä on alkanut tekemään.


      • Anonyymi

        Ei ole kummoinen lääkäri yleislääkärinäkään. En suosittele. Ei osannut hoitaa asiaani ei kyllä laittanut laskuakaan siitä hyvästä


    • eihuonoasanottavaa

      Paikka testattu. Todettu hyväksi!

    • Huijaus

      En suosittele ,täyteaine tehtiin maksoi 250e.Täyte ei siellä missä olisi pitänyt olla.Menin kontrolliin ,olisi pitänyt maksaa taas 150e.Sanoin ei kiitos.Rahastusta .En koskaan mene heille ,onneksi Turussakin on vaihtoehtoja näistä paikoista.Oli viellä jännää lopullisen sanan sanoi viellä nainen puhelimen päässä joka ei edes nähnyt kasvoja.Todella petetty olo.

      • Tyytyväinenasiakas

        Aina asiakas ei itse tiedä kuinka monta ruisketta tarvitsee, varsinkaan silloin jos on ostanut etukäteen verkkokaupasta, luullaan että yhdellä ruiskeella saadaan täydellinen tulos, jos on syvät juonteet ja ikää niin aina tarvitaan vähintään kaksi ruisketta. Tätä varten on konsultaatiot olemassa, ja tässä paikassa ne ovat vielä ilmaisia. Lopullinen tulos näkyy muutaman viikon päästä vasta, ja sen jälkeen arvioidaan tarvitaanko lisää.
        Aivan perätön kirjoitus, tällä vain yritetään saada ikävyyksiä klinikalle, olen itse käynyt kyseisessä paikassa täyteainehoidoissa jo pitkään, ja voin sanoa että parhaat tulokset olen juuri saanut tässä paikassa. Cityklinikalla on turvalliset täyteaineet ja ammattitaitoinen henkilökunta.


      • henkilökuntakirjoittaa

        Jos lukee noita alempia viestejä niin ei ihan vakuuta tuo teidän ammattitaito.


      • omakehueisaahaista

        Tästä samaa mieltä. Yrityksen omat puolustelut tällä kanavalla ovat säälittäviä.


      • PokkaaOn

        Tämä kuitenkin vielä pientä verrattuna siihen, että PS leikannut ilman Valviran lupaa Turussa.


      • dejalaq

        Eikö tämän paikan sitten pitäisi olla jo suljettu? :O


      • Huijaus

        Sain asiani sovittua cityklinikalla ,kiitos heille .Hoidettiin asia loppuun ,nyt hyvin mielin.


      • Valekirjoitusta
        henkilökuntakirjoittaa kirjoitti:

        Jos lukee noita alempia viestejä niin ei ihan vakuuta tuo teidän ammattitaito.

        Vain tyhmät lukee tätä roskaämpäri viestejä, sanomattakin selvää että kilpailijat herjaavat yrityksiä täällä ja kateellisuus on se mikä myös pistää kirjoittamaan kaikkea, suoraan sanottuna paskaa. Todella ikävää että tälläistä tapahtuu. Ottakaa asioista itse selvää ennenkuin uskotte mitä kaikkea kirjoitetaan.


      • Surullistamuttatltta

        Kateus on syynä ,Suomessa ei saisi kukaan menestyä .


      • Näinpä
        Tyytyväinenasiakas kirjoitti:

        Aina asiakas ei itse tiedä kuinka monta ruisketta tarvitsee, varsinkaan silloin jos on ostanut etukäteen verkkokaupasta, luullaan että yhdellä ruiskeella saadaan täydellinen tulos, jos on syvät juonteet ja ikää niin aina tarvitaan vähintään kaksi ruisketta. Tätä varten on konsultaatiot olemassa, ja tässä paikassa ne ovat vielä ilmaisia. Lopullinen tulos näkyy muutaman viikon päästä vasta, ja sen jälkeen arvioidaan tarvitaanko lisää.
        Aivan perätön kirjoitus, tällä vain yritetään saada ikävyyksiä klinikalle, olen itse käynyt kyseisessä paikassa täyteainehoidoissa jo pitkään, ja voin sanoa että parhaat tulokset olen juuri saanut tässä paikassa. Cityklinikalla on turvalliset täyteaineet ja ammattitaitoinen henkilökunta.

        Ammattitaidon puutetta.


    • Facebookpaljastaa

      Kohta rytisee, kun viranomaisille selviää että johtaja on leikannut paljon ennen lupien saamista täällä Turussa. Luvat tuli syksyllä 2017 ja herra on jo vuonna 2016 julkaissut itserakkaita kuvia kuinka leikkaa Turussa. Ja kaikki kuvat julkisina facebookissa.

      Sääliksi käy alaiset. Kun avi saa tietää, varmasti lähtee kaikki luvat. Siinä sitten etsivät uusia töitä ja cv:ssä lukee että tuossa firmassa on töitä tehty.

      • smessershmitkö

        Tää kiinnostaa? Mitkä luvat?


      • Facebookpaljastaa

        Turku sai luvat syksyllä 2017.
        Herra ”tohtori” leikkasi täysin avoimesti vuonna 2016 ilman lupia Turussa. Ja valehteli viime kesänä kun valveutunut toimittaja sitä kyseli.
        http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3583895/Kauneusleikkauksia tekevan yrityksen johtajasta useita kanteluita kilpailijoiden mustamaalaamista


        Potilasturvallisuus? Laillisuus? Lääkärin etiikka?

        Ei siinäkään mitään, mutta kun todisteet ovat Turun Cityklinikan Facebookissa kaikkien nähtävillä. Olen ottanut kuvat myös talteen.

        Tästä tulee iso juttu. Moni jää työttömäksi.

        Rahanhimo on kaiken pahan alku ja juuri.


      • minkästeit

        No huhuh. Olet oikeassa, ei varmaan paineta villasella tuollaista.


      • NTKT

        Julkinen salaisuus turussa että tuo lääkäri on leikellyt vuosia ilman lupia.
        Potilaan kannalta ei mikään ihan pieni juttu.


      • tukkapystyssä2

        Herra jumala, kuinka ne ovat uskaltaneet turun cityklinikan facebookissa leuhottaa noista leikkauksista?


      • Valitusvireillä

        Tehkää valitukset viranomaisille. Yksi valitus ei paina yksinään (muuta kun että lääkäriä/ paikkaa tarkkaillaan enemmän) mutta kun valituksia tulee muutama ni aletaan jo tutkia asioita.


      • tukkapystyssä2

        kai nyt jumalauta se painaa jos leikataan ilman lupaa.

        vai odottaako ne viranomaiset sitä että joku kuolee. että parikyt kertaa saa leikata ilman mitään lupaa. sitten aletaan vähän tarkkailla enemmän.

        eiköhän luvatta leikkaaminen ole kerrasta poikki. ei ole kyseessä valitus vaan se että kyseinen ihminen rikkoo törkeästi lakia.


      • enmenisi

        Tuossa artikkelissa on lopussa mainittu että luvanvaraiset leikkaukset on tehty Helsingissä, eikä mainittu kuka on siellä leikannut. Kuvathan on ehkä otettu Helsingin klinikalla, vai tunnistaako joku kuvista paikan.

        Hassua kuinka toimittaja on kirjoittanut toistuvasti lääkärin etunimen väärin.


      • NTKT

        Kuvat on otettu Turussa.
        Turussa on leikattu vuonna 2016 ilman lupaa. Tämä on sataprosenttisen varmaa.


      • NTKT

      • NTKT

      • NTKT

      • NTKT

      • Kellotikits

        Kaunko menee, että viranomaiset sulkee tämän paikan? Kello tikittää - Cityklinikkaa vastaan.


      • ultraspirituaali

        Veikkaan kuutta kuukautta ja pidempääkin aikaa. Aluehallintoviraston koneisto on hidas. Samoin Valviran.


    • Citykliniks

      Tuosta klinikasta on tehty monta valitusta. Olin aikeissa mennä operatoivaksi, mutta en kyllä uskalla näitten kommentien jälkee :(

    • Sh99999999

      Onko kukaan vielä kannellut tästä valviralle? Vai jääkö tämä nyt tälle palstalle?
      Itse en voi entinseä työntekijänä kannella koska kukaan ei uskoisi.
      Joskun potilaan se kantelu pitää tehdä.

    • kokemuksia

      Itselleni tehtiin Cityklinikalla kyseisen lääkärin toimesta prp- hoito( yksi putki) kasvojen alueelle, ja ikinä ennen en ole ollut niin mustelmilla, kuin tuon hoidon jälkeen. Kasvot myös turposivat valtavasti pariksi päiväksi. Mustelmat kestivät parantua yli kolme viikkoa. Kävin prp-hoidossa myöhemmin toisessa paikassa sairaanhoitajalla, jossa laitettiin peräti kolme putkellista ja yhtään mustelmaa ei tullut.

      • Kokemusasiantuntija2

        Toisaalta maailmalla PRP-hoitoihin oikein kuuluu ihon runteleminen ja puristelu mustelmille. Mitä enemmän mustelmia, sitä enemmän vapautuu myös kasvutekijöitä.

        Tuskin tuossa on kuitenkaan tuota kuitenkaan haettu. Mutta saitpahan vahingossa kunnon tehot irti hoidosta...

        Säästö-Siko eli Pihi-Pietari taisi tehdä hoidon jälleen kerran halvoilla kiinalaisneuloilla.


    • Mitenvoiolla6

      Yläluomeni leikattiin Turun CityKlinikalla Vuosi sitten.
      Olen hämmästynyt. Lupia ei silloin ollut?

      Leikkauksen tulos on melko hyvä. Ei erinomainen mutta melko hyvä.
      Olen raivoissani siitä että luvat eivät olleet kunnossa.

      • Huij

        Minulla sama leikkaus muistaakseni 16.1.2017
        :(


      • tietäjättietää

        Turussa ei ole ollut koskaan lupaa leikata. Ei ole ollut lupaa ennen. Ei ole lupaa nyt. Jokainen Turun CKlinikalla tehty kirurginen toimenpide on ollut luvaton ja laiton.

        Kehottaisin Turun leikkauspotilaita viemään asiansa Valviran tutkittavaksi.
        Jos ei muuta, niin saatte luultavasti ainakin rahanne takaisin.


      • rahatpois

        Ei ole järkeä teidän keskittyä vain leikkaamiseen. Luvanvaraisia toimenpiteitä on muitakin kuin leikkaamiset. Laserhoidot on myös luvanvaraisia. Ja niitä on myös tehty Turussa ja todistettavasti ilman lupia vuonna 2016 ja 2017. Samaten botox pistoksia.

        Laserilla saa aikaan paljon vahinkoa. Kun laserilla sählätäan ilman lupaa ja ilman vakuutuksia ja vastaavaa lääkäriä ollaan kyllä todella kaukana potilasturvallisuudesta.


    • Eivoiolla

      Näinkö tämäkin asia painetaan villaisella ? Viranomaiset on vuosia seuranneet sivusta tätä. Miten voi ylipäänsä olla mahdollista että touhu jatkuu?

      • Tiedän

        Asia etenee kyllä. Malttia.


    • syväkurkku

      Muista viranomaisista en tiedä mutta ainakin Valvirassa eräs nimetty henkilö työskentelee tämän keissin kanssa.

    • mitvit

      ”Tällä hetkellä Suomessakin leikkaustoimintaa harjoittaa ainakin yksi yritys ilman minkään valtakunnan lupaa. yritys löytyy netistä: GOoglesta, Finderistä, Kauppalehdestä, Fonectasta. Yrityksen päätoimialaksi on kaikkialla netissä merkitty plastiikkakirurgia, mutta ko. yrityksellä ei ole lainkaan lupia harjoittaa terveydenhuollon toimintaa.”

      Mikä yritys????

      • Xfiles

        Pienellä googlaamisella selvisi ainakin minulle melko varmasti. Liikevaihto 820 tonnia, toimiala plastiikkakirurgia?

        Tosin en ole varma tästä enkä uskalla mainita nimeä.
        Miten saa selville yrityksen leikkausluvat? Valvirasta? Vai onko julkista tietoa jotenkin.


      • jkhgkkjghkjhhkj
        Xfiles kirjoitti:

        Pienellä googlaamisella selvisi ainakin minulle melko varmasti. Liikevaihto 820 tonnia, toimiala plastiikkakirurgia?

        Tosin en ole varma tästä enkä uskalla mainita nimeä.
        Miten saa selville yrityksen leikkausluvat? Valvirasta? Vai onko julkista tietoa jotenkin.

        Kummalla ne leikkausluvat on, lääkärillä vai firmalla? Itse olen olettanut tähän saakka että lääkärillä pitää olla lupa tehdä leikkauksia. Klinikan varustus sitten ratkaisee voidaanko siellä tehdä leikkauksia ja minkä laajuisia. Esimerkiksi terveyskeskuksissa tehdään yleisesti pikkuleikkauksia hyvinkin vajavaisesti kalustetussa toimenpidehuoneessa. Jotkut plastiikkakirurgit taas säästävät kustannuksia (kilpailutekijä) kun eivät leikkaa yleisanestesiassa (nukutuksessa) ja varustus on sen mukainen.


      • kandi

        Jos lääkäri tekee bisnestä yritysmuotonaan Oy, silloin tämä osakeyhtiö hakee Avilta/Valviralta lupaa antaa yksityisesti terv.huollon palveluita. Palveluiden tuottaja on siis oy.

        Mitään _leikkauslupaa_ ei ole. On vain yrityksen lupa tuottaa terveydenhuollon palveluita. Ja luvan saanti edellyttää sitä, että yrityksessä on toiminnasta vastaava johtaja. Johtaja valvoo ja on vastuussa kaikesta, esim. siitä, että työntekijät ovat päteviä. Ja siitä, että tilat ovat kunnossa. Johtajan on oltava työsuhteessa tai osakassuhteessa yritykseen. Hänen pitää pystyä valvomaan toimintaa kunnolla ja koko ajan.

        Jos yrityksessä tehdään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä, vastaavalla johtajalla tulee olla kirurgin pätevyys. Vastaavan johtajan alaisuudessa sitten leikkauksia voivat tehdä yleislääkäritkin.

        Toimintaa ei saa aloittaa ennen kuin Valviralta/Avilta on saatu lupa. Jos toimintaa on yhdessä paikassa, lupaa haetaan Avilta. Jos toimintaa on useassa läänissä, lupaa haetaan Valviralta. Jos toimintaa harjoittaa ilman lupaa, rikkoo lakia. Luvattomasta terveydenhuollon ammattitoimen harjoittamisesta tuomitaan, jos ilman vaadittua lupaa ylläpitää terveydenhuollon palveluja tuottavaa yksikköä.

        Terveyskeskus ei ole yksityinen palveluiden tuottaja. Yksityistä terveydenhuoltoa koskeva laki löytyy täältä:
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1990/19900152

        Laki kunnallisesta terveydenhuollosta on erikseen:
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2010/20101326


      • kandi

      • Kandi

        Eli tässä kyseisessä tapauksessa olisi _firman_ pitänyt hakea lupia ja koko lääkäritoiminnan olisi saanut aloittaa vasta, kun luvat oli myönnetty.

        Tässä on mielenkiintoista se, katsotaanko syylliseksi toiminnasta vastaava johtaja (kuka kirurgi hän onkaan) vai yrittäjä-yleislääkäri, joka on salaa ja laittomasti tehnyt osakeyhtiöllään bisnestä.

        Ilman lupia tuolla olisi saanut tarjota vain kauneudenhoitopalveluita. Mutta nyt on päädytty harjoittamaan luvanvaraista toimintaa täysin luvattomasti. Ilmeinen syy on ollut raha.

        Mielenkiintoista nähdä, ketkä tässä ovat syytettyinä ja pidetäänkö sitä seikkaa raskauttavaa, että eritoten lääkärin tulisi aina suojella terveyttä ja elämää eikä vaarantaa sitä taloudellisessa hyötymistarkoituksessa.


    • Pett

      Ainakaan botoxia ei siellä kannata ottaa. Aine käydään laimentamassa toisessa huoneessa ja vuosi vuodelta se on laimeampaa. Kävin toukokuussa ottamassa botoxia kahteen alueeseen. Jo nyt rypyt on uudelleen näkyvissä. Vielä viime vuonna Cityklinikan botoxin teho pysyi kolme kuukautta. Huijausta myydä tuollaista hoitoa.

    • Kandi
    • Botoxtarjouksia

      Tietääkö joku jotain ko. lääkärin virallisista tutkintotodistuksista?
      Cv:ssä mainittu, että opiskellut lääkäriksi Varsovassa. Mutta onko kukaan tuolla töissä ollut nähnyt tutkintotodistusta?

      En väitä enkä vihjaa mitään. Tahtoisin vain nähdä Varsovasta saadun todistuksen. Näköjään yleislääkärin pätevyys on saatu aikana, jolloin vanhan Neuvostoliiton valta murtui ja tilanne itäblokin maissa oli sekasortoinen.

      Myöskin kiinnostaa se, kuinka laillista ja luvallista leikkaustoiminta oli ennen Veltheimin tuloa. Käsittääkseni esim. vuonna 2013 yrityksen luvat eivät kattaneet kirurgista toimintaa. Silti leikkaustoiminta oli aktiivista. Luultavasti ilman lupaa.

    • Elaiho

      Mielenkiintoista että Valvira rajoittaa kilpirauhaslääkäreiden oikeuksia muttei tämän lääkärin.

      Mitä kaikkea taustalta löytyykään.

    • Botoxtarjouksia

      Yleislääkäri on yleislääketieteeseen erikoistunut lääketieteen lisensiaatti.
      Tässä keskustelussa mainittu lääkäri ei ole erikoistunut mihinkään, ei myöskään yleislääketieteeseen.

      Ei kannata kutsua häntä (tai heitä) yleislääkäreiksi.
      Oikea termi on laillistettu lääkäri.

      • Botoxtarjouksia

        Eli puhuin itsekin väärillä termeillä. Julkiterhikki näytti, että kyseessä Laill.lääk.


    • Juve

      Pieni osa asioista on selvinnyt tällä viikolla. Kannattaa seurata jos tämä kenttä kiinnostaa.

    • insta

      Kirurgiaa ilman suojapäähinettä. Kaunista.

    • TässäNeOvat

      Kiitos empatiastasi tapaukseni kohtaan! Se oli kohtalokas!

      Kun tarkistin kuitin niin siinä lukee Medipol Oy.

      Aineet mitkä lääkäri laittoi oli:
      Dysport
      Täyteaineet: Crystals-Hydryalix ja Hydryalix Volume.

      Muut alan ammattilaiset, joille kerroin näiden aineden nimet niin he eivät tienneet mitään näistä... heille ei ollut lainkaan tuttu Crystals eikä Hydryalix aineet. Luoja tietää miten hyvin tutkittuja ja turvallisia nämä aineet ovat.

      Olen alla olevassa linkissä kertonut kattavasti kokemuksestani:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15021141/ylaluomileikkauskokemuksia-(akmaral-karakulova)

      • Harmittaa

        Kyseiseen paikkaan astuminen, kauneuteni ja hyvinvointini antaminen näinkin vastuuttoman ihmisen käsin niin on oikeasti muuttanut elämäni lopullisesti... mitään ei ole ollut eikä tulee olemaan niin miten oli ennen tämä. Kunpa olisin ollut sen verran älykäs ja olisin ottanut paikasta selvää ennen kun menin sinne. Harmi vaan ettei aikaa voi viedä taakse päin.


      • Voin_auttaa

        Kuulostaa kamalalta tuo! Toivotaan, että saat oikeutta.

        Olethan tehnyt ilmoituksen Valviralle? Kannattaa ilmoittaa sekä potilasvahingosta että täyteaineista.
        kirjaamo(at)valvira.fi

        Ja lääkelaitokseen tieto dysportista jota myydään botoxina.

        Jaksamista ja halaus!


      • KiitosTuesta

        Kiitos vielä!! <3
        Mua neuvottiin, että ilmoittaisin aluehallinto viranomaisille ja sitä tein... Valviralle en ole vielä ilmoittanut.


      • Vastuuseen

        Tiedän miltä sinusta tuntuu. Tiedän kyseisen lääkärin. Minulle teki samankaltaisen hoidon Teronen. Lopputuloksesta tuli itku. Olen väittänyt ulkona liikkumista ja elämänlaatu on muuttunut. En edes jaksa kertoa kaikkea mitä olen kokenut. Muut kirurgit eivät voineet ymmärtää miksi kyseinen hoito tehtiin minulle. Hyvä uutinen on kuitenkin että nää tekijät voidaan ja tullaan saamaan vastuuseen. Toinen hyvä uutinen on että näiden aineiden vaikutus lakkaa ja kaikki palautuu ennalleen.


      • petetty

        Tsemppiä kaikille meille. Minun tilanteessani viranomainen tutkii Ribbon liftia jonka teki paikan omistaja. Tuloksena kivut ja toistuvat tulehdukset. Leikkaus tehtiin väärin ja ilman terveydenhuollon lupia ja potilasvakuutusta.

        Hyvä että nämä saadaan vastuuseen. Vaikka siinä menee aikaa niin jossain kohtaa totuus voittaa.


      • Jaksamisiameillekaikille

        petetty, itse myös odotan sen päivän! Jaksamisia sinne <3 ... meille kaikille!


    • PEITEVOIDE

      VAROKAA / Kaivonpuiston klinikka\

      • NewTimes

        Penttilä on ehkä pahin koko sopassa. Esittää itseas Expl -ksi täälläkin. Sairas tyyppi .


    • Tero58

      Kaivopuiston kirurgi Penttilä oli City-klinikan kirurgi vielä muutama vuosi sitten. Kaikki nämä konkarit on jossain vaiheessa olleen kumppaneita keskenään.

      Minä muistan Sirkoskin jo Kulosaaren ajoilta. Silloin tri touhusi mademoiselle jylhän kanssa. Jussi parviainen blogissaan muisteli niitäkin aikoja. Oli tauluvarkauksia ja muuta poliisijuttuja. Muovia pistettiin rouvien huuliin ja raha virtasi.

      https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/kauneusyrittaja-tiina-jylhalle-ehdollista-vankeutta-talousrikoksista/2068374#gs.UKEBweo

      • stalk

        Kiinnostaisi käydä lukemas noi käräjäoikeus asiakirjat. Pitää ottaa selvää minkä kaupungin kär.oik. Noit on käsitelly.


    • kauppias

      Onko totta että Sofia Kazakov ja Johan Svedjeholm on myös joskus olleet tuolla Cityllä? Ketkä kaikki kirurgit siellä on olleet? Penttilä, Jaakko pitkänen, mansurow?
      Kovin on omituinen meno kyllä ja riidat joka suuntaan.

      Jylhän kanssa 90-luvulla?.. mitä muuta?

      Ainakin kampaaja porukoissa puhutaan vaikka mitä tästä.

      Wtf.

    • Ruotsissakin arvostettu Veltheim on plastiikkakirurgina siellä ja operoi minunkin alakasvojen kiristyksen. Erinomainen lopputulos !

      • valvirw

        Onko hän sitten se koko toiminnasta vastaava johtaja? Jos on niin en kadehdi.


      • JeandeArc

        Ei ole vaan kaiken takana on Pietr Sikorski. Kukaan ei uskaltanut korjata tai ottaa kantaa kaksi vuotta sitten tapahtuneeseen hoitoon vaan häntä piti odottaa lomalta kuukauden.
        Alla Googlaamalla löytyneet tiedot Cityklinikan johdosta (Hääräilee myös Medipolin johdossa. Aiemmin myös jonkun humpuukikosmetiikkaa maahantuovan firman listoilla; kultahoitoja ym ;))Veltheimille laitoin itse aikanaan kopion sähköpostistani ja vasta silloin tarjottiin "apua", mitä en enää Sikorskin hävyttömyyden ja vaarallisen operaation jälkeen edes harkinnut. Helena Westerholm kierteli aikanaan maakuntia pistämässä ja lisämyymässä asioita mitä ei edes olisi tarvittu. Reklamaation tullen näytti kyntensä ja sivuilla mainostetaan "herttaisin ihminen ja ikinä ei epäonnistu tms" - no tällä sivullakin on hänestä ollut muita kokemuksia. Eli asiakaspalautteet sivuilla ovat klinikan itse luomia. Ihan hirveä puhallus hyväuskoisten kustannuksella ja kaikki saavat palkkansa meiltä. Reklamoijat sitten vaiennetaan. Sikorski ei muuten edes ole plastikkakirurgi!!!

        Alla googlaamalla hyvin löytyvät tiedot. Toinen vastuuhlö nimen perusteella n 20vuotias joko poika tai ...
        Päättäjätiedot
        Vastuuhenkilöt
        Piotr Jan Sikorski, hallituksen jäsen (4/2010)
        Näytä roolit muissa yrityksissä (2)
        Niko Simo Laiho-Sikorski, hallituksen varajäsen (4/2010)
        Näytä roolit muissa yrityksissä (2)


      • equality

        Aviopuoliso.


    • Elaiho

      Lääkärin tehtävä on suojella ihmisten terveyttä.

    • Nytriittää

      Ihan oikeasti NYT KAIKKI PUOSKARIT VASTUUSEEN JA NOPEASTI!! Tämä on ihan sairasta!!

    • älkäätehkökutenminä

      Olen aikaisemmin väheksynyt nimimerkki Explin juttuja tällä palstalla.

      Nyt monia asioita kokeneena ja monet itkut itkeneenä ymmärrän miksi kannattaa hakeutua hyvämaineisen esteettisen plastiikkakirurgin luo.

      Ammattilaisen tunnistaa siitä, että hän on kiinnostunut potilaiden terveydestä eikä vain rahasta. Ammattilainen kertoo mikä on turvallista ja mikä ei. Ammattilainen uskaltaa sanoa ei.

      https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/kauneus/brasilialainen-pyllynkohotus-hittikauneusleikkaus-jossa-hurjat-riskit

      • Missäsvalvira

        Saa rahakin kiinnostaa, mutta pitäis kuitenkin toimia Suomen lain ja lääkärin eettisten ohjeiden mukaisesti.

        Viranomaiset haloo.


    • luminaL

      Millainen tuo uusi lumina täyteaine on? Kokemuksia?

    • Hmmmmm
    • tuloksetratkaisee

      Itse käyn mielummin Virossa tai Latviassa tai Unkarissa teettämässä toimenpiteet. Köyhän kannattaa mennä ulkomaille plastiikkakirurgille mieluummin kuin Suomeen terveyskeskus lääkärin leikattavaksi.
      Parempia tuloksia samalla rahalla saa esim Virosta.

      • Asiastakiinnostunut

        Ootteko saanu pöydän alta korvauksia/uhkailua jne., jolloin ette oo tehny ilmoitusta asiasta mihinkään.


      • Lumina_täyteaine

        Uhkailua. Olen silti tehnyt ilmoituksen.

        Erikoinen tuo Lumina täyteaine. Siitä sanotaan että on eurooppalainen vaikka ei ole eurooppalainen. Mistä on kysymys.


      • oikein

        Teit erittäin oikein, Lumina_täyteaine!!


      • Lumina_täyteaine

        kiitos tuesta, on tää ollut melko rankkaa vaikka tiedänkin olevani oikeassa


      • JeandeArc

        Korjattiinko hyalyronivalumat entsyymipistoksilla ? Kiinnostaa kun itselle kävi niin ja vaaroista ei kerrottu. Olisin juossut ja lujaa jos olisin tiennyt mitä minuun pistetään.

        Kävin Siluetissa hakemassa lausuntoa tilanteesta ja eivät pistä vastaavaa kenenkään, koska luonnollisesti tuhoaa myös omia soluja. Hupaisinta, että alkuperäinen hoito oli ihan päinvastaiseen!

        Aine teki tuhojaan vuodenpäivät.Ihan tuli koekaniini olo jälkikäteen! En ymmärrä miten Pietr saa edes tehdä toimenpiteitä ilman plastikkakirurgin koulutusta. Ihan sama jos meistäkin kuka vain lähtisi sinne leikkimään ja operoimaan ilman valtuuksia.


      • Kirjoitusvirhe

        *sika=aika
        Mutta joo sekin oli vaan tuuria kun kaksi eri HA päällekkäin eivät reagoineet huonosti keskenään... se olisi vaan puuttunut!!


      • posketpois

        Toi tarina on niin posketon, ettei tota kukaan usko. Onkohan asiakkaalla nyt ihan kaikki enot veneessä?


      • Suututtikotaaspalaute
        posketpois kirjoitti:

        Toi tarina on niin posketon, ettei tota kukaan usko. Onkohan asiakkaalla nyt ihan kaikki enot veneessä?

        Unohdit laittaa perään -> T. Cityklinikan henkilökunta!

        Sen verran totta se on kun olen saanut potilasvakuutuksesta positiivisen päätöksen.
        Mulla on KAIKKI todisteet ja lausunnot, joten en menisi väittämään puoskarin vahingoitun asiakkaan tekstin kokemuksistaan valheelliseksi!!!

        Kyllä joo, kuulostaa uskomattomalle tämä tapahtuma että miten joku oikeasti voi olla näin ammattitaidoton ja epärehellinen ja silti toimii alalla, mutta näköjään ja hyvin valitettavasti on olemassa!!! Ja voin nyt pelkästään omasta kokemuksista sanoa että kyllä tällä alalla näitä löytyy!!!
        Olen aikaisemminkin maininnut, että EN ole sellainen jota tällä tasolla ammattitaidottomuudella ja välinpitämättömyydella vahingoitetaan (viedään ulkonäön ja terveyden) ja antaisin asian vaan olla. Kohdalleni sattuneet ovat olleet sen verran vakavia, että laitan vastuuseen jokaisen joka on ollut osallisena tässä mun vahingoittamisessa!!! Viranomaiset ovat tällä hetkellä niitä hoitamassakin :))


      • luottamusasiat

        Ja kuka lääkäri lähtee kertomaan potilalleen/asiakkaalleen (jota on ennestään kerran nähnyt) edellisen työpaikkansa asioita negatiivisesti... sellaisia luottamuksellisia asioita. Ehkä hänen olisi pitännyt sen sijaan kuunella tarkemmin asiakkaan toiveet ja olisi vaan keskittynyt siihen!
        Jälkikäteen ajatelleen niin jos olisin ollut tarpeeksi älykäs niin tämän olisin heti pitänyt jonkinlaisena hälytyksenä ja en olisi antanut hänen tehdä mitään kasvoilleni.


    • JylhäJaSikorski

      Suomessa toimivan esteettisen kirurgian palveluita tuottavan yrityksen toimitusjohtajasta on tehty useita kanteluita Etelä-Suomen aluehallintovirastoon.

      – Kanteluita on Cityklinikasta tehty vuodesta 2013 lähtien kaikkiaan yhdeksän, joista kahdeksan on koskenut yrityksen toimitusjohtajaa. Viimeisimmät kantelut ovat tulleet tämän vuoden puolella, aluehallintoylilääkäri Anne Hiiri Etelä-Suomen aluehallintovirastosta (avi) sanoo.

      Kahdessa tapauksessa avi on antanut huomautuksen, joka on avin antamista ratkaisuista raskain. Huomautuksen lisäksi avi on antanut muun muassa viisi huomion kiinnitystä.

      – Kun ratkaisussa päädytään huomautukseen, silloin hoidossa on ollut epäasianmukaisuutta ja hoito on aiheuttanut potilaalle jotain sellaista, mitä hän ei ole toivonut. On veteen piirretty viiva, puhutaanko näissä tapauksissa potilasvahingoista vai epäasiallisesta toiminnasta, Hiiri sanoo.

      (Aamulehti 15.7.2017)

      ———

      Kilpailu- ja kuluttajaviraston KKV:n HS:lle toimittamassa listassa on noin 20 erinimistä firmaa, mutta kaksi yritystä (Look ja Cityklinikka) olivat kuluttajavalitusten kohteena muita selvästi useammin.

      (HS 2.12.2016)

      ———

      Ryppyjen poistoon ja huulien täyteläistämiseen käytetty ihonalainen aine voi kovettua ja tulehduttaa ympäröivän kudoksen. Hoitamattomana se saattaa johtaa kuolioon.

      Ranskalaisvalmisteinen DermaLive on Suomessa ainakin viidellä naisella aiheuttanut hylkimisreaktion, jonka vuoksi täyteaine on ollut pakko poistaa ihon alta kirurgisesti.

      Kauneuskirurgiaan erikoistunut plastiikkakirurgi Kai Lassila ei laittaisi potilaalleen DermaLivea.

      [Tiina Jylhän omistaman] Christinas clinicin lääkärin Piotr Sikorskin mukaan DermaLivea on neljän vuoden aikana laitettu tuhansille suomalaisille.

      (HS 26.1.2001)

      ———

      • missäonAVI

        Niin huolestuttavaa ja surullista.


      • Missä_Valvira

        Nyt liikkuu kyllä todella villejä huhuja tämän yrityksen ympärillä.


    • järkihoi

      Turun sanomat 15.7.2017

      ”Kahdessa tapauksessa avi on antanut huomautuksen, joka on avin antamista ratkaisuista raskain. Huomautuksen lisäksi avi on antanut muun muassa viisi huomion kiinnitystä.

      – Kun ratkaisussa päädytään huomautukseen, silloin hoidossa on ollut epäasianmukaisuutta ja hoito on aiheuttanut potilaalle jotain sellaista, mitä hän ei ole toivonut. On veteen piirretty viiva, puhutaanko näissä tapauksissa potilasvahingoista vai epäasiallisesta toiminnasta, Hiiri sanoo.

      Kanteluiden kohteena ollut Cityklinkan toimitusjohtaja Pitor Sikorkski myöntää, että hänestä on tehty kanteluita. Hän kuitenkin kiistää, että kanteluiden syynä olisivat hoitovirheet.

      Hänen mukaansa kantelut koskevat potilasmerkintöjä, jotka olisi pitänyt tehdä toisin. Hän väittää myös, että kanteluissa on kyse kilpailijoiden mustamaalauksesta, koska alan kilpailu on kovaa.”

      ****

      Kaksi kovimman tason sanktiota (huomautukset) ja viisi toiseksi kovinta sanktiota (huomion kiinnitykset). Ja mies väittää, että syy on kilpailijoissa.

      Pitäisikö tuossa vaiheessa kun avi suoltaa rangaistuksia, vähän aikuisen lääkärisihmisen katsoa myös peiliin?

      • Uhrit

        järkihoi, itseänikin myös ihmetyttää tämä sama väite, että "kilpailijat mustamaalaa"!!
        Ollaan kaikki paikan uhrit, joiden elämä on suorastaan tuhottu ammattitaidottomuudella ja epärehellisyydella!!


    • paikanbotuliini

      Toivoisin Valviran ja AVIn myös tutkivan heidän botuliinia (Dysport) perusteellisesti, sillä he myyvät aineen perinteisen Botox - nimellä (jopa silloin kun asiakas erikseen vielä kysy syyn, että minkä takia heillä on edullinen hinta verrattuna muut klinikat)!!

      Se mitä olen huomannut eri keskustelu palstoista... Ne, jotka ovat saaneet paikan botuliinin niin ovat valittaneet että aine ei ole tehonnut heihin sillä sitä on laimenettu paljon.
      On ollut tekstejä (mitkä suurin osa yrityksen pyynnöstä ON POISTETTU (esim. nimimerkki: neanderthalilaisen tekstin, https://keskustelu.suomi24.fi/t/9660754/cityklinikka), joissa oli kerrottu Dysportin voimakkaasta vaikutuksesta!

      Eli yksinkertaisesti yritys on huomannut, että parempi laimentaa ainetta paljon niin että ei tehoa kuin tehoisi, sillä siitä on mitä suuremmalla todennäköisyydellä vaan huonot (jopa vaaralliset) vaikutukset!

      Kohdalleni (valitettavasti) se tehosi ja kyseinen naispuolinen lääkäri, joka laittoi sen oli tuolloin aika uusi talossa ja hän ei välttämättä tiennyt, että olisi tehnyt minulle vaan palveluksen jos olisi myös laimentanut mahd. paljon aineen. Jos olisin voinut valita että tehoa vai ei niin valitsisin EI... mieluummin ei tulosta kuin huono lopputulos! Jos nyt saisin ylipäänsä valita niin en olisi astunut ko. puoskariin!

    • JeandeArc

      Hei, luin näitä viestejä ja kyllä kritisoijat ovat oikeassa ja itse kokenut myös vastaavaa ammattitaidon puutetta täyteainehoidon suhteen erään pikkukylän sivupisteessä, missä Cityklinikan hoitaja antamassa. Edullisuus houkutti ja olin joskus käynyt muualla ilman ongelmia. No nyt kävi sama, mitä luen edellä jollekin muullekin käyneet. Hyalyronit valuivat ja muodostivat paakkuja ja keräymiä. Korjauksen saaminen tai konsultaatio ei oikein onnistunut ja pistoshoidon antanut hoitaja vain mulkoili ohi kävellessään. Oman työn jälki ei kiinnostanut ja hraomistaja Piotor päätyi sitten pistämään entsyymiä mikä sulattaa hyalyronin, mutta kävi niin että unohti kertoa että sulattaa myös omat lihat ja oma silmänalunen on kuin hiekkatie minkä sade on syönyt. Korvauksia luvattiin, mutta niitä ei kuulunut. Kävin toisaalla ns paremmassa paikassa ja kuulin ettei entsyymiä käytetä heillä, koska siinä voi käydä huonosti ja sen aikutus kestää vuoden. Toisin kuin hra PS kertoi jälkikäteen. Painuma olisi vain tilapäistä. Sain todella röyhkeitä ja vähätteleviä posteja sittemmin klinikalta ja asia lähtee nyt myös eteenpäin potilasvahinkona. Vauriot voi korjata vain rasvansiirrolla, mutta tuskin uskallan ja korjausta ei todellakaan tultaisi tekemään Cityklinikalla, joka on mokannut jo kahdesti ja lisäksi jälkimarkkinoinnissa ja muutoinkin valehdellut korvauksista joita ei ikinä näkynyt kuin kirjeenvaihdossa. Eikä menetettyä silmänalusta korvata 150 eurolla.

      Olen lukenut tätä ketjua ja näyttää tosiaan, että Cityklinikka tai itse hra S täällä puolustaa klinikan ammattitaitoa ja kertoo täyteaineiden laadusta. Asia minkä kyseenalaistin kun kaikki meni pieleen.

      Eikä menestykselläkään voida klinikan kohdalla hehkuttaa. Kannattaa katsoa kaikki kokonaisuuttaaisuutta ja myös tulosta.

      Eli eiköhän tuolla hädissään huiskita.

      Varmaan tuolla on osaaviakin, mutta pahempi kuin päätyy osaamattomiin käsiin kuten tämän hoitaja joka ei saanut toisaalla tehdä pistoshoitojaan, mutta Cityklinikalla kyllä ja missä käytetään arvaamatonta entsyymipistosta korjailuun jopa silmänalle. Muualla samaa käytetään vain tapauksissa, missä on vaarana henki. Mitäs yhdestä silmästä ;))

      Eli varokaa oikeasti. Yhdyn muihin kirjoittajiin tuon suhteen.

      • Pidähuolenoikeudestasi

        Olen todella pahoillani mitä sinulle on käynyt!
        Se on jotain järkyttävä miten tätä ala ei valvotaan tässä maassa ja tällä alalla työskentelee sellaiset "ammattilaiset" joiden ei oikeasti pitäsi olla missään tekemisissä toisten hyvinvoinnin kanssa.

        Kai olet ilmoittanut tapauksestasi AVI:lle?
        Jos et ole tehnyt niin sen kannattaisi ehdottomasti tehdä!

        Ne, jotka ovat pilanneet kasvosi niin heillä on velvollisuus korvata viime pennin asti sinulle ja se on heidän velvollisuus myös kustantaa kaikkia toimeenpiteitä, mitkä vaatisi jotta saisit kasvojasi taas kuntoon!!
        Viet asian tarvittaessa oikeuteen asti, mutta pidä huolen että saat oikeutesi!!
        Kukaan ei saa satuttaa/vahingoittaa toista ihmistä ja se on veden selvästi mainittu laissa ja jos joku tekee niin on tekemisistään vastuussa!!
        Itse olen laittamassa vastuuseen kaikkia, jotka ovat aiheuttaneet kasvojeni tuhoa ja sitä kautta pilanneet elämäni. Onneksi pätevien plastiikkakirurgien avulla pystyy todistamaan mitkä tekijät ovat aiheuttaneet vauriot ja näin olleen vaikka tekijät kuinka paljon lähtevät kiistämään niin silti joutuvat vastuuseen.


    • Hupsistasaatana
      • Tukaanit

        Outoa on.


    • MinutLeimattiinHulluksi

      Jokainen joka uskaltaa tehdä kantelun leimataan mielisairaaksi. Varautukaa kaikki valitusten tai kanteluiden tekijät siihen että saatte vastineessa rankan arvion mielisairaudesta tai päihteiden käytöstä.

      • FridaC

        Niinpä. Olen muutama ketjun lukenut ja kyllähän tuo tuntuu klinikkaansa puolustavan kovin sanoin ja nimittelee myös täällä asiakkaitaan mielipuoliksi. Ei ole ihan lääkärinetiikan mukaista.
        On unohtanut että samat asiakkaat ovat maksaneet hänen kulunsa ostamalla palveluja. Eikä ole kovin kaunista kirjoitella rumia työntekijästäkään, joka viimein otti ja tarttui epäkohtiin. Rohkea nainen ja nostaisin hattua jos ois.


      • Eihätää

        Kyseisen ihmisen "diagnoosit" on yhtä suuri kuin NOLLA! Joten ei hätää!
        Paikka on saanut ennenkin kovan luokan huomautukset tehdyistä epäasiallisista potilaskertomuksistaan.


      • pseudodiagnostiikka

        Minusta tehtyjä mielisairausdiagnooseja käsitelläänkin sitten käräjäoikeudessa. (Ja myöhemmin tarpeen mukaan ylemmissä oikeusasteissa, mikäli vastapuoli näkee sen tarpeelliseksi.)

        Ihan soitellen en ole sotaan lähdössä. Cityklinikan johtavat lääkärit tekivät virheen siinä, että he laukoivat totuuksiaan minun psyykestäni kirjallisesti aivan väärässä paikassa. Tätä kirjallista materiaalia päästään tutkimaan nyt sitten oikeuslaitoksessa.

        Oikeudessa asia tulee olemaan arviolta vuoden päästä.


      • Tsempit

        Hyvä. Oikea ratkaisu.


    • MielisairasDiagnoosi

      Lääkäri tietää aina paremmin.

      • voivoimitensäälittävää

        T. Cityklinikan henkilökunta
        tai pikemminkin --> T. Cityklinikan toimitusjohtaja


    • Kyseli

      Onko joku ottanut uutta täyteainetta (Lumina L)? Miten se reagoi muihin täyteaineisiin eli voiko huoletta pistää huuliin muiden täyteaineiden päälle? Kestääkö tosiaan 12kk niin kuin mainostetaan?

      • haloooo

        Älä ole typerä.


      • Kyseli

        No mutta onko kellään kokemusta? Viel tänään saisi kaksi yhden hinnalla ja ostan kyllä jos on ok tuote. Kai nyt jollain on kokemusta?


      • äläoletyperä

      • Eiköoletietoja
        Kyseli kirjoitti:

        No mutta onko kellään kokemusta? Viel tänään saisi kaksi yhden hinnalla ja ostan kyllä jos on ok tuote. Kai nyt jollain on kokemusta?

        Miksi kysytte täällä entisiltä asiakkailtanne teidän omasta tuotteesta?
        Luulis itsellänne olisi enemmän tietoja... Vai?!


    • coolsc

      Nostan vielä ja kyselen coolsculptingista. Onko kokemuksia? Häiritsee kun ei ole noiden omista potilaista ennenjälkeen kuvia. Niitä luvattiin keväällä mutta eipä ole tullut. Kallis hoito ja haluaisin nähdä aitoja kuvia noiden omista asiakkaista.

    • Coolsculp

      Nyt olis tuo coolsculpt tarjouksessa joten etsin edelleen kokemuksia! Onko joku käynyt tässä tai vastaavassa ja onko hintansa väärtti??

      • äläjaksa

        "Hyvä" mainos! :)
        On kyllä säälittävä!


    • plastiikki

      Noista Botoxin rinnakkaisvalmisteista käytetään yleisesti nimeä "botox" siksi itse ainakin kysyn mitä valmistetta laitetaan, koska kaikki ei mulla tehoa. Nyt viimeksi laitettiin Dysporttia, ja Dysporttina se cityklinikalla myytiin. Onneksi se tepsi minulle yhtä hyvin kun Allergan Botox.
      Lumina täyteaine toimii myös samalla lailla kun muutkin täyteaineet, hyaluronihappoahan ne on.. Sitä myös mulle laitettu.
      Eikä tämä ole mikään maksettu mainos, enkä ole myöskään cityklinikan työntekijä. Olen vain saanut siellä aina hyvän lopputuloksen (paitsi kerran kun laitettiin Azzalurea, jota ei enää siellä ole edes käytössä).

      • Ahvainiin

        Paikka on niin kovaa puolustamaan itseään näillä palaute palstoilla, että usko on aika matalalla kuka oikeasti on kirjoittanut edellisen tekstin!

        Nyt satuit muuten vaan päättymään tänne puolustamaan puoskaria? ...hmmm

        Ja miten sinulle on myyty Dysportina ja meille kaikille muille botoxena. En ole ainoa jolle sillä nimellä on myyty... on muiden tekstejä näillä palstoilla, jotka ovat kokeneet saman!

        Hauskinta on se, että kysyin hyvin selkeästi kyseiseltä lääkäriltä että miten heillä on näin edullinen hinta ja kuulemma heillä on muutenkin edulliset hinnat ja ei ole suomi lisää... Se oli hänen VELVOLLISUUS kertoa rehellisen syyn! Eli kyseessä on ihan eri aine ja markkinoiden huonoin laatusin ja eniten riskejä sisältävin.

        Käytetty aine tuli itselleni selville kun lopulta vaadin potilaskertomuksen ja sitäkin he eivät ensin suostuneet antamaan vaikka käynnit oli viikkoja aikaisemmin. Sain A4 paperin missä ei edes ollut minun henkilöllisyys tunnus vaan etu- ja sukunimi sitten ranskalaisviivoilla mainittu aineet. Kyseinen lääkäri ei edes ensin suostunut laittamaan paikan leiman ja oma allekirjoituksensa siihen. Viranomaisilla uhkailemalla hoitaja vei uudestaan paperin hänen huoneeseen ja sitten vasta laittoi.
        Näköjään ei halunnut, että nimi näkyy muille alan toimijoille sillä tiesivät että olin menossa seuraava päivä Eira sairaalaan korjaustoimeenpiteen varten. Luulis hänen olleen ylpeä työnjälkeensä jos kerrankin hänen ja paikan toimarin mielestä toimeenpiteet meni kyvin. Ennen Eira näytin suorastaan oudolle, sitten häpeilemättä vielä jaksoi kehua työjälkensä.

        Jos googletat niin he myös mainostavat käyttämänsä Dysportia Botoxen nimellä!

        Olen ottanut kuvan siltä varalta että jos paikka poista ne tekstit.


      • äläedesvertaile

        Lisään vielä tämänkin... Kyseinen lääkäri "korjasi" päin senää tehneensä täyteaine (posket) lisäämällä vielä lisää täyteanetta (HUOM. vieläkin eri täyteaine kuin ensimmäisen kerran ja niitkään ei edes suositellaan samaan aikaan käyttävän yhdessä!!!). Kyse ei ollut "Botoxen" koraamisesta!!

        Muutenkin sinä "botox asiatuntija", etkö tiennyt että ei edes silloinkaan suositellaan huonosti laitettua botuliinia korjata lisää botuliinilla!! Ellei tekijä on botuliini laittamisessa kunnon mestari ja tietää tarkalleen mihin laittaa, jotta saa korjattua. Mutta yleisesti ottaen suositellaan odottavan niin kauan kun vaikutus lakkaa.
        Muutenkin et kai nyt vertaile sellaisen mestari botuliini pistosten antavan lääkärin/plastiikkakirurgin lääkäriin (joka minua "hoiti"), joka lähtee painamaan asiakkaansa poskeen (mihin oli juuri laitettu täyteaineet) niin välipitämättömästi ja kovaa että aineet päättyvät paikkoihin mihin ei saatu mennä.


    • ainejasennimieitäsmää
    • Jkbjlhogiyguyfuyf

      Vahinkoja sattuu.

    • Kuka_tietäisi

      Uusi täyteaine kestää 12kk. Onko totta ?

      • etkötunnemyymäsituotetta

        Ensinnäkin jos olisit oikeasti oikea asiakas niin tämä palsta olisi ollut viimeinen paikka missä kysyisit infoa heidän tuotteesta sillä (ihan varmasti oletkin huomannut) täällä on antanut palautteet lähinnä klinikan entiset vahingoitetut asiakkaat!!
        Sen sijaan olisit ottanut suoraan klinikkaan yhteyttä (mikä olisi myös huomattavasti nopeampi saada tietoa) ja olisit kysynnyt heiltä heidän aineeseen liittyvät kysymykset... vai mitä?! :)

        Joten älä muutu kuvottavammaksi! Ihan oikeasti.


      • Epärehellis

        Turha kysyä. Sieltä saa esim tälläistä tietoa, että uusi lumina täyteaine on euroopalainen. (Ei ole vaan se on tilattu ihan muualta ei euroopasta.)

        ja kun kysyin tarkemmin, niin kuulema uutta Lumina täytainetta on käytetty vuosia maailmalla ja pistetty miljoona kertaa. (Jännä vaan kun netti ei kys täyteainetta tunne. Luulisi että jos miljoonalle ihmiselle pistetty niin täyteaine löytyis muualtakin kuin cityn omilta sivuilta tai sikorskin maahantuonnin sivuilta.)

        Minulle valehdeltiin myös pari vuotta sitten että heidän hifu laite on maksanut 60 tuhatta euroa. Oikeasti laite tilattu kiinasta noin tuhannella eurolla.

        Että kannattaa kysellä tietoja tuolta firmasta...


      • uskon

        Heidän käyttämä botuliinin piti olla "se perinteinen" Botox, mitä muutkin klinikat käyttävät... lopulta selvisi että ei ollutkaan. Poskiin laitettu HA:nkin piti myös olla yhtä kevyt ja hyvä laatuinen kuin Siluetin (sama lääkäri laittoi minulle siellä muutama kuukautta aikaisemmin... mutta Siluetin käyttämä aineet olivat 1000 kertaa perampia ja turvallisempia). Kyllä hän tiesi aineiden olevan täysin erilaiset, mutta silti häpeilemättä valehteli! Siitä sitten kasvojeni puoskarointi alkoi...


      • kaduttaa
        Epärehellis kirjoitti:

        Turha kysyä. Sieltä saa esim tälläistä tietoa, että uusi lumina täyteaine on euroopalainen. (Ei ole vaan se on tilattu ihan muualta ei euroopasta.)

        ja kun kysyin tarkemmin, niin kuulema uutta Lumina täytainetta on käytetty vuosia maailmalla ja pistetty miljoona kertaa. (Jännä vaan kun netti ei kys täyteainetta tunne. Luulisi että jos miljoonalle ihmiselle pistetty niin täyteaine löytyis muualtakin kuin cityn omilta sivuilta tai sikorskin maahantuonnin sivuilta.)

        Minulle valehdeltiin myös pari vuotta sitten että heidän hifu laite on maksanut 60 tuhatta euroa. Oikeasti laite tilattu kiinasta noin tuhannella eurolla.

        Että kannattaa kysellä tietoja tuolta firmasta...

        Surullisinta on se, että mun kasvot ei olisi tarvinnut edes näitä toimeenpiteitä mitä se lääkäri teki. Jos olisi oikeasti välittänyt niin ei hän olisi edes suostunut laittamaan näin turhan vahvoja aineita. Kunnon tekijä, jolle potilaan/asiakkaan hyvinvointi on ensisijainen niin osaa kieltäydyä, mutta kyseinen lääkäri näki tarpeen laittaa lisää "Botoxen" vaikka oli alle kahta kuukautta aikaisemmin ITSE laittanut toisessa paikassa ja topata posket (HUOM. joissa oli vielä jäljellä toisen paikan täyteaineet joita myöskin itse laittoi) ihan eri täyteaineella mikä oli aiemmin käyttänyt täyteen.
        Jää vuoren huippu --> painaa suoraan täydellä voimalla posken ja myöhemmin "korjauksena" toppaa entistäkin täynnä ja senkin myös jollain ihan eri HA:lla kuin ensimmäisen ja toisen kerran mitä oli käyttänyt. Huolestuttavinta on myös se, että itse silloin kun oli laittamassa täyteaineet (Crystalys (1,25 ml) & Hydryalix Deep (1,25 ml)) kertoi, että tämä ei saisi olla lähellä silmät. Sitten MINKÄ IHMEEN takia näki itselleen oikeuden ja ilman että edes ilmoittaa asiakkaalleen, levitteli sormella molempien silmien ala luomeen ja lopulta vielä paikan käytävällä lähtee yhtään mietimättä seuraukset painamaan suoraan poskeen johon oli vasta laittanut täyteaineet, mitkä miten itsekin totesi... eivät saa olla lähellä silmiä!!! Heti kun laittoi täyteaineet kertoi että levitteli sormella (omien sanojensa mukaan --> pikkasen) silmien ala luomiin sillä hänen mielestä muuten olisi näyttänyt "tyhjiölle" kun kyseinen täyteaine (Crystalys (1,25 ml) & Hydryalix Deep (1,25 ml) tekee ihon värin vaaleaksi. No kyllä näitä kaikkia olisi kuulunut kertoa asiakkaallen ENNEN kun ryhtyi tekemään näitä. Ja kyllä siinä hän oli oikeassa että kyseinen täyteaine tosiaan teki kasvojeni ihon värin aika vaaleaksi... näytin ihan siltä kun olisin laittanut valkoisen sävyisen puuterin kasvoilleni... Se oli hyvin kumma sillä toisessa (mainekkaisessa paikassa) aikaisemmin kun hän laittoi heidän käyttämä täyteaineen niin ei siitä muuttanut mun ihon väri lainkaan, mutta Cityklinikan aineesta tuli hyvin vaalea.

        Myös hänen ennen kuva minusta (jota itse käytti vertailu kuvaaksi) oli silloin kun laittoi aikaisemmin (06.09.2017) yhden shotin Dysportin otsaani jonka seurauksena otsa romahti alas ja kulmakarvat näyttivät painavalta. Olisin vaan kiinnostunut tietämään miksi hän ei käyttänyt ennen kuvana kuvan mikä oli otettu ENNEN kun sain edes ensimmäisen Dysport pistohoidon.... Ai niin tietenkin, sillä ennen Dysport kuvissa näytin homattavati paremmalle. Hänen kannalta se ei olisi ollut kauhean hyvä vertailu kohde.


        Ai niin...Kohta varmaan täällä taas "joku" haukkuu mua valehtelijaksi, mielisairaaksi, tai uhkaillaan viranomaisilla. Kuten mainitsin aikaisemminkin KYLLÄ kerron avoimesti mitä mulle on tapahtunut tuolla!! Ottakoon opikseen muut nuoret naiset tapauksestani, että mitä voi käydä jos et ota selvää tekijästä, paikasta ja aineista etukäteen. Silloin kun nämä tapahtui niin olin 34v. ja nyt jälkikäteen kun katson niitä "luomu" kuviani, joissa mulla ei ollut mitään meikkiä, niin näytin iäkseni huomattavasti nuoremmalta ja raikkaalta. Olen aina pitänyt hyvä huolta itsestäni syömällä terveellisesti ja liikumalla paljon, myös mulla on hyvät geenit.
        Se oli todella iso virhe kun sekaannuin näihin "kauneus" juttuihin. Olisin tehnyt vaikka silloin kun täytän esim. 40v. ja silloinkin olisin sen verran fiksu tutkisin tarkasti ja valitsisin alan parhaita tekijöitä... eikä 34 vuotiaana, kasvoilla mikä ei olisi edes tarvinnut näitä pistoshoitoja.
        Nyt on niin, että en halua nähdä itseäni enää peilistä.


    • olinväärässäkäsissä
    • nowords
    • KaikkiakaikilleEI

      Hyvä plastiikkakirurgi osaa kyllä arvioida minkälainen leikkaus, pistoshoito tai muu operaatio sopii potilaalle parhaiten. Vastakohtana on sitten tapauksia joiden oletuksena tuntuu olevan "kaikkia kaikille" - periaate. Näin se ei todellakaan mene. Esimerkiksi kasvoihin tehtävä rasvansiirto, joka sopii kapeakasvoisille henkilölle, ei välttämättä sovi pyöreäkasvoisen henkilön piirteisiin, vaan saa kasvot näyttämään ainoastaan "lihavilta" . Lopputulos voi tulla suurena järkytyksenä. Siksi hoitohenkilön tulee tuntea ihmisen anatomia ja leikkauksen tai laitettavan aineen vaikutukset erittäin tarkkaan.

      Esimerkkinä tapaus, jossa ko klinikan lisäksi muuallakin pistohoitoja suorittava suu/leukakirurgi laittoi Dysportia sellaisen asiakkaan purentalihaksiin, joka oli tullut vastaanotolle toiveenaan suurentaa leukakulmiaan ja saada kasvoihin lisää leveyttä. Googlea käyttämällä voi ensimmäisistä hakutuloksista lukea minkälainen vaikutus Dysportilla on leukakulmiin ja kasvoihin.

    • jooei
    • Kiinnostaisi

      Kukakohan ja mitä paikka oli mainittu kyseisessä artikkelissa?! Kiinnostaisi tietää!
      Cityklinikan toimari oli kuulemma käyttänyt tätä ainetta (Dermavile) asiakkailleen 2000-luvun alkupuolella!

      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2002/05/02/huulitaytteesta-ikuinen-vaiva

    • nordicskinasiakas

      Lumina täyteaine kokemuksia pyydän. onko tämä täyteaine se mitä minulle tästä sanottiin eli eurooppalainen ja yli miljoona kertaa käytetty eikä mitään sivuvaikutuksia? ja pysyy 12 kk?

      Kehen voi luottaa kun tuntuu että kukaan ei oikeen sano suoraan onko aine sitä mitä minulle myytiin.

      • EiOleEurooppalainen

        Olen pahoillani, että jouduit sinne ja sinulle kävi näin! <3

        Miten itse sain selville näyttää valitettavasti siltä, että Lumina täyteaine EI ole Eurooppalainen eikä EU:n hyväksymä!! :( Se ei myöskään pidä paikkaansa että on käytetty miljoona kertaa... he mainostivat (jälleen kerran) valheellisesti!! On tullut ilmi, että paikan toimarin omistama yritys on joka käyttää tätä ainetta, ei vät muut. Ja jos googletat niin tästä täyteaineesta ei ole muita tietoja kuin Cityklinikan omat. Jos olisi miljoonia käytetty niin eikö siinä vaiheessa googlen kautta tulisi muiden klinikoiden nimet maailmalla jotka myös käyttävät, tai edes olisi edes jotain muista lähteistä tietoja tästä aineesta kun Cityklinikan omat!! Se on hämärää!!

        Minulle myös laitettiin kyseisessä paikassa täyteaineet, mutta onneksi kohdalleni vahvistettiin, että ne oli tuotu Eurooppaan laillisesti. Olisi kyllä ollut kivaa tietää ettei ne minuun käyttämät aineet olleet Eurooppasta... En olisi missään nimessä hyväksynyt niitä!! Minulle myynnin hetkenä kerrottiin, että minulle käytetyt aineet ovat ne parhaat. Paikka on kovaa valehtelemaan ja huijaamaan asiakkaita!!

        Sinuna hakeutuisin pätevään plastiikka kirurgin vastaanotolle ja käy läpi kaikkia mitä sinulle tehtiin tuolla (mitä aine ja paljonko ja mihin sitä laitettiin). Myös varaudu siihen, että kys. klinikalla ei edes välttämättä ilmoitetaan rehellisesti sitä käytettyä aineiden määrät!! Minulle kävi näin paikan naislääkärin kanssa... "korjaus" toimeenpidessä käytti reilusti lisää täyteainetta mitä oli ilmoittanut potilaskertomukseen... oli ilmoittanut 1ml vaikkakin itselleni selvisi ettei 1 ja puoli pistokset ole 1ml vaan enemmän!!! Myös on vielä epäselvä paljonko oikeasti oli laittanut minun otsaan Dysportia, sillä oli näköjään ilmoittanut kassalle maksun yhteydessä, että minulta veloitettais 2 x botuliini pistoksista, vaikkakin sovittiin että EI edes yksi kokonainainen pistos sillä en olisi tarvinnut!! Ja Dysportin piti olla Botox, mikä kaikki muutkin klinikat käyttävät!!! Just... ei kyllä ollut ja mun keho reagoi tästä aineesta!!

        Noiden touhut ihan järjetöntä!

        Kai olet ilmoittanut viranomaisille esim. AVI:lle jos olet saanut aineesta jonkinlaisen reaktion?!
        He parhaiten tutkivat kys. klinikan aineita.

        Tsemppiä! <3


      • järkeäkäteennyt

        Asiakkaat pyytäkää se Luminan vihko itsellenne sieltä paketin sisältä. siitä selviää onko se Eurooppalainen vai ei. en kyl ymmärrä miksi pitää valehdella alkuperästä jos ei ole euroopasta eikö voi sen sanoa ihan rehellisesti.


      • luminatäyteaine

        Voit tässä myös tarkistaa miten yli miljoona kertaa käytetty...

        https://luminafiller.com/

        Kuten aiemminkin neuvoin, käy pätevän ja kokenen plastiikka kirurgin vastaanotolle ja näin saat arvion mitä saatta odottaa sua edessä (mahdolliset tulevat muutokset jne) ja saat lausunnon!
        Ei noilla ole oikeuttaa ruiskuttaa toisen ihmisen ihon alle sellaista mitä kuluttaja ei itse tiedä. Siinä vaiheessa kun se mitä on väitetty ja luvattu ei pidä lainkaan paikkaansa niin KYLLÄKIN he ovat vastuussa tekemisistään.
        Toivon tosiaan, että pääset tästä pelkällä säikähdyksellä, mutta jos on tullut ongelmia tai tulee myöhemmin jota muut alan ammatilaiset vahvistavat johtuneen juuri täyteaineesta niin tekijällä on velvollisuus kustantaa kaikkia tarvittavia toimeenpiteitä jotta saisit korjattua kasvoissasi niiden aihettamat vahingot. Myös pitää huolen tällainen epärehellinen ja välinpitämätön tekijä saisi viranomais tasolta jonkin asteisen varoituksen ja jos/kun niitä varoituksia on tullut riittävästi niin siinä vaiheessa evästetään lupa pois... mikä olisi ideaali, sillä tallaisten tekijöiden ei todellakaan kuuluisi toimia ihmiten terveyden kanssa! Näin samalla ehkäiset, ettei tulisi lisää uhreja.


    • tiedoksikaikillevaan

      Lumina täyteaine ei ole Eurooppalainen
      Ei ole kähtetty yli miljoona kertaa

      • näinon

        Jep...


    • whatsudo

      Klinikan toiminta hämmästyttää..

    • Aleksanterinkatu

      Kävin tuolla vime viikolla ekaa kertaa ja sisään astuessani sain oudon viban paikasta, joka vaikutti niin että en oikeen osannut luottaa heihin täysin. Sovittu työ tehtiin ja vielä odotellaan lopullista lopputulosta, mutta tällä hetkellä valitettavasti näyttää et joudun reklan tehdä.

    • Anonyymi

      Jopas on katkeraa kirjoitusta täällä kyseisestä klinikasta. : o

      • Anonyymi

        Ei ole katkeraa kirjoitusta vaan tosi asiat kys. paikasta!!!!


    • Anonyymi

      Hei siis ihan oikeasti käykää katsomassa Cityklinikan Google review:tä ja katsokaa miten paljon 5 tähteä ja postiivisia "asiakas kokemuksia/palautteita" on ilmestynyt muutaman päivän sisällä!!!! Niiiiiiiiin läpinäkyvä ettei toista!!!!!

      Kuka toimittaja haluaisi selvittää millä keino(i)lla Cityklinikka pääsi MTV3- uutisiin?! Kenties maksettu jo(i)llekin työntekijöille siellä jotta tätä tunnettua puoskaria otetaan uutisiin vai mistä on kyseessä?! Olisi parasta jos jotkut toimittaja kaivelisivat kaikkia mitä tuo kys. yritys tekee... sellaisia asioista paljastuu vielä tästä ettei mitään rajaa!!!!

    • Anonyymi

      Mikään ei ole helpompaa kuin tehdä kymmenen Google tiliä ja kehua niiden avulla omaa yritystään. En sano että näin olisi tässä käynyt mutta noin voi tehdä. Kaikki sen tietää.

    • Anonyymi

      Nyt on puolueetonta arvostelua Googlessa :D
      Viisi tähteä kaikilta omilta kavereilta ja omilta työntekijöiltä saman päivän aikana.

      Hyvin te vedätte.

      • Anonyymi

        Saahan yritys itseään arvostella. Ei nuo yhden tähden arvostelutkaan vakuuta. Kun ei ole edes oikeita nimiä antajina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan yritys itseään arvostella. Ei nuo yhden tähden arvostelutkaan vakuuta. Kun ei ole edes oikeita nimiä antajina.

        ”Saahan yritys itseään arvostella.” hahahaha joo saa, mutta eiköhän itsekin tiedät mistä on noiden kohdalla kyse. Näköjään satut olemaan talon väki tai heidän ympärillä oleva. Tapa miten Cityklinikka on hoitanut järkyttävän huonon maineensa ei ole tervettä milläänlailla!!!!! Jälleen kerran herran tähden noilta LUVAT POIS!!!!!!


    • Anonyymi

      Lukekaa alla oleva keskustelu ketjun jota on tehty niin ettei se enää näy kun googleta puoskaria. Aika mieleenkiintoista! Cityklinikka on taas tuttuun tapaan pyytänyt ylläpitäjän poistamaan monia asiallisiakin tekstejä paikasta ja niiden lääkäreiden hyvin epäilyttävistä taustoista.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/9660754/cityklinikka#comment-98878872

    • Anonyymi

      Cityklinikka, miksi pyysitte myös Vauva.fi sivulla ollutta linkkiä ja tekstiä poistetaan missä oli paljastettu kuvan kera että Cityklinikan toimarin hyvin epäilyttävä toiminta ja miten törkeästi valehtelee kuluttajille???? Onneksi meillä on kaikki nuo poistetut kuvat, tekstit ja lähteet. Ei hätää.

      https://www.vauva.fi/keskustelu/3262364/cityklinikka-kokemuksia

    • Anonyymi

      Cityklinikka, miksi lähetätte mainos s-posteja vaikka tiedätte että en voi sietää teitä (ja tiedätte hyvinkin minkä takia!!!)??? Kun Yritin unsubscribe:lla estää teidän tyrkytystä niin minkä ihmeen takia ei onnistunut???? se ohjautui sivuun missä luki teidän toimari Cityklinikka s-postiosoite ja oli näköjään tehty niin että ei edes pyty näkemään koko tekstiä ja painamaan lopullisen unsubscribe:a!!!! Mistä on kyse???? Onko tahallisesti ns. leikattu sivua niin ettei pystykkää painamaan unsubscribe:a????

    • Anonyymi

      Oikeus juttu alkanut.
      Lisätietoja esim Valvirasta ja käräjäoikeudesta.

      Luvaton terveydenhuollon ammattitoimen harjoittaminen.

      • Anonyymi

        Toivottavasti luvat otetaan noilta pois!!!! Heidän ei todellakaan kuuluu olla missään lääkäri tehtävissä!!!!!


      • Anonyymi

        Ne, jotka tällä hetkellä työskentelevät tuolla, ovat suorastaan vaarallisia potilasturvallisuudelle ja tämän tietävät kaikki jotka ovat vähänkin perillä paikasta ja heidän porukasta!!!! Toivon tämän tulee huomaamaan myös oikeuslaitos!!!!


    • Anonyymi

      Laitoin asiallisen JA rehellisen tekstit Cityklinikan Facebook sivulla heidän kahden kuvan liittyen puoskarin naislääkäriä AK ja siitä miten ”ammattimaisesti” ja ”osaavasti” hän teki työnsä kohdallani. Tekstit olivat päivän ja sen jälkeen Cityklinikka peitti ne!!!!!!!

      Luittekö Cityklinikan liittyen toisessa keskustelu palstassa missä henkilö oli paljastanut että suurin osa puoskarin käyttämät ennen ja jälki kuvat EIVÄT edes ole heidän omia.

    • Anonyymi

      En voi suositella kyseistä paikkaa kenellekään. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mikäli hoito menee pieleen ja tulee komplikaatioita, ei klinikka kanna vastuutaan vaan pesee kätensä kokonaan. Asiakas jätetään yksin ja kokemuksia ja oireita vähätellään.

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe