vinkkejä hoikkiin reisiin?

mökkiöine

Miten saisin ihan reisistä selluliitti kohdat pois? Lähteekö se vaan juoksemalla, ja syömällä terveellisesti? Tietysti se riippuu ihmisestä miten se lähtee mutta jotain vinkkejä? :) Harrastan nyt kerran viikossa ratsastusta ja lenkkeilen sillon tällöin ja kesään mennessä haluaisin edes selluliittia vähän pois. Mulla on kivat hoikat pohkeet mutta reidet on omasta mielestä hiukan paksut. Ja mulla on vinot polvet :D
Mitat: 171cm ja n.58kg ja oon 14-vuotta :)

4

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selluliitistä_kärsivä

Mulla ei ainakaan juoksu ole auttanut yhtään. Juoksen 3 krt viikossa 30-70 min kerralla, ehkä pitäisi lisätä yksi kerta viikkoon lisää? Jätin herkut arkipäiviltä pois. Selluliittia on reisissä ja käsivarsissa. En enää kehtaa pitää muita kuin vähintään kyynärpäähän ylettyviä paitoja! Vaihdoin e-pilleri merkkiä, ehkä sekin lisäsi sellua tai sitten on vaan sattumaa. Mutta viimeksi kun muutama vuosi sitten lopetin pillerit, paino putosi 3 kiloa. En jaksa kuivaharjata, paitsin jos tosissani uskoisin sen auttavan, voisin koettaa. Painoa ei ole varaa pudottaa kuin max. 4 kg.

Silloinkin kun kävin salilla ja jumpissa yht. 4-5 krt viikossa ja olin hoikka mulla oli selluliittia reisissä, mutta ei käsissä.

• Lehtikaali

Hei,
      vaatii hyvää ruokavaliota ja monipuolista liikuntaa (= kasviksia, myös hedelmiä, mutta kasvikset on tärkeämpiä, liikunta sekä kestävyys- että lihaskuntotreeniä ja välillä sykkeen pitää nousta). Olen 49 v ja päässyt selluliitista eroon kahden lapsen jälkeen ilman muita konsteja ( kuivaharjaus, ihmevoiteet...). Liikuntaa harrastan 6x/vko.

• Selluliittikuriin

Liikunnan ja ruokavalion yhdistelmä on kaiken a ja o, mutta usein tarvitaan avuksi muitakin menetlmiä. Niiden kohdalla löydät sen itsellesi sopivimman vain kokeilemalla. Itselläni kuivaharjaus ei paljoakaan auttanut, parista voiteesta olen saanut hieman apua. Selluliitin katoaminen on hidasta puuhaa, joten varaa siihen tarpeeksi aikaa eläkä odota tuloksia viikossa tai kahdessa!

Syödä pitää kuitenkin tarpeeksi, sillä laihtuminen ei kohdallasi ole se tavoite. Siirry siis hiilihydraateista ja rasvoista pikemminkin noihin Lehtikaalin mainitsemiin kasviksiin ja hedelmiin, ja siihen lisäksi jonkin verran proteiineja ja hiilareita yms. Liikunnan tulee olla pitkäkestoista, että rasva alkaa palamaan. Aluksi keho käyttää sokerivarastoja, sitten vasta siirtyy rasvan kimppuun. Siksi sellainen vähintään 45minuutin liikunta /kerta on paikallaan. Jopa reipas kävely on mainiota selluliitille.

Selluliittia vastaan taistelevia tuotteita voit etsiskellä mitä erilaisimista verkkokaupoista, joiden valikoimien laajuus ja hintojen edullisuus nokittaa tavalliset kaupat mennen tullen!! Tässä esittelyy esimerkiksi suomalaisesta Hyvinvoinnin tavaratalosta:

http://www.vertailussa.com/terveys/hyvinvoinnin-tavaratalo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe