vinkkejä hoikkiin reisiin?

mökkiöine

Miten saisin ihan reisistä selluliitti kohdat pois? Lähteekö se vaan juoksemalla, ja syömällä terveellisesti? Tietysti se riippuu ihmisestä miten se lähtee mutta jotain vinkkejä? :) Harrastan nyt kerran viikossa ratsastusta ja lenkkeilen sillon tällöin ja kesään mennessä haluaisin edes selluliittia vähän pois. Mulla on kivat hoikat pohkeet mutta reidet on omasta mielestä hiukan paksut. Ja mulla on vinot polvet :D
Mitat: 171cm ja n.58kg ja oon 14-vuotta :)

4

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selluliitistä_kärsivä

      Mulla ei ainakaan juoksu ole auttanut yhtään. Juoksen 3 krt viikossa 30-70 min kerralla, ehkä pitäisi lisätä yksi kerta viikkoon lisää? Jätin herkut arkipäiviltä pois. Selluliittia on reisissä ja käsivarsissa. En enää kehtaa pitää muita kuin vähintään kyynärpäähän ylettyviä paitoja! Vaihdoin e-pilleri merkkiä, ehkä sekin lisäsi sellua tai sitten on vaan sattumaa. Mutta viimeksi kun muutama vuosi sitten lopetin pillerit, paino putosi 3 kiloa. En jaksa kuivaharjata, paitsin jos tosissani uskoisin sen auttavan, voisin koettaa. Painoa ei ole varaa pudottaa kuin max. 4 kg.

      Silloinkin kun kävin salilla ja jumpissa yht. 4-5 krt viikossa ja olin hoikka mulla oli selluliittia reisissä, mutta ei käsissä.

    • Lehtikaali

      Hei,
      vaatii hyvää ruokavaliota ja monipuolista liikuntaa (= kasviksia, myös hedelmiä, mutta kasvikset on tärkeämpiä, liikunta sekä kestävyys- että lihaskuntotreeniä ja välillä sykkeen pitää nousta). Olen 49 v ja päässyt selluliitista eroon kahden lapsen jälkeen ilman muita konsteja ( kuivaharjaus, ihmevoiteet...). Liikuntaa harrastan 6x/vko.

    • Selluliittikuriin

      Liikunnan ja ruokavalion yhdistelmä on kaiken a ja o, mutta usein tarvitaan avuksi muitakin menetlmiä. Niiden kohdalla löydät sen itsellesi sopivimman vain kokeilemalla. Itselläni kuivaharjaus ei paljoakaan auttanut, parista voiteesta olen saanut hieman apua. Selluliitin katoaminen on hidasta puuhaa, joten varaa siihen tarpeeksi aikaa eläkä odota tuloksia viikossa tai kahdessa!

      Syödä pitää kuitenkin tarpeeksi, sillä laihtuminen ei kohdallasi ole se tavoite. Siirry siis hiilihydraateista ja rasvoista pikemminkin noihin Lehtikaalin mainitsemiin kasviksiin ja hedelmiin, ja siihen lisäksi jonkin verran proteiineja ja hiilareita yms. Liikunnan tulee olla pitkäkestoista, että rasva alkaa palamaan. Aluksi keho käyttää sokerivarastoja, sitten vasta siirtyy rasvan kimppuun. Siksi sellainen vähintään 45minuutin liikunta /kerta on paikallaan. Jopa reipas kävely on mainiota selluliitille.

      Selluliittia vastaan taistelevia tuotteita voit etsiskellä mitä erilaisimista verkkokaupoista, joiden valikoimien laajuus ja hintojen edullisuus nokittaa tavalliset kaupat mennen tullen!! Tässä esittelyy esimerkiksi suomalaisesta Hyvinvoinnin tavaratalosta:

      http://www.vertailussa.com/terveys/hyvinvoinnin-tavaratalo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe