vinkkejä hoikkiin reisiin?

mökkiöine

Miten saisin ihan reisistä selluliitti kohdat pois? Lähteekö se vaan juoksemalla, ja syömällä terveellisesti? Tietysti se riippuu ihmisestä miten se lähtee mutta jotain vinkkejä? :) Harrastan nyt kerran viikossa ratsastusta ja lenkkeilen sillon tällöin ja kesään mennessä haluaisin edes selluliittia vähän pois. Mulla on kivat hoikat pohkeet mutta reidet on omasta mielestä hiukan paksut. Ja mulla on vinot polvet :D
Mitat: 171cm ja n.58kg ja oon 14-vuotta :)

4

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selluliitistä_kärsivä

Mulla ei ainakaan juoksu ole auttanut yhtään. Juoksen 3 krt viikossa 30-70 min kerralla, ehkä pitäisi lisätä yksi kerta viikkoon lisää? Jätin herkut arkipäiviltä pois. Selluliittia on reisissä ja käsivarsissa. En enää kehtaa pitää muita kuin vähintään kyynärpäähän ylettyviä paitoja! Vaihdoin e-pilleri merkkiä, ehkä sekin lisäsi sellua tai sitten on vaan sattumaa. Mutta viimeksi kun muutama vuosi sitten lopetin pillerit, paino putosi 3 kiloa. En jaksa kuivaharjata, paitsin jos tosissani uskoisin sen auttavan, voisin koettaa. Painoa ei ole varaa pudottaa kuin max. 4 kg.

Silloinkin kun kävin salilla ja jumpissa yht. 4-5 krt viikossa ja olin hoikka mulla oli selluliittia reisissä, mutta ei käsissä.

• Lehtikaali

Hei,
      vaatii hyvää ruokavaliota ja monipuolista liikuntaa (= kasviksia, myös hedelmiä, mutta kasvikset on tärkeämpiä, liikunta sekä kestävyys- että lihaskuntotreeniä ja välillä sykkeen pitää nousta). Olen 49 v ja päässyt selluliitista eroon kahden lapsen jälkeen ilman muita konsteja ( kuivaharjaus, ihmevoiteet...). Liikuntaa harrastan 6x/vko.

• Selluliittikuriin

Liikunnan ja ruokavalion yhdistelmä on kaiken a ja o, mutta usein tarvitaan avuksi muitakin menetlmiä. Niiden kohdalla löydät sen itsellesi sopivimman vain kokeilemalla. Itselläni kuivaharjaus ei paljoakaan auttanut, parista voiteesta olen saanut hieman apua. Selluliitin katoaminen on hidasta puuhaa, joten varaa siihen tarpeeksi aikaa eläkä odota tuloksia viikossa tai kahdessa!

Syödä pitää kuitenkin tarpeeksi, sillä laihtuminen ei kohdallasi ole se tavoite. Siirry siis hiilihydraateista ja rasvoista pikemminkin noihin Lehtikaalin mainitsemiin kasviksiin ja hedelmiin, ja siihen lisäksi jonkin verran proteiineja ja hiilareita yms. Liikunnan tulee olla pitkäkestoista, että rasva alkaa palamaan. Aluksi keho käyttää sokerivarastoja, sitten vasta siirtyy rasvan kimppuun. Siksi sellainen vähintään 45minuutin liikunta /kerta on paikallaan. Jopa reipas kävely on mainiota selluliitille.

Selluliittia vastaan taistelevia tuotteita voit etsiskellä mitä erilaisimista verkkokaupoista, joiden valikoimien laajuus ja hintojen edullisuus nokittaa tavalliset kaupat mennen tullen!! Tässä esittelyy esimerkiksi suomalaisesta Hyvinvoinnin tavaratalosta:

http://www.vertailussa.com/terveys/hyvinvoinnin-tavaratalo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      51
      7586
    2. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      20
      7314
    3. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      67
      7194
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      165
      6798
    5. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      45
      6666
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      73
      5672
    7. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      18
      5668
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      101
      5435
    9. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      21
      5390
    10. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      106
      5045
    Aihe