Rikkoivat käsijarrun autostani ja kun asiasta soitin johtajalle niin sanoi ettei korvata ja löi luurin korvaan !!!
Jyväskylän hinauspalvelu
4
381
Vastaukset
- Mummeli16
Joo. Minä soitin ja tilasin ensin hinaukaen kun rengas oli menny niin kaveri oli kotonaan huomasin sit et vianori oli kiinni niin soitin et perun tilauksen niin kaveri sanoi et oli tulossa jo et ei voi perua lasten äänet kuulu edelleen puhelimeen. Tuli paikalle kaikesta huolimatta ja meinas väkisin ottaa auton kun sanoin et et ot auto meinas tulla silmille menin autoon turvaan otti kuvan rekkarista ja lähti pois. Tänään tuli 250 e lasku siitä lystistä. Että sellasta palvelua.
- Anonyymi
Itse olin myös yhteyksissä ko. Paikkaan ja todella töykeä palvelu. En suosittele
- Anonyymi
Joo, huonoja kokemuksia ko. Firmasta. Tosi töykeitä👍
- Anonyymi
siekö valitit 500tkm ajetun auton rikkoutuessa katsastajalla kun koski kässäriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549