Hei!
Olen 16-vuotias tyttö, täytän 17 tänä vuonna. Opiskelen lukiossa ja etsin kesätöitä. Kaikki mahdollinen työ käy, mutta vältän puhelinmyyntiä. Erityisesti pidän ulkoilmassa tapahtuvasta työstä, esimerkiksi. jäätelön myynti, marjojen myynti jne. Tykkään ja viihdyn erilaisten ihmisten seurassa esimerkiksi. vanhusten hoito, lastenhoito ja lastenvahtiminen olisi todella kiva! Laita minulle sähköpostia [email protected], jos sinulla on töitä minne päästä. Lähetän silloin liitteenä CV:ni.
Melisa
Kesätyö minulle
4
139
Vastaukset
- poika16v
Moikka! Kannattaa kerätä pulloja koko kesä esim festareiden ja muiden tapahtumien aikaan. Ihmiset juovat paljon joten varmasti saat hyvin rahaa kasaan! Itse viime kesänä tein noin 200 euroa tällä tavalla. Mikä parasta työ on veotonta. T.Jätkä 16 v
- vinkkipinkki
Kannattaisi kertoa, missä päin Suomea on. Että ei tarjoa työpaikkaa Utsjoelta, jos on itse Helsingistä.
- Sari33
Heippa
Ikävä tuottaa pettymyksen, mutta vai hyvin pieni osa ystävistäni on päässyt kesätöihin. Tämähän johtuu siittä, että yritysten ei tarvitse palkata työntekijöitä kun saavat niitä ilmaiseksi työkkärin kautta (työkokeilu, harjoittelu yms) harmillista mutta totta. Itse olin yksi niistä s ryhmän työntekijöistä joita kauan pidettiin osa aikaisina. Lopulta meitä ei enään tarvittu kun ilmaistyövoima nousi esiin. Laitonta mutta hyvin yleistä. - Sari33
Edelliseen viestiin vielä. Nyt minä olen se työkkärin asiakas jonka pitäisi mennä orjatyöhön työkokeilulla. Piiri pieni pyörii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636