Hei!
Olen 16-vuotias tyttö, täytän 17 tänä vuonna. Opiskelen lukiossa ja etsin kesätöitä. Kaikki mahdollinen työ käy, mutta vältän puhelinmyyntiä. Erityisesti pidän ulkoilmassa tapahtuvasta työstä, esimerkiksi. jäätelön myynti, marjojen myynti jne. Tykkään ja viihdyn erilaisten ihmisten seurassa esimerkiksi. vanhusten hoito, lastenhoito ja lastenvahtiminen olisi todella kiva! Laita minulle sähköpostia [email protected], jos sinulla on töitä minne päästä. Lähetän silloin liitteenä CV:ni.
Melisa
Kesätyö minulle
4
67
Vastaukset
- poika16v
Moikka! Kannattaa kerätä pulloja koko kesä esim festareiden ja muiden tapahtumien aikaan. Ihmiset juovat paljon joten varmasti saat hyvin rahaa kasaan! Itse viime kesänä tein noin 200 euroa tällä tavalla. Mikä parasta työ on veotonta. T.Jätkä 16 v
- vinkkipinkki
Kannattaisi kertoa, missä päin Suomea on. Että ei tarjoa työpaikkaa Utsjoelta, jos on itse Helsingistä.
- Sari33
Heippa
Ikävä tuottaa pettymyksen, mutta vai hyvin pieni osa ystävistäni on päässyt kesätöihin. Tämähän johtuu siittä, että yritysten ei tarvitse palkata työntekijöitä kun saavat niitä ilmaiseksi työkkärin kautta (työkokeilu, harjoittelu yms) harmillista mutta totta. Itse olin yksi niistä s ryhmän työntekijöistä joita kauan pidettiin osa aikaisina. Lopulta meitä ei enään tarvittu kun ilmaistyövoima nousi esiin. Laitonta mutta hyvin yleistä. - Sari33
Edelliseen viestiin vielä. Nyt minä olen se työkkärin asiakas jonka pitäisi mennä orjatyöhön työkokeilulla. Piiri pieni pyörii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069