TAFFY kestopigmentointi, iso virhe!!!

Izabellaa

Minulle tehtiin Taffy menetelmällä kulmakarvojen kestopigmentointi. Tekijän piti olla hyvä ja kokenut, ainakin kehui itseään maasta taivaaseen. Lopputulos oli järkyttävä! Piirretyt karvat eri paksuisia ja todella epätasaisesti tehtyjä. Tuntui että tekijä vain veteli karvoja sinne tänne. Minulla on entuudestaan tummat kulmat mutta nyt ne vasta rumalta näyttävätkin. Laitosta siis noin puolivuotta joten vielä ei toivoa kestopigmentoinnin haalistumisesta.

MIETTIKÄÄ KAKSI KERTAA ENNENKUIN MENETTE OTTAMAAN KESTOPIGMENTOINNIN. KYSEINEN KAUNEUSHOITOLA SIJAITSEE ETELÄ-HELSINGISSÄ JA TEKIJÄN PITI OLLA KOULUTETTU AMMATTILAINEN...

15

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chocolata

      Minkä niminen paikka?

    • VAROITAN

      Teen työkseni kestopigmentointeja ja minulla on käytössä markkinoiden parhaat laitteet sekä vuosien kokemus sekä koulutus tähän työhön. Työssäni minulle on tullut vastaan näitä Taffy menetelmällä tehtyjä pigmentointeja. Todella surullinen näky, olen korjannut vuoden sisällä viidet! (5) kulmakarvat. Todella tökerösti tehtyjä ja parilla asiakkaalla kulmakarvojen malli oli vähintäänkin erikoinen. Työnlaatu täysin ala-arvoista. Se kertoo myös siitä ,että tekijällä ei ole minkäänlaista esteettistä silmää.
      Taffyn ongelma on se, että pigmentoitava väri ei mene tasaisesti ja erityisesti karvatekniikkaa käytettäessä karvat saattavat olla liian paksuja ja väri levinnyt kuin tussilla olisi piirretty. Taffy menetelmän käyttö vaatii tekijältään paljon kokemusta että pigmentoinnista tulisi edes tasainen. Itse luotan 100% enemmän perinteisiin pigmentointikoneisiin; työn laatu ja jälki on tällöin huomattavasti korkeampitasoista.

      Suoraan sanottuna ihmettelen kuinka täällä ei ole enempää kirjoituksia Taffysta, alan ihmiset kyllä tietävät kuinka huono se on.

      Jos harkitset kestopigmentointien ottamista, suosittelen ottamaan selvää hyvistä tekijöistä. Lukekaa keskusteluja netistä, katsokaa vähintäänkin tekijän omat kuvagalleriat. Säästytte mielipahalta tai jopa pilatuilta kasvoilta.
      En myöskään halua tuoda kirjoituksessani esille kyseisen kauneshoitolan nimeä josta näitä Taffy pigmentointikatastrofeja on minulle tullut.

      • Anjan

        Taas on oikopolku niille kädettömille ammattilaisille jotka ei muuten osaa karvoja piirtää ;]


    • Pigimentti

      Kävin koulutuksen karvapigmentointiin. Kanssani samaan aikaan oli pari muutakin oppijaa. He olivat molemmat käyneet aiemmin juuri tuon taffy merkkisen koulutuksen ja kertoivat mitä kaikkea kummallisuuksia ranneliikkeistä alkaen siellä olikaan opeteltu. Itse ajattelin vaan et huh etten itse mennyt siihen koulutukseen. Nämä kirjoitukset vain vahvistavat tunnetta.

    • Trollausta

      Tämä on vain yritys mollata! Koska asiakkaat valitsevat Taffyn mieluummin kuin koneellisen pigmentoinnin. Todella naurettavaa trollaamista. Jopa Suvi Tiilikainen Tekee mieluumin tällä tekniikalla. Kyllä taas on kateus huipussaan!

      • KateellinenMISTÄ

        Miksiköhän joku valisee Taffyn kun koneella tehty pigmentointi on tasaisempaa ja laadukkaampaa.
        Ja kuka on Suvi Tiilikainen?


    • Hyvät

      Kyllä se on juuri toisinpäin että tällä taffylla korjataan muiden tekemiä viivoja ja näitä ns 3D kopioita.

    • Izabellaa

      Ei ole kyse mollaamisesta enkä ole mikään kilpaileva yritys vaan asiakas jonka kulmakarvat näyttää TAFFY pigmentoinnin jälkeen karseilta. Laitosta on nyt onneksi sen verran aikaa että ovat jo hyvin haalistuneet mutta muutamia tummia viivoja vielä näkyy hyvin. Jälki todella ala-arvoista. Liittäisin tänne mielelläni kuvia tämän neidon tekeleistä jos tänne niitä vain pystyisi laittamaan.
      Kulmakarvojani on TAFFYN jälkeen fiksattu ihan perinteisellä pigmentointilaitteella ja lopputulosta saatu hyvin korjattua. Kiitos siitä ammattitaitoiselle tekijälle. Ketjun aloitus oli varoitus tästä ammattitaidottomasta tekijästä, joka vetelee TAFFY kynällään viivoja miten sattuu. Ihan kun lapsi olisi ollut kynän varressa...

      Jotenkin haiskahtaa sille että kyseinen yrittäjä taisi löytää arvostelut huonosta työstään.

    • Leacon

      Mulla ollut Taffyt joilla nimenomaan korjattiin pilalle menneen pigmentoinnin aiheuamaa katastrofia. Oon ollut tosi tyytyväinen Taffyyn ja nyt olis tekijä hakusessa :) Valitettavasti hän joka minulle nämä teki siirtyi muihin töihin :|

    • Taffyonjees

      Muistakaa että on myös pigmentoijia ketkä käyttävät tämän Taffyn nimeä ja tekevät kopiolaitteella. Tekniikka on vaativa ja kaikki oikean koulutuksen käyneet eivät tätä silti tule oppimaan. Kopiolaitteessa on riski mm. että väreinä saatetaan käyttää mitä tahansa esim. tatuointivärejä ja "karvat" tehdään liian syvälle jolloin väri leviää. Oikein tehtynä tämä tekniikka on hyvä.

    • Piitup

      Olen korjannut useat taffylla tehdyt kulmat. Jälki on ollut kaunista mutta väri on kaikissa muuttunut noin vuodessa sinertäviksi.

    • taffyonluonnollinen

      Minulle on tehty taffy menetelmällä kulmakarvat ja kauniin luonnolliset ovat. Halusin ne juuri karvatekniikalla, koska yhtenäiset palkit eivät ole mielestäni kovinkaan luonnollisen näköisiä. Piirretyt karvat ovat hyvin tasaisia ja mietin, että vaikka ne olisivat hieman eri paksuisia, niin se häviäisi omien kulmakarvojen alle ja toisi vain luonnollisuuden tuntua. Nämä ovat kyllä kaikin puolin siistit ja tasaisen saman paksuisia. Nyt on puoli vuotta kulmien pigmentoinnista ja entistäkin paremmilta vain näyttävät.

      • korjaus

        Täytyy korjata sen verran, että laite ei ollutkaan Taffy - muistin väärin. Karvateniikalla on kuitenkin on tehty, vaikka laite oli joku muu.

        Karvateniikka on mielestäni se paras sen luonnollisuuden vuoksi.


    • Kesät

      Minulle tehty Taffylla messuilla ja olen tosi tyytyväinen.

    • Eivalittamista

      Mulle tehty Taffylla Trellä ja mä olen tyytyväinen.
      Mutta jos tekijällä ei ole silmää, ei auta millä laitteella/tekniikalla tekee.
      Katselin vuoden eri tekijöiden kuvia, kunnes löysin omaa silmääni miellyttävän.
      On ne kulmat kuitenkin niin näkyvällä paikalla, etten hetken mielijohteesta uskaltaisi mennä ottamaan, ilman ennakko tutkintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe