teinkö oikean päätöksen?

epäepäepäepävarma

Lopetin täysin toimivan suhteen muutama päivä sitten kyynelten saattamana, koska uskon kaikkien tarvitsevan hetken yksineloa ennen kuin voi sata prosenttisesti sitoutua toiseen ihmiseen. Rakkautta ja intohimoa olisi kyllä ehdottomasti riittänyt.

Mies 41v, minä 21v. Mies urheilullinen, raitis, tunteellinen, välittävä, suurisydämminen, toi aamupalan sänkyyn minulle joka aamu, järjesti aikaa minulle..... olisi hakennut kuun taivaalta minulle jos olisin pyytänyt. Kaikki toimi. Heitinkö juuri hukkaan maailman parhaimman suhteen?

9

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeinteit

      Teit oikein. Sinunlaisestasi naikkosesta on mahdollisimman monen baarijannun saatava osansa. Ticotico. Ehtii sitä vakiintua sitten yksinhuoltajana monenkirjavan lapsikatraan kanssakin.

      • apepävarma

        Suunnitelmissani ei ole pyöriä klubeilla ja hamstrata baarijannuja itsellenin, vaan yksinkertaisesti lukea sisäänpääsykokeisiin yliopistoon kuusi tuntia päivässä ja olla töissä kahdeksan tuntia päivässä ja nukkua yöt. Yritän etsiä luonnollista rytmiäni yksilönä. Viimeksi olen ollut sinkku 15 vuotiaana jonka jälkeen kaksi vakavaa suhdetta heti toisensa perään.


    • Nenäkäs

      Oikea päätös! Olet vielä nuori...kerkeet vielä oleen parisuhteessa monta vuotta. Myöhemmin huomaat että ei jäänyt nuoruus elämättä.

      • pikkasenvarmempi

        Kiitos vastauksesta :) tiedän tämän olevan mielipiteitä jakava aihe. Kai kirjoitin jotta saisin edes yhden kannustavan kommentin. Antaa voimaa pysyä kiinni päätöksessä.


    • srrbrbrb

      no onhan se nyt liian vanha sulle .

    • Donna_1

      Rakkautta on vaikea löytää. Itse en lopettaisi tuollaista suhdetta.

    • Ymmärrätvieläjoskus

      Oikea päätös. Ikäeronne olisi ennenpitkään tullut rasitteeksi ja aiheuttanut eron. Olet tosiaan vielä nuori, joka pohtii vielä elämän suuntaa ja haluaa kokeilla kaikkea. Joten miksi olla suhteessa joka on tuomittu päättyväksi.

    • hyvänvarmannnäinkin

      Rakastatko tai rakastitko sinä miestä?

      Miksette voineet vain seurustella väljästi? Halusiko mies jotain vakavampia loppuelämää koskevia suunnitelmia ja päätöksiä?

      Joka tapauksessa tuollainen ikäero on arveluttava pidemmän päälle..

    • udpoks

      Voidakseen löytää itsensä on tutustuttava itseensä ja oltava yksin. Sitten taas voi antaa energioiden/ajatusten/aurojen sekoittua toisen ihmisen kanssa. Siltikin olisi tärkeää pystyä pitämään identiteettinsä jotta voi voida suhteessa hyvin. Onnea matkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe