Mercyful Fate!!!!

äkyä

Mikä teistä on niiden paras levy? Entä huonoin? Kumpi kolahtaa lujemmin Mercyful Fate vai King Diamond?

8

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kökkö

Dont break the oath on anakin kova mut en oo kuullut kaikkia! In the shadows pitäs ostaa ehkä seuraavaksi...onko se hyvä levy?

• dgsdg

Omistan In the Shadows-levyn ja olen kuunnellut sen 2 kertaa. Ei siitä jäänyt oikein mitään mieleen. Pitää kuunnella uudemman kerran vielä.

• Kaaos

Itse myös kallistun Don't break the oathiin. Mut Kingin soolotuotanto on kyllä vertaansa vailla, ehkä The Eye on paras. Tai Them.

• dgsdg

'9' on MF:n paras.

• Rausku

Faten kovin levy voisi olla vaikkapa Time.
      Kingiltä mahtava on Conspiracy.

Ehkä yleisesti Faten tuotanto on tasokkaampaa ja tomivampaa, tosin Kingin sooloilla on sitten se omanlaisensa tunnelma. Taso ehkä heittelee hieman enemmän.

• dude2000

sehän se on...

• Anonyymi

Don´t Break the Oath paras.

Melissa ja In the Shadows sen jälkeen. 9 ja Dead Again aika huonoja.
      King Diamond ehkä aavistuksen lujempaa kolahtaa. Parhaat levy 5 ekaa levyä, erityisesti Conspiracy, The Eye ja Fatal Portrait. Them ehkä hiukan heikompi välissä.

Yleisesti ottaen King Diamondin levy hiukan tasokkaampia ja paremmin miksattuja, Mercyful Faten aavistuksen yksinkertaisempia, mutta suurta eroa ei ole. Don´t Break the Oath ylivertainen albumi.

• Anonyymi

Debyytti on tietenkin paras ja ainoa hyvä levy. Ensimmäinen EP lisäksi.

Muita ei tarvitsekaan edes kuunnella, noissa on olennainen, ja muu tuotanto huonompia variaatioita samasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      121
      1821
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1579
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1365
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1302
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      127
      1136
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      47
      1011
    7. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      987
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      858
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      783
    Aihe