Mies aikoo myydä nykyisen yrityksen jolla menee ihan hyvin ja perustaa uuden yrityksen ja sille tulee kovasti velkaa... jos tulee avioero niin jääkö velka puoliksi??? tämä uusi yritys on harrastus alan kauppa ja tämä nykyinen ihan hyvin toimeen tuleva ravintola niin onko tässä kusetuksen makua??
MItä mieltä
7
87
Vastaukset
- Mahdoton.mies
Pohditteko yhdessä avioeroa? Miksi sinusta tuntuu, että puolisosi yrittää kusettaa? Yrittäminen on semmoista, että välillä myydään ja välillä ostetaan. Kannattaisikohan sinun jutella miehesi kanssa näistä sinua arveluttavista asioista. Hän on kuitenkin sinun lähin kumppanisi.
- mekkk
EI velat puoliski mene vaan ne ovat sen kenen nimissä ne ovat mutta tasingossa otetaan huomioon ja jannattaa tehdä avioehto niistä puolison yrityksista että ne eivät kuulu avio.oikeuden piiriin niin velkoja ei oteta huomioon osituksessa.
- oppeliini1
Miehesi on yrittäjä, eteenpäin menijä. Miksi sinä haudot avioeroa ja jahkailet jääväsi ilman taloudellista tukea ( joutuisitko maksamaan miehen velkoja).
Eiko olisi paljon rakentavampaa innostaa miestäsi uudessa yrityksessään, tee kaikkesi että siitä saatte yhdessä tuottavan.
Tuollaista toimintaa ja ajatuksenjuoksua te kumpikin tarvitsette, ette hajoittavaa - minä, minä itse ja vain minä -tyyliä sinun puolelta! - PetettykköVaimo
Lisään vielä että omakotitalomme laitetaan pantiksi uuden yrityksen kiinteistön ostolle ja mieheni voi tehdä näin ilman suostumustani koska omakotitalon laina kirjat ovat vain hänen nimissiäään. Olen ravintolassa tehnyt paljon työtä kyllä myös mieheni yrityksen hyväksi ja sitä kautta maksanut taloamme. Näin erossa jään puille paljaille.
Avioeroa harkitsen koska hän on parantumaton uhka peluri ja käyttää paljon rahaa veikkaukseen ja totoon. Lisäksi erittäin jäykkä ja ylpeä luonne. - Anonyymi
Ihminen on kävelevä paskanpalainen. Ei minulla muuta. Jatkakaa !.
- Anonyymi
Jos laitat eron vireille heti, omaisuutenne jaetaan nykyisen tilanteen mukaan ennen miehen hölmöilyä. Kuvauksesi tilanteessa se lienee ainoa tapasi kävellä liitosta pois mukanasi osuus omaisuudesta.
- Anonyymi
Ne on eronneet jo kuusi vuotta sitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822