MItä mieltä

PetettykköVaimo

Mies aikoo myydä nykyisen yrityksen jolla menee ihan hyvin ja perustaa uuden yrityksen ja sille tulee kovasti velkaa... jos tulee avioero niin jääkö velka puoliksi??? tämä uusi yritys on harrastus alan kauppa ja tämä nykyinen ihan hyvin toimeen tuleva ravintola niin onko tässä kusetuksen makua??

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdoton.mies

      Pohditteko yhdessä avioeroa? Miksi sinusta tuntuu, että puolisosi yrittää kusettaa? Yrittäminen on semmoista, että välillä myydään ja välillä ostetaan. Kannattaisikohan sinun jutella miehesi kanssa näistä sinua arveluttavista asioista. Hän on kuitenkin sinun lähin kumppanisi.

    • mekkk

      EI velat puoliski mene vaan ne ovat sen kenen nimissä ne ovat mutta tasingossa otetaan huomioon ja jannattaa tehdä avioehto niistä puolison yrityksista että ne eivät kuulu avio.oikeuden piiriin niin velkoja ei oteta huomioon osituksessa.

    • oppeliini1

      Miehesi on yrittäjä, eteenpäin menijä. Miksi sinä haudot avioeroa ja jahkailet jääväsi ilman taloudellista tukea ( joutuisitko maksamaan miehen velkoja).
      Eiko olisi paljon rakentavampaa innostaa miestäsi uudessa yrityksessään, tee kaikkesi että siitä saatte yhdessä tuottavan.
      Tuollaista toimintaa ja ajatuksenjuoksua te kumpikin tarvitsette, ette hajoittavaa - minä, minä itse ja vain minä -tyyliä sinun puolelta!

    • PetettykköVaimo

      Lisään vielä että omakotitalomme laitetaan pantiksi uuden yrityksen kiinteistön ostolle ja mieheni voi tehdä näin ilman suostumustani koska omakotitalon laina kirjat ovat vain hänen nimissiäään. Olen ravintolassa tehnyt paljon työtä kyllä myös mieheni yrityksen hyväksi ja sitä kautta maksanut taloamme. Näin erossa jään puille paljaille.

      Avioeroa harkitsen koska hän on parantumaton uhka peluri ja käyttää paljon rahaa veikkaukseen ja totoon. Lisäksi erittäin jäykkä ja ylpeä luonne.

    • Anonyymi

      Ihminen on kävelevä paskanpalainen. Ei minulla muuta. Jatkakaa !.

    • Anonyymi

      Jos laitat eron vireille heti, omaisuutenne jaetaan nykyisen tilanteen mukaan ennen miehen hölmöilyä. Kuvauksesi tilanteessa se lienee ainoa tapasi kävellä liitosta pois mukanasi osuus omaisuudesta.

      • Anonyymi

        Ne on eronneet jo kuusi vuotta sitte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe