Pienet rinnat ongelma(ko)?!!

=:(

Haluaisin tietää mitä miehet ajattelevat kun naisella on AA tai A-kupin rinnat?
Itse kärsin hirveästi tästä :( olen kexinyt kyllä tavan millä pönkitän itsetuntoani, silikonirintaliivit! Nyt rintani näyttävät sopusuhtaisilta paidan yms. alla, enkä tunne itseäni vajaavaiseksi.
Mutta mitä miehet tykkää tälläisestä yllätyxestä?
Tapaat mukavan naisen kenen kanssa alat esim. seurustella, myöhemmin kun menette sänkyyn, huomaatkin ettei naisella olekaan niin isot rinnat miltä on näyttänyt?

Tämä on iso ongelma minulle, on aina ollut :( olen joskus ajatellut myös rintojen suurennusta, mutta se on jäänyt hintavuuden/vaarallisuuden takia, joten olen tyytynyt näihin rintaliiveihini.

Olen seurustellut useamman miehen kanssa (silloin en näitä käyttänyt), häpesin aina rintojani, en antanut niihin vapaasti koskea, enkä niitä paljon näytellyt vaikka muuten seksi sujui mainiosti.

REHELLISIÄ VASTAUKSIA ODOTELLEN...

23

5462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatteleva mies

Ei todellakaan ole ongelma ainakaan minulle. Mutta miehiäkin on tietysti monenlaisia.

Jos et itse ole kovin pinnallinen, tuskin haet sellaista seuraakaan. Eivätkä rinnat silloin ole mikään ongelma.

Jos sen sijaan asetat miehelle samantyyppisiä vaatimuksia, esimerkiksi erilaisia pituusvaatimuksia, niin jotenkin vaatimukset tuntuisivat perustellummilta, jos itsekin olisit "unelmamitoissa", mitä et omasta mielestäsi taida olla.

• minullakin pieni

Minulla on pieni kikkeli mutta eikös radio kanava kiss fm ole luvannut antaa kaikille kuuntelijoilleen hyvät lisukkeet. Onkohan ne muuten silikonia vai perubnamuusia. tuleeko ne postissa ja voiko ne ite asentaa?

• ongelma

silikonirintaliivit sen sijaan ovat. itse koen silikonirinnat ja -rintaliivit valehteluksi. Itsensä hyväksyminen on tärkeintä, muilla on vaikeaa hyväksyä sinut jos et itse hyväksy itseäsi.

henk.koht. mielipide: Pienirintaiset muijat ovat söpöjä.

• opiskelija

Jotku miehet tykkää isoista, toiset pienistä ja joillekin ei oo niin väliä... Itse kallistun hieman pienten tissien puolelle koska se kertoo myös hieman ruumiinrakenteesta, ja minusta laihat naiset on tosi seksikkäitä. Mut ei kantsi huijata.

• =:(

kannattais sitten heittää ns. romukoppaan kaiketi, vaikea niistä on vaan luopua.
        Vaatteetkin (paidat jne.) tehdään ns.isorintaisille.

Muuten kroppani on hyvässä kunnossa ja sutjakka, pituutta 170cm, mutta rinnat tuntuu tähän mittaan ihan liian pieneltä :( ole koko ikäni ollut lauta.
        Olen myös ollut jokunen vuosi sitten jossa minulta poistettiin hyvälaatuinen kystä, se arpi ei kyllä oikeastaan näy mutta itseäni se häiritsee...

Tuntuu että jokapuolella hehkutetaan isorintaisia naisia, että suurin osa miehistä tykkää kun on mistä ottaa kiinni.

• aaaarne
        =:( kirjoitti:

kannattais sitten heittää ns. romukoppaan kaiketi, vaikea niistä on vaan luopua.
        Vaatteetkin (paidat jne.) tehdään ns.isorintaisille.

Muuten kroppani on hyvässä kunnossa ja sutjakka, pituutta 170cm, mutta rinnat tuntuu tähän mittaan ihan liian pieneltä :( ole koko ikäni ollut lauta.
        Olen myös ollut jokunen vuosi sitten jossa minulta poistettiin hyvälaatuinen kystä, se arpi ei kyllä oikeastaan näy mutta itseäni se häiritsee...

Tuntuu että jokapuolella hehkutetaan isorintaisia naisia, että suurin osa miehistä tykkää kun on mistä ottaa kiinni.

"Tuntuu että jokapuolella hehkutetaan isorintaisia naisia, että suurin osa miehistä tykkää kun on mistä ottaa kiinni."

Puheet on puheita. Ei tämä ole ainoa median yms. syöttämistä vääristyneistä mielikuvista, vai mitä?
        Todellisuudessa jokainen yli 14 vuotiaan henkiselle tasolle yltänyt mies näkee naisellisuuden vähän monipuolisempana asiana.

Sulla on kaikki mitä tarvitset.

• kanssasisar

Miehistä mielipidettä kaipasit...ja saitkin. Nuo miesten kommentit ilahduttivat itseänikin. Olen myös hyvin pienirintainen nuori nainen ja pitänyt sitä kovasti hävettävänä ja "salailtavana" juttuna koko nuoruuteni. Miessuhteita on ollut hyvin vähän (periaatekysymys kylläkin), ja yllätyksekseni negatiivista palautetta ei ole tullut, joskus jopa positiivista. Rintojen eriparisuus myös jotenkin korostuu, kun ovat muutenkin niin olemattomat. Juuri tuon eriparisuuden vuoksi käytän hieman topattuja rintsikoita mutta suosin hyvin kevyesti topattuja, sillä (HUOM!) henk. koht. tunnen itseni jotenkin feikiksi rutkasti topattujen kanssa. Ja kun hyvin hoikka olen muutoin, pienirintaisuus jopa sopii olemukseeni. Teen silti eron olemattomien ja pienten rintojen välillä... voi voi ja sniif, kyllä tässä muun kypsymisen ohessa olen alkanut tätäkin ominaisuuttani jotenkin hyväksymään. Asiaa auttaa sekin, kun saa miehiltä kaunista palautetta silmistä, hymystä, kropastakin.

Unohdetaan leikkaukset sun muut. Siitähän se lähtee, että itse itsestänsä tykkäis. Sen myötä koko olemus pääsee loistamaan ja sen minkä luuli olevan rumaa, saattaa olla jopa kaunista, söpöä, persoonallista... (-;

• piilossa

kun olen selkä suorana ja rinnat erottuu saan kuulla naisilta,mitä sinä yrität rintojasi esitellä?Kateuttako?Ja työpaikalla!

• kanssasisar

Moikka!
        Itse olen myös aina ollut "lauta" ja hävennyt itseäni. En ole kehdannut käyttää esim uimapukuja tämän takia... Olen kuitenkin positiivisesti yllättynyt miehistä! Keneltäkään en ole koskaan saanut negatiivista palautetta ja nykyisin elän vakaassa parisuhteessa. Käytän kyllä silikoniliivejä, sillä esim. paitapuserot roikkuvat päällä eivätkä näytä hyviltä. Niin kuin oikeastaan kaikki muutkin paidat. Mutta koska en ole miestä etsimässä niin tämä "huijaus" ei ketään haittaa. Mieheni on sitä mieltä (kuten minäkin) että mieluummin toppaa liivinsä tarpeen mukaan kuin menee itseään silpomaan. Näin voi ainakin muutella mielensä mukaan rintojen kokoa :) Mutta tärkeintä on hyvä itseluottamus, jos pidät itsestäsi, niin pitävät muutkin (tietyissä rajoissa..)

• suuririntainen

tässä olisi toisen naisen näkökulma asiasta..

itse olin varsin suuririntainen.. olen hoikka nainen s-kokoa, mutta olen saanut perintönä "lahjaksi" suuret rinnat D-kokoa ( sukuni naisilla DD-F kokoisia rintoja;tosin he ovat minua muutenkin suurempia)

minulla itsellä on vaikeuksia löytää vaatteita.. rintani eivät yllensä mahdu s-koon vaatteisiin, enkä löydä helposti alusvaatteita.. mm. lindexin, seppälän ja kappahlin koot loppuvat useimmiten jo c-kokoon ja aina ei d-kokokaan riitä..
      takit (pitkät mallit) eivät mene kiinni, kun lantio osa olisi hyvä ja kun otan suuremman koonrintojeni takia hukun muuten takkiin.. sama ongelma on myös kaikissa paidoissa ellei ne jousta ja tällöinkin etumus jää usein pingottamaan..
      vaatteiden ja varsinkin kaikenalaisten yläosien hankkiminen on täten tuskastuttavaa puuhaa; käsityötaidot tarpeen.. aina ei vaan jaksaisi korjailla juuri ostettuja vaatteita.. ja jos kaupsta löytyy suoraan hyviä, ne maksavat maltaita!
      myös liikunta, etenkin kaikenlainen missä hypitään tuntuu ikävältä.

olisin ite paljon tyytyväisempi pienempiin rintoihin, jopa aivan pieniin; niiden kanssa ei ole niin suuria ongelmia löytää vaatteita, ne eivät häiritse normaalia elemää eivätkä ole tiellä..
      esteettisesti katsoen suuret rinnat ovat ehkä kauniimmat ja enemmän miesten mieleen, mutta eivät missään mielessä käytännölliset..
      ja toisekseen kannattaa muistaa, että iän myötä ne kärsivät enemmän veltostumisesta.. pienet rinnat pysyvät pidempään kiinteinä ja terhakoina!

uskon, että pienet rinnat voivat näyttää aivan yhtä hyviltä kuin suuret jos niitä kantaa ryhdikkäästi ja itsevarmasti.. itsevarmuun loistaa kantajasta, jos sitä todella on eikä tällöin mielestäni rintojen koolla ole enää merkitystä..
      ja mitä tulee niihin toppauksiin: jos ne tekevät olosi itsevarmemmaksi käytä toki niitä, mutta muista että miehelle se saattaa olla aluksi melkoinen pettymys.. mutta jos toinen todella välittää hän hyväksyy sen; meistä kukaan ei ole täydellinen!

• d:)

Samanlainen itsetuntokysymys monilla miehillä on hiuksettomuus, tai alkava sellainen. Mutta peittely tulee ilmi kuitenkin jossainvaiheessa. Toiset hyväksyvät sen kumppanillaan, toiset hyväksyvät sen vaan jos se ei satu olemaan omalla kumppanillaan.

Se vaan täytyis löytää sellainen ihminen vierelleen, joka hyväksyy sinut kokonaisuutena. Jokin yksityiskohta, erilaisuus ei ole ratkaiseva tekijä. Jos ei itse tee siitä ratkaisevaa.

Ilmanmuuta saa pitää jos tuntuu paremmalta olo "lisävarusteissa", mutta kannattaa ottaa puheeksi jo seurusteluvaiheessa omat ongelmakohdat joista ei itsessään pidä. Toisesta se voi jopa olla parempipuolesi sellaisena.

Minun mielestäni pienetrinnat ovat ne parhaat, mutta makuasioistahan sopii kiistellä.

• ...tosiaankaan...

ongelma! Itse olen hyvännäköinen mies ja odotan samaa kumppaniltani, rintojen koolla ei minulle kuitenkaan ole mitään väliä, tykkään yhtä lailla isoista kuin lähes olemattomista! En ymmärrä, mistä tuo hokema on tullut, että miehet tykkää isorintaisista, mutta uskoisin, että se ei useimpien kohdalla noin pidä paikkaansa.

• naisen palvoja

Ole kuule mieluummin oma itsesi! äläkä turvaudu mihinkään vippakonsteihin.
      Bluffaaminen on sallittua vain korttipeleissä.

• Mies9999

Meitä on monenlaisia... itse pidän pienirintaisista naisista, en hinkeistä. Ole siis oma itsesi.

• Arnold

Tykkään pienistä rinnoista mutta ei se nyt tosiaankaan ole tärkeää. Jos nainen on muuten mieluisa kumppani niin ei rintojen koolla ole merkitystä.

Niin ja jos kävisi ilmi että minua on 'huijattu' topatuilla liiveillä niin ei se mitään haittaa. Sitä paitsi siinä seksipuuhissa en kiihkoissani edes huomaisi huijausta. ;D

• nainen22

Miksi otat rinnoistasi niin suuren ongelman? Mulla on a- kupin rinnat, mutta olen kyllä niiden kanssa ihan sinut. No voishan se olla kiva, jos edes hieman suuremmat olis, mutta en ota rinnoistani ongelmaa. Enpä usko että kovin moni mies välittää niinkään koosta, vaan esim. muoto on tärkeämpää. Näin olen ainakin kuullut. Olen siis päälle 20-kymppinen ja joskus nuorempana ehkä häpesin rintojani, mutten enää.

• Sot-uri

ongelma ainakaan minulle....

• joo-o

Rehellisyys on ykkösasia.
      Niin isot kuin pienetkin menettää muotonsa iän myötä ja sekin sun on opittava itsessäsi hyväksymään.

Itsensä hyväksyvä pienirintainen ja lihava ja ruma nainen on parempi kuin isorintainen, laiha ja kaunis mutta itseensä tyytymätön turhan valittaja.

• desire

Itse voisin sen sanoa ettei sinulla ole ongelmaa kuin ymmärrettävästi henkisellä puolellasi. Älä ainakaan silikoneja hanki, kuten olet jo itsekin päättänyt. Olivatpa luomut minkälaiset tahansa, ovat ne aina nätimmät kuin silikonit (hänelle joka ne pääsee sitten kokonaisuudessaan näkemään). Rintasihan ovat osa sinua ja yksilöllisyyttäsi siinä missä nenäsi tai suusi. Kuka tahansa voi hankkia samanlaiset silikonit, mutta kukaan ei voi hankkia täysin samanlaisisa rintoja, kuin sinulla.

Lisäksi voin miehenä sanoa että säästyt myös varmaankin paljolta epätoivotulta miesseuralta (eilenkin saimme kavereiden kanssa naureskella kuinka yksi toisensa jälkeen lajitoverimme kävivät tekemässä tuttavuutta erittäin isoilla varustetun tytön kanssa. Ei muuten mutta kun kukaan ei tuota katsettaan pitänyt tytön näteissä kavoissa vaan jossain muualla. Tyttöparka.

Ymärrän että olet varmaankin epävarma itsestäsi nykymaailmassa, mutta esim 20-luvulla lautuus oli pop. Voisin vain sanoa että ole oma itsesi, ei kukaan ihminen elämänkumppaniaan rintojen koon mukaan valitse, muut asiat ne ratkaisevat.

PS. Anna miehesi kosketella rintojasi, hän kuitenkin haluaa niitä kosketella ja omatuntosikin siitä paranee kun todellakin huomaat tuon seikan että nekin todella kelpaavat toiselle.

• on paremmat

Itsekin pidän pieni rintaisista naisista. Meitä on niin joka lähtöön. Monet unelmoivat todella isoista rinnoista, mutta minä en ilahtuisi jos tyttöystävälläni olisi D-kuppi vaan mieluumin ottaisin pienirintaisen söpön tytön. Mutta rintojen koko on todellakin kokonaisuudessaan yksi vähiten merkitsevistä asioista naisen valinnassa. Ulkonäöllä on minulle merkitystä seurustelukumppania valitsessani, rintojen koolla ei. Ainoa asia mikä voisi saada kiinnostukseni naiseen loppumaan olisi se jos hänellä olisi silikonia, eli ehdottomasti oltava aidot. Olivat sitten millaiset tahansa.

• geraldo (n)

tuon kokoset rinnat ei ole minuakaan estänyt miehiä saamasta:) se on se itse tunto mikä puhuu eikä koko.

• Vastaus

"en antanut niihin vapaasti koskea"
      Miksi? Eikö se nyt riitä jo kertomaan mitä seurustelukumppanisi rinnoistasi ja ennenkaikkea Sinusta ovat ajatelleet.
      Lopeta kärsiminen ja keximinen. Ja ennenkaikkea silikonihömpötys, sillä Sinullahan on aivan ihanat AA kupit.
      Hauskaa Joulua Sinulle ja myöskin "heille molemmille".

• Jaska

Kuten tässä on moneen kertaan todettu, pienet rinnat on ongelma näköjään eniten niitten kantajille - ja turhaan. Naisessa ratkaisee eniten kokonaisolemus ja monet muut seikat. Nykyisellä ystävättärellläni on todella _pienet_ rinnat, mutta ah niin nätit. Ennen tätä tuttavuutta luulin, että tällä olisi mulle jotain merkitystä, mutta ei yhtään mitään - luulin, että mulle joku rintojen koko on joku must, mutta ei todellakaan ole. Tää on vain jotain teinien utopiaa koko juttu.
      Mutta, tämän haluaisin tähän lisätä: jos tykkäät käyttää jotain silikonisysteemejä tai push uppeja, niin siitä vaan. En ainakaan minä koe tollasia miksikään huijaukseksi. Kautta aikojen naiset ( ja miehet ) ovat kohentaneet ulkonäköään milloin mitenkin. Meikit ovat yksi juttu, peruukit toinen. 1800-luvulla oli ne valtavat turnyyrit ym röyhelöt. Korseteillakin saa ihmeitä aikaan, tänäkin päivänä noita aika paljon käytetään. Samoin korkokengillä naisen olemus muuttuu toisen näköisesksi. Ei noissa mitään pahaa ole, jos diggaa noita. Siitä vaan. Pääasia, että on edes jotenkin sopusoinnussa itsensä ja ympäristönsä kanssa.

Jaska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe