Haluaisin vierasta...

Entajuu

Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä vuosia. Minua on nyt jotenkin alkanut kiinnostaa muutkin miehet. Tai lähinnä pari muuta. Ehdotin miehelleni että ottaisimme 3n osapuolen mukaan sänkyyn edes kerran tai että saisin panna erästä tuttavaamme. Hän ei ajatuksista pitänyt. Ei ymmärrä minun tuskaani. En halua miestäni jättää koska liittomme on muuten hyvä. En vaan saa tarpeeksi seksiä enkä intohimoa tms. Mitä pitäisi tehdä?

39

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettäjä123

      petät, jätät tai jatkat näin.

      • krxclmp

        On sekin vaihtoehto olemassa, että jatkat keskustelua miehesi kanssa aiheesta. Ei nalkutusta, vaan aitoa keskustelua siitä, mitä kumpikin haluaa tai tarvitsee suhteessa. Sen keskustelun perusteella voi tehdä päätöksiä, esim. minkä noista edellä mainituista valitsee. En suosittele pettämistä, mutta suhteen lopettaminen tai samalla tavalla jatkaminen on ok vaihtoehtoja.


      • krxclmp kirjoitti:

        On sekin vaihtoehto olemassa, että jatkat keskustelua miehesi kanssa aiheesta. Ei nalkutusta, vaan aitoa keskustelua siitä, mitä kumpikin haluaa tai tarvitsee suhteessa. Sen keskustelun perusteella voi tehdä päätöksiä, esim. minkä noista edellä mainituista valitsee. En suosittele pettämistä, mutta suhteen lopettaminen tai samalla tavalla jatkaminen on ok vaihtoehtoja.

        Ehdota naista kolmanneksi, niin eiköhän miehesi innostu.


    • provokovaan

      Kait tämäkin on joku provo, mutta sanottakoon sen verran ettei nuot ajatuksesi oikein toimi normaali suhteessa. Vapaamielisyys lisääntyy koko ajan, mutta se ei välttämättä ole hyvä asia. Harvoista miehistä on aisankannattajaksi ja ne joista on kannattaa hankkiutua eroon nopeasti ;)
      Olet mielestäni itsekäs "mulle kaikki" ihminen...

    • kaikenkokenutko

      Meet lähibaarin ja jaat kiimaista pilluasi kaikille kyläläisille.
      Sen jälkeen ei ole saantiongelmia.

    • man50about

      Ei tuossa nyt taida muuta lääkettä olla kuin jossakin sopivassa paikassa pokaat miehen pikapanoille jos vähänkään järki-ihminen. Onnistuu ihan jossakin isommassa kaupassa jossa miehet itsekseen ihmettelee jotakin. Teet tikusta asiaa ja huomaat kyllä jos kipinä syntyy, ei tartte kysyä heti et pannaanko. Jos miehes ei toisesta miehestä innostu niin et sitä kyllä puhumalla saa eteenpäin vietyä.

      Kyllä mä ainakin voisin lähteä pikapanoille jos kivan oloinen nainen sitä pienen jutustelun jälkeen ehdottais. Ei välttämättä onnistu heti mut sopivana ajankohtana, eli joku yhteystieto pitäs olla antaa sitte (mut ei omaa kotinumeroa eikä henk. koht. spostiosoitettakaan).

      Itse olen sinkkumies et sillai vapaa mut en minäkään kenen tahansa kanssa lähde et pakkeja ei saa pelätä (aina ei vaan natsaa kemiat).

    • Älä missään nimessä ainakaa petä.. mul oli ittellä samantapanen tilanne, eli suhde muuten ihan mahtava, seksiäkin ihan tarpeeksi ja näin, mutta se houkutus muista ei loppunu. Keskustelin siitä mieheni kanssa, ei mennyt tietenkää putkeen. Tein sitte oman ratkasun ja nuoleskelin kaverini kanssa. Heti sen jälkee tajusin kuin tyhmä oon ollu ja miks ihmeessä pilasin koko meijän jutun jonkun kans ketä en edes rakasta. Mun on vaikee ymmärtää itteäni tai antaa ittelleni kokonaan anteeks, mut onneksi sain suhteeni pelastettua. Mutta kyl se siitä niin hirveesti kärsii, en edes halua ajatella, mitä ois tapahtunu jos oisin sänkyy hypänny kyseisen kanssa.. Onneks sentää sen verra oli järkeä päässä..

    • Ahmadi

      Please try me. We somalian men are very good lovers, you know the reason...
      I'm sure your husband will understand.

      • A.Casagrande

        Hjuva Somali olla kuollut Somali


    • mikelson

      Tuunko panemaan sun himosi uudistuu lasket vieraan vierellesi anan sulle hyvää joko haluat lisää hyvää tai et.
      Mutta saisit kerankin hyvää et kerro enempää kotona,vieraan olosta.Se on selainen juttu että kun toinen ei hyväksy on tehtävä johto päätös itse.
      Vieraan voi tehdä sinuakin mieli munaa vaan piltuuseen.

    • opikelia

      Älä tee virhettä elämme lopun ajassa.
      Jeesus tulee meitä hakemaan.

      Katso tv7 sieltä oppia tilanteeseen tähän

      • averysickperson

        Eikö ylläpito voi poistaa näiden sairaiden kommentit?


      • EiIlmanKypärää

        Ei tuo telkkari rakastunut, vaikka kokeilin. Tässä täytyy nyt etsiä ihka oikeita eläviä ihmisiä :)

        Minullakin on opettavia lauseita, jotka sopivat tähän tilanteeseen.
        Niin, ja opettavia tilanteita, jotka sopii tähän lauseeseen.

        Niin, Jeesuksen on kai hyvä katsoa TV7:aa. Jos on.

        Laskin ensin ihmiset. Eläimet. Jumalat. Jumalan. Enkelit. Valoisat maisemat. Neliömetrit. Kuutiometrit. Watit. Joulet. ...

        Että teidät haetaan Taivaaseen. No hyvä. Mitä sitten puuhaatte siellä?

        Onko ehkä lähiaikoina, kun Jeesus teidät hakee?

        Mitä meille muille enää silloin jää?

        Ei kai tuo TV7 ole mikään pudotuspeli? Mitä muuta pakettiin oikeastaan ikäänkuin kuuluu?

        Sain sen vaikutelman, että TV7 on selkeä merkki siitä, että Jumala Taivaassa on oikeasti päihittänyt minutkin seksissä. Yhtynyt enemmän ja kauemmin ja viisaammin ja armollisemmin ja laupiaammin ja rakastavammin ja puhtaammin ja voimallisemmin ja seksikkäämmin ((?))? kuin itse olen. Onhan tuossa yhteensä aikamoinen joukko, sitä ei käy kieltäminen. In English also, of course.

        Niin oliko nuo TV7 opetukset sieltä Salomon Viisaudesta Jeesuksen versioina? Vai Jeesuksen Viisaudesta Salomon versioina? Vai Jeesuksen Viisaudesta ilman Salomoa (?) Vai Salomon Viisaudesta ilman Jeesusta (?) Jumala ainakin on uskollinen. En hetkeäkään epäile, kun näen nuo kaikki miehet ja naiset joita Jumala nähtävästi aivan tosissaan on rakastanut näin julmetun monen sukupolven aikanakin. Ei siitä muuta voikaan päätellä, että Jumala Taivaassaan on todella varmasti uskollinen. (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) Kun Rakkautta on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on.

        Ilman elävää lemmikkiä, kuten kissaa, koiraa, marsua, kania tms silitettävänäni en varmaan edes uskaltaisi noita TV7:n "ihmiskunnan reunalla"-opetuksia edes katsella.

        Ai niin vielä: saakohan näitä ihmisiä nyt sitten oikeasti edes kunnioittaa? Ja saako sen oheen ikäänkuin ottaa selville, millaista elämää elävät. Kun ei noissa Raamatun kirjoissa edes mainita Suomea eikä nykyään elävistä ihmisistä kummoisestikaan edes mainita nimeään saatikka kotimaataan.

        En haluaisi katkeroitua, kun yksinäisiä ihmisiä kohdellaan kuin pommituksen kohteita "Ikuisilla Totuuksilla" pommittaen.


      • EiIlmanKypärää

        Ei tuo telkkari rakastunut, vaikka kokeilin. Tässä täytyy nyt etsiä ihka oikeita eläviä ihmisiä :)

        Minullakin on opettavia lauseita, jotka sopivat tähän tilanteeseen.
        Niin, ja opettavia tilanteita, jotka sopii tähän lauseeseen.

        Niin, Jeesuksen on kai hyvä katsoa TV7:aa. Jos on.

        Laskin ensin ihmiset. Eläimet. Jumalat. Jumalan. Enkelit. Valoisat maisemat. Neliömetrit. Kuutiometrit. Watit. Joulet. ...

        Että teidät haetaan Taivaaseen. No hyvä. Mitä sitten puuhaatte siellä?

        Onko ehkä lähiaikoina, kun Jeesus teidät hakee?

        Mitä meille muille enää silloin jää?

        Ei kai tuo TV7 ole mikään pudotuspeli? Mitä muuta pakettiin oikeastaan ikäänkuin kuuluu?

        Sain sen vaikutelman, että TV7 on selkeä merkki siitä, että Jumala Taivaassa on oikeasti päihittänyt minutkin seksissä. Yhtynyt enemmän ja kauemmin ja viisaammin ja armollisemmin ja laupiaammin ja rakastavammin ja puhtaammin ja voimallisemmin ja seksikkäämmin ((?))? kuin itse olen. Onhan tuossa yhteensä aikamoinen joukko, sitä ei käy kieltäminen. In English also, of course.

        Niin oliko nuo TV7 opetukset sieltä Salomon Viisaudesta Jeesuksen versioina? Vai Jeesuksen Viisaudesta Salomon versioina? Vai Jeesuksen Viisaudesta ilman Salomoa (?) Vai Salomon Viisaudesta ilman Jeesusta (?) Jumala ainakin on uskollinen. En hetkeäkään epäile, kun näen nuo kaikki miehet ja naiset joita Jumala nähtävästi aivan tosissaan on rakastanut näin julmetun monen sukupolven aikanakin. Ei siitä muuta voikaan päätellä, että Jumala Taivaassaan on todella varmasti uskollinen. (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) (uskollinen?) Kun Rakkautta on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on. Ja on.

        Ilman elävää lemmikkiä, kuten kissaa, koiraa, marsua, kania tms silitettävänäni en varmaan edes uskaltaisi noita TV7:n "ihmiskunnan reunalla"-opetuksia edes katsella.

        Ai niin vielä: saakohan näitä ihmisiä nyt sitten oikeasti edes kunnioittaa? Ja saako sen oheen ikäänkuin ottaa selville, millaista elämää elävät. Kun ei noissa Raamatun kirjoissa edes mainita Suomea eikä nykyään elävistä ihmisistä kummoisestikaan edes mainita nimeään saatikka kotimaataan.

        En haluaisi katkeroitua, kun yksinäisiä ihmisiä kohdellaan kuin pommituksen kohteita "Ikuisilla Totuuksilla" pommittaen.


    • 2341535312

      Parinvaihto on vastaus.

    • Herra55tre

      Kyllä se kannattaa yhdessä puhuen hoitaa, ja vastavuoroisesti nainenkin mukaan...

    • Ei.tutuille

      Tosi vanha keskustelu, mutta vastaan silti: Minusta on ihan ymmärrettävää ettei mies halua jotain naisen tuttavaa sinne sänkyyn. Ennemmin vaikka joku tuntematon mies, jos tuollaiseen on pakko suostua.

    • Helou... Juu tähän ois kommenroitavaa. Olen siis 31v jäbä avoliitossa 27v ihanan naisen kanssa jo 10v. Luottamus on molemminpuolin täydellistä. Olemme aika aktiivisia sexin suhteen ja avoimia. Kaikesta voi ainakin puhua. Tuossa sun ongelmassa en kyllä lähtis pettäjän tielle, jos suhde kaikinpuolin toimii ja luottoa on. Ne on juttuja, joita ei helposti saa. Me ollaan kokeiltu kaikenlaista, mm tuota sinun haaveilemaa asetelmaa. Asiasta puhuttiin kauan, mietittiin miten sen toteuttas jos toteuttas, olisko tuntematon vai joku tuttu. Juttu toteutui ja kaveriksi valikoitui tuttu mies. Itseasiassa hyvinkin tuttu, minun erittäin hyvä ystävä. Asiasta puhuttiin vielä kolmistaankin ja sit se tapahtu. Jännittihän se pirusti. Minun tunteet oli iso kysymysmerkki. Oma muija kuitenkin. Kaikki meni kuitenkin loistavasti ja kaikilla oli kivaa. Suureksi yllätykseksi, jopa minä nautin tilanteesta enemmän kuin osasin kuvitella. Oli mahtavaa katsella, kun oma hani sai ja nautti. Kaikki on sujunut myös sen jälkeen kaikkien osalta. Se jopa tiivisti suhdetta entisestään. Teki eron sexin ja rakastelun välille. Jutelkaa asiasta. Perustele miehellesi, miksi haluat, ja että kyse ei ole parisuhdeongelmasta. Itsekkin vierastin ajatusta, mutta olihan se mahtavaa antaa muijalle kunnolla tutun ja luotettavan hepun kans. Asiaa pitää osata ajatella oikealla tavalla. Ei rakasteluhetkenä, vaan teidän kahden leikkihetkenä. Se kolmas on vaan "lelu". Pääosaa pidätte te.

      • Miettikää.yhdessä

        Hyvä jos teillä juttu toimi. Kaikilla se ei kuitenkaan toimi, eikä edes tarvitse toimia.

        Ihmiset ovat erilaisia. Eivät kaikki halua nussia parisuhteessa ollessaan muiden kanssa tai katsoa kun joku kaveri jyystää omaa kumppania, eikä siinä ole mitään väärää.

        Ihminen saa ihan itse määritellä omat rajansa. Vaikka joku pitäisi kimppajutuista, niin ei hän voi tuomita sitä joka ei niistä pidä, tai olettaa että toisen pitäisi suostua kaikkeen mitä hän haluaa.

        AP:tä kehottaisin miettimään kuinka tärkeä tuo juttu sinulle on ja puhumaan asiasta miehen kanssa. Jos näet tuon täysin välttämättömänä eikä se tunnu miehestäsi hyvältä idealta, niin ehkä teidän sitten pitää erota. Jos toinen pakotetaan johonkin vain omien fantasioiden toteuttamiseksi, niin siitä seuraa yleensä vain riitoja ja lopulta ero.


      • Ei tietenkää tarvitse toimia. Niin kun sanoit, ihmiset on erilaisia. Kerroin kokemuksen.


    • muutkin

      Temppu onnistuu ilman ikäviä jälkiseuraamuksia kun annat miehesi valita kuka panee sinua.

    • Onnenjakaa

      Näin syksyllä ruskaretket hyviä kokekemuksia . Naista saa ikään katsomatta niin paljon kuin haluaa..
      Tervetuloa Lappiin nauttimaan elämästä...

    • annapalaa

      No toi oli jotenki rehellin ajatus sulta, miehesi on pikkumainen jos ei anna kaverinsa saada osaansa:)

    • mikolat

      Kyllä näin on TV7 elämme jo kaukana asit käyvät päivä päivältä lähemäksi.
      Mille tuntuu Jerusalem maailman pääkaupunkina.Näin on tuleva.


      On muitakin kanavia jolei ole nettiä.On kirtäviä Pirkko Vesavaara kävin vaimoni kanssa Hololassa oli hyvä ilta silä ei tarvinut odottaa nälässä antoivat ihania voi leipiä 3 eri vihaneksella höystetynä.


      Miksi malikot eivät käy näissä tilaisuuksissa.


      Käy Pirkko Vesavaaran sivuilla netissä,sieltä tilaisuudet niin tärppää.Hän tulee oulusta.


      Mulla oli matkaa Hololaan 85 ei olut liian kaukana.


      Lopussa hän pyytää ihmisiä eteen siellä saat valittaa mistä miloinkin ahdistaa.


      Siellä voit puhua hänelle mikä on mielessä tai kuntelet vaan hän puhuu vain sinulle.


      Niin ja Paavo Järvinen on myöskin hän tulee tampereelta.


      Siten on tämä kouvolalainen pitkä mies esiintyy tv7 joka toinen viikko.


      Että täläistä tänään hartolasta.lk moi

    • mikolat

      Ei se niin käy haluta voit mutta on mutkia matkassa.


      Ajatele jos kumi pettää tai jotakin hepatiitin poikasta on tarjolla.


      Ei ole niinkään varmaa oletko onelinen jos petät mille tunuu kun palaat.


      Näitä kanattaa mietiä enen kuin menet viraan kanssa jos menet.


      Mikolat on hyvä nimimerkki olut jo pitkään.lk

    • Vitunlutkat

      Et oo ainoo. Mä oon montaa rouvaa pannu. Jostain syystä juuri ne käy ylikierroksilla kun sinne sänkyyn mennään ja ne suostuu mitä irstaimpiin temppuihin. Perseen ne nostaa kiltisti pystyyn, huoritteluun ne vaan nauraa ja anaalia antaa, solkipäästäkin on muutama muija saanut.

      • sellaisiane

        Joo on kummia nuo eukot.. annas olla jos aviomies haluis edes suuhoidon mut ei, tuntemattomalle kusipäälle persettä ilolla!

        Sama asia kääntäen, jos vaimo haluis kunnolla kyrpää tukasta vetäen niin mies ei vaan suostu mut annas olla jos jotain teinihoroo pääsis takoo..


    • viriilisu

      Mulla sama juttu miehenä...

    • njanne75

      Täältä saat kunnon kyydit!

    • totuus_mies

      Ei tuollaiseen mies vaan voi suostua. Ellet sitten hommaa myös toista naista mukaan, sitten saattaa tilanne muuttua.

    • Huhuhuhuuu

      miksi ylipäänsä menit miehen kanssa asumaan kun muu kiinnosta?
      Sekopää ajatuskin

    • kaikenlaisia

      sekopää nainen, sory, näin vaan olet

    • SiippaavaiEiSiippaa

      Epäilen että ne muut miehet alkoivat kiinnostaa jo paljon ennen kuin tapasit nykyisen miehesi. Olet joutunut soppaan, jossa miehesi on luvannut olla sinua kohtaan kunnollinen. Mikäli haluat tähän sopimukseen muutosta, on parasta tehdä avioehto, jossa todetaan, että muidenkin, ainakin yhden, on mahduttava intiimitilaanne, ainakin lainaksi. Oletko sitten valmis, että miehesi tekee avioehdon myös tämän/näiden toisten kanssa? Entä, jos hän ei haluakaan kokea uskollisuutta useaa ihmistä kohtaan? Tai toteaakin, ettei hän itse enää mahdu sinun intiimitilaasi? Kokee olevansa syrjäytettävänä tavalla tai toisella. Voithan kaiketi vaihtaa koko luotettavan parisuhteen ikii-iiihaaanaaann vapauteen!!!! Ei vain parisuhde oikein enää toimi ilman voimassaolevaa suostumusta omalta siipaltasi.

      Olisiko parasta, että vaihdat vapaaseen, joka varmasti jakaa kaikki muutkin vapaiksi mennen tullen - ilman mitään tunneongelmia? Näitähän riittää.
      Vapaaseen vaihtaminen lienee yhtä ihanaa kuin ohi kulkevien jalankulkijoiden katselu. Onhan siinä paljon kaunista katseltavaa - vai onko?

      Parisuhde ilman parisuhdesopimuksia ei mielestäni ole kuin leikkimistä parisuhteen ajatuksilla. Ei siinä kovin helposti enää luottamuskaan kasva.

      Minäkin haluaisin vierasta. Itse asiassa kaikkia laadukkaita vieraita. Suurta ruuhkaa, mutta vailla stressin häivää! Olen vain päätynyt siihen, että työ sopii, seurustelu sopii, asioiden jakaminen sopii, yhteistyö sopii, keskinäinen hyötyminen sopii, yhteiset mielenkiinnon aiheet sopivat, keskinäinen avunanto sopii, kaunis katseltava sopii, jopa verottajan ja vakuutusyhtiöiden palvelut sopivat. En vain halua vahingoittaa siippaani tunteiden tasolla sillä, että lähtisin seikkailemaan muiden intiimialueille / fyysisiin ja emotionaalisiin kosketuksiin sen kummemmin vaivaamatta päätäni sillä, mikä ehkä omalle siipalleni olisi hyväksi tai tarpeen. Koska välitän hänestä myös ihmisenä enkä vain seksileluna. Voihan olla, että nuo muut omalle siipallesi merkitsisivätkin sitä, ettei hän enää jatkossakaan tunteiden tai ajatusten tasolla voisi luottaa siihen, että suhde kanssasi olisi enää luottamukseen pohjautuvaa. Jos tulee syrjäytetty olo kaikkea katsellessa. Sitten kai vapaiksi jälleen?

      Jos siippasi jotain merkitsee, älä ilman häntä ala leikkiä vierailla tai tutuilla vapailla. Jos ei merkitse, niin siitä vaan! On ihan sama muille ihmisille.

    • hfjfh

      Niin jos sinäkin saat pitää olla miehelläkin lupa... parinvaihto tai sitten houkuttele joku naispuolinen ensin teidän kanssanne leikkimään muutaman kerran ja näytä miehellesi että seksiä se vaan on.... teissä naisissa vaan yleensä on se vika että itse pitäisi saada maistella kiellettyä hedelmää mutta kumppanilta se kielletään

      • hfjf1

        Voi äly... ei kukaan ole tässä väittänyt että vain nainen saa sitten mennä vieraisiin, ei mies! Teissä miehissä vaan yleensä on se vika että useiden (ei kaikkien) pitäisi saada maistella kiellettyä hedelmää mutta kumppanilta se kielletään.


    • ääliökö

      Mene psykiatrille!

    • Matruusi2391

      mulla ihan sama

    • vierasta_ois_tarpeen

      Ei minusta tuossa ole mitään kummallista... Ei kotona aina saa tarpeeksi, eikä siinä ole mitään pahaa jos vain halujaan tyydyttää vieraan kanssa.
      Meillä on toisinpäin, vaimo ei innustu asiasta, olen ehdottanut että katseltas sopiva pari, jolloin molemmat saisi vierasta ja yhdessä.

      olisi mahtavaa vaikka vaihtaa välillä:) Vaimon mielestä voin kokeilla jos sopiva löytyy vaikka heti. Mutta eipä miehen ole niin helppo löytää vastaavaa etsivää naista tai paria:( . Miehiä kyllä naisille löytys!

      Jos naisia kiinnostaa niin 1jaskavaan aaat gmail.......com ;)

    • Kokeillaan99

      Meillä vaimo ehdotti avointa suhdetta, en oikeen syttynyt siihen koska en ole koskaan ollut mikään naisten iskijä baareissa ym. Meillä pitkään jatkunut suhde ja päätin kokeilla, hän enemmänkin sosiaalisempi ja saa seuraa niin halutessaan. Tapasin kuitenkin erään naisen, jonka kanssa harrastimme seksiä. Ajattelin että nyt se on sitten kokeiltu tuokin. Kerroin asian vaimolleni ja hän oli tyytyväinen että olin löytänyt seuraa. Meidän suhde on nykyään paljon seesteisempi ja turha kyttääminen on poissa. Molemmat saa lähteä illanviettoon ja jos löytyy seuraa niin se on ok. Pelisäännöt pitää kuitenkin olla ja niitä noudatetaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe