Tilasin Ellokselta tuotteen jonka sain eilen, hain sen ja tänään tuli tilauksesta jo lasku johon oli lisätty korkoa. Eikös näillä nettitilauksilla ole normaali 7 pv maksuaika vai onko jokin muuttunut? Aiempaa laskua ei Ellokselle ole. Tammikuussa tilasin kanssa ja lasku taisi tulla vasta kuukauden päästä, korkoa oli siinäkin...Alennuksia luvataan mutta jossainhan ne nykäistään näemmä takas.
Muille käynyt samoin?
4
194
Vastaukset
- sdklhklshklfsdhk
Sulla on luultavasti joku Ellos-tili käytössä??? Mä olen tilannut ihan normisti pelkällä Lasku-toimituksella ja se tulee muistaakseni noin seuraavan kuukauden puolivälissä ja kun maksan kerralla koko satsin, niin ei siitä mitään korkoa ole mennyt, On tosin pitkä aika, kun viimeksi olen Ellokselta tilannut. Mene Elloksen Omille Sivuille ja tutki millaiset määritykset sulla on. Vaihda, jos haluat tavallisen laskun eikä tuota tili-systeemiä. Jos olet maksanut edellisestä laskusta vain sen minimiosan etkä koko summaa, niin eikös Elloksen säännöissä ole jotenkin, että silloin asiakas siirtyy automaattisesti tili-asiakkaaksi tms.? Ota selvää.
- Eräs_tiliasiakas
Eikös se ole päinvastoin? Minulla on Ellos tili ja silloin lasku tulee erikseen postissa myöhemmin, silloin siinä on huomioitu mahdolliset palautuksenikin.
Laskussa on merkitty myös vähimmäissumma joka on maksettava ja silloin tulee korkoa. Koko velan maksamalla eräpäivään mennessä ei tule korkoa. Maksuaikaahan laskulla on yleensä pari viikkoa.
Minäkään en ole tilannut muutamaan kuukauteen, joten en tiedä onko tullut jotain muutoksia. - öofjölsdfalöafjlsf
En nyt tiedä kumminpäin on oikein-/väärinpäin, mutta tuosta elloksen lasku-/tiliehdoista se selviää https://media.ellosgroup.com/ellos/pdf/fi/villkor_fi_web.pdf
- oikeassaolit
Ovat siirtäneet laskutuksen jollekin firmalle joka tililaskutuksesta ottaa vähintään sen 1,95 e. Pitää seuraavan kerran katsoa tarkemmin minkä laskutuksen valitsee, vähävaraisena on ollut aiemmin edullista ostaa mutta jos nyt 5 e lyhennys pitää sisällään 2 e korkoa niin tulee kallista vaatetta. En kyllä käsitä miten sillä firmalla on varaa tunkea mainoksia joka ikinen viikko tuhottomasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350