Treenaako kukaan vinopenkkiä toisinpäin? Eli pää alhaalla ja kroppa vaakatasossa 30-45 asteen kulmassa jalat ylhäällä.
Vatsatreeni laudalla tän vois tehdä, jalat ylhäällä koukussa tukevasti kiinni ja alamäkeen maaten kroppa. Sitten vaan levytankoa pumppaamaan.
Mitenköhän tällainen liike ottais rintaan ja muualle? Onko tietoa?
Vinopenkki käänteisesti
6
209
Vastaukset
- wrefgewg
Tota kutsutaan alaviistopenkiksi (decline bench). Ihan perusliike. Itse en tee, koska dippi ajaa saman ja on tehokkaampi.
- ulih
> dippi ajaa saman ja on tehokkaampi.
Siis ajaa jos sen tekee rintapainotteisesti. Sen voi tehdä myös ojentajapainotteisesti.
- Penaauusistakulmista
Mikä tossa decline benchissä on paras kulma? Vinopenassa 30-35 astetta paras kulma.
Ei Se ainakaan 45 astetta ole, mitä tuossa netistä kurkkasin, kun jengi sitä teki, mutta mihin toi liike ottais ja kuin hyvin, jos tekis sitä 45-50 asteen kulmassa? - kokemustaon
Siinä asennossa on helpointa imasta kulli suuhun
- Sali_homo
Sulla taitaa olla kokemusta tästä. Kerro lisää mitä muuta herkkää teet itsellesi. Housuissa jököttää ja odotan lisää tuhmaa tekstiä.
- Kertokaa_kokeneemmat
Olen ottanut mukaan treeniin tän alaviistopenkin, teen sitä 20-30 asteen kulmassa. Kuuluuko tän liikkeen kytkeä myös vatsalihakset mukaan? Mulla ainakin kytkeytyy rinnan lisäksi jotenkin myös vatsalihakset mukaan, ainakin ne on hiukan kipeät tän liikkeen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136