Ätmien tasonnosto

Historiassa ätmit ovat perinteisesti lähteneet sotaan. Sotasankarin viitta on hyvällä tuurilla mahdollistanut naisen saannin. Jos kuolo on korjannut, on se hyödyttänyt muita, sodasta palanneita ätmejä, kun on ollut yksi kilpailija vähemmän.

Näin se meni Suomessakin pari sukupolvea sitten ja menee muslimimaissa tänä päivänäkin. Vaan mitä ätmi voi tehdä rauhan aikana nostaakseen tasoaan, jos ei halua liittyä Isisiin tai Venäjän separatisteihin?
42<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 42

Vanhimmat

Älä sure, tulee se sota vielä Suomeenkin ja silloin saattaa riittää ätmeillekkin niitä KAUNIITA nuoria naisia. Mutta kerroppa millä ruma nainen voi nostaa tasoaan, että saisi edes sen sokean sotaveteraanin sitten?

Äänestä
  • Aloittaja

Tuleeko ja loppuuko sota arpeeksi nopeasti nuorten ätmien kannalta? Eikö ole riski, että setämiehet tai maahanmuuttajat vievät naiset sillä aikaa?

Äänestä

• En osaa vastata sun kysymykseen kuten et sinäkään mun..

Äänestä

• Aloittaja

KultaJaskaPaska kirjoitti:

En osaa vastata sun kysymykseen kuten et sinäkään mun..

Palstatotuuden mukaan nainen saa aina, joten kyseessä on hypoteettinen ongelma.

Äänestä

Ätmi yrittää nostaa tasoaan huutelemalla hypergamiasta ja vaatimalla naisia lopettamaan epätasa-arvoisen valitsemisen. Ei taida paljon olla näyttöjä sen toimimisesta?

Äänestä
  • Aloittaja

Näyttöjä odotellessa. ;-)

Äänestä

Kun sota alkaa on myös minulla mahdollisuus saada nainen. Naisen nirsous loppuu yhteisessä katastrofissa ja lisääntyminen kiihtyy. Uusi suuri ikäluokka saa alkunsa. Sodassa on riskinsä että en selviä mutta vaakakupissa painaa se että minäkin saan naisen. Rauhan aikana en naista tule saamaan. Toivottavasti uusi hallitus alkaa viemään suomea natoon. Saamme heti venäjän vihat niskoillemme ja vasta jäsen hakemus vaiheessa venäjä näkee suomen samanlaisena kuin ukrainan nyt. Venäjä saa "hyvän syyn" aloittaa sodan ettei nato laajene pohjoisessakin venäjän rajalle. Äänestäkää nato kannattajia niin saamme sodan!

Äänestä
  • Aloittaja

Minä veikkaan, että kauhuskenaariossasi venäläiset sotilaat vievät naiset ätmeiltä.

Äänestä

• "Rauhan aikana en tule naista saamaan" oletko varma? Tietenkään niitä kauniita ei voi kaikille riittää siis jokaisen ikäluokan miehelle ei voi mitenkään riittää nuoria naisia. Mutta onko yksin olokin sitten parempi vaihtoehto kuin katsoa hieman avoimemmin elämää?

Äänestä

• Aloittaja

Täyspotti kirjoitti:

"Rauhan aikana en tule naista saamaan" oletko varma? Tietenkään niitä kauniita ei voi kaikille riittää siis jokaisen ikäluokan miehelle ei voi mitenkään riittää nuoria naisia. Mutta onko yksin olokin sitten parempi vaihtoehto kuin katsoa hieman avoimemmin elämää?

Sanos muuta. Moni ätmi saisi halutessaan tasoisensa, ruman ja vanhan yh:n, mutta kun suurin osa niistä haaveilee mielummin kauniista teinineitseestä. Noh, sehän ei ole muilta mitään pois.

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Sanos muuta. Moni ätmi saisi halutessaan tasoisensa, ruman ja vanhan yh:n, mutta kun suurin osa niistä haaveilee mielummin kauniista teinineitseestä. Noh, sehän ei ole muilta mitään pois.

Se on ätmin maailma kovin mustavalkoinen jollei huomata että on naisia tuosta väliltäkin olemassa :(

Äänestä

Onhan se muilta pois! Se on pois rumilta naisilta jotka EI harrasta hypergamiaa vaan haluaisi oman ruman ätmin :)

Äänestä

• Aloittaja

Naisia on monenlaisia, mutta entäs ätmin kelpuuttavia naisia?

Äänestä

• Aloittaja

2xruma kirjoitti:

Onhan se muilta pois! Se on pois rumilta naisilta jotka EI harrasta hypergamiaa vaan haluaisi oman ruman ätmin :)

Monella naiselle kelpaisi myös ruma ätmi, mutta ätmitkin näyttävät kärsivän hypergamiasta ja haluaisivat kauniin naisen.

Äänestä

Miksi ätmin pitäisi tyytyä ääripäähän vanhaan ja rumaan? Miksi ätmi ei saisi haluta ikäistään tavallista tai rumaa koska se on ainakin selvä että kaunista ätmi ei saa. No ruma nainenkin on mielummin yksin kun ottaisi tasoisensa ruman ätmin. Sitä kutsutaan hypergamiaksi.

Äänestä

Naisia on monenlaisia, mutta entäs ätmin kelpuuttavia naisia?

Jos ätmi on kiltti ja kunnollinen, mutta ruma mies niin todellakin "kelpuutan" jos muuten jutut menee yksiin :) mutta jos se on nuorten kauniiden naisten perään julkisesti kuolaava setämies niin en todellakaan kelpuuta!!

Äänestä

• Aloittaja

ÄtmiOnAlinTaso- kirjoitti:

Miksi ätmin pitäisi tyytyä ääripäähän vanhaan ja rumaan? Miksi ätmi ei saisi haluta ikäistään tavallista tai rumaa koska se on ainakin selvä että kaunista ätmi ei saa. No ruma nainenkin on mielummin yksin kun ottaisi tasoisensa ruman ätmin. Sitä kutsutaan hypergamiaksi.

Koska ätmi on itse ääripäätä.

Äänestä

• Aloittaja

Saattaisi se kelpuuttaa, jos ei kokeneisiin oma taso riitä eikä yksinolo tyydytä.

Äänestä

Me AT-miehet käymme jo matalan tason sotaa järjestelmää vastaan.

Tietysti jos oikea sota tulee jokainen järkevä aisuri loikkaa ns. "vihollisen" puolelle YTM-korkkaajien ja käytettyjen lutkien näkökulmasta (venäjä/kalifaatti).

Äänestä
  • Kyllä, todellakin matalan tason sotaa. Ei ole sitä kukaan huomannut.

Äänestä

• Siis paitsi että olette muita kunnollisempia ja mukavampia niin myös maanpetturuus sujuu :D

Äänestä

Viime sodan jälkeisessä maailmassa ei ollut tasoluokkia. Kaikki jälleenrakensivat maatamme saman arvoisina. Tasoluokitus on tullut hyvinvointivaltion mukana ja ihmiset halutaan pariutumisessakin järjestää ylempään ja alempaan luokkaan sama kuin politiikassakin rikkaisiin ja köyhiin. Ikävä sanoa mutta sota on ainoa ulospääsy tästä tilanteesta että voisimme kaikki elää taas elämäämme saman arvoisina kun elimme viime sodan jälkeenkin.

Äänestä
  • Mutta anteeksi ei saa ikinä antaa! Mä en koskaan anna anteeksi mua kiusanneille "kauniille" ihmisille! Kostankin jos tilaisuuden saan!

Äänestä

• Aloittaja

Viime sodan jälkeenkö koulujakäymätön torpparin poika oli yhtä haluttua aviomieainesta kuin vaikkapa komea lääkäri?

Äänestä

Viime sodan jälkeenkö koulujakäymätön torpparin poika oli yhtä haluttua aviomieainesta kuin vaikkapa komea lääkäri?

Taisi olla taas näitä "palstatotuuksia" eli ätmin mielikuvituksen tuotetta.

Äänestä

Esim minun suku historiassani josta on muuten tehty todella laaja sukututkimus on paljonkin esimerkkejä kun köyhä nainen on pariutunut rikkaan miehen kanssa ja rikas nainen on pariutunut köyhän miehen kanssa. Nykyään tällainen on lähes mahdotonta koska "pitää olla samat arvot (politiikka) poislukien nämä hyväksikäyttäjät. Ja näiden lisäksi myös tältä väliltä tietenkin on pariuduttu. Periaatteessa jos vain perhettä halusi se perustettiin. Kumma että niitä vanhoja piikoja ja vanhoja poikia ei käytännössä ollut. Nykyään ne yleensä miehet ketkä sitä haluavat eivät välttämättä saa koskaan perhettä. Olen tutustunut paljon tuohon historiaan ja ollut osaltani tutkimusta tekemässä joten ero historian ja nykypäivän välillä on todellakin kuin yö ja päivä.

Äänestä

• nukeillaleikkiminen kirjoitti:

Taisi olla taas näitä "palstatotuuksia" eli ätmin mielikuvituksen tuotetta.

Ätmien kannattaisi katsella ympärilleen ja näkisi tavallisia ihmisiä rumia miehiä ja naisia yhdessä. Jopa vanhoja pareja :o

Ei kaikki ole ätmejä jotka on rumia. Ätmi on kuin hirviö joka haluaa kaunottaren ja on siksi kummajainen.

Äänestä

• TotuusOnRaaka kirjoitti:

Esim minun suku historiassani josta on muuten tehty todella laaja sukututkimus on paljonkin esimerkkejä kun köyhä nainen on pariutunut rikkaan miehen kanssa ja rikas nainen on pariutunut köyhän miehen kanssa. Nykyään tällainen on lähes mahdotonta koska "pitää olla samat arvot (politiikka) poislukien nämä hyväksikäyttäjät. Ja näiden lisäksi myös tältä väliltä tietenkin on pariuduttu. Periaatteessa jos vain perhettä halusi se perustettiin. Kumma että niitä vanhoja piikoja ja vanhoja poikia ei käytännössä ollut. Nykyään ne yleensä miehet ketkä sitä haluavat eivät välttämättä saa koskaan perhettä. Olen tutustunut paljon tuohon historiaan ja ollut osaltani tutkimusta tekemässä joten ero historian ja nykypäivän välillä on todellakin kuin yö ja päivä.

Pillu pitää sosialisoida eli pitää saada sellanen laki että kun ilmoittaudut ätmiksi niin valtio määrää 10 hyvännäköstä nuorta kinkkua, joista sitten saat valita jonkun sun puolisoksi. Samalla kaikille YTM:lle säädetään laki että saavat olla vaan yhden naisen kanssa koko ikänään. Kaikki vähänkin jännämieheltä vaikuttavat puolestaan laitetaan suoraan vankilaan ettei ätmejä pelota mennä ulos ovesta uusien puolisoidensa kanssa.

Riitäänee ratkaisemaan ätmien ongelmat?

Äänestä

• Jännämies22 kirjoitti:

Pillu pitää sosialisoida eli pitää saada sellanen laki että kun ilmoittaudut ätmiksi niin valtio määrää 10 hyvännäköstä nuorta kinkkua, joista sitten saat valita jonkun sun puolisoksi. Samalla kaikille YTM:lle säädetään laki että saavat olla vaan yhden naisen kanssa koko ikänään. Kaikki vähänkin jännämieheltä vaikuttavat puolestaan laitetaan suoraan vankilaan ettei ätmejä pelota mennä ulos ovesta uusien puolisoidensa kanssa.

Ei oikeita jännämiehiä tarvi erikseen vankilaan laittaa. Ne on siellä tai ovat olleet tai tulevat olemaan ihan omastakin syystä.

Äänestä

• Jännämies22 kirjoitti:

Hyvä idea mutta mitäs meille rumille naisille sitten tehdään!? Linnaan kanssa jännämiesten kans vai?

Äänestä

Tuskinpa ätmit mitään hyviä sotilaita ovat, ei mikään sotakarkuruus tai soppatykin lämmittely tasoa nosta vaan päinvastoin.

Äänestä
  • Mistä niin päättelet? Itse olen ätmi sekä reserviläinen ja aktiivi sellainen. Olin aikoinani aselajini parhaimpia ja pidän taitoa edelleen yllä aktiivisesti. Naista en saa mutta sotilaallisilla taidoilla voin jopa kerskailla. Vai tarkoittaako se sinun ätmi vihassasi sitä että myös sotatilanteessa kuulun käpykaartiin häntä koipien välissä? Olenhan ätmi. Kumma että ulkonäkö kertoo teille koko ihmisen tunne ja elämän skaalan kaikkinensa. Olette ilmeisen luontevia Noora Karman kopioita.

Äänestä

• Vai niin.. Jännämies menee sinne käpykaartiin kavereineen ei ätmi. Ja ihan tosijuttu tää :/

Äänestä

• Ressu123 kirjoitti:

Mistä niin päättelet? Itse olen ätmi sekä reserviläinen ja aktiivi sellainen. Olin aikoinani aselajini parhaimpia ja pidän taitoa edelleen yllä aktiivisesti. Naista en saa mutta sotilaallisilla taidoilla voin jopa kerskailla. Vai tarkoittaako se sinun ätmi vihassasi sitä että myös sotatilanteessa kuulun käpykaartiin häntä koipien välissä? Olenhan ätmi. Kumma että ulkonäkö kertoo teille koko ihmisen tunne ja elämän skaalan kaikkinensa. Olette ilmeisen luontevia Noora Karman kopioita.

Koska ätmiys on luonteesta kiinni ja yleensä tarkoittaa arkuutta yms. sotilaalle haitallisia ominaisuuksia. Itse ainakaan intissä en tuosta poikkeavia nähnyt vaan ätmit olivat myöskin haitallisia ja jopa muille vaarallisiakin. Tosin tuolloin ei mistään ätmimääritteistä ollut tietoakaan.

Äänestä

• 54t5tyiihjbvhjjhnbjj kirjoitti:

Koska ätmiys on luonteesta kiinni ja yleensä tarkoittaa arkuutta yms. sotilaalle haitallisia ominaisuuksia. Itse ainakaan intissä en tuosta poikkeavia nähnyt vaan ätmit olivat myöskin haitallisia ja jopa muille vaarallisiakin. Tosin tuolloin ei mistään ätmimääritteistä ollut tietoakaan.

kai muistit kiusatakkin näitä ätmejä intissä?

Äänestä

kai kiusasitkin näitä ätmejä intissä?

Äänestä

• paskaolet kirjoitti:

kai muistit kiusatakkin näitä ätmejä intissä?

Ei meikällä ole ollut mitään tarvetta ketään kiusata, mutta kyllä kerran nostin yhden seinälle kun alkoi yllättäen jotain kiukkuamaan ja heittelemään tavaraa pitkin tupaa.

Äänestä

Ei ätmiys ole luonteesta, vaan ulkonäöstä kiinni. Sen ohessa luonne kyllä saatetaan haavoittaa, mutta ei se ätmistä huonoa sotilasta tee. Päinvastoin se aiheuttaa pikemminkin kaikkea pelkäämättömän ihmisen, jolla ei ole mitään hävittävää eikä menetettävää. Arkoja ovat ne herrat, jotka kouluttavat itsensä taustajoukkoihin komentelemaan. Periaatteessa sinun tavallasi ajatella kaikki sotilaat ovat ätmejä ja herrat niitä rohkeita ytmejä, vaikka totuus on juurikin toisinpäin.

Äänestä

Kyllä on mielisairaat ja kaistapäät taas asioilla. Että ihan sotaa toivotte? Sitäpaitsi nekin eloon jääviä kauniita naisia napataan kyllä sinne vihollisten "isojen herrojen" viihdykkeiksi, ei suinkaan suomi-ätmin patjaksi.

Äänestä
  • Toivoisin että kaikki "kauniina" itseään pitävät vitun huorat tapettas elävältä polttamalla kiehuvassa vedessä ja saisin katsella!

Äänestä

Walking Deadia tai jotain zombieleffaa katsoessani haaveilen että olisipa tuo totta. Vaikka olenkin naiseton ätmi, olisin selviytyjä moisessa tilanteessa. Riittävän fiksu tajuamaan ja välttämään pahat paikat ja hyvä puolustamaan itseäni. Armoton jos tilanne niin vaatisi. Ottaisin mielelläni nuoren naisen suojelukseeni seksiä vastaan.

ps. Walking Deadissa se kiinalainen mies (Glenn Rhee/Steven Yeun) on muuten se johon sarjassa samaistun, melko lailla kaltaiseni, porukan fiksuimmasta päästä. Ja Beth Greene/Emily Kinney on lähes täysin ihannenaiseni. Hieno sarja.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Historiassa ätmit ovat perinteisesti lähteneet sotaan. Sotasankarin viitta on hyvällä tuurilla mahdollistanut naisen saannin. Jos kuolo on korjannut, on se hyödyttänyt muita, sodasta palanneita ätmejä, kun on ollut yksi kilpailija vähemmän.

Näin se meni Suomessakin pari sukupolvea sitten ja menee muslimimaissa tänä päivänäkin. Vaan mitä ätmi voi tehdä rauhan aikana nostaakseen tasoaan, jos ei halua liittyä Isisiin tai Venäjän separatisteihin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu