Maanantaina olisi aika tatuointiin. Eka kuva, 15 vuotta olen kerännyt rohkeutta. Korvalehteen ja korvan ruston päälle on tulossa tähti ja parit kiehkurat. Oon lueskellut; jotkut sanoo, että korvan tatuointi on hirveää ja jotkut sanoo, että se oon kaikkein vähiten sattuva paikka. Mites on, jatkanko pelkäämistä vai alanko nauttia odotuksesta?
Tatuointia korvaan menossa ottamaan...
piikkikammoinen
2
107
Vastaukset
- MythosMythis
Ei ole kokemusta asiasta mut uskoisin ettei ole paha paikka ja vaikka olisikin ne tähdet ja kiekurat kestä tehdä kuin pari minuuttia joten sen kyllä kestää vaikka sattuis kuinka paljon. Ja pari taukoa vaikka vielä väliin niin kestää aivan varmasti!
- eienäänikinä
parasta on kun vaan jatkat pelkäämistä ja vielläpä kahtakauheammin.tuntuu kun joku yrittäisi repiä korvaa irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544