Rakastan tosi vanhoja vaatteita ja tyylejä. Olisi aivan ihanaa pitää 1900-luvun alkupuolen tyylisiä tai jopa vanhempityylisiä vaatteita. Mutta voiko ja kehtaako niitä pitää arkielämässä???50-luvun mekkoja voi hyvin pitää, niihin on kai jo totuttukin mutta käyttääkö kukaan vanhempia?
Olen pitänyt joskus työssäni vanhanaikaista palvelijan asua pitsiesiliinoineen ja pitkine hameineen ja minulla olisi 1900-luvun alkupuolelta kopioitu opettajattaren puku. Mutta kehtaako niitä käyttää???
Wanha tyyli normaaliarjessa?
3
111
Vastaukset
- Kaunistyyli
Minäkin rakastan vanhoja vaatteita. Mielestäni 1910-luvulla naisten muoti oli kauneimmillaan. Vaikka omistankin joitakin antiikkisia vaatteita 1900-luvun alusta, niitä harvemmin käytän, vaan haen vain inspiraatiota pukuhistorista. Käytän usein pitkiä hameita ja niiden kanssa sopivia (pitsi)puseroita. Useat hameistani ovat peräisin 70-luvulta.
Minusta kehtaa käyttää. Jos tunnet itsesi mukavaksi vaatteissasi, niin kehtaa käyttää. Omasta puolestani voin sanoa, että mielelläni näkisin asukokonaisuutesi. - hörsölä
Jos olet XS kokoa, mulla saattais olla sulle muutama takki ja paita. Ennen pukeuduin itse samalla tavoin, nyt on massu kasvanut ja ikää tullut lisää ...
- Renesanssiunelma
Joo mun mielestä kans 1800 luvun renesanssi vaatteet ovat vastustamattomia siksi kai tykkään myös lolita vaatteista jotka on inspiroitunut näistä. Eli en näe sitä pahana käyttää ellei tietty nyt tilanne vaadi väkisin muuta pukeutumista esim. Ei vartijan hommissa voi käyttää pitsipöheikköä.
Niitten löytäminen on kyllä välillä vaikeaa varsinkin alle 100e hintaan. Harvasta löytyy niin halvalla. Ehottakaa jos tiiätte jottain kauppoja. Itse tiiän vaan chiringo.fi amazon.com ja ebay.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394553Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5753483Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732191Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121764- 961606
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351588TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1621285OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976