Haemme pitempiaikaisia it-alan osaajia sekä harjoittelijoita verkkosivujen tekemiseen, niiden kehittämiseen sekä asiakaspalveluun.
Odotamme sinulta luovaa ja joustavaa tekemistä, teknistä taitoa ja visuaalista näkemystä.
Monipuolinen kielitaito on eduksi, mutta työkielinä ovat ensisijaisesti suomi ja englanti.
Työ Suomessa tai ulkomailla, jossa asunto- ja autoetu.
Kerro mitä olet tehnyt , mitä odotuksia sinulla on ja mitä haluat tehdä.
Toimita hakemuksesi yhteystietoineen
[email protected]
töitätarjolla
3
121
Vastaukset 3
- eijaniemelä76
vittumitäpaskaa.com
älkää menkö retkuun..huijausta koko touhu. - mitenhänon
Firmasta antaa luotettavan kuvan se, ettei se kerro kotisivuillaan lainkaan, missä se toimii. Mitään yhteystietoja ei sähköpostin lisäksi ole.
- HuijaustaOn
Todellakin. Kotisivuilla ei ole mitään infoa firmasta. Ei yhteystietoja, ei yhdyshenkilöitä, ei niin mitään.
Vaikuttaa suurelta huijaukselta.
Domain näyttäisi olevan rekisteröity Skotlantiin:
Registry Registrant ID:
Registrant Name: Paulius Galatiltis
Registrant Organization: Helio corporation LTD
Registrant Street: Edinburgh
Registrant City: Scotland
Registrant State/Province:
Registrant Postal Code: EH1 1AA
Registrant Country: GB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1701849Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 55816
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 89731
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636