Tuolla myydään erilaisia koruja alle eurolla (postikuluineen), mitä mieltä olette, ovatkohan laadultaan ok?
http://samahalvemmalla.webnode.com/naisille
Alle euron kaulakorut
2
121
Vastaukset
- Korut
Alle euron korut ovat yleensä huutokaupoista saatavia jos hyvä tuuri osuu kohdalle. Ne ovat usein jotain jalometallia. Hiukan kun panee lisää saa pinnoitettuja, joko hopea tai kulta. Itse varasin uudesta nettikaupasta www.edulliset.com korun kun sen sivuilla lukee että ei voi vielä tilata, mutta voi varata. Näyttää olevan halvat hinnat.
- AgAuPd
Ylläpito voisi kyllä poistaa tuon nimim. Korut viestinkin, aika asiaton mainos. Jalometalleista alin on hopea. Pinnoitetun halpakorun alta voi tulla vastaan mitä vaan ja se pinnoitus kuluu halpakoruissa nopeasti. Halvalla ei valitettavasti saa laatua. Suosittelen perehtymään perusasioihin ja arvostamaan tuotteita, joiden alkuperä ja koostumus on selvillä. ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716