mitä ptäs aatella kun äiti anto mulle 2 naisten alushousut ja sukkahousut sekä 3 bikiniä sano nääsaat itelle vaikka mä olen mies 23 v niin mitä pitäs aatella
tä mitä ihmettä
5
143
Vastaukset
- mitäkummaa
Kannattaisi varmaankin kysäistä tuota ihmettä äidiltäsi. Täällä on paha mennä sanomaan mitä ihmettä.
- 1Taija
Ehkä tRkoittk, että ota mukasn, kun myyt vaatteita kirpputorilla. Vai pöllitkö itse nuo äitisi komerosta?
- MUSTAKISSAMIISU
Ajatteleeko äitis että oot transvestiitti?
- mies69v
Ei mitään. Sen luulisi onnistuvan sinultakin.
- alusvaatemies23
mulle äiti anto uimapuvun ja sono pue se päällesi niin se kattoo sopiiko se mulle hyvin ja se se sipi se sano että saan pitää sen sit se tuli seuraavana päivänä 5 kauppa pussia täynnä naisten lus vaatteita ja sano mulle että saanne jos kokeilen niitä sen nähen ensten ja mä tein työtä käskettyä sen jälkeen en oo miesten alus vaatteita käyttäny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157