paska elämä

haluankuolla

En jaksa enää..mun vanhemmat on alkoholisteja ja oon huostaanotettuna .pääsen kotikäynneille viikonloppuisin ja tänä vuonna vanhempani ovat olleet melkein joka viikonloppu kännissä.haluan vaam kuolla pois, tuntuu et mulla ei oo syytä elää...mun ajatukset on todella synkkiä ja mun sisällä on liikaa vihaa.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahaltatuntuu

      Vaikeaa on elää nuorena, kun vanhemmat ovat niin heikkoja etteivät pysty kantamaan vastuuta jälkikasvustaan. Yritä ajatella että sinulla on sittenkin edessä oma elämä ja meistä kukaan ei voi valita olosuhteita ja perhettä mihin syntyy. Kun kasvat aikuiseksi, sinulla on mahdollisuus rakentaa ihan omanlaisesi elämä. Ja nuoruusvuodet kuluvat nopeasti.
      Sinun kannattaa purkaa vihan ja pettymyksen tunteita puhumalla ja vaikka kirjoittamalla. Koetko erikoisesti vihaa vanhempiasi kohtaan? Onko jotain muuta vihan aihetta?

      • alottaja

        Tottakai Oon vihanen vanhemmilleni mut toisaalta antasin mitä vaan et niillä olis hyvä olla.oon myös vihanen ihmisille jotka tuomitsee vaikkei tiedä vittuakaan mun elämästä..


    • Apua_saa_kyllä

      Et voi paljoa auttaa vanhempiasi, He ovat aikuisia, ja heidän hyvä olonsa ei ole sinun vastuullasi. Ymmärrän hyvin että haluaisit, että vanhempasi olisivat onnellisia. Näin kaikki lapset toivovat.

      Teillä on kuitenkin yhteys ja pystyt käymään kotona. Sinulla on elämä edessä ja vaikka mitä mahdollisuuksia. Pystyt pohtimaan omaa tilannettasi ja pystyt myös pyytämään apua ja neuvoja kun tarvitset - kirjoitithan tänne palstallekin. Onko sinulla joku jonka kanssa jutella? Nuorisotalolta tai terveyskeskuksesta tai jostakin?

    • aloittajaa

      En osaa puhua omista asioista ainakaan kasvotusten tulee mieleen todella ikäviä muistoja ja pakosti tulee itku enkä kykene enää lopettamaan

    • aloittajalle

      No sulla on sentään VANHEMMAT. Vaikka he paskoja olisikin.

    • SallaKo

      Älä tapa itseäsi. Itsensä tappava ihminen ottaa suuren riskin, että saakin Jumalan rangaistuksen kuoltuaan ja vain pahentaa tilannettaan. Jumala pystyy ja tahtoo kääntää sinunkin elämäsi hyvään suuntaan, jos turvaudut häneen tuskasi ääreltä. Todella hyvää ja hoitavaa hengellistä opetusta, jonka avulla voi aloittaa tutustumisen Jumalaan, löytyy tästä osoitteesta: http://www.onewaymission.fi/index.php/kotimaa/opetuslapseuskoulu/netti-opetuslapseuskoulu

      Tärkeää olisi myös tutustua Jumalaan Raamatun kautta: http://www.evl.fi/raamattu/ <-Hyvä aloitusluku on Uuden Testamentin puolelta esim. Johanneksen tai Markuksen evankeliumi. Rukous on myös hyvä ja tärkeä keino tutustua Jumalaan ja kantaa hänen eteensä asioitasi. Hän on mahtava ja kaikkivaltias ja hän rakastaa sinua ja tahtoo auttaa sinua! Rukoilen puolestasi!

      • SallaKo

        Lisään vielä, että itsekin tiedän, mitä on elää kovassa kärsimnyksessä. Oma elämäni oli jo täydellisessä umpikujassa. Kärsin paniikkihäiriöstä, pakkoajatuksista, sosiaalisesta ahdistuksesta, yleisestä ahdistuksesta... jokainen olotila oli mahdoton. Lopulta näytti, että edessä on vain tuhoutuminen ja romahtaminen ihmisenä tavalla tai toisella. Kaikki oli yhtä tuskaa ja ahdistusta. Minä tosin pelkäsin kuolemankin jälkeistä todellisuutta niin paljon, että itsemurhaa en uskaltanut alkaa harkitsemaan vakavasti. Ajattelin vaan, että kuka voi tietää, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Tässä täydellisessä umpikujassani minulla ei enää ollut muuta mahdollisuutta kuin Jumala. Onneksi hän otti minusta kopin, ja löysin hänestä turvan. Jo ajatus kaikkivaltiaasta Jumalasta, jolla on kaikki maailman asiat hallinnassaan, tuotti suurta turvaa. Heti en vapautunut kaikista ahdistuksistani, mutta hiljalleen Jumala auttoi avarammille vesille eikä enää ole pitkään aikaan ahdistanut kuten ennen.


    • jeejsuspaskoille

      Aloittaja, älä välitä noista jeejustelijoisa. Ovat sinua epäonnistueempia ihmisiä, joiden ainut toivo on että saavat ison harpun ja Jeesukselta isoa jossain helvetin taivaissa.

      • SallaKo

        Onko sinulla jokin lohdullisempi viesti aloittajalle?


      • viestialoittajalle
        SallaKo kirjoitti:

        Onko sinulla jokin lohdullisempi viesti aloittajalle?

        Jokainen päättää itse omasta elämästään ja sitä valintamahdollisuutta ei pidä häneltä ottaa pois. Ei jeesuapaskojen, joilla ei sitten ole lopultakaan mitään todellista sanottavaa muuta kuin ulkoa opeteltuja lauseita vähän kuin Isisillä, joka tappaa vääräuskoisia, eikä kenenkään muunkaan.

        Jos halutaan jokin elämää ylläpitävä kommentti, niin kysyn aloittajalta, oletko läpikäynyt kaikkia asialliset auttamistahot? Olet niin nuri, että epäilen ettet. Sieltä saattaa löytää ihan täysjärkisiäkin keskustelijoita, joten kokeile ensiksi se tie loppuun ennen kuin otat hengen itseltäsi.


    • ziiimii

      Tää aloitus oli jotenkin pysäyttävä sillä olen lukenut ap:n tekstejä toisella palstalla ja hän tosiaan on älykäs herkkä ihminen.
      Monilla sen kaltasilla ihmisillä on nyt vaikeat ajat. Olen itsekin henkisen tien kulkija - spiritualisti.
      Kannattaa lukea kanavoituja tekstejä niin saa kuvan mitä tällä hetkellä maapallolla tapahtuu.
      Ihmiskunta on muutoksessa ja herkät reagoivat siihen voimakkaasti, jopa itsetuhoisesti.
      Tämä muutosaika ei kuitenkaan kestä enää kauaa.
      Onneksi teillä on toisenne.
      Tästä ketjusta vielä sanoisin ettei jankuttamalla ja kiukkuraivolla voi muuttaa itsemurhaajan mieltä. Siinä pimeydessä ei empatiaa tunneta niin rekkakuskia kuin ketään muutakaan kohtaan. Toivon toki että ap miehensä kanssa on edelleen elossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe