"Lähetkö mun luo panee?"

IsoD

"Lähetkö mun luo panee?" Tuo lause tepsii lähes aina naisiin. Ei välttämättä samassa silmän räpäyksessä, mutta kun ilta etenee ja loppu häämöttää, niin yleensä multa tullaan kyselee, et onx tarjous vielä voimassa.

33

8304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Starless

      Pitänee kokeilla.

    • Nealeh

      ...saat varmaan loppu-illasta ravistella rumempia pois? ;)
      ..Kyllä, kyllä...

    • abc

      Olen tehny yhelle tietylle naiselle haluni
      hyvin selväksi just tolla lauseella mutta
      vastauksena on "voi ei, tää oli ihan yllätys"..
      ja sama oli seuraavina iltoina. No ehkä riippuu
      tilanteesta. Tunsin naisen vain jotenkin ja olin
      samassa porukassa koko illan ja koskettelin.
      Eikä ole ulkonäöstä ja luonteesta kiinni.

      • mitäää

        siis muija vastaa
        vastauksena on "voi ei, tää oli ihan yllätys"..

        mun on pakko kysyä mitä sä tällä tarkoit ????


      • abc
        mitäää kirjoitti:

        siis muija vastaa
        vastauksena on "voi ei, tää oli ihan yllätys"..

        mun on pakko kysyä mitä sä tällä tarkoit ????

        Tuli naiselle yllätyksenä että ehotin naimista
        aivan suoraan..


      • sitähän
        abc kirjoitti:

        Tuli naiselle yllätyksenä että ehotin naimista
        aivan suoraan..

        mä !!!

        et oliko se oikeen YLLÄTYS, älä ny mitää.
        jaa ettei osannu lukea sun ajatuksias, kuinkas ny nii oliko sulla lakki pääs.

        olisit vetä kullin esiin ekaks sit se ei olisi yllättyny.
        naapurin kalle teki niin ja voin sanoa et likka ei yhtää yllättyny sen kysymyksestä.


      • heh
        sitähän kirjoitti:

        mä !!!

        et oliko se oikeen YLLÄTYS, älä ny mitää.
        jaa ettei osannu lukea sun ajatuksias, kuinkas ny nii oliko sulla lakki pääs.

        olisit vetä kullin esiin ekaks sit se ei olisi yllättyny.
        naapurin kalle teki niin ja voin sanoa et likka ei yhtää yllättyny sen kysymyksestä.

        heh


    • nainen

      juntti

      • mies

        ...mutta ainoa keino, mikä toimii.


      • söpö-n
        mies kirjoitti:

        ...mutta ainoa keino, mikä toimii.

        Ehkä niillä jotka harrastavat irtosuhteita, Itse en ole koskaan harrastanut enkä harrasta ei siis todellakaan tehoa, mun rima on korkeampi.


      • atte4
        söpö-n kirjoitti:

        Ehkä niillä jotka harrastavat irtosuhteita, Itse en ole koskaan harrastanut enkä harrasta ei siis todellakaan tehoa, mun rima on korkeampi.

        aika moukkamaista ei mitään kunnioitusta naisia kohtaan


      • mies
        atte4 kirjoitti:

        aika moukkamaista ei mitään kunnioitusta naisia kohtaan

        ...sillä kunnioituksella ei saavuta mitään! Kohtelias ja naisia arvostava mies on nössö... tai niin ainakin kaikki ajattelee. Jos pitää valita, että kohteleeko naisia inhimillisesti ja on siten sinkkuna koko elämänsä, vai pitääkö naisia esineinä jolloin saattaa sen elämänsä rakkauden löytää, niin ei taida olla vaikea valinta?


      • cccp
        mies kirjoitti:

        ...sillä kunnioituksella ei saavuta mitään! Kohtelias ja naisia arvostava mies on nössö... tai niin ainakin kaikki ajattelee. Jos pitää valita, että kohteleeko naisia inhimillisesti ja on siten sinkkuna koko elämänsä, vai pitääkö naisia esineinä jolloin saattaa sen elämänsä rakkauden löytää, niin ei taida olla vaikea valinta?

        "Jos pitää valita, että kohteleeko naisia inhimillisesti ja on siten sinkkuna koko elämänsä, vai pitääkö naisia esineinä jolloin saattaa sen elämänsä rakkauden löytää"

        Surullista, mutta niin totta.


    • Jeppe

      Tiedän yhden kaverin joka kysyy aina suoraan naiselta "lähetkö panolle". Toimii kuulemma yhdessä tapauksessa kymmestä.

      • maisteri

        No sehän on muuten aika hyvin!:D Pitteepä kokeilla joskus...


      • jupe-78
        maisteri kirjoitti:

        No sehän on muuten aika hyvin!:D Pitteepä kokeilla joskus...

        siis niin totta! Kiltti ja komea normaali mies ei saa ikinä mitään. Ihan turha edes yrittää baarissa jutella eukkojen kaa normaalisti, sillä eihän siitä mitään kostu. Bilettää vaan kavereitten kaa ja ehdottelee panoja niin kyllä heruu!


      • apla
        jupe-78 kirjoitti:

        siis niin totta! Kiltti ja komea normaali mies ei saa ikinä mitään. Ihan turha edes yrittää baarissa jutella eukkojen kaa normaalisti, sillä eihän siitä mitään kostu. Bilettää vaan kavereitten kaa ja ehdottelee panoja niin kyllä heruu!

        "siis niin totta! Kiltti ja komea normaali mies ei saa ikinä mitään. Ihan turha edes yrittää baarissa jutella eukkojen kaa normaalisti, sillä eihän siitä mitään kostu. Bilettää vaan kavereitten kaa ja ehdottelee panoja niin kyllä heruu!"

        Ei baarissa käy kun aivottomia juoppoja hakemassa illaksi ja yöksi naista/miestä. säälittävää mun mielestä. sen takia sä et kilttinä baarista mitään löydä. sen takia mä en käy baareissa.


      • YxXy
        jupe-78 kirjoitti:

        siis niin totta! Kiltti ja komea normaali mies ei saa ikinä mitään. Ihan turha edes yrittää baarissa jutella eukkojen kaa normaalisti, sillä eihän siitä mitään kostu. Bilettää vaan kavereitten kaa ja ehdottelee panoja niin kyllä heruu!

        Sopivasti kun on jurrissa ja vaikka turpaansa saanut, on naisille kovempi panomies kuin nuo kiltit siistit ja kauniisti käyttäytyvät.


    • kokemusta on

      ei tietty päde kaikkiin naisiin, mutta osaa naisista kiehtoo suorapuheisuus eikä turha paskanjauhaminen. Etenkin varatut naiset tulevat loppuillasta hitaille hakemaan ja siitä sitten lähdetty jatkoille hoitamaan velvollisuudet, pitäähän sanansa pitää.

    • toisenlainen

      Turha yritys,ainakaan mun kohdalla. Paljastat vain tyhmyytesi.

    • Kaarina

      Hyvä yritys, IsoDee!
      Jaa vain huonoja vinkkejä, niin omat olemattomat mahiksesi paranevat aina kun höntit lukijat päättävät niitä vinkkejäsi kokeilla. Mitä seuraavaksi väität aukottomaksi keinoksi, käviskö oluen kaataminen tytön paidalle, ääliövirnistys päälle ja vaikka kuolematon repliikki:" Ootsä joku miss märkä teepaita?" Tätähän ei yksikään nainen voi vastustaa! :D

      • IsoD

        No eihän kaikki keinot kaikille sovi, se on fakta, mutta omaan suuhuni tuo lause sopii kuin muna perseeseen. Että sillä lailla.


      • japa
        IsoD kirjoitti:

        No eihän kaikki keinot kaikille sovi, se on fakta, mutta omaan suuhuni tuo lause sopii kuin muna perseeseen. Että sillä lailla.

        .. tosin itse en sano sanaa "panna" tai muutenkaan viittaa suoraan seksiin, olen huomannut että lause toimii paremmin kun vaan sanoo että "lähetkö meille kuhan tää paikka menee kiinni? oishan tossa jotkut jatkotkin mutta mun tekis mieli lähtee himaan.. taksilla siis" ("taksilla siis" kannattaa lisätä lauseeseen antamaan siihen lisää voimaa jos nainen vaikuttaa erittäin pantavalta) tai vastaavaa, nainen menee yleensä hieman hämilleen vaikka tajuaa toki mistä on kyse - on toiminut useampaan otteeseen.

        Ja ei ole muuten mun kohallani kyse ainakaan siitä että en naista arvostaisi. Arvostan naista tasan yhtä paljon kuin itseäni enkä itseänikään vihaa - jos olen itse valmis seksiin illan päätteeksi niin mielestäni aliarvioisin naista jos en olettaisi hänenkin olevan..


    • KTF

      Toi on toimiva lause. Siis pelimies, tai pikemminkin p*nomies, ei sitä ihan joka typylle heittele. Toimii sellaisiin huumorintajuisiin naikkosiin. Ei niinkään sellaisiin wannabe-julkkis-bilehile-mä-oon-niin-v*tun-kaunis-tyypeihin. Varmasti pari kymmenestä lähtee.
      Ite kyllä suosin lausetta: Lähdetääks meille vai teille panemaan/nussimaan. Itsevarmuutta täytyy olla. Ei ne Neitokaiset mitään nöyrään raflan nurkassa tärisevään hissukkaa halua.

    • naisiin

      Tämä lause toimii paremmin noin 30-vuotiaisiin naisiin. Tuon ikäisiä epätoivoisia sinkkunaisia on yllättävän paljon tässä maassa. 20-kymppisiä ritsoja on vaikempi saada mukaan tuolla tavalla. Kärsivät vielä tuossa iässä prinsessataudista eli odottavat että se Harlekinista tuttu prinssi tulee ottaa hänet.

    • sua

      Vetäisin sua idiootti ympäri korvia jos tulisit tuollaista lässyttään! Hyi yäks mitkä moukan tavat jätkällä!!!

    • Kappas, miltei kaima tällaisen säikeen tehnyt XD Jos nyt oot se minua kuuluisampi IsoD niin ootkos tuolla aloituslauseella sen Eerikan napannut?

      • onse-

        Taitaa olla sun oma vanha nikki


      • onse- kirjoitti:

        Taitaa olla sun oma vanha nikki

        Ei veikkoset :D
        Tää nyt on tämmöstä :) Jos rekkaa itsensä jollekin nicknamelle niin noita ns.perkärpäsiä ilmaantuu XD


    • Jokujostainuskoontullut

      Mitä sen panemisen ja irtosuhteilun tavoite on? auttaako holtiton viettien toteuttaminen omien geenien leviämistä ja/tai säilymistä? ihan rehellisesti...
      Mitäs jos vain hankkisi kunnollisen vaimon ja keskittyisi siihen.

    • hyvin-toimii

      Mulla toiminut aina myöskin tämä: Annatko vai tuhlaanko sinuun lortto aikaani?

    • ajomieseikiirehdi

      vanhemmille mmilfeille tepsii joka toinen vklp milloin ne on radalla lause: osaan piiskata kissasta nauun ulos nopeesti
      ne jää ihmetteleen mitä meinaat ja sit illalla kun ne onkännissä ne tulee kysyyn mitä sä tarkoitit ja sit voikin pyytää hitaalle ja näyttää kädestä pitäen mitä meinasit ja jo taksissa melkein pitäs olla munaa suussa

    • Hukassa2018

      "Läheks mun luo panee?"

      Aika selvä ja simppeli ehdotus, usein molempien aivoissa raksuttaa selvä ajatus että mitä mennään tekemään illan päätteeksi jos vain kiinnostusta löytyy.

      Itse olen pannut merkille että jos en selvästi ehdota seksiä, niin kyseinen nainen pitää poikaystävä materiaalina, jolloin itselläni kiinnostus lopahtaa. Ennemmin seksiä ja vasta sitten jatkoa jos sitä on.

      Vanhoja suomi24: keskusteluja.

      Nainen: "no kun pohdiskelevien miesten aloitteet ovat niin hienovaraisia, ettei niitä sellaisiksi tajua. Voisiko vaikka pyytää suoraan ulos, suudella tms. että tietäisi miehen olevan kiinnostunut!?!"

      Nainen: " Niin, olen aiemmin tehnyt aloitteita miesten suhteen ja huomannut sen täysin turhaksi toiminnaksi. Mies hyäksyy aloitteen joka kerta ja suostuu kaikkeen riippumatta siitä ,onko hän oikeasti kiinnostunut / rakastunut / sitoutunut. Kuinkahan moni mies on vaan "löytänyt" itsensä aviosta asti, vaikka vaan myötäili. Jos teen aloitteen, en siis voi tietää, onko mies kiinnostunut vai ei, koska kieltävää vastausta ei ole vielä nähty"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe