Voisitteko kertoa minulle, onko mahdollista tuottaa ulkopuolisella vaimoa aasian maista. esim. Thaimaa ? Joskus oli niinsanottuja tuojia, jotka toi vaimon tilauksesta ! olen etsinyt tietoa mutta en löytänyt !! Vastata voi myös postiin , [email protected]
Vaimo Aasian maista !!
8
82
Vastaukset
- jdsaldj
Mene itse sinne ja tutustu naiseen. Voit tuoda hänet sitten tänne.
Muuten ei onnistu. - Lumettako
Voi jessus. Kyllä se vaimo on kuule ihan ite hankittava. Jos sulla on suhteita, voit toki järkätä lumeliiton. Siitä saatetaan sulle maksaakin. Mutta mikään ei ole varmaa - lumeliitoissa naisen päällimmäinen motiivi ei ole vaimoksi ryhtyminen, siksi niitä lumeliitoiksi nimitetäänkin.
- Hämäläishemmo
Ihan suoraan sanottuna; älä osta vaimoa trokarilta vaan tutustu itse alusta pitäen. Jos netin kautta tutustut niin muista olla rehellinen äläkä maalaile elämästäsi yliampuvaa kuvaa, sillä jos sattuu käymään että päädyt avioon, niin ennenpitkää sitten joudut ylisuorittamaan tai tuore vaimosi lähtee hyvin äkkiä toisen kainaloon. Ja mene käymään siellä morsiamen luona...maksaa kenties parit donat per reissu, mutta viisastut vähän enemmän kuin nettikameraa katselemalla.
Jos satut tutustumaan kiinattareen, niin muista että he ovat lähes poikkeuksetta eteenpäin pyrkiviä, haluavat opiskella ja päästä Suomessakin työelämään, ei paha juttu, mutta muista se että olettavat sinunkin olevan työteliäs ja kohtuullisen hyvin toimeentuleva. Tuntemani kiinattaret, oman vaimoni lisäksi, eivät ole niitä jotka lähettävät rahaa kotiinsa...koska ei ole tarvetta.
Jos lopulta päädyt sitten aasiattaren kanssa naimisiinmenoajatuksiin, niin useimmiten taitaa mennä niin että menet morsiamesi luo sinne Aasian maahan jossa hän asuu, menette siellä avioon ja sitten kun hän tulee Suomeen, niin vahvistatte liittonne maistraatissa.
Mutta älä ihmeessä mitään vaimon trokausjuttuja....ei käy hyvin. - nsjjijjscckksclöö
Eikö niitä saa postimyynnistä?
- enkannata
Mikä kumman hinku on ostaa vaimo Aasiasta?
Siksikö että et pärjää suomalaiselle ja haluat jonkun joka passaa sinua?
Itseäni on aina inhottanut nää ukot, jotka ostavat itselleen nuoren aasialaisen.- pisnesmiäs
Ulkomainen on vaan parempi kuin suomalaiset itseänsä täynnä olevat sidukkapossut, passaa ne aasialaistytöt koska ne osaavat arvostaa miestä toisin kun Pirjot ja Marja-Leenat . Mieluummin käytän rahojani naiseen joka arvostaa kuin suomimutruun
- Uhkfghgfs
pisnesmiäs kirjoitti:
Ulkomainen on vaan parempi kuin suomalaiset itseänsä täynnä olevat sidukkapossut, passaa ne aasialaistytöt koska ne osaavat arvostaa miestä toisin kun Pirjot ja Marja-Leenat . Mieluummin käytän rahojani naiseen joka arvostaa kuin suomimutruun
Niin,se osaa ulkomainen nainen näytellä rahan edestä, suomalainen sen verta rehellinen, ettei näyttele, ainakaan kauan. Mä en vittu koskaan rupeis mitään sorjaa panopuuta tänne tuottamaan,Suomi-nainen paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882