15 vuotta naimisissa, ero, 12 vuotta yksin ja lasten kanssa, ei ainoatakaan mies suhdetta ,ei edes seksiä 12 vuoteen .sitten suomi 24 ja sieltä löysin miehen joka lopulta osoittautui tunteettomaksi ja kylmäksi. Ei halunnut kuin satunnaista yhteistä oloa ja seksiä.Itse olen oikea romantikko ja pysyvän suhteen ihminen. Nyt tuntuu maailmanlopulta kun kaverini haluaa erota.Taasko olen 12 vuotta yksin?(nainen 57 v)
Elämän loppu/kellot pysähtyvät
3
111
Vastaukset
- TaidatOllaXXXXXXL
"ei edes seksiä 12 vuoteen"
Kannattaa pitää ulkonäöstään edes jotenkin huolta niin kyseinen ongelma korjaantuu automaattisesti. - Ilmanmiestä
Kuten olet huomannu, seksin puutteeeen kukaan ei kuole. Tosi ikävää että mies johon aloit luottaa, osottautui mätäpaiseeksi. Hyvä kun pääsit siitä eroon.
Jos sinun kohdalle on kunnon kumppani tullakseen, se kyllä tulee. Täytä vain elämäsi asioilla jotka yhä koet kiinnostavina ja antoisina. - minimerkki
Olet 12 vuotta yksin jos niin haluat. Löydät uuden paremman ensi viikolla jos niin haluat.
"Sun kannattaa varoo mitä sä haluut sillä sä voit saada sen" sanoi joku rokkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21212007- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785329- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai524548Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 592072