Jumala Jeesuksineen itse tekevät kaiken ällöttävän

ällöJumala

Jumala Jeesuksineen yötä myöten, jatkuvasti ovat yötä päivää syyttömän uhrinsa kimpussa yhtä soittoa jo yli 5 kk häpäisten tätä jatkuvasti muille näyttäen.. Ovat itse kaiken ällöttävän hälle tehneet, ovat öisin hänen kimpussaan saadakseen hällä kaikenlaisen mukamsa ällön alapääasian. Ovat sen takia aina vaan tämän saman kimpussa, koska jotta typerät ennustuksensa Ilmestyskirjassa (Sodomma ja Gomorra) tapahtuisi, joutuivat valehtelemaan ja itse valmistamaan SOdommansa ja Gomorransa tähän mieheen, ku eivät saaneet mitään oikeata hänestä aikaan. Ovat jatkuvasti näin olleet itse "hässimässä" mieheen kaiken alapää-ällön. Heille ei kelvannut ollenkaan oikeat syylliset eikä rikolliset, vaan piti tulla noin härskisti oikein väkisin mieheen laittamaan omat luomansa SOdomman ja Gomorran, tämä mies oli aivan normaali, tavallinen ihminen, ja kaiken He hänestä kehtasivat näyttää muille, koko pervoshownsa. Sellaisia ovat Jumala Jeesuksineen. Jatkoivat myös sen takia, kun koska ilmoitin aisasta kaikkiin kirkkokuntiin, he alkoivat aina vaan enemmän tekemään itse kaiken tuon ällön ym, koska eivät voineet antaa kuvaa itsestään, että olisivat valehdelleet: He jatkoivat aina, jatkuvalla syötöllä, jotta saavat valepaskansa siten läpi, että mukamas oikeasti olis noin. Tämä mies on alusta asti ollut Heidän syytön, uhrattu, kiusattu, kidutettu uhrinsa, jolle he ovat kaiken ällön ja pahan, vaarallisen tehneet. Ainoat ällöt ja hävyttömät täällä ovat Jumala Jeesuksineen, ovat myös ainoat syylliset, syntiset ja rikolliset, tämä mies ei ole mitään noista ollut koko yli puoleen vuoteen. Kaikki tulee ilmi, sillä kerron kaikille koko Heidän touhunsa, loppuu valeella häpäisy ja koko toiminta, langetuksineen (ovat aina olleet laittomia ja paikkansapitämättömiä) ja kampituksineen. Koko tämä viim. puoli vuotta on ollut Heidän omaa valesaastaansa ja Eksytystä, kaikki löytyy profetioista.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvcgg

      Syyttävät päivin ja öin, mistä suunnasta syytökset tulee, no uskovien ja rikkaiden. Köyhien syy tilaansa on rikkaiden mielestä heidän itsensä, unohtaen sen että systeemi on rikkaiden, se joka takaa rahan jakamisen heiltä heille itselleen. Uskovien mielestä syntisiä ovat muut, unohtaen että he siten määrittelevät asioita, jotta yleensä pystyvät syyttää ja itsensä siteen korottaa.

    • tutkittuon

      Sopiko aloittajalle että tutkit tuota viereistä keskustelua -mitä on ajaton elämä

    • ggdff

      Jeesus ja jumala ovat ihmislähtöistä mietelmää, siksi ne ideat eivät toimi täydellisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe