Herrat Valtiaat ovat itse kaikki viime aikaiset, pitkään olleet asiat tehneet= syntiä on vääntää/aiheuttaa itse HE valetta vaarallista (tiesivät aina tämänkin, silti jatkoivat) ja vielä "ilmiantaa" tällainen kaiken valeella/vääryydellä kohdellun uhrin ja esittäminen sitten syyllisenä kaikille. Synti, syyllisyys ovat pelkästään Jumalan ja Jeesusten tilillä, koska He tietoisesti aina tulivat, hyökkäsivät syyttömän ja aivan täysin avuttoman kampitetun uhrinsa kimppuun. Heillä ainoastaan syy, syyllisyys ja synti kontollaan. Oikeanlainen oikeus, ainoa oikea totuus ja ihmisoikeudet tulevat vaputtamaan tämän valeella raiskatun ja -syytetyn umpiväsyneen poloisen miesressukan. TOTUUS TULEE ILMI! Herrat maksavat omat syntinsä ja tekonsa ihan itse, enää ette langeta syyttömän uhrin päälle! Kaikille Teillekin luetaan Lait ja Oikeudet, myös meidän oikeutemme.
Jumala &Jeesus=tietoiset synnintekijät
Tevastuuseen
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351