Täällä kirjoittelee tällanen 29-vuotias mies etelä-pohjanmaalta.Olen tällanen lyhyet tummat hiukset omistava sinisimmuinen mies.Mittani ovat 176/81.Harrastuksina mm.kanaharrastus,musiiikin kuuntelu (iskelmä,pop),ravikimpat.Hakuses ois elämänkumppani,jospa täältä se vaik löytyis.Kriteereinä:siniset simmut,hoikka/normaalipainoinen,mukava,sopivasti itsevarma,rehellinen nuori nainen.Sekä brunetet että nätit blonditkin on mieleeni, kunhan omistat on pitkät tai puolipitkät hiukset.Tykkään ihan perusarjesta, oon enemmän tällanen koti-ihminen ja sellanen ois myös hakuses.Toki joskus mukava lomailla.Oon enemmän kotimaanmatkaaja kuin ulkomailla viihtyvä.Varmimmin minut tavoitat sähköpostiosoitteesta [email protected]ässä ku on nää typerät rajoitukset.Jos kiinnostuit niin ota ihmees yhteyttä!
Muutaman tärkeän asian kerron vielä itsestäni:
- en hyväksy homoja, lesboja enkä biseksuaaleja
- en hyväksy kumppanin käyttävän alkoholia raskauden,imetyksen aikana
- en harrasta seksiä ennen avioliittoa
Olethan lapsirakas sillä itse pidän lapsista paljon ja samaa toivoisin kumppanilta!
Ota yhteyttä jos kiinnosti niin katotaan miten tul
viesker
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056