Keskusta, alkanut inhottaa

Mielenmuutos

Olen ollut taipuvainen äänestämään seuraavissa vaaleissa keskustaa, mutta en taida niin tehdä. Ei keskustassa puolueena mitään vikaa ole, sillä on hyvä johtaja, hyviä poliitikkojakin, ja aivan oikeita tavoitteita tässä tilanteessa. Mutta ovat alkaneet inhottaa eräät palstalla esiintyvät keskustalaiset. Eräs niistä ilmoittaa olevansa keskustaa lähellä, mutta erästä muuta lähempänä hän kokee olevansa tai ainakin haluaisi olla. Se hänellä on aina mielessään ja siitä hän aina uneksuu. Eräillä keskustalaisiksi leimautuneella on mielessään enemmän miesten välinen seksi ja miesten anukset kuin keskusta. Noista he eniten puhuvat, joten niiden täytyy olla heille tärkeintä.

Haluanko siis kuulua edes puolueen kannattajana tuollaiseen joukkoon? En hemmetissä! Vaikkei minusta tulisi samanlaista kuin he ovat, minua saatettaisiin alkaa luulla samanlaiseksi jos kannatan samaa puoluetta. Ajatus puistattaa! Kyllä minun täytyy poliittisestikin pysyä mahdollisimman kaukana sellaisesta joukosta.

Tämä on päätökseni. Tähän ei ole vaikuttamassa keskusta-puolue, ei kapi eikä mikään muu kuin nuo eräät kepulaiset. Kiitos heille siitä, että auttoivat minua vahvasti päätökseni teossa!

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outoja_lintuja

Tuo eräs, joka ilmoittaa olevansa keskustaa lähellä, on kuulemma ollut joskus persujen vaaliehdokkaana. Ja se toinenkin pitää heikolla kirjoitustaidollaan esillä lähinnä persujen teemoja. Puhuu Putkosen tavoin anuksen sijasta väliin sankkireiästäkin.

• huusiann

Keskusta laitta keskarin takaisin Alkoon ja kannattaa pakkoruotsia.

Vahva 'älä äänestä' luokitus Kepulle!

• älä_vlitä

suuri osa on inhonnut ja lisääntyvästi inhoaa kokoomusta ja heidän
      suurituloisten sairasta ahneuttaan.
      velalla haalittu huuhaa hyvinvointia hokeva fantastisuushöpötys on suorastaan vi-tuttanut vuosikausia ja tulokset näkyy & kuuluu tässä ajassa. miten päästä irti fantastisuudesta ja aaa-höpinöistä,ne on todella vaikeaa tulevaisuudessa.

• Asiatasioina

Et kai vain ole kapi? Kun puhut niistä, joiden mielissä kapi aina on. Ne muuten ei ole keskustalaisia. Ne homostelusta aina puhuvat on joitain pojankloppeja, kieroutuneita muutenkin. Se ensiksi tarkoittamasi on vain pelle, tahallaan tai tahtomattaan. Entinen kapiainen kuten kapikin, on vain kateellinen kapille, kun se on menestynyt paremmin sotilaana ja muutenkin elämässään. Yrittää nyt liata keskustaakin, kun sai sen ehdokkaana vain viisi ääntä.

• Päällikköjohto

Älä HV:ni viitsi! Et näköjään edelleenkään ymmärrä, että olit/olet sotilaana/johtajana erittäin huono vastaantulija minuun verrattuna!!! :-))

P.S. Vain erittäin huonot ja ulkokultaiset ihmiset äänestävät muita kuin Keskustan ehdokkaita!!!

• Saanenkysäistä
        Päällikköjohto kirjoitti:

Älä HV:ni viitsi! Et näköjään edelleenkään ymmärrä, että olit/olet sotilaana/johtajana erittäin huono vastaantulija minuun verrattuna!!! :-))

P.S. Vain erittäin huonot ja ulkokultaiset ihmiset äänestävät muita kuin Keskustan ehdokkaita!!!

että kun olet Suuri Johtaja, varmaan sinulla on myös Johtajan suuret tulot ja suuret verot. Aiotko kuitenkin jäädä kotimaahan, etkä mene veropakolaiseksi muille maille? Kuten Wahlroos ja eräät muut suurituloiset niin tekee. Kokomusta sinun pitäisi äänestää eikä keskustaa, jos haluat jälkeläistesi säästyvän suurilta perintöveroilta.

• En edes leikilläni viitsisi sanoa, että olen ollut aikomuksissa äänestää kepua, joten en tietenkään ole tuo avaaja. Tuskin siihen oikeasti uskotkaan, jollet halua olla samanlainen kuin tuo palstaa päivystävä turhimus, joka todella sairailla avauksillaankin on tänään minua kaipaillut ja tullut jo tällekin avaukselle ja nähnyt minut sinussakin! Silloin, kun tuo avaus on tehty, ajelin Tampereelta tänne Helsinkiin, ja vaikka viime vuonna pari kertaa syyllistyin liikennerikkomukseen - ylinopeuteen - en sentään ajaessani tietsikkaa näpyttelisi. Sitä paitsi minulla ei edes ole ”läppäriä” eikä sellaista älypuhelinta, joilla niin edes voisin tehdä.

Hyvästä kirjoitusasusta voisin arvella avaajan olevan täällä erääksi järkeväksi ja hyvin kirjoittavaksi osoittautuneen kepulaisen, mutta tuskin tuo hänkään on. Ainakin tähän asti hänkin on aina esiintynyt rekisteröidyllä nikillään, jolla on myös sanonut suoria mielipiteitään noista eräistä. Näkyy sanovan nytkin tuolla johtajaa leikkivän turhimuksen avauksella. Mutta ei hän ole ilmoittanut olevansa aikeissa luopua kepun kannatuksesta. Kai täällä ainakin satunnaisesti on joku muukin täyspäinen, joka on todella aikonut äänestää kepua, mutta on tullut toisiin ajatuksiin tuollaisia nähdessään.

Kyllä nuo avaajan tarkoittamat ainakin uskovat olevansa kepulaisia, ja siksi he ovat noin fiksautuneet nimenomaan minuun, kun tietävät minut vahvasti anti-kepulaiseksi. Mutta en ainakaan halua uskoa, että tuo pelle-Hermanni olisi koskaan ollut toimiupseeri. Hän tuli palstalle nikillä ylil evp ottaen tuon nikin vain pyrkimyksenään päästä lähemmäksi minua, ei sentään vertaisekseni. Mutta kun ei siinä onnistunut, aloitti tuon naurettavan shown, jota on jatkanut jo säälittävän puolelle mennen. Jostain hän sai tietää tuon evp-toimiupseeri O. A:n olemassaolon ja alkoi vihjailla olevansa hän. En tunne O.A:ta, enkä tiedä, miten hän on sotilaana menestynyt, mutta ei hän liene saanut suurta luottamusta ainakaan ammattitovereiltaan, kun ei ole ollut koskaan mukana noissa evp-riennoissa, joissa minä nytkin viikonlopun olin. Mutta onhan hän ollut tosin kepun ehdokkaana kuntavaaleissa, saaden tosiaan vain ne viisi ääntä. Tuskinpa O. A kehtaisi sellaisella saavutuksella ylpeillä kepun lähellä olosta, kun kepulaiset eivät ole halunneet olla lähellä häntä;))

En voi uskoa, että tuo johtajaa leikkivä sekopää olisi pystynyt palvelemaan täyttä uraa toimiupseerina, edes huonollakaan menestyksellä, kyllä hän olisi joutunut sotaväestä ulostetuksi. Ellei sitten ole yksinäisyydessään seonnut vasta eläkeläisenä. Enpä viitsi vaivata mokomien vuoksi päätäni yhtään enempää; jos haluavat olla kaheleita, olkoot toki sitä koko päällään. Paljon mieluummin muistelen oikein mukavaa ja hyvän ohjelman täyteistä viikonloppuani evp-veljieni parissa ja naisystäväni hyvässä hoivassa Tampereella. Ja odotan parempaa showta, eli puoluejohtajien varsinaisia vaalikeskusteluita, jotka ehkä antavat aihetta tämän palstan aihepiirin mukaiselle avauksellenikin.

• Totuutta_kapille
        kapi_ kirjoitti:

En edes leikilläni viitsisi sanoa, että olen ollut aikomuksissa äänestää kepua, joten en tietenkään ole tuo avaaja. Tuskin siihen oikeasti uskotkaan, jollet halua olla samanlainen kuin tuo palstaa päivystävä turhimus, joka todella sairailla avauksillaankin on tänään minua kaipaillut ja tullut jo tällekin avaukselle ja nähnyt minut sinussakin! Silloin, kun tuo avaus on tehty, ajelin Tampereelta tänne Helsinkiin, ja vaikka viime vuonna pari kertaa syyllistyin liikennerikkomukseen - ylinopeuteen - en sentään ajaessani tietsikkaa näpyttelisi. Sitä paitsi minulla ei edes ole ”läppäriä” eikä sellaista älypuhelinta, joilla niin edes voisin tehdä.

Hyvästä kirjoitusasusta voisin arvella avaajan olevan täällä erääksi järkeväksi ja hyvin kirjoittavaksi osoittautuneen kepulaisen, mutta tuskin tuo hänkään on. Ainakin tähän asti hänkin on aina esiintynyt rekisteröidyllä nikillään, jolla on myös sanonut suoria mielipiteitään noista eräistä. Näkyy sanovan nytkin tuolla johtajaa leikkivän turhimuksen avauksella. Mutta ei hän ole ilmoittanut olevansa aikeissa luopua kepun kannatuksesta. Kai täällä ainakin satunnaisesti on joku muukin täyspäinen, joka on todella aikonut äänestää kepua, mutta on tullut toisiin ajatuksiin tuollaisia nähdessään.

Kyllä nuo avaajan tarkoittamat ainakin uskovat olevansa kepulaisia, ja siksi he ovat noin fiksautuneet nimenomaan minuun, kun tietävät minut vahvasti anti-kepulaiseksi. Mutta en ainakaan halua uskoa, että tuo pelle-Hermanni olisi koskaan ollut toimiupseeri. Hän tuli palstalle nikillä ylil evp ottaen tuon nikin vain pyrkimyksenään päästä lähemmäksi minua, ei sentään vertaisekseni. Mutta kun ei siinä onnistunut, aloitti tuon naurettavan shown, jota on jatkanut jo säälittävän puolelle mennen. Jostain hän sai tietää tuon evp-toimiupseeri O. A:n olemassaolon ja alkoi vihjailla olevansa hän. En tunne O.A:ta, enkä tiedä, miten hän on sotilaana menestynyt, mutta ei hän liene saanut suurta luottamusta ainakaan ammattitovereiltaan, kun ei ole ollut koskaan mukana noissa evp-riennoissa, joissa minä nytkin viikonlopun olin. Mutta onhan hän ollut tosin kepun ehdokkaana kuntavaaleissa, saaden tosiaan vain ne viisi ääntä. Tuskinpa O. A kehtaisi sellaisella saavutuksella ylpeillä kepun lähellä olosta, kun kepulaiset eivät ole halunneet olla lähellä häntä;))

En voi uskoa, että tuo johtajaa leikkivä sekopää olisi pystynyt palvelemaan täyttä uraa toimiupseerina, edes huonollakaan menestyksellä, kyllä hän olisi joutunut sotaväestä ulostetuksi. Ellei sitten ole yksinäisyydessään seonnut vasta eläkeläisenä. Enpä viitsi vaivata mokomien vuoksi päätäni yhtään enempää; jos haluavat olla kaheleita, olkoot toki sitä koko päällään. Paljon mieluummin muistelen oikein mukavaa ja hyvän ohjelman täyteistä viikonloppuani evp-veljieni parissa ja naisystäväni hyvässä hoivassa Tampereella. Ja odotan parempaa showta, eli puoluejohtajien varsinaisia vaalikeskusteluita, jotka ehkä antavat aihetta tämän palstan aihepiirin mukaiselle avauksellenikin.

Ei noin pöljää aloitusta tekisi kukaan muu kuin sinä, joten sen suhteen avaajaa on turha arvuutella.

Kukapa muu todellakaan olisi niin umpihullu, että tätä palstaa pitäisi äänestyspäätöksensä vaikuttimena millään tapaa. Ja johan onneton jaaritteleva kirjoitustyyli paljastaa avaajan heikkolahjaiseksi - siis sinuksi.

Kovasti sinua tuntuu vaivaavan kuka kukin kirjoittaja on, ja onko joku ollut laillasi aliupseeri. Turha pohtia. Olethan itse varsin osuvasti todistanut, kuinka aliupseerina armeijan palveluksessa saattoi selvitä hyvin vähin älyllisin eväin. Tai siis kokonaan vailla tuota järjen valoa. Tosin sinuthan ohjattiin hallinnollisiin aputehtäviin esikuntaan, joten ethän sinä siis sotilaana menestynyt. Mutta selvisit kuitenkin heikoilla lahjoillasikin.

• Tarkennuksia
        Päällikköjohto kirjoitti:

Kapi on kyllä ollut sotilas, mutta ei johtaja. Heikkolahjaisena ja kykenemättömänä sotilasjohtajaksi siirrettiin esikuntaan apulaiseksi hallintotehtäviin.

Tämä tarkennuksena viestiisi.

• PäällikköjohtajaSI
        kapi_ kirjoitti:

En edes leikilläni viitsisi sanoa, että olen ollut aikomuksissa äänestää kepua, joten en tietenkään ole tuo avaaja. Tuskin siihen oikeasti uskotkaan, jollet halua olla samanlainen kuin tuo palstaa päivystävä turhimus, joka todella sairailla avauksillaankin on tänään minua kaipaillut ja tullut jo tällekin avaukselle ja nähnyt minut sinussakin! Silloin, kun tuo avaus on tehty, ajelin Tampereelta tänne Helsinkiin, ja vaikka viime vuonna pari kertaa syyllistyin liikennerikkomukseen - ylinopeuteen - en sentään ajaessani tietsikkaa näpyttelisi. Sitä paitsi minulla ei edes ole ”läppäriä” eikä sellaista älypuhelinta, joilla niin edes voisin tehdä.

Minä olen katu-uskottava. Sinä olet pelkkä reikå.

• Totuutta_kapille kirjoitti:

Ei noin pöljää aloitusta tekisi kukaan muu kuin sinä, joten sen suhteen avaajaa on turha arvuutella.

Kukapa muu todellakaan olisi niin umpihullu, että tätä palstaa pitäisi äänestyspäätöksensä vaikuttimena millään tapaa. Ja johan onneton jaaritteleva kirjoitustyyli paljastaa avaajan heikkolahjaiseksi - siis sinuksi.

Kovasti sinua tuntuu vaivaavan kuka kukin kirjoittaja on, ja onko joku ollut laillasi aliupseeri. Turha pohtia. Olethan itse varsin osuvasti todistanut, kuinka aliupseerina armeijan palveluksessa saattoi selvitä hyvin vähin älyllisin eväin. Tai siis kokonaan vailla tuota järjen valoa. Tosin sinuthan ohjattiin hallinnollisiin aputehtäviin esikuntaan, joten ethän sinä siis sotilaana menestynyt. Mutta selvisit kuitenkin heikoilla lahjoillasikin.

Ei yllätä, että tuon JOHTAJAN lisäksi myös sinä ”näet” avaajan minuksi. Olenhan harvinaisen pöljä ja sinä harvinaisen älykäs ja korkealle opiskellut - noin olet antanut lukemattomat kerrat ymmärtää aina perässäni roikkuen. Mielipiteitä mistään muusta sinulta ei ole kuultukaan. Ei tosin ole nähty todisteita opintosaavutuksistasi, mutta älykkyyttäsi ei sopine epäillä, kun olet noin osannut keskittyä mielestäsi tärkeimpään.

Minä sen sijaan olen kärttämänänne näyttänyt todistuksianikin, ja kiitettäviä ne ovat kaikki olleet, useimmat priimustodistuksia. Ja työstäni henkilöstöhallinnon opettajana ja mestarikurssin johtajana Esikuntakoulussa esimieheni ovat antaneet lausunnon (olen näyttänyt tämänkin alkuperäisenä, nyt vain kopsaan siitä):

Arviointi Kapteeni Korhosen työtaidosta ja henkilökohtaisesta käyttöarvosta on muodostunut seuraavaksi:
        Johtamistaito Kiitettävä
        Suunnittelu- ja toimeenpanokyky Kiitettävä
        Kouluttamistaito Kiitettävä
        Kirjallinen esitystaito Kiitettävä
        Suullinen esitystaito Kiitettävä
        Yhteistyökyky Kiitettävä
        Kapteeni Korhonen kuului niiden neljän ensimmäisen joukkoon, jotka puolustusvoimissa ylennettiin kapteeniksi 1.3.1979.

Mutta mitäpä noista todistuksista, jotka on saatu joukossa, jossa oli vain n. 5200 pöljää ja vain yksi välkky ja pätevä, joka ainoana joukosta eteni JOHTAJAKSI - ja pätevöityi myös kepulaiseksi! Eipä sellaisen tarvinnut uhrata lahjojaan enää siviilitöihin, kuten minun täytyi tehdä. Niistäkin kyllä sain kovin kiittäviä lausuntoja ja eläkkeelle jäädessäni jopa korkeimman kunniamerkkini - siitäkin olet nähnyt todisteen. Mutta eihän tuollaisellakaan ole mitään arvoa, kun se on saatu vain Valiolla, jonka palveluksessa ei tietenkään ollut muita kuin pöljiä. No, oli siellä muutamia kepulaisiakin, mutta ei varmaan yhtä viisaita kuin tällä palstalla.

Aiheetta enempään tyydyn nyt olemaan vain tällainen pöljä. Ja kiitän sinua korkealle opiskellutta ja elämässäsi muutoinkin minua paljon paremmin menestynyttä älykköä ja lahjakkuutta siitä, että kuitenkin näet minut niin tärkeäksi, että aina olet kannoillani etkä koskaan puhukaan muusta kuin minusta. Hiveleehän sellainen itsetuntoani. Ilman sitä varmaan saisin alemmuuskompleksin - ja alkaisin esiintyä vaikka JOHTAJANA tai korkealle opiskelleena, elämässään menestyneenä älykkönä!

• Käyttöarvo
        kapi_ kirjoitti:

Ei yllätä, että tuon JOHTAJAN lisäksi myös sinä ”näet” avaajan minuksi. Olenhan harvinaisen pöljä ja sinä harvinaisen älykäs ja korkealle opiskellut - noin olet antanut lukemattomat kerrat ymmärtää aina perässäni roikkuen. Mielipiteitä mistään muusta sinulta ei ole kuultukaan. Ei tosin ole nähty todisteita opintosaavutuksistasi, mutta älykkyyttäsi ei sopine epäillä, kun olet noin osannut keskittyä mielestäsi tärkeimpään.

Minä sen sijaan olen kärttämänänne näyttänyt todistuksianikin, ja kiitettäviä ne ovat kaikki olleet, useimmat priimustodistuksia. Ja työstäni henkilöstöhallinnon opettajana ja mestarikurssin johtajana Esikuntakoulussa esimieheni ovat antaneet lausunnon (olen näyttänyt tämänkin alkuperäisenä, nyt vain kopsaan siitä):

Arviointi Kapteeni Korhosen työtaidosta ja henkilökohtaisesta käyttöarvosta on muodostunut seuraavaksi:
        Johtamistaito Kiitettävä
        Suunnittelu- ja toimeenpanokyky Kiitettävä
        Kouluttamistaito Kiitettävä
        Kirjallinen esitystaito Kiitettävä
        Suullinen esitystaito Kiitettävä
        Yhteistyökyky Kiitettävä
        Kapteeni Korhonen kuului niiden neljän ensimmäisen joukkoon, jotka puolustusvoimissa ylennettiin kapteeniksi 1.3.1979.

Mutta mitäpä noista todistuksista, jotka on saatu joukossa, jossa oli vain n. 5200 pöljää ja vain yksi välkky ja pätevä, joka ainoana joukosta eteni JOHTAJAKSI - ja pätevöityi myös kepulaiseksi! Eipä sellaisen tarvinnut uhrata lahjojaan enää siviilitöihin, kuten minun täytyi tehdä. Niistäkin kyllä sain kovin kiittäviä lausuntoja ja eläkkeelle jäädessäni jopa korkeimman kunniamerkkini - siitäkin olet nähnyt todisteen. Mutta eihän tuollaisellakaan ole mitään arvoa, kun se on saatu vain Valiolla, jonka palveluksessa ei tietenkään ollut muita kuin pöljiä. No, oli siellä muutamia kepulaisiakin, mutta ei varmaan yhtä viisaita kuin tällä palstalla.

Aiheetta enempään tyydyn nyt olemaan vain tällainen pöljä. Ja kiitän sinua korkealle opiskellutta ja elämässäsi muutoinkin minua paljon paremmin menestynyttä älykköä ja lahjakkuutta siitä, että kuitenkin näet minut niin tärkeäksi, että aina olet kannoillani etkä koskaan puhukaan muusta kuin minusta. Hiveleehän sellainen itsetuntoani. Ilman sitä varmaan saisin alemmuuskompleksin - ja alkaisin esiintyä vaikka JOHTAJANA tai korkealle opiskelleena, elämässään menestyneenä älykkönä!

Hohhohoohoooooo... Arvio...henkilökohtaisesta käyttöarvosta... Hohohoohooooo...

Kuka pöljä tuonkin on kirjoittanut?? Varmaan Kapi itse, ei kukaan muu noin hölmöä voisi keksiä. Henkilökohtainen käyttöarvo, hohohoooooooohooooooo

• Päällikkköjohto
        kapi_ kirjoitti:

Kahelin esiasteella Sinä HV:ni ainakin olet. Et Ymmärrä miten erilaiset viitekehykset meillä on. Sinulla papereita, minulla tuhansia ihmisiä.

• Päällikkköjohto kirjoitti:

Kahelin esiasteella Sinä HV:ni ainakin olet. Et Ymmärrä miten erilaiset viitekehykset meillä on. Sinulla papereita, minulla tuhansia ihmisiä.

Kun niin antaumuksella olet taas pyrkinyt saamaan huomiotani, vielä tämän poikkeuksellisen pitkän sessioni lopuksi sitä sinulle annan.

Vaikka olisit ollut toimiupseeri, jota en usko, olen tehtävissäni aivan varmasti ollut tekemisissä hyvin paljon suuremman ihmisjoukon kanssa kuin sinä. Monissa joukoissa, erilaisissa tehtävissä, myös rauhanturvajoukoissa, ja työni kohteena sotilasurani suurimman osan ajan olivat ihmiset. Ja niiden ihmisten kanssa oli yhteistoimintaa aivan toisin kuin on varusmieskouluttajalla koulutettaviensa kanssa. Ja varsin suurien ihmisjoukkojen kanssa olin yhteistoiminnassa myös myöhemmällä siviiliurallani. Kuten myös niissä monissa yhdistyksissä, joissa olen toiminut ja toimin edelleen. Sinun ainoa kontaktisi ihmisiin lienee nykyisin vain tämä palsta, ja kontaktit täällä ovat vain irvikuva oikeista ihmiskontakteista.

Enempään minulla ei liene aihetta, kun tuollaisessa asiassa minäkin pystyn sanomaan totuuden lyhyestikin.

• nähnyt

Äläs nyt, hän on kuulu setan jäsen, herra selffiekeppi.

• Ei_huolta

Menet vain vessaan okselle ja äänestät persuja kuten aina ennenkin.

Kyllä se siitä :)

• huusiann

Et ole ainoa. Pakkoruotsin kannattaja kuuluukin inhottaa.

• EiUskonnollisuutta

Ääriuskonnolliset vallankäyttäjät saavat vallan seuraavassa hallituksessa, ei hyvältä näytä. Ei kannattaisi yhdistää uskontoa ja politiikkaa, siitä ei ole hyviä kokemuksia missään.

Uskonto on yksityisasia, politiikka on yhteisten asioiden hoitamista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1216
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1055
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      844
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe