Te, jotka olette palanneet yhteen! Miten?

Rakas-ex

Kun tunsitte, että haluatte palata yhteen niin miten sa kaikki tapahtui?
Kyseessä kuitenkin tuttu ihminen eli seurustelitteko ennen yhteenmuuttamista vai muutitteko heti saman katon alle? Kuinka nopeasti/hitaasti kaikki tapahtui?
Jälkikäteen mietittynä; olisitko tehnyt jotain toisin jos voisit mennyttä muuttaa mitä tulee yhteen palaamiseen?

10

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttöystävä sanoi olevansa raskaana. Siksi palasin takaisin. Tosin ei se sitten ollutkaan. Se oli kuulema suurin rakkauden osoitus mitä se keksi.

    • uuttaputkeen

      En ikinä olisi palannut jos nyt pitäisi uudelleen päättää. Kaikki samat asiat, jotka johti eroonkin, vaan kärjistyvät.

    • unohda

      Mikään ei muuttunut, samat ongelmat tulivat vastaan hetken huuman jälkeen,
      molemmilta vilpitön yritys. Vuoden jälkeen ymmärrettiin tilanne, ja erottiin lopullisesti.
      Nykyään ollaan hyviä ystäviä, ja nauretaan menneille:)

      • Backandforthandback

        Sama täällä. Palattiin yhteen ja samat ongelmat tuli takaisin, erottiin sitten taas. Kummankin pitää rajusti muuttua jotta paluu onnistuu. Se vika ei ole toisessa vaan itsessä.


    • tarleena12

      Meilläkään mikään ei muuttunut paitsi että paha jäi pois, mutta se hyvä jota odotin tulevaksi tilalle ei tullut. Käännettiin toisillemme selkä, emmä lähentyneet vaan kumpikin oli tavallaan saman katon alla omissa poteroissaan. En olisi palannut yhteen, jos olisin tiennyt miten käy, parempi asua vaikka vierekkäin omissa asunnoissa ja jos sitten alkaisikin hyvin pyyhkiä piiiii....tkässä juoksussa niin sitten vasta palaisin yhteen!

    • palatakko

      Oltiin seurusteltu 3vuotta josta viimenen vuosi asuttukin yhdessä, sitten tuli ero(kumppani muutti toiselle paikkakunnalle), jonka yhteydes sovittiin et pysytää kuitenki kavereina.
      useemman kerran eron jälkeen nähtiin ja päädyttiin sänkyyn, koska seksi oli mahtavaa vaik juttu ei muuten toiminukkaan.
      noin 6kk eron jälkeen palattiin takasin yhteen. ja 6kk siitä muutettiin yhdessä uudelle paikkakunnalle. juttu toimi alkuunsa ihan hyvin ja sitä jatku noin vuoden verran, sit alko taas ne riidat jotka alunperin oli eron syynä, sitten kuvioon tuli mukaan myös parisuhde väkivalta, joka paheni koko ajan (kumppani ei suostunut hakemaan apua), siinä vaiheessa päätin lähteä, pakkasin kamat kumppanin ollessa töissä ja lähdin ystäväni luo ja aloin etsiä omaa kämppää.
      oman asunnon saatuani ja loput tavarat haettuani kumppanini hakeutui terapiaan, nyt hän haluaisi yrittää vielä kanssani, mutta tuskimpa mie takasin siihen helvettiin enää meen (vaikka täytyy myöntää että välillä kaipaan exääni ja niitä hyviä hetkiä joita meillä oli)

      olemme molemmat naisia ja ikää 22 ja 26vuotta

    • 1w1w

      Otat vain rohkeasti yhteyttä kysyen vaikkapa "Mitä kuuluu?"
      Siitä se lähtee

    • Ikionnellinen

      Olimme yli neljä vuotta erossa ja aika kasvatti molempia. Rakastuimme uudelleen, alotettiin puhtaalta pöydältä ja mentiin uudestaan naimisiin. Emme kaivele vanhoja ja osaamme antaa anteeksi itsellemme ja toisillemme.Olen maailman onnellisin!

    • rakkkassti

      moi oltiin yhdessä 9 vuotta vaimolla 3 lasta minulla 3 lasta edellisistä liitoista . Erotiin luulen syyksi ei saatu lapsia sovitettu siihen liitoon . Meni 8 vuotta kun tavatiin sattumatta se kolahti täysillä alettiin olla yhdessä oli siinä rakkautta ja intohimoa mentiin avioliittoon päätettiin ei mikään enää meitä voi erottaa ei edes lapset . Ollaan edelleen yhdessä ja maailman onnellisimmat parit on jo aikaa mennyt 20 vuotta silti intohimo ja rakkaus sitä piisaa hirvee ikävä kun vaimo lähtee reissulle ystävien kanssa ulkomaille . huom. toinen mahdolisuus antoi meille ihanan loppu elämän , ikää on tullu mutta rakkaus ei lopu nautitaan loppu elämästä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe