Mistä netistä saa tummanvihreet converset kokoa 39 tilattua? Oon yrittäny ettiä mut en löydä mistää mut jos joku tietää nii kiitos etukäteen. :D
Tummanvihreät converset
6
281
Vastaukset
Joko löysit?
Kuulin, että tumman vihreä on kausiväri, ne tekee sitä erän, eikä sitten enää. Joten ei taida löytyä ihan helpolla.
Näin tänään yhdessä Intersportissa matalat Ox, (75 €) Yks ainoa pari oli 39 , loput pienempiä.
Korkeassa Hi -mallissa oli isoin 38 (jossain toisessa kaupassa oli vain yhdet, koko 44).- tyyli-conssi
valkeat ovat tyylikkäimmät: osta ne. Mitä nopeammin saat valkeat Conssit törkeän likaisiksi, sen parempi. Mene vaikka keväiseen metsikköön uusilla vakoisilla Consseillasi, niin minä teen edistääkseni katu-uskottavuuden saavuttamista.
- apupanpulat
Näihän se on :D
- Conssit_rules
Consseja pitää olla paljon... osan voi pitää puhtaina ja osan voi liata.
Mulla on n. 80 paria Consseja... mutta vain yhdet niistä ovat lyhytvartiset.
- conssejamämetsästän
Itseasiassa ite löysin sarenza.eu sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594