Mistä netistä saa tummanvihreet converset kokoa 39 tilattua? Oon yrittäny ettiä mut en löydä mistää mut jos joku tietää nii kiitos etukäteen. :D
Tummanvihreät converset
6
142
Vastaukset
Joko löysit?
Kuulin, että tumman vihreä on kausiväri, ne tekee sitä erän, eikä sitten enää. Joten ei taida löytyä ihan helpolla.
Näin tänään yhdessä Intersportissa matalat Ox, (75 €) Yks ainoa pari oli 39 , loput pienempiä.
Korkeassa Hi -mallissa oli isoin 38 (jossain toisessa kaupassa oli vain yhdet, koko 44).- tyyli-conssi
valkeat ovat tyylikkäimmät: osta ne. Mitä nopeammin saat valkeat Conssit törkeän likaisiksi, sen parempi. Mene vaikka keväiseen metsikköön uusilla vakoisilla Consseillasi, niin minä teen edistääkseni katu-uskottavuuden saavuttamista.
- apupanpulat
Näihän se on :D
- Conssit_rules
Consseja pitää olla paljon... osan voi pitää puhtaina ja osan voi liata.
Mulla on n. 80 paria Consseja... mutta vain yhdet niistä ovat lyhytvartiset.
- conssejamämetsästän
Itseasiassa ite löysin sarenza.eu sta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346