Olen vaihtamassa laturia, kosahti 214 tkm kohdalla. Laturin päässä olevan vakuumipumpun toimintaa olen miettinyt. Siitä lähtee kolme letkua. Ensimmäinen ohut menee jarrutehostimen "pataan" kuten kuuluukin. Tosin siitä lähtee toinen haara kajuutan puolelle. Mihin ohjaamon puolella tarvitaan alipainetta? Sitten on vähän paksumpi letku, joka menee johonkin sylinteriryhmän kohdalle. Ilmeisesti tästä menee vakuumikompuralle öljyvoitelu? Alempaa lähtee kolmas, paksumpi letku alemmas, öljypohjan viereen. Tästä kait voiteluöljy palautuu koneeseen? Mutta, jos kompura imee ilmaa mistä se tuuppaa imetyn ilman takaisin luontoon? Jostainhan vakuumikompuran pitäisi puhaltaa? Ilmeisesti missään letkussa ei ole kovaa painetta? Onko laturin vaihdossa jotain erityistä, joka pitäisi ottaa huomioon? Motonetista löysin oletettavasti tehdaskunnostetun laturin, jossa vakuumikompura on valmiina päässä. Alkuperäinen on Mitsubishin Fordille tekemä, uuden merkistä ei ole havaintoa.
Transit -98 diesel alipainepumpun letkut, toiminta
1
320
Vastaukset
Vaihdoin. nyt olen ajanut parisen tuhatta kilometriä uuden laturin kanssa. Hyvin pelittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187