laihat tytöt

just me

onko teijän mielestä oikeen laihat tytöt parhaimman näkösiä??kiinnostutteko helposti ei niin langanlaihasta tytöstä,varsinkaan jos ei itse näytä olevan painoonsa tyytyväinen?

40

5511

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiha kuin läski.

      Jos ihan varmasti haluat tietää, niin...

      Paremmuusjärjestys:

      1. Hoikka
      2. Normaalipainoinen
      .
      5. Laiha
      .
      .
      10. Pikkusen ylipainoinen
      .
      .
      .
      .
      .
      100. Läski


      T: m25v

      • never

        totuushan on et naosen pitää olla sopusoinnis mittaansa nähden eli eipä mikää luurangolt näyttävä malli kiinosta äijii, tosin poikkeuksiihan on ja niit tulee...normaalipainoinen on paras


      • mies
        never kirjoitti:

        totuushan on et naosen pitää olla sopusoinnis mittaansa nähden eli eipä mikää luurangolt näyttävä malli kiinosta äijii, tosin poikkeuksiihan on ja niit tulee...normaalipainoinen on paras

        Langanlaihoja (sairaita anorektikoita) on korkeintain 1%, kun taas läskiperseitä on reilusti yli 60%. Ja kyllä minä mihenä katson mieluummin mallimittaisia tyttöjä, kuin näitä lehmiä verkkareissä, joilla ei ole mitään muotoja, vaan läski. YÖK !!! Ja en ole nähnyt jo pitkään aikaan, yhtään suomalaista naista, jolla makkarat eivät pilkottasi napapaidan alta. Hyvät naiset, menkää punttisalille ja älkääkä syökö niin paljon.


      • Mallityttönen
        mies kirjoitti:

        Langanlaihoja (sairaita anorektikoita) on korkeintain 1%, kun taas läskiperseitä on reilusti yli 60%. Ja kyllä minä mihenä katson mieluummin mallimittaisia tyttöjä, kuin näitä lehmiä verkkareissä, joilla ei ole mitään muotoja, vaan läski. YÖK !!! Ja en ole nähnyt jo pitkään aikaan, yhtään suomalaista naista, jolla makkarat eivät pilkottasi napapaidan alta. Hyvät naiset, menkää punttisalille ja älkääkä syökö niin paljon.

        ja suomalaiset miehet ovat niin ihanan täydellisiä ja seksikkäitä!


      • terveisin nainen
        mies kirjoitti:

        Langanlaihoja (sairaita anorektikoita) on korkeintain 1%, kun taas läskiperseitä on reilusti yli 60%. Ja kyllä minä mihenä katson mieluummin mallimittaisia tyttöjä, kuin näitä lehmiä verkkareissä, joilla ei ole mitään muotoja, vaan läski. YÖK !!! Ja en ole nähnyt jo pitkään aikaan, yhtään suomalaista naista, jolla makkarat eivät pilkottasi napapaidan alta. Hyvät naiset, menkää punttisalille ja älkääkä syökö niin paljon.

        Olen 174/52. Läskit ei tasan pilkota, mutta mistä itsestään huolehtiva mies?!


      • Tane
        terveisin nainen kirjoitti:

        Olen 174/52. Läskit ei tasan pilkota, mutta mistä itsestään huolehtiva mies?!

        Sinua näkemättä uskallan väittää, että olet liian laiha. Minä en pidä läskeistä, muttei se tarkoita että pitäisin liian laihoistakaan. Lihas painaa enemmän kuin läski. Sen vuoksi oikeasti itsestään huolta pitävä nainen painaa yllättävän paljon. Lihakset tekevät sopusuhtaiseksi, mutta ne myös painavat.

        Sinun lukemasi kertovat, että tarkkailet ruokavaliotasi, muttei sinulla ole lihasmassaa. Menikö oikein?


      • herrasmies
        Tane kirjoitti:

        Sinua näkemättä uskallan väittää, että olet liian laiha. Minä en pidä läskeistä, muttei se tarkoita että pitäisin liian laihoistakaan. Lihas painaa enemmän kuin läski. Sen vuoksi oikeasti itsestään huolta pitävä nainen painaa yllättävän paljon. Lihakset tekevät sopusuhtaiseksi, mutta ne myös painavat.

        Sinun lukemasi kertovat, että tarkkailet ruokavaliotasi, muttei sinulla ole lihasmassaa. Menikö oikein?

        Naisilla ei pidäkään olla mitään hirveitä lihaksia. Hän on nainen, eikä mikään lastaaja, eikä ole mitään karmeampaa, kuin nainen kuntosalissa, nostamassa painoja. Jos on tarpeen, voin itsekin kantaa kassit kaupasta, se ei ole mikään ongelma. Naisen pitää olla naiseellinen.


      • Tane
        herrasmies kirjoitti:

        Naisilla ei pidäkään olla mitään hirveitä lihaksia. Hän on nainen, eikä mikään lastaaja, eikä ole mitään karmeampaa, kuin nainen kuntosalissa, nostamassa painoja. Jos on tarpeen, voin itsekin kantaa kassit kaupasta, se ei ole mikään ongelma. Naisen pitää olla naiseellinen.

        En tarkoittanut mitään bodaria vaan naista, joka pitää huolta itsestään. Kyllä huolenpito tarkoittaa tässä tapauksessa myös kunnosta huolehtimista. Itsensä hyvässä kunnossa pitävä nainen omistaa myös lihaksia, vaikkei punttiksella kävisikään. Kyse ei ole siitä, ettenkö voisi ostoskasseja kantaa. Kyse on siitä, että kunnossa olevasta naisesta on kaveriksi lenkille, ulkotöihin yms.


      • pieni luinen ja siro
        Tane kirjoitti:

        Sinua näkemättä uskallan väittää, että olet liian laiha. Minä en pidä läskeistä, muttei se tarkoita että pitäisin liian laihoistakaan. Lihas painaa enemmän kuin läski. Sen vuoksi oikeasti itsestään huolta pitävä nainen painaa yllättävän paljon. Lihakset tekevät sopusuhtaiseksi, mutta ne myös painavat.

        Sinun lukemasi kertovat, että tarkkailet ruokavaliotasi, muttei sinulla ole lihasmassaa. Menikö oikein?

        Et taida ihan kaikkea naisten fysiikasta tietää ;)

        Minulla on todella hentorakenteinen luusto. Salilla en käy, mutta ulkoilua koiran kanssa ja hyötyliikunta omakotitalon kimpussa pitää luonnollisen näköisenä ;)

        Tiedän kyllä, että painoni on ehkä eri laskureitten mukaan alakantissa, mutta verikokeiden (mm. hmari) mukaan olen todella loistvassa kunnossa.

        Eikä kaikkien tarvitse pitää samanlaisista naisista ;)


      • Rane
        herrasmies kirjoitti:

        Naisilla ei pidäkään olla mitään hirveitä lihaksia. Hän on nainen, eikä mikään lastaaja, eikä ole mitään karmeampaa, kuin nainen kuntosalissa, nostamassa painoja. Jos on tarpeen, voin itsekin kantaa kassit kaupasta, se ei ole mikään ongelma. Naisen pitää olla naiseellinen.

        Ja mitäs pahaa naisten puntilla käynnissä on? Naisille ei kovin helposti kehity liian isoja lihaksia ilman nappien vetoa. Kyllä mun mielestä on hienoa se, että nainen pitää itsensä hyvässä kunnossa. Miehisyyteni ei ole uhattuna sen takia, että naiseni on vahva fyysisestikin...Eikä se vähennä hänen naisellisuuttansa millään tavalla.


      • Rane
        pieni luinen ja siro kirjoitti:

        Et taida ihan kaikkea naisten fysiikasta tietää ;)

        Minulla on todella hentorakenteinen luusto. Salilla en käy, mutta ulkoilua koiran kanssa ja hyötyliikunta omakotitalon kimpussa pitää luonnollisen näköisenä ;)

        Tiedän kyllä, että painoni on ehkä eri laskureitten mukaan alakantissa, mutta verikokeiden (mm. hmari) mukaan olen todella loistvassa kunnossa.

        Eikä kaikkien tarvitse pitää samanlaisista naisista ;)

        Ei tarvitsekaan...Erilaisuus tekee elämästä mielenkiintoisen :).


      • Anonyymi
        herrasmies kirjoitti:

        Naisilla ei pidäkään olla mitään hirveitä lihaksia. Hän on nainen, eikä mikään lastaaja, eikä ole mitään karmeampaa, kuin nainen kuntosalissa, nostamassa painoja. Jos on tarpeen, voin itsekin kantaa kassit kaupasta, se ei ole mikään ongelma. Naisen pitää olla naiseellinen.

        Mihin se montemultinikki katos, sain hetken paistatella auringossa ja tups se tupsahti aurinkoni eteen sellainen käytös vituttaa


    • Kimi Räikkönen

      ei ainakaan Jenni Dahlmanin kaltaiset anorektikot paljoa viehätä, enkä ymmärrä miksi ne joitain viehättää, YÖK!

    • tyyppi

      Tavalliselle miehelle tavallinen nainen! Itsellä kun alkaa ikääkin olla, niin sitä alkaa arvostamaan sitä kuinka ne kilot kannetaan. Langanlaiha on sairaan näköinen eikä niitä kiloja mielestäni voi kauniisti kantaa.

      • Nainen20v.

        Miksi pitää jakaa naiset läskeihin ja anorektisiin malleihin? Minulla ei kyllä vatsamakkarat pullota minkään paidan alta, mutta en kyllä anorektikkokaan ole. Ei sitä ruokaa tarvitse syödä kuin silloin kun on nälkä (ja suomalaiset naiset valitettavasti änkevät ravintoa itseensä vain syömisen ilosta, ei vain silloin kun on nälkä) ja alkoholi lihottaa (eli ei kannata juoda sitä olutta kuin mies). Olen matkustellut paljon ja esim. ranskalaiset naiset ovat lähes poikkeuksetta hoikkia. Ja he eivät rehki lenkkipolulla tai salilla vaan syövät kohtuudella, jopa vähän. Omaa poikaystävääni rakastan siksikin niin paljon, että hän syö kaikkea, mitä hänelle kokkaan (pidän siis kokkaamisesta ja hyvästä ruuasta) ja saa puolestani juoda oluensa urheilua katsoessaan. Mutta hänpä myös urheilee paljon ja pysyy siksi kunnossa. Itse en opiskelujen ja työn takia ehdi niin paljon liikkua. Pysyn kuitenkin hoikkana syömällä vähän. En kuitenkaan ikinä näe nälkää tai pyörry ravinnon puutteesta. Anoreksia on sairaus. Kohtuus syömisen suhteen on eri asia. Ja suomalaiset naiset eivät tätä eroa suostu tajuamaan.


      • mies25v

        Jos on itse läski, niin miten voi vaatia, että toinen olisi normaalipainoinen. Mutta itse ainakin huolehdin ulkonäöstäni ja kunnostani, ja odotan samaa tyttöystävältäni. Laiskat läskit eivät kiinnosta.


      • n24v
        Nainen20v. kirjoitti:

        Miksi pitää jakaa naiset läskeihin ja anorektisiin malleihin? Minulla ei kyllä vatsamakkarat pullota minkään paidan alta, mutta en kyllä anorektikkokaan ole. Ei sitä ruokaa tarvitse syödä kuin silloin kun on nälkä (ja suomalaiset naiset valitettavasti änkevät ravintoa itseensä vain syömisen ilosta, ei vain silloin kun on nälkä) ja alkoholi lihottaa (eli ei kannata juoda sitä olutta kuin mies). Olen matkustellut paljon ja esim. ranskalaiset naiset ovat lähes poikkeuksetta hoikkia. Ja he eivät rehki lenkkipolulla tai salilla vaan syövät kohtuudella, jopa vähän. Omaa poikaystävääni rakastan siksikin niin paljon, että hän syö kaikkea, mitä hänelle kokkaan (pidän siis kokkaamisesta ja hyvästä ruuasta) ja saa puolestani juoda oluensa urheilua katsoessaan. Mutta hänpä myös urheilee paljon ja pysyy siksi kunnossa. Itse en opiskelujen ja työn takia ehdi niin paljon liikkua. Pysyn kuitenkin hoikkana syömällä vähän. En kuitenkaan ikinä näe nälkää tai pyörry ravinnon puutteesta. Anoreksia on sairaus. Kohtuus syömisen suhteen on eri asia. Ja suomalaiset naiset eivät tätä eroa suostu tajuamaan.

        Niin totta!! Ei enää eletä sodan jälkeen missä aina kun ruokaa on saatavilla pitää sulloa napaan koska ei tiedä millon sitä seuraavan kerran saa. En myöskään ymmärrä ylen syömistä jouluna miksi ihmeessä pitää tahaltaan venyttää vastalaukkua kerran vuodessa ei joulu oo mikään syy siihen?


    • tukeva kuin kukkakeppi

      Jos haluat varmasti tietää niin:

      1. aavistuksen verran ylipainoinen eli tukeva
      2. hoikka
      3. laiha eli kukkakeppi
      4. merkittävästi ylipainoinen eli lihava
      5. hengenvaarallisen ylipainoinen eli läski

      • mies

        Jos nainen on nuorena jo ylipainoinen, niin ensimmäisen lapsen jälkeen hänestä todennäköisesti tulee läski.

        Tyttöystäväni oli aavistuksen verran ylipainoinen kun tapasimme, mutta jo parin vuoden kuluttua, hän oli jo 10 kiloa lihavampi :(

        Joten

        1.Hoikka
        2.Laiha
        3.Kukkakeppi

        4. Ei enää kiinnosta.


      • Herrasmies
        mies kirjoitti:

        Jos nainen on nuorena jo ylipainoinen, niin ensimmäisen lapsen jälkeen hänestä todennäköisesti tulee läski.

        Tyttöystäväni oli aavistuksen verran ylipainoinen kun tapasimme, mutta jo parin vuoden kuluttua, hän oli jo 10 kiloa lihavampi :(

        Joten

        1.Hoikka
        2.Laiha
        3.Kukkakeppi

        4. Ei enää kiinnosta.

        painorasistit pitäs lopettaa pilaamasta meidän miesten mainetta. Ei millään pahalla. Jos ette ole enään yhdessä painon vuoksi niin kerropa tytöllesi terveisiä, että täällä olisi mies jota ei haittaa pyöreys.


      • timo
        Herrasmies kirjoitti:

        painorasistit pitäs lopettaa pilaamasta meidän miesten mainetta. Ei millään pahalla. Jos ette ole enään yhdessä painon vuoksi niin kerropa tytöllesi terveisiä, että täällä olisi mies jota ei haittaa pyöreys.

        Ainahan se pyöree kelpaa kun sitä on jo tajunnut että ei muuta saa. Mutta miehet jotka saavat lähes kenet vain haluavat hoikan naisen. Aivan varmasti hoikan valitsen jos kahdesta muuten tasavertaisesta pitää valita. Ylipaino kertoo jo luonteenkin heikkoudesta. Minäkin olisin yli 100kg läski jos en treenaisi. Samaa vaadin naiselta.


      • Herrasmies
        timo kirjoitti:

        Ainahan se pyöree kelpaa kun sitä on jo tajunnut että ei muuta saa. Mutta miehet jotka saavat lähes kenet vain haluavat hoikan naisen. Aivan varmasti hoikan valitsen jos kahdesta muuten tasavertaisesta pitää valita. Ylipaino kertoo jo luonteenkin heikkoudesta. Minäkin olisin yli 100kg läski jos en treenaisi. Samaa vaadin naiselta.

        Sitä voi saada kenet haluaa mutta silti valitsee hieman tukevamman, enkä tarkoittanut nyt liian pyöreää.

        Jonakin päivänä sinäkin ymmärrät mitä ajoin tällä viestillä takaa.


      • poju (24v)
        timo kirjoitti:

        Ainahan se pyöree kelpaa kun sitä on jo tajunnut että ei muuta saa. Mutta miehet jotka saavat lähes kenet vain haluavat hoikan naisen. Aivan varmasti hoikan valitsen jos kahdesta muuten tasavertaisesta pitää valita. Ylipaino kertoo jo luonteenkin heikkoudesta. Minäkin olisin yli 100kg läski jos en treenaisi. Samaa vaadin naiselta.

        Jos nainen ei "jaksa" tai "viitsi" huolehtia edes omasta terveydestä ja ulkonäöstä, niin puolestani saa jäädä yksin.


      • henkilön kuin sinä
        Herrasmies kirjoitti:

        Sitä voi saada kenet haluaa mutta silti valitsee hieman tukevamman, enkä tarkoittanut nyt liian pyöreää.

        Jonakin päivänä sinäkin ymmärrät mitä ajoin tällä viestillä takaa.

        Hänkin kertoi minulle, että vaimoksi kannatta valita ruman tai lihavan naisen, silloin ei ole pelkoa että nainen lähtee. Nainen on niin onnellinen että on onnistunut saaman miehen, että pysy miehen kanssa vaikka mies joisi, pettäisi tai löisi. Koska tietää ettei kukaan muu huoli häntä.

        Onhan tämäkin hyvä ajattelutapa, joten onnea vaan sinulle.


      • Herrasmies
        henkilön kuin sinä kirjoitti:

        Hänkin kertoi minulle, että vaimoksi kannatta valita ruman tai lihavan naisen, silloin ei ole pelkoa että nainen lähtee. Nainen on niin onnellinen että on onnistunut saaman miehen, että pysy miehen kanssa vaikka mies joisi, pettäisi tai löisi. Koska tietää ettei kukaan muu huoli häntä.

        Onhan tämäkin hyvä ajattelutapa, joten onnea vaan sinulle.

        miten aina vedetään tuo perheväkivalta, ryyppääminen ja pettäminen keskusteluun mukaan. Taitavat olla yleisiä ongelmia Suomessa.


      • supermies
        Herrasmies kirjoitti:

        miten aina vedetään tuo perheväkivalta, ryyppääminen ja pettäminen keskusteluun mukaan. Taitavat olla yleisiä ongelmia Suomessa.

        Kun tv:ssakin puhutaan käsistä karkaavista alkoholi ja välivalta ongelmista. Mutta en ole yllättynyt, jos yli puolet naisista ovat ylipainoisia läskejä, niin pitää ottaa aika montaa olutta, ennen kuin naisesta "tulee" pantavan näköinen. Ja kännissä sitä väkivaltaa vasta ilmenee. Ja ne jotka eivät oma tarpeeksi hyvää "mielikuvitusta" edes kännissä, joutuvat pettämään. Jos kotona odottaa laiska lihava lehmä verkkareissa, niin pakosta tulee baareissa käyttyä. Ei ihme että joka toisella on sormus baareissakin.


      • Herrasmies
        supermies kirjoitti:

        Kun tv:ssakin puhutaan käsistä karkaavista alkoholi ja välivalta ongelmista. Mutta en ole yllättynyt, jos yli puolet naisista ovat ylipainoisia läskejä, niin pitää ottaa aika montaa olutta, ennen kuin naisesta "tulee" pantavan näköinen. Ja kännissä sitä väkivaltaa vasta ilmenee. Ja ne jotka eivät oma tarpeeksi hyvää "mielikuvitusta" edes kännissä, joutuvat pettämään. Jos kotona odottaa laiska lihava lehmä verkkareissa, niin pakosta tulee baareissa käyttyä. Ei ihme että joka toisella on sormus baareissakin.

        tarvitse olutta tukevien naisten kanssa rakastellakseen.


      • lihava
        supermies kirjoitti:

        Kun tv:ssakin puhutaan käsistä karkaavista alkoholi ja välivalta ongelmista. Mutta en ole yllättynyt, jos yli puolet naisista ovat ylipainoisia läskejä, niin pitää ottaa aika montaa olutta, ennen kuin naisesta "tulee" pantavan näköinen. Ja kännissä sitä väkivaltaa vasta ilmenee. Ja ne jotka eivät oma tarpeeksi hyvää "mielikuvitusta" edes kännissä, joutuvat pettämään. Jos kotona odottaa laiska lihava lehmä verkkareissa, niin pakosta tulee baareissa käyttyä. Ei ihme että joka toisella on sormus baareissakin.

        kirjoittelee, ja kutsuu itseään vielä supermieheksi. Tuosta parisuhdeväkivallasta sen verran, mitä havaintoja omasta tuttavapiiristäni olen tehnyt..Kauniita ja hoikkia naisia on lyöty, mutta onneksi ovat ymmärtäneet ajoissa lähteä. Itselläni on sen verran itsekunnioitusta myöskin (ei varmaan saisi olla koska olen lihava), että sellaista miestä ei olekaan, joka minua saisi lyödä. Eli en tyydy mihin vaan, vain siksi että olen lihava, ja varsinkaan sitten kun tästä laihdun!


      • supermies
        lihava kirjoitti:

        kirjoittelee, ja kutsuu itseään vielä supermieheksi. Tuosta parisuhdeväkivallasta sen verran, mitä havaintoja omasta tuttavapiiristäni olen tehnyt..Kauniita ja hoikkia naisia on lyöty, mutta onneksi ovat ymmärtäneet ajoissa lähteä. Itselläni on sen verran itsekunnioitusta myöskin (ei varmaan saisi olla koska olen lihava), että sellaista miestä ei olekaan, joka minua saisi lyödä. Eli en tyydy mihin vaan, vain siksi että olen lihava, ja varsinkaan sitten kun tästä laihdun!

        Hyvä että laihdut, olen iloinen puolestasi!


      • edellinen
        supermies kirjoitti:

        Hyvä että laihdut, olen iloinen puolestasi!

        edellisessä viestissäni, mutta en mitään fiksua kommenttia kyllä odottanutkaan..


    • ihmettelijätyttö

      minkä takia monet sanoo että tykkää eniten hoikista ja normaalipainosista ku tosiasiassa huomiota(positiivista) saa eniten anorektisen laihat tytöt!!!pitääkö moni ehkä tällästa tosi hoikkaa tyttöä vielä normaalina eikä tajua et on anorektikko vai mitä??

      • naisille

        Liika laihoja suomessa on korkeintaan 1% kun taas läskejä reilusti yli 60%. Itse 22 vuoden aikana olen tavannut vain yhden naisen, joka oli mielestä liian laiha, mutta lähes kaikki muut olivat vähän tai reilusti ylipainoisia. Kesäisin suomessa on lähes mahdotonta bongata naista, jolla ei olisi makkaroita vyöllä. Suomikin on pikkuhiljaa siirtymässä Amerikan suuntaan, MacDonaldsit ja Hesburgerit tekevät asiansa.


      • Teekkari

        Nuo, mitä sinä nimität "anorektikoiksi", ovat tosiasiassa hoikkia.


      • poju vaan
        Teekkari kirjoitti:

        Nuo, mitä sinä nimität "anorektikoiksi", ovat tosiasiassa hoikkia.

        Läskin mielestä joka ikinen normaalipainoinenkin on anoreksiko.

        Munkin täti sanoo minua toisi laihaksi ja käskee syömän enemmän, vaikka olen 184cm/85kg, jus joo tosi laiha, Varmasti jotta minullakin olisi samanlainen läskiperse kuin hänellä.

        Kateutta se on, läskit ovat uskomattoman kateellisia normaalipainoisille :(


      • ihmettelijätyttö
        Teekkari kirjoitti:

        Nuo, mitä sinä nimität "anorektikoiksi", ovat tosiasiassa hoikkia.

        no hmm..mä vaan kirjotin ton viestin omasta kokemuksesta,olen siis anorektikko,en varmasti kenenkään mielestä läski...tuntuu vaan et monet(miespuoliset henkilöt) ei tajuu et oon ihan sairaalloisen laiha,vaan ihailee tätä mun 'hoikkuutta'!!!


      • vyötärönympärys 60 cm
        ihmettelijätyttö kirjoitti:

        no hmm..mä vaan kirjotin ton viestin omasta kokemuksesta,olen siis anorektikko,en varmasti kenenkään mielestä läski...tuntuu vaan et monet(miespuoliset henkilöt) ei tajuu et oon ihan sairaalloisen laiha,vaan ihailee tätä mun 'hoikkuutta'!!!

        Minä olen laiha, olen aina ollut, koko sukuni on laiha, en ole mikään ahmatti luonnostani mutta en mikään anorektikkokaan. Joskus olin jopa lihotuskuurilla, mutta ei tehonnut.

        Ei tunnu miehet laiheliinia mitenkään vierastavan, päinvastoin.

        Naisilta usein tulee kaikenlaisia kommentteja esim. näytät juuri keskitysleiriltä palanneelta, onko sulla anoreksia tms.... Joskus olen jopa takaisin joutunut toteamaan, että en minä läskipeppuasi tahtoisikaan.

        Se on ihme juttu, että laihalle voi sanoa melkein mitä vaan. En minäkään mene ylipainoiselle ihmiselle kommentoimaan hänen rasvakerroksiaan saatikka esitelmöimään ylipainon terveyshaitoista.

        Tajutkaa jo pikkuhiljaa, jotkut vaan on laihoja halusivat tai eivät, pitäkää huoli omasta painostanne.


    • Rowen82

      Minusta ihan normaali tai pyöreäkin vartalo näyttää paremmalta kuin laiha.

    • Anonyymi

      Ovat

    • Anonyymi

      Luun vieressä liha on parasta.

      -kansan perimätieto-

    • Kunnon jynkkypeppu se pitää olla, muuten ei viisari värähdä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe