En tee mitään

Tekemätön

Minulla on motivaatio työhön täysin nolla. Miten ihmeessä saan itseni nostettua tästä suosta? Teen ison osan ajasta etätyötä, mikä tarkoittaa sitä, että en tee mitään. Työpaikalla minulla on oma työhuone, joten sielläkään en tee mitään. Kaikki päivät roikun netissä, soittelen kavereilleni yms.

Huvittavinta tilanteessa on se, että sekä pomo että kollegat luulevat että olen hyvin tunnollinen ja ahkera. Olen aina aiemmin elämässäni ollutkin, joten luonteeltani sellaiselta varmasti vaikutankin. Muissa työpaikoissani olen aina antanut itsestäni 110%. Nyt en tee sitten yhtikäs mitään... Eikä kukaan huomaa sitä, koska olen hyvä selittämään. Se ettei asiat etene, johtuu minusta riippumattomista syistä... Muka. Ja kaikki ovat tyytyväisiä kun niin ahkerasti yritän vaikeista ajoista huolimatta. Hohhoijaa.

Miten tällaisesta ennen niin valtavan ahkerasta ihmisestä on tullut tällainen vätys? En arvosta itseäni enää yhtään työelämässä.

Aina välillä teen päätöksen, että TÄNÄÄN olen todella ahkera. Viimeksi tänä aamulla tein sellaisen päätöksen. No, kello on 11.30 ja en ole vielä edes aloittanut tekemään mitään. En ole edes avannut työsähköpostia. Työpäivä alkoi klo 8.00. Samalla kaavalla kaikki päivät...

Palkkaa tietysti saan, tästä että en tee yhtään mitään. Toki pientä palkkaa. Osaltaan ehkä isompi palkka voisi lisätä motivaatiota. Ainakin tulisi vielä enemmän huono omatunto, kun en tee mitään. Olen aina aiemmin ylenkatsonut sellaisia laiskimuksia, ja nyt olen yhtäkkiä itse tällainen... apua!

Minulla on perhe. Aviomies ja kaksi lasta. Minulla on myös ystäviä. Olen terve. Nukun yöllä 8 tuntia. Liikun jonkin verran. En siis keksi mitään sellaista vaikkapa terveyteen liittyvää ongelmaa.

Stressiä on jonkin verran, mutta tämä töissä tekemättömyyshän vain pahentaa asiaa. Miksi en tee mitään?

Kun yritän ja aloitan, niin minulle tulee fyysisestikin ahdistava olotila. Täytyy ihan väkisin yrittää tehdä töitä.

Kotona touhuan kyllä. Siivoan ja kokkaan, touhuan lasten kanssa, vietän parisuhdeaikaa. Tosin siihenkään ei ehkä ihan niin paljoa ole energiaa kuin ennen.

Tätä on jatkunut nyt noin pari kuukautta. Tähän on tultava muutos! Miten saan itseni tekemään töitä?

3

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raatajarankka30vee

      Sullahan on optimityö , ei tartte tehdä mitään ja palkka juoksee. Hanki joku uusi mielenkiintoinen harrastus mistä saat elämään vähän poweria.

    • jubgfvv

      Mä tekisin mieluusti etätöitä. Mutta kun työnantajani haluaa pitää kaikki valvonnan alla. Ja oikeesti tekisin hommia!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4678
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2765
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      206
      1798
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1329
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1268
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe