Kennedia Kauneushoitola

onko_oikeasti_kokemusta

Onko kokemusta Kennedia Kauneushoitolasta ja Elena Kravchenkosta. Kennedia Kauneushoitolan sivuilla on kuvia kestopigentoinneista ja niiden perusteella hän tekee hyvää ja siistiä työtä. Onko kellään henkilökohtaisia kokemuksia tästä paikasta?

Muilta kilpailevilta kosmetologeilta ei kiitos kommentteja!

23

5035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaaa

      Itsekin olisin kiinnostunut. Ainakin Youtubesta löytyy videoita heidän tekemistä pigmentoinneista.

    • Pigmentointiametsästävä

      Aika kirjavan oloisia ja monenlaatuisia pignentointeja oli sivuilla... Ihmeellisiä pikkupränttejä suttuisesti kuvien alakulmassa enkä saanut mitään tolkkua hänen käyttämästä tekniikasta kun oli niin monenlaisia kulmakarvoja. Osa hienoja kylläkin. En menisi itse ennen ku olisin nähnyt kuvia paikan päällä koska luulen että osa kuvista oli netistä kopioitu tai sellainen epäilys tuli mulle.

    • onko_oikeasti_kokemusta

      Kyselen edelleen, että onko kellään kokemusta tästä paikasta?

      Kävin paikan päällä kysymässä kulmien kestopigmentoinnista. Mietin, että tuleeko ongelmia ymmärtämisen kanssa, koska ei ole suomalainen? Kyselin kuvia ja hän kehotti käymään kotisivuilla katsomassa valmiita töitä. Ainakin hänellä itsellään oli kestopimentoidut kulmakarvat, jotka olivat luonnollisen näköiset ja hyvin tehdyt.

    • zxx

      Olen käynyt Elenalla 2 kertaa pigmentoimassa kulmat. Myös työkaverini on käyttänyt Elenan palveluja ja ollut hänkin tosi tyytyväinen! Elena tekee molemmilla tekniikoilla siistiä ja tarkkaa jälkeä. Myöhemmin otin eyelinerit muualla (ulkomailla ollessani) ja ne levisivät. Olis vaan pitänyt mennä Elenalle...

      • Reijahei

        Voinen suositella. Olen laittattanut tatuoinneilla kulmat ja eyelinerit. Hyvin on kestänyt ja mallit on todella ollut sitä mitä olen halunnut.
        Suosittelen molempia työntekijöitä


    • Misvb

      Kauhea kasa liimaa lopputuloksena sekä kallis sairaalakäynti, älkää ottako ripsienpidennyksiä kennediassa.

      • Hyyps89

        Sama käynyt myös minulle. Kannattaa varoa paikkaa.


      • Anonyymi

        Sama. Ilmeisesti oli laitettu kynsiliimalla jo vuosia sitten


    • ripsienpidennyksistä

      Onko kukaan käynyt Jelena Zaitsevalla?
      Hiukan ihmetyttää, kun googlen hakutuloksissa näkyvät vain viralliset linkit, Paljon ilmeisesti poistettu.
      Omakohtaisia kokemuksia kenelläkään?

    • Marjuus

      Elena lähti itse pois ja paikalle tuli uudet tekijät.Kävin kaksi kertaa uusilla tekijöillä ja
      molemmilla kerroilla olin todella pettynyt ripsiin.Ei enää kolmatta kertaa sinne. Nämä uudet tekijät laittoivat vielä kaksi paikkaa rinnakkain ja pulina on sen mukaista. Elena teki hyvät ja siistit ripset aina vaikka olikin kieliongelmia. Silloin oli myös rentouttavaa käydä siellä kun ei ollut turhaa kälätystä eikä huutavaa musiikkia.

    • Marjuus

      Niin se paikka on nykyään Jelena Zaitsevan nimellä mutta en tiedä kuka lie on
      nimen takana. Ilmeisesti siellä tekijät vaihtuu jos ei päivittäin niin ainakin viikottain.

      • OikeanKennedianAsiakas

        Elena lopetti kauneushoitolansa vuonna 2015 ja tässä hänen kotisivunsa: www.kennedia.fi
        Tällä hetkellä toimii hänen tilassaan Helsinginkadulla 32 huijareita virolaisia jotka yrittävät matkia Elena työtä.


    • Vieras1

      Elena Kravcehnko läheti pois Huhtikuussa 2015 ja tuli sen tilalleen virolaiset työntekijät nimillä Cinderella, siis Kennedia ei enää ole!

    • AsiakasHelsingista

      Kennedia kauneushoitola ei enää ole, se lopetti toimintansa vuonna 2015 (www.kennedia.fi) liikkeellä on useita huijareita Kennedian nimillä!

    • Kennedia

      Kennedia kauneushoitola lopetti toimintansa vuonna 2015, asia voi tarkista tästä: www.kennedia.fi
      Tällä hetkellä löytyy huijareita Helsingissä jotka esiintyvät Kennedia kauneushoitolalla!

      • Kukaankäynyt

        Eli keitä ovat nämä, jotka sillä Kennedia nimellä mainostavat fb:ssä?


    • Anonyymi

      Kiitos viimeisesta viestistä , tuli mulle ihme viesti että olin varannut aika heille ja ei mennyt eikä ilmoitettu ja pitäis maksa 40 euroa tilille .. siis en ollut varannut heille aika mutta epäilin jos on ollut jotakin värin ymmärrystä .. olisi kylläkin ehkä maksanut mutta nyt välitän viesti poliisille . Kiitos

    • Anonyymi

      Minulla on vain positiivisia kokemuksia! Ei ikinä ole ripset kestäneet niin kauan, ja ovat olleet kauniit. Viimeksi tänään kävin, ja otin kulmiin väriä myös - tuli tosi hyvät, tykkäsin! Tämän päiväinen tekijä oli Veronica, aikaisemman nimeä en muista, mutta vaalea nuori nainen jolla oli upea vesivärityönä toteutettu kolibri tatuointi kädessä. Hänkin todella ammattilainen.

      • Anonyymi

        Ei kannata missään nimessä mennä. Eivät osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata missään nimessä mennä. Eivät osaa.

        Ovat huijareita.


    • Anonyymi

      Todella huono paikka tämä kauneishoitola Kennedia!! Olin pettynyt ripsiin sillä minulle piti laittaa volyymiripset ja hän laittoi minulle klassiset😡 sanoin hänelle varmaan 3 kertaa että volyymiripset ja hän vain nyökkäsi koska ei ymmärränyt suomea, noh laitoin sitten viestiä tälle kauneuhoitolalle että en ole tyytyväinen ja että maksoin 50e klassisista niin mies henkilö soitti minulle ja vain huusi ja karju että mikä minun ongelma on? Siis todella todella paskaa asiakaspalvelua!!!! ÄLKÄÄ MENKÖ !!

    • Anonyymi

      Kävin Kennedia kauneushoitolassa, joka sijaitsee Hakaniemessä laittamassa ripset. Hoitolassa on nainen, joka puhuu englantia vain ja hänen mies hoitaa ajanvaraukset sekä viestin lähettämistä
      asiakkaiden kanssa. Nainen kertoi ripsien laiton jälkeen että ripsissä on kahden viikon takuu. Laitoin ripset perjantaina ja seuraavalla viikolla tiistaina minulta lähti osa ripseistä. Laitoin heille viestiä ja kerroin tilanteesta, minulle kerrottiin että täytyy ottaa rahaa mukaan. Todella tyly ja epäkunnioittava keskustelua. Epärehellistä toimintaa ja huonoa palvelua mitä voi saada!

      • Anonyymi

        Käytitkö heidän sivuillaan olemassa olevaa ajanvarausta, jonka yhteydessä pitää maksaa käynti vai varasitko ajan puhelimitse ja maksoit paikan päällä?

        Onko kukaan kokeillut kasvohoitoja? En niinkään välitä ripsistä tai kynsistä itse.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe