Löysin naisen netistä

seyksijaainoaJmies

Palstaa lueskellessani olen ikäväkseni huomannut kuinka kielteiseen sävyyn nettideittailusta keskustellaan: Naiset ovat nirsoja sekä töykeitä ja miehet puolestaan seksiä ruinaavia sikoja. Ajattelin kertoa mitä se minulta vaati löytää itselleni nainen Suomi24:n treffit-palvelusta. Tarkoituksenani ei ole ylpeillä vaan luoda enemmänkin uskoa, että sieltä voi myös löytää itselleen sopivan kumppanin. Mikäli joku nyt kirjoituksestani ottaa nokkiinsa, niin antaa palaa vain.

Taustoikseni kerrottakoon, että olen alle 30-vuotias yliopistokaupungissa asuva opiskelijanplanttu joka havahtui tunteeseen, että sinkkuelämää on nyt nähty tarpeeksi ja kainaloon olisi kiva saada joku söpöläinen tuhisemaan. Kaveri- tai harrastuspiireistä ei ollut löydettävissä vapaita ikäisiäni naisia jonka seurauksena päätin kokeilla nettitreffailua ajatuksella "Eihän siinä mitään menetäkään..". Noin neljä tuntia uhrasin aikaa profiilitekstiini luomistyöhön, mutta siinä suhteessa perisuomalainen yrmyniskaisuus otti vallan etten laittanut kuin vain yhden kuvan itsestäni eikä sekään ollut aivan tuore (pari vuotta vanha), mutta kyllä siitä hyvin näkyi millainen kirvesmurhaaja oli kyseessä.

Sitten ei muuta verkot vesille. Ihannekumppanini kriteerit olivat merkitty hyvinkin laaja-alaisiksi sillä päätin, että katsotaan tapauskohtaisesti millaisesta mirkusta on kyse enkä halunnut jo etukäteen säikäyttää potentiaalisia naisia tiukoilla ukaaseilla millainen hänen tulisi olla. Ikähaarukka oli -5 - 2 vuotta omaan ikääni peilaten ja haku-alueena koko valtakunta vaikkakin olin jo mielessäni tehnyt karkeahkon kilometrirajan jonnekin 400km säteelle asuinpaikkakunnastani. Ainoat oikeastaan ehdottomat "nounou"-tekijät naisessa olivat minulle tupakointi ja lapset. Ei lapsissakaan mitään vikaa sinällään ole, mutta valitettavasti äidin arki pyörii aina lapsen ympärillä ja lapsi on aina elämässä etusijalla enkä kokenut, että ainakaan vielä minusta olisi tälläiseen kuvioon. Ikäisistäni naisista kuitenkin löytyy vielä lapsettomiakin joten pyrin keskittymään heihin.

Nettitreffailun kylmä ja kova maailma yllätti: Naiset eivät vastanneet heille profiilinsa perusteella yksityiskohtaisesti räätälöityyn viestiin millään tavalla tai vastauksena saattoi tulla takaisin lause joka pakotti tarkastamaan, että juttelenko tosiaan 24-vuotiaan naisen vai 6-vuotiaan tytön kanssa. Välillä tuli taas ilahduttavankin pirtsakoita vastauksia naikkosilta jotka nostivat mielialaa ja uskoa mahdollisuuksiin, että ehkei tämä olekaan aivan pelkkää pään takomista kuuluisaan Karjalan mäntyyn.

Ehkäpä lukemat antavat selvyyttä miten jätkän kävi: Noin puolen vuoden nettideittien aktiivisen seikkailun jälkeen vierailuja profiiliini oli kertynyt hiukan yli 300 kpl joista jostain syystä noin kymmenkunta oli miehiä. Tietysti myös jotkut naiset saattoivat vierailla useastikin profiilissani mutta pääosa kävi vain vilkaisemassa kerran kuvani. Kolmelle kuukaudelle hommasin plus-paketin joka auttoi näkyvyydessä ja mahdollisti aktiivisemman viestittelyn, ainakin koin siitä itselleni olevan hyötyä maksaa tästä lisäpalvelusta.

Karkea keskiarvo oli, että noin kerran viikossa joku joku nainen laittoi minulle oma-aloitteisesti viestiä ja noin joka neljäs nainen vastasi lähettämääni aloitusviestiin muuten kuin "Ei kiitos". Sitten sattumalta paukahti kohdalle vaatimattoman oloinen ja hieman hutaissen tehty nuoren naisen profiili jossa kuitenkin "perusasiat" tuntuivat olevan kohdallaan ja päätin kokeilla onneani näin jälkikäteen muistellen hieman hömelöllä avausviestillä. Vastaus tuli päivää myöhemmin ja sai minut hymyilemään ajatuksella "Tällä tytöllä on ainakin huumorintajua.." ja siitä se sitten lähti. Profiilin takaa paljastui söpön hymyn omaava säihkysilmä jolla on samanlainen arvomaailma ja kiero huumorintaju kuin allekirjoittaneellakin.

Treffeillä ramppasin eri tyttöjen kanssa treffit-palvelun ansiosta tusinan verran lähitienoilla ja ulkopaikkakunnilla. Treffeillä tästä tusinasta kaksi naista osoittautui erittäin kiinnostaviksi tapauksiksi ja toinen heistä onkin nyt vallannut kainaloni vakituiseksi osoitteekseen. Sain haluamani kaltaisen naisen joten vaivannäkö kannatti.

Näin lopuksi haluan vielä sanoa, että kyllä sieltä nettitreffeiltäkin voi onni potkaista kunhan ei vain heti luovuta ja on avoimin mielin liikenteessä. Hyvää kevättä kaikille ja onnea etsintään!

(Tämähän oli sitten S24:n maksettu mainos, minulle maksettiin tästä biljoona monopolirahaa)

12

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4ja14

Onneksi olkoon sinulle. Mutta et varmaan itsekkään voi kiistää, etteikö urakka olisi ollut aika haasteellinen. Moni olisi luovuttanut kesken matkan.

• Ihan ensimmäiseksi onnittelen löytösi johdosta. Kyllähän tuolla ihan asiallisia vastauksia saa mutta pääosin ne ovat niitä että nainen robottimaisesti vain vastailee kysymyksiisi ja ei kysele itse mitään näin on ainakin 9 tapausta 10. Itse en ainakaan enään tuhlaa sellaisiin aikaa. Myönnän myös että itsekkin olen löytänyt tuolta rakkauden vaikkei hän osoittautunutkaan ihan siksi mitä toivoin ja näin ollen juttu loppui siihen. Tällä hetkellä en jaksa edes deittailla koska niin paljon surua suvussa etteivät voimat riitä pakkien saamiseen mutta aloitan varmaankin kesällä uudestaan. Kaikille haluan kuitenkin sanoa että positiivisella asenteella voitte löytää sen ketä etsittekin eikä sellaisella että "laitanpa tuollekkin vaikkei se varmasti vastaakkaan"

• 10plus20

Kyllä... ja joka melkein joka lauantai joku voittaa lotossakin! ;D

Nojoo, jos hommasta ihan vakavissaan niin onhan fakta se että nettideitti on haasteelinen tapa etsi kumppania.Kaikki tekijät kuten ulkonäkö, koulutus, asuinpaikkakunta yms. tekevät hommasta sellaisen mixin että onnekaita ne ketä löytävät.

Itse henk.koht. en esimerkiksi ole löytänyt vaikka olen 5 vuotta viettänyt erillaisella aktiivisuustasolla.Profiili on täytetty huolellisesti ja tekstinä on jotain muuta kuin perinteistä hölinää.Mutta, koska paikkakunta on pieni Kanta-Hämeen alueella, ei ole tarjontaa eikä kiinnostuneita koska matkaa kertyy yli 50km isompiiin kaupunkeihin.

Ja ylipäätään, en koe kovinkaan monta naista mielenkiintoisena johonka haluaisin tutustua joten olen tullut siihen loppu tulokseen että nettideitti ei ole minun juttuni.En tule löytämään sitä kautta ns. oikeaa.

• rumamies-

Olet kai komea kun nainen vastasi sinulle. Meille rumille alle 170 cm miehille naiset ei vastaa. Nettineittailuon ulkonäöstä kiinni eikämistään muusta.

• TuuriTaitoUlkonäkö

Kuus vuotta olen ollut treffit plus asiakkaana ja turhaan. Koska ei siellä roikkuminen ole rahasta kiinni niin ihan sama vaikka sen maksankin. Joten en ole "ihan heti" luovuttanut vieläkään. En vaan jaksa kirjoitella enään kenellekään koska kukaan ei koskaan vastaa. Profiili on asiallinen ja kattava sekä kuvat tuoreita ja selkeitä ja asunpahan vielä suurkaupungin kupeessakin. Kyllä vain. Olen lotossa voittanut kerran kuusi oikein eli en ihan päävoittoa ja olen kaatanut jopa karhunkin mutta naista en saa. Kuus oikein on tietenkin tuuria, karhun kaato taitoa ja naisen saaminen onkin ulkonäöstä kiinni joten peli on aika selvä siltäosin osaltani.

• radioactive

Tiivistetäänpä aloittajan viestistä olennainen, eli miten onnistun/t (melkoinen romaani viestiksi ja paljon epäolennaista = säihkysilmää yms.):
      - opiskele, ole alle 3kymppinen, asu yliopistokaupungissa (rajaa jo melko paljon, mutta tästä voinee tinkiä)
      - uhraa aikaa profiilitekstiin (kuviin ei niinkään ja ainakin 2vuotta "nuorempi" nassu esille)
      - isolla tutkalla etsintään, ei liikaa rajoitteita, mitä etsii
      - homma plus-paketti (mikä lienee)
      - ramppaa treffeillä
      - näe vaivaa, ole avoin ja älä luovuta (kokeile onneasi vaikka hömelöllä avausviestillä).

Olisko kellään vinkkejä miten korvessa-asuva, köyhä, ilkeä, kyyninen, laiska, väsynyt, elämäänkyllästynyt keski-ikäinen mies löytää itselleen sopivan kumppanin? Vaatimukset emännälle on korkeat.

• hyväjosnoinon

Kolmen vuoden nettideittailun tuloksena on yksi 4kk suhde, kaksi 5kk suhdetta, muutamia parin viikon yritelmiä, lukuisia kahvitteluja, satoja viestittelyjä, ja nyt on meneillään puoli vuotta kestänyt rämpiminen suhdeyritelmässä, joka voi tyssätä milloin vain.

Kyllä noita kainaloita on tullut kokeiltua ja ajateltua, että tässä tämä elämäni löytö nyt on.. mutta niinpä vain niin, että viikkojen kuluessa homma onkin alkanut tökkimään.

Kauankos tämä suhteesi on kestänyt?

• 10blus20

Naiset jättää aina netistä löytämänsä miehen koska heillä on jatkuvasti haku päällä ja valitsevat aina vaan komeampia jolloin edellinen saa jäädä. Myös itselläni sinun kaltaisia rämpimisiä ja kyllä sen oikeastaan jo suhteeseen lähtiessä tietää että alle kolmessa kuukaudessa tulet jätetyksi. Miehistä on tehty vaan kertakäyttöesineitä nettideittailun tullen.

• Sinkkuelämää
        10blus20 kirjoitti:

Naiset jättää aina netistä löytämänsä miehen koska heillä on jatkuvasti haku päällä ja valitsevat aina vaan komeampia jolloin edellinen saa jäädä. Myös itselläni sinun kaltaisia rämpimisiä ja kyllä sen oikeastaan jo suhteeseen lähtiessä tietää että alle kolmessa kuukaudessa tulet jätetyksi. Miehistä on tehty vaan kertakäyttöesineitä nettideittailun tullen.

Ajanhenki vaan on sellainen, ettei naiset tarvitse miehiä mihinkään muuhun kuin seksiin sinkkuelämää hengessä, että eletään ja pannaan ympäriinsä kun teinit keski-ikään saakka. Korkeakoulutetut naiset tienaavatkin jo enemmän kuin miehet ja lapsenkin voi hankkia vaikka yksin.

Ainoastaan sellainen mrBig eli sinkkuelämä sarjan julkea panomies ytm Kiho on naisten haaveissa eli itseään paremmin tienaava "saavuttamaton ja sitoutumaton" kaikkien naisten haluama komea bisnesmies.

Se antaa sopivan jännityksen kenen kanssa mies panee työmatkoillaan ja se pitää naisen mielenkiinnon yllä, että saa roikkua miehen perässä eikä toisinpäin.

Kun saalis on kiinni se muuttuu tylsäksi parissa kuukaudessa, mutta näissä nykyaikaisissa vapaissa fuckbuddy suhteissa se kipinä kestää, kun saadaan lisäjännitettä kummankin osapuolen irtopanoista ja draamaa ja suuria tunteita sinkkuelämää tyyliin.

Kiltti kotimies on auttamatta historiaa. Itsenäinen uranainen ei tarvitse eikä halua ketään jakamaan ja häiritsemään tavallista arkielämää vaan haluaa ottaa vaan kermat kakun päältä.

Että eipä se pariutuminen ole sen helpompaa näissä suurkaupungeissakaan joissa sinkkunaisia riittää, koska he ovat sitten näitä uranaisia.

• nytloppu

Onnittelen aloittajaa. Lukemani perusteella tein lopullisen päätöksen, luovutan koko homman vaikka haluaisin perheen. Koska homma on ollut noin vaikeaa aloittajallakin hän sentään osaa kirjoittaa ja on pelipaikoilla.
      Itse olen menestyvä yrittäjä,työlistän,velaton ja osinkojakin pitäs kohta nostaa reilu satatonnia.
      Siihenpä ne plussat minun osalta loppu, asun pikkukylällä, 34v, raitis, eräily harrastuksia, huonosti koulutettu ja huono kirjoittamaan. Puolen vuoden ajalta omat kokemukset on tosi huonot.

• naiset-nirsoja

Uskokaa pois vaan että naisia kiinnostaa juoppo narsisti alkoholistit kuin kunnolliset miehet. Naiset ovat itse kertoneet että kuinka heillä on sellainen juoppo kotona.

• eiruttuturpa

Onnittelut aloittajalle. Kyllä deiteiltä naisia löytyy myös vanhemmille kuin kolmikymppisille. Se, miten ne suhteet kestävät pitemmän päälle, onkin jo toinen asia. Itse olen ollut kerran naimisissa nettideitin kanssa ja toinen parin vuoden pituinen suhde takana. Molemmat kaatuivat eri syihin.

Myös ihan äskettäin törmäsin naiseen, joka olisi halunnut suhdetta ja suurin piirtein heti saman katon alle. Suhteelle piti pistää stoppi heti alkuunsa. Ei tarvinnut kovin pitkään jututtaa, kun ilmeni aikamoisia ongelmia. Ei ehkä kaikille, mutta minulle ainakin.

En ole korkeasti koulutettu, en hyväpalkkaisessa duunissa, en komea, ikää kohta 50v ja riesana vielä lemmikkieläin. Jos uskoisin näitä foorumeiden juttuja, vaipuisin varmaan masennukseen tai ainakin lopettaisin nettideittailun alkuunsa. Minä en usko olevani sen onnekkaampi kuin muutkaan miehet, siis ne, jotka eivät saa vastauksia.

Varmaan naisia saisi tavatattua enemmänkin, jos jaksaisin olla aktiivisempi. Itse skippaan lisäksi kaikki ylienergiset bilehupakot, urheiluhullut, lasten kanssa asuvat ja tupakoivat naiset.

Nettideittinaisissa on ihan varmasti todellisia helmiä, mutta miten omat ja heidät tiet kohtaavat, onkin se suurin haaste. Vaan se joka kulkee turpa rutussa deitistä toiseen, ei varmaan ketään saakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      193
      2822
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2013
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1552
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      168
      1481
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1268
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe