Allianssilla?

lähdössä

Onko joku ollut tai lähdössä au pairiksi usaan alliansin kautta? Olis mielenkiintosta kuulla kokemuksia kun itse en ole kuin yhden blogin löytänyt.

4

115

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen-auppari

Allianssin kautta jos lähdet niin kanattaa laittaa suoraa viestiä Tuirelle niin hän kertoo onko muita lähtijöitä.

Itse olin pari vuotta sitten ja suosittelen lämpimästi! :) Homma pelitti niin Suomen kuin Lontoon toimiston päässä. Onko jotain erityistä mitä tahtoisit tietää?

• lähdössä

Joo tuntuu kyllä ehdottomasti siltä että lähden mieluummin allianssilla kun culturcarella! Lähinnä tosta hakuprosessista sen verran että millanen oli haastattelu? Jostain luin myös psykologisesta testistä joka pitää tehdä englanniksi ja se juurikin jännittää!

• Entinen-auppari

Laitatko mulle sähköpostia laela_ @hotmail. com
      Kerron tarkemmin sulle sitä kautta.

• G.wyn

Heippa! Itse olin Allianssin kautta au pairina USA:ssa syksyllä 2013. Omat kokemukseni eivät ole järjestön puolesta kovin hyvät, vaikka uskomaton reissu olikin. Riippuu ihan täysin minne päin olet menossa ja tärppääkö perheen kanssa. Au pair in Americalla on kyllä varmasti paljon ammattitaitoisia työntekijöitä, mutta bisnestähän sekin on. Käsittääkseni Lontooseen lähtevät au pairit menevät ihan eri järjestön kautta? Au pair in America on iso organisaatio ja Allianssi on siis vain pieni osa tätä, joka Suomen päässä ostaa palvelut ja hoitaa jonkin verran järjestelyitä.

Itse koin järjestön olevan pitkälti perheiden puolella ja itseni au pairina melko heikkoasemaiseksi. Järjestöistä lähtisin suosittelemaan kenties Eur au pairia, josta olen kuullut enemmän hyvää. Suomen päästä ei mitään pahaa sanottavaa, mutta heillä ei juuri vaikutusvaltaa taida olla Au pair in Americaan. Haastattelua on turha jännittää. Kysymykset olivat psykologisen testin kysymyksiä, mutta ihan terveellä järjellä vastattavia :) Jos kiinnostaa lisää niin voin antaa sähköpostiani tai vastaavasti sinä jättää tänne omasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1672
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      634
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      89
      595
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe