Allianssilla?

lähdössä

Onko joku ollut tai lähdössä au pairiksi usaan alliansin kautta? Olis mielenkiintosta kuulla kokemuksia kun itse en ole kuin yhden blogin löytänyt.

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen-auppari

Allianssin kautta jos lähdet niin kanattaa laittaa suoraa viestiä Tuirelle niin hän kertoo onko muita lähtijöitä.

Itse olin pari vuotta sitten ja suosittelen lämpimästi! :) Homma pelitti niin Suomen kuin Lontoon toimiston päässä. Onko jotain erityistä mitä tahtoisit tietää?

• lähdössä

Joo tuntuu kyllä ehdottomasti siltä että lähden mieluummin allianssilla kun culturcarella! Lähinnä tosta hakuprosessista sen verran että millanen oli haastattelu? Jostain luin myös psykologisesta testistä joka pitää tehdä englanniksi ja se juurikin jännittää!

• Entinen-auppari

Laitatko mulle sähköpostia laela_ @hotmail. com
      Kerron tarkemmin sulle sitä kautta.

• G.wyn

Heippa! Itse olin Allianssin kautta au pairina USA:ssa syksyllä 2013. Omat kokemukseni eivät ole järjestön puolesta kovin hyvät, vaikka uskomaton reissu olikin. Riippuu ihan täysin minne päin olet menossa ja tärppääkö perheen kanssa. Au pair in Americalla on kyllä varmasti paljon ammattitaitoisia työntekijöitä, mutta bisnestähän sekin on. Käsittääkseni Lontooseen lähtevät au pairit menevät ihan eri järjestön kautta? Au pair in America on iso organisaatio ja Allianssi on siis vain pieni osa tätä, joka Suomen päässä ostaa palvelut ja hoitaa jonkin verran järjestelyitä.

Itse koin järjestön olevan pitkälti perheiden puolella ja itseni au pairina melko heikkoasemaiseksi. Järjestöistä lähtisin suosittelemaan kenties Eur au pairia, josta olen kuullut enemmän hyvää. Suomen päästä ei mitään pahaa sanottavaa, mutta heillä ei juuri vaikutusvaltaa taida olla Au pair in Americaan. Haastattelua on turha jännittää. Kysymykset olivat psykologisen testin kysymyksiä, mutta ihan terveellä järjellä vastattavia :) Jos kiinnostaa lisää niin voin antaa sähköpostiani tai vastaavasti sinä jättää tänne omasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27