Onko joku ollut tai lähdössä au pairiksi usaan alliansin kautta? Olis mielenkiintosta kuulla kokemuksia kun itse en ole kuin yhden blogin löytänyt.
Allianssilla?
4
<50
Vastaukset
- Entinen-auppari
Allianssin kautta jos lähdet niin kanattaa laittaa suoraa viestiä Tuirelle niin hän kertoo onko muita lähtijöitä.
Itse olin pari vuotta sitten ja suosittelen lämpimästi! :) Homma pelitti niin Suomen kuin Lontoon toimiston päässä. Onko jotain erityistä mitä tahtoisit tietää? - lähdössä
Joo tuntuu kyllä ehdottomasti siltä että lähden mieluummin allianssilla kun culturcarella! Lähinnä tosta hakuprosessista sen verran että millanen oli haastattelu? Jostain luin myös psykologisesta testistä joka pitää tehdä englanniksi ja se juurikin jännittää!
- Entinen-auppari
Laitatko mulle sähköpostia laela_ @hotmail. com
Kerron tarkemmin sulle sitä kautta. - G.wyn
Heippa! Itse olin Allianssin kautta au pairina USA:ssa syksyllä 2013. Omat kokemukseni eivät ole järjestön puolesta kovin hyvät, vaikka uskomaton reissu olikin. Riippuu ihan täysin minne päin olet menossa ja tärppääkö perheen kanssa. Au pair in Americalla on kyllä varmasti paljon ammattitaitoisia työntekijöitä, mutta bisnestähän sekin on. Käsittääkseni Lontooseen lähtevät au pairit menevät ihan eri järjestön kautta? Au pair in America on iso organisaatio ja Allianssi on siis vain pieni osa tätä, joka Suomen päässä ostaa palvelut ja hoitaa jonkin verran järjestelyitä.
Itse koin järjestön olevan pitkälti perheiden puolella ja itseni au pairina melko heikkoasemaiseksi. Järjestöistä lähtisin suosittelemaan kenties Eur au pairia, josta olen kuullut enemmän hyvää. Suomen päästä ei mitään pahaa sanottavaa, mutta heillä ei juuri vaikutusvaltaa taida olla Au pair in Americaan. Haastattelua on turha jännittää. Kysymykset olivat psykologisen testin kysymyksiä, mutta ihan terveellä järjellä vastattavia :) Jos kiinnostaa lisää niin voin antaa sähköpostiani tai vastaavasti sinä jättää tänne omasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059