Onko joku ollut tai lähdössä au pairiksi usaan alliansin kautta? Olis mielenkiintosta kuulla kokemuksia kun itse en ole kuin yhden blogin löytänyt.
Vastaukset 4
- Entinen-auppari
Allianssin kautta jos lähdet niin kanattaa laittaa suoraa viestiä Tuirelle niin hän kertoo onko muita lähtijöitä.
Itse olin pari vuotta sitten ja suosittelen lämpimästi! :) Homma pelitti niin Suomen kuin Lontoon toimiston päässä. Onko jotain erityistä mitä tahtoisit tietää? - lähdössä
Joo tuntuu kyllä ehdottomasti siltä että lähden mieluummin allianssilla kun culturcarella! Lähinnä tosta hakuprosessista sen verran että millanen oli haastattelu? Jostain luin myös psykologisesta testistä joka pitää tehdä englanniksi ja se juurikin jännittää!
- Entinen-auppari
Laitatko mulle sähköpostia laela_ @hotmail. com
Kerron tarkemmin sulle sitä kautta. - G.wyn
Heippa! Itse olin Allianssin kautta au pairina USA:ssa syksyllä 2013. Omat kokemukseni eivät ole järjestön puolesta kovin hyvät, vaikka uskomaton reissu olikin. Riippuu ihan täysin minne päin olet menossa ja tärppääkö perheen kanssa. Au pair in Americalla on kyllä varmasti paljon ammattitaitoisia työntekijöitä, mutta bisnestähän sekin on. Käsittääkseni Lontooseen lähtevät au pairit menevät ihan eri järjestön kautta? Au pair in America on iso organisaatio ja Allianssi on siis vain pieni osa tätä, joka Suomen päässä ostaa palvelut ja hoitaa jonkin verran järjestelyitä.
Itse koin järjestön olevan pitkälti perheiden puolella ja itseni au pairina melko heikkoasemaiseksi. Järjestöistä lähtisin suosittelemaan kenties Eur au pairia, josta olen kuullut enemmän hyvää. Suomen päästä ei mitään pahaa sanottavaa, mutta heillä ei juuri vaikutusvaltaa taida olla Au pair in Americaan. Haastattelua on turha jännittää. Kysymykset olivat psykologisen testin kysymyksiä, mutta ihan terveellä järjellä vastattavia :) Jos kiinnostaa lisää niin voin antaa sähköpostiani tai vastaavasti sinä jättää tänne omasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510